Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Daarom dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Soms met rechts, soms met links, soms uit een kopje, soms uit een mok, soms uit een beker en soms met suiker en soms met een zoetje en soms zwart en ook wel eens met opgeklopte melk en een beetje cacao
Op het