Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Daarom dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Soms met rechts, soms met links, soms uit een kopje, soms uit een mok, soms uit een beker en soms met suiker en soms met een zoetje en soms zwart en ook wel eens met opgeklopte melk en een beetje cacao
Op het werk heb ik warme chocolademelkquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook, altijd zwart, behalve op mijn werk daar capu, die zwarte koffie is zoooooo goor
ik heb 3 vrouwen in huisquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verhelderend, thanks!!![]()
Maxiwok is dus een meisje. En wat is mini-wok??
ik ook welquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:09 schreef Stuart het volgende:
Ik heb geloof ik alle afleveringen van Debiteuren/Crediteuren wel 10+ keer gezien![]()
Aha, bedankt!!quote:
Delenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:10 schreef DaMart het volgende:
Even de foto's voor de treinrampupdate op de pc zetten.
* Trevland zet een potje voor D neer zodat hij daar in kan zeikenquote:
Hey Bosquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
suikertaartje...
deze doen?
[ afbeelding ]
Die is ook heel tof. En er wordt flink geld ingelegdquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja die vind ik zoooo briljant
heeft MPG ook drie vrouwen in huis?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Aha, bedankt!!
MPG ook trouwens
Wat zeg je, ga jij Muck en Toek verhuizen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je had de mijne wel mogen lenen
dan ha je met de 2 over de boer en kom je terug met de 2quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die is ook heel tof. En er wordt flink geld ingelegd
Dankquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:11 schreef Trevland het volgende:
* Trevland zet een potje voor D neer zodat hij daar in kan zeiken
Niet echt. Misschien toch maar weer wat lezen of vervroeg naar bed, met die slaapmedicatie zal ik toch wel eerder slapen en niet gaan piekeren..quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Delen
[..]
* Trevland zet een potje voor D neer zodat hij daar in kan zeiken
[..]
Hey Bos
Douchen een beetje geholpen?
zou ik best willen doen, moet ik alleen de spullen even kwijt die er nu nog in liggenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat zeg je, ga jij Muck en Toek verhuizen?![]()
![]()
Ik gelukkig nu al een tijd niet meerquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heeft MPG ook drie vrouwen in huis?
Balenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet echt. Misschien toch maar weer wat lezen of vervroeg naar bed, met die slaapmedicatie zal ik toch wel eerder slapen en niet gaan piekeren..
Ik zou wel een 4e willenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik nog een paar meerquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Elleboog op tafelquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan ha je met de 2 over de boer en kom je terug met de 2
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
respect voor jouquote:
Ik had ze vroeger op VHS banden gekocht maar die heb ik niet meerquote:
Ik blijf het ook gewoon lachwekkend vindenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan daar echt uren naar kijken
Die mogen wel op mijn zolderquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zou ik best willen doen, moet ik alleen de spullen even kwijt die er nu nog in liggen
Mannenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben ik weer!
Trusten voor de slapers!![]()
Hier 3 mannen in huis
En met geen van allen mag/wil je wat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben ik weer!
Hier 3 mannen in huis
3 mannenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben ik weer!
Hier 3 mannen in huis
INderdaad nooit aan beginnen, doe ik ook nietquote:
Marijke is er ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die mogen wel op mijn zolder![]()
Poesjes?quote:
Die vond ikzelf minder leukquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee lullo! Heb je nog geneukt lullo?
Hier sluit ik me bij aanquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
INderdaad nooit aan beginnen, doe ik ook niet
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
INderdaad nooit aan beginnen, doe ik ook niet
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
En met geen van allen mag/wil je wat?
Lijkt me ook niet zo'n slim ideequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een kat, nog een kat en een valkparkiet..
![]()
Neuh, doe maar niet![]()
![]()
Poesjesquote:
Misschien komt ie nog terugquote:Ik heb vier mannen en met mezelf erbij twee vrouwen in huis.
En ik had nog een man, maar die is weggelopen
Hoi lieverd!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Poesjes?![]()
Ik heb vier mannen en met mezelf erbij twee vrouwen in huis.
En ik had nog een man, maar die is weggelopen
De dierenwinkel was NOG minder trouwensquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:21 schreef DaMart het volgende:
Treincrash Zwitserland (update)
Hulpverleners zijn er in geslaagd de verongelukte trein te bereiken. Er zijn 11 lichtgewonden en 1 zwaargewonde gevallen. Na inspectie bleek de achterste wagon niet beschadigd, dus moesten alle passagiers hiernaartoe overstappen. Vervolgens is deze wagon teruggesleept naar het station van St. Niklaus, waar de gewonden door ambulancepersoneel verder zijn behandeld.
[ afbeelding ]
De zwaargewonde is een medewerker van de Zwitserse spoorwegen en bevond zich in het bagagerijtuig dat gekanteld is. Hij is met een traumahelicopter overgebracht naar een ziekenhuis in de omgeving. De politie wilde weinig loslaten over zijn verwondingen, maar spreekt wel over ernstig hoofdletsel door een koffer die op zijn hoofd viel.
De locomotief van de trein is weggesleept, en inmiddels is er een bergingstrein ter plaatse.
[ afbeelding ]
Het bergen van de ontspoorde en de gekantelde wagon zal nog wel even duren. Inmiddels is wel duidelijk dat het sowieso nachtwerk wordt.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Misschien komt ie nog terug
En tel jij voor 2?
Ik weet niet of dat ook over een kat ging trouwens, maar zo ja, zeg nooit nooitquote:
Echt niet hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat ook over een kat ging trouwens, maar zo ja, zeg nooit nooit
En jij telt niet voor 2, hoe druk je ook bent
Vandaag nog even naar het album The Game geluisterdquote:
potver wat is zo'n lap tekst onhandig op m.fok.quote:Opdonderdag 3 februari 2011 22:21 schreef DaMart het volgende:Treincrash Zwitserland (update)
Hulpverleners zijn er in geslaagd de verongelukte trein te bereiken. Er zijn 11 lichtgewonden en 1 zwaargewonde gevallen. Na inspectie bleek de achterste wagon niet beschadigd, dus moesten alle passagiers hiernaartoe overstappen. Vervolgens is deze wagon teruggesleept naar het station van spoorwegen en bevond zich in het bagagerijtuig dat gekanteld is. Hij is met een traumahelicopter overgebracht naar een ziekenhuis in ter plaat[url=http://www.martinvdam.afbeelding ]
Dan is deze voor jouquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vandaag nog even naar het album The Game geluisterd
Lila pauzequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is het pauze ofzo? Of delen ze ergens gratis koffie uit??
Dank je al vind ik Save Me beterquote:
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is het pauze ofzo? Of delen ze ergens gratis koffie uit??
Absoluutquote:
Martquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:21 schreef DaMart het volgende:
Treincrash Zwitserland (update)
Hulpverleners zijn er in geslaagd de verongelukte trein te bereiken. Er zijn 11 lichtgewonden en 1 zwaargewonde gevallen. Na inspectie bleek de achterste wagon niet beschadigd, dus moesten alle passagiers hiernaartoe overstappen. Vervolgens is deze wagon teruggesleept naar het station van St. Niklaus, waar de gewonden door ambulancepersoneel verder zijn behandeld.
[ afbeelding ]
De zwaargewonde is een medewerker van de Zwitserse spoorwegen en bevond zich in het bagagerijtuig dat gekanteld is. Hij is met een traumahelicopter overgebracht naar een ziekenhuis in de omgeving. De politie wilde weinig loslaten over zijn verwondingen, maar spreekt wel over ernstig hoofdletsel door een koffer die op zijn hoofd viel.
De locomotief van de trein is weggesleept, en inmiddels is er een bergingstrein ter plaatse.
[ afbeelding ]
Het bergen van de ontspoorde en de gekantelde wagon zal nog wel even duren. Inmiddels is wel duidelijk dat het sowieso nachtwerk wordt.
[ afbeelding ]
Ja, nou en ofquote:
Kjoet!quote:
quote:
Monorail kitteh is layt. Next wun is duequote:
My Fairy Kingquote:
Hoiquote:
Kwartetquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
CUTEquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
jouw poesjes?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
Dat schiet dus ook niet opquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:44 schreef Toekito het volgende:
Ik heb al dagen geen zin om me te scherenNu lijkt het me inmiddels pijnlijk worden om me te scheren.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
Geen baardtrimmer?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:44 schreef Toekito het volgende:
Ik heb al dagen geen zin om me te scherenNu lijkt het me inmiddels pijnlijk worden om me te scheren.
Ik weet wel als ik het bijna 2 weken niet doe dat het dan geen pretje isquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:44 schreef Toekito het volgende:
Niet meer scheren dus. Probleem opgelost.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:44 schreef Toekito het volgende:
kweek een talibaardquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet meer scheren dus. Probleem opgelost.
Mannen met baarden... Over het algemeen een grotequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je ook eerst tondeuseren en dan pas scherenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet wel als ik het bijna 2 weken niet doe dat het dan geen pretje is
Van mij zelf hoeft het ook nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mannen met baarden... Over het algemeen een grote![]()
Dat heb ik toen ook gedaan na eerst de fout gemaakt te hebbenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je ook eerst tondeuseren en dan pas scheren.
hebben mannen met baarden over het algemeen een grote ja?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mannen met baarden... Over het algemeen een grote![]()
Ze heeft gelijk ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:47 schreef Koen66 het volgende:
vrouwlief hier mot geen man met baard
Hier geen vrouwlief, dus 1x per week scheren is wel zatquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:47 schreef Koen66 het volgende:
dan zet Muck me mijn eigen huis uitquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zeg ik.. Ze heeft helemaal gelijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:47 schreef Koen66 het volgende:
Vraag maar aan Symquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hebben mannen met baarden over het algemeen een grote ja?![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die is stuk dus alleen zo'n duur ding van gillette.quote:
Jij kan ook maar aan 1 ding denken hequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik doe het netjes 2 keer per weekquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier geen vrouwlief, dus 1x per week scheren is wel zat.
Ik netjes om de dagquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij kan ook maar aan 1 ding denken he
[..]
Ik doe het netjes 2 keer per week
Nee hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:51 schreef Trevland het volgende:
Jij kan ook maar aan 1 ding denken he
Sodeju! Bofkontquote:Ik doe het netjes 2 keer per week
Ik sla nooit over. Vind om de dag echt het mimimum en ik heb maar een heel lichte baardgroeiquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat deed ik toen ik stage liep en sloeg ik de zaterdag over
Ja... lucky trev... 2x per week het doenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
Sodeju! Bofkont
Ik dus ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:53 schreef Koen66 het volgende:
Truste D
Ik scheer me om de dag overigens
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, die is weg en komt niet meer terug
Dat is niksquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja... lucky trev... 2x per week het doen![]()
![]()
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OKee, dat is minderquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
die is stuk dus alleen zo'n duur ding van gillette.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is niks![]()
Ik heb gewoon bijna elke dag sex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is niks![]()
Ik heb gewoon bijna elke dag sex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij is oud maar hij blijft leuk
Juin uit Eigen Tuin!
Hoi Enfquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:55 schreef Enfermera het volgende:
Avond
Vanavond voor het eerst cursus gehad (van mn werk), was echt superleuk! We hebben een hele leuke docent, veel humor & kennis, ik had al veel aha-momenten vanavond(zo van; ooit wel gehoord op mn werk, maar nu weet ik hoe de vork in de steel zit zeg maar
)
Hoe ist hier?
Welquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:54 schreef Symphonic het volgende:
Niemand hier heeft me ooit met baard gezien
Enfquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:55 schreef Enfermera het volgende:
Avond
Vanavond voor het eerst cursus gehad (van mn werk), was echt superleuk! We hebben een hele leuke docent, veel humor & kennis, ik had al veel aha-momenten vanavond(zo van; ooit wel gehoord op mn werk, maar nu weet ik hoe de vork in de steel zit zeg maar
)
Hoe ist hier?
Slaap lekker snoetje, ik hoop voor je dat het lukt!quote:
Hey!quote:
Stuquote:
quote:
Sorry kon het niet latenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij is oud maar hij blijft leuk
Hey Enfequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:55 schreef Enfermera het volgende:
Avond
)
Hoe ist hier?
Enfermerel! Nou, daschleckerquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey!![]()
Uhhuh![]()
[..]
Stu![]()
Cagonittaartjee![]()
![]()
![]()
Heeequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey!![]()
Uhhuh![]()
[..]
Stu![]()
Cagonittaartjee![]()
![]()
![]()
quote:
karaokemachine die NIET roze is geloof ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe je goed
Wat zoek je nou voor jr?
Kan ik helpen?
Ik hoor hem te weinig, maar hij blijft mooi.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die moet ik echt iedere week horen
hij wilde een karaoke apparaat geval dingesquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe je goed
Wat zoek je nou voor jr?
Kan ik helpen?
Idd jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Sorry kon het niet laten
[..]
Hey Enfe![]()
Fijn dat het ook superleuk was naast informatief
Ghihiquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Enfermerel! Nou, daschlecker![]()
Goed, met werken geen last van m'n ribquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Idd jaHoe ist met jou?
![]()
[..]
Ghihi![]()
![]()
Symph
http://muziek.marktplaats(...)Gc%3D&fta_ind=8&fs=1quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij wilde een karaoke apparaat geval dinges
kon alleen een roze vinden
hahaha hoorde het net ook en moest denken 'wat zou Fles daar van vinden'quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
klote kut schijt hoere FAAL NS en Prorail![]()
er wordt wel windkracht ACHT voorspeld"Stormachtig"
![]()
Alleen aan de kust okee, maar uit voorzorg gaan we nooddienst rijden![]()
Jezus
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Weer iets (voor mij) nieuws gevonden
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=full
Trusten Toekquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed, met werken geen last van m'n rib
en daar?
Lekker slapenquote:
en, wie zijn je vriendjesquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Weer iets (voor mij) nieuws gevonden
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=full
Dit slaat toch nergens op man asjeblieft zegquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaha hoorde het net ook en moest denken 'wat zou Fles daar van vinden'
Nice!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed, met werken geen last van m'n rib
en daar?
Ik zag het idd op de NS site staan. Ik dacht echt; welke storm?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
klote kut schijt hoere FAAL NS en Prorail![]()
er wordt wel windkracht ACHT voorspeld"Stormachtig"
![]()
Alleen aan de kust okee, maar uit voorzorg gaan we nooddienst rijden![]()
Jezus
Hij klopt niet qua affectie hoor..quote:
YWquote:
Jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Marijkjeee![]()
had je mn PM ontvangen?
inderdaad.... zo bang te falen dat ze zich bij een briesje al gaan indekkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit slaat toch nergens op man asjeblieft zeg
Ik ga denk ik de studeerkamer opruimenquote:
Heb jij een heel huis voor jezelf johquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga denk ik de studeerkamer opruimen
opruimsequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
je bent er nogquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
YW
[..]
JaHeb em even doorgestuurd aan ST
![]()
Is het dan nodigquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes Liebchenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb jij een heel huis voor jezelf joh
Jaquote:
Nee johquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okieeequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
YW
[..]
JaHeb em even doorgestuurd aan ST
![]()
Doe je goed dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, jaHier woon ik al 5 jaar
[..]
Ja![]()
![]()
Al eeeeeeeuwenquote:
Crap on a stick!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:17 schreef Symphonic het volgende:
Maar storm, ja best wel, de plaat die ik op de voordeur gespijkerd heb is er uit gewaaid
hier nog heulemaal niksquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:17 schreef Symphonic het volgende:
Maar storm, ja best wel, de plaat die ik op de voordeur gespijkerd heb is er uit gewaaid
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:17 schreef Symphonic het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, geen PIquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Al eeeeeeeuwen![]()
[..]
Crap on a stick!![]()
Ja, toen werkte ik nog gewoon enzoquote:
Wattus??quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, geen PI![]()
![]()
Iets met kastenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vond het de laatste keer wel mee vallen
Ja MPGtje?quote:
Jaloersquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, toen werkte ik nog gewoon enzoEn kwam van een 2 kamer appartement
En nu heb ik een bovenwoning met 3 woonlagen
quote:
Ja, ik geloof het bijnaquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:17 schreef Symphonic het volgende:
Op die fietsquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met kasten
[..]
Ja MPGtje?
Als je jouw studeerkamer klaar hebt, kom je dan helpen met de mijnequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met kasten
[..]
Ja MPGtje?
Neeeeee, een balkonquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jaloers.. OOk een dakterras??
Wow, dat klinkt echt heel gaaf zegquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, toen werkte ik nog gewoon enzoEn kwam van een 2 kamer appartement
En nu heb ik een bovenwoning met 3 woonlagen
Die van mij op het NO, dus er is bijna geen zonquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neeeeee, een balkonMaar die zit op het zuiden, dus te heet om te zitten zomers
![]()
Marijkes huis IS ook gaafquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, dat klinkt echt heel gaaf zeg![]()
Ik sta wel op streetview en je hebt m'n adresquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, dat klinkt echt heel gaaf zeg![]()
Ik heb jouw adres allang niet meerquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik sta wel op streetview en je hebt m'n adresIk ben het huis met het blauwe gordijn
en de Noordkop, en daar woon ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:22 schreef Koen66 het volgende:
het zou qua storm inderdaad in het noord-oosten het ergste zijn
Tsja, your lossquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb jouw adres allang niet meer![]()
NW toch??quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:22 schreef Koen66 het volgende:
het zou qua storm inderdaad in het noord-oosten het ergste zijn
Trusten TMFquote:
Er zijn nog genoeg dagen over om op te ruimenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik ga inderdaad niet meer opruimenIk ga er zo wel een wasje ingooien, kan ik die morgenochtend ophangen
Nu al?? Ben je ziek??quote:
Ik moet eigenlijk op zolder beginnen denk ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Trusten TMF
[..]
Er zijn nog genoeg dagen over om op te ruimen
TImmer m eens wat beter vast danquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
no joke, serieus, mijn lichtkoepel staat te klapperen
Dat weet je zelf beter als ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk op zolder beginnen denk ik
Nog beterquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TImmer m eens wat beter vast dan
ik wil best met jou op zolder beginnenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk op zolder beginnen denk ik
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil best met jou op zolder beginnen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil best met jou op zolder beginnen
Dat doe ik al en dan gaat het bloedenquote:
Hallo Kloonquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:32 schreef MPiG het volgende:
[..]
Dus daarom ging het bruine waarschuwingslampje op mijn toetsenbord branden!
klein stukkie terug lopen en nog een keer steken..quote:
Hehehequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:33 schreef DaMart het volgende:
Ik dacht trouwens even dat ik de Mycommedewerkers had aangestoken met mijn buikgriep en dat ze schijt hadden aan mijn mail... maar ze hebben vandaag toch gereageerd.... alleen weten ze nog niet wat er aan de hand is met de laptop.
opnieuw gestart en tegelijkertijd ff bovenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klein stukkie terug lopen en nog een keer steken..
(nee sorry flauw, dat is balen Koen)
Ik loop er morgen wel even langsquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:33 schreef DaMart het volgende:
Ik dacht trouwens even dat ik de Mycommedewerkers had aangestoken met mijn buikgriep en dat ze schijt hadden aan mijn mail... maar ze hebben vandaag toch gereageerd.... alleen weten ze nog niet wat er aan de hand is met de laptop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |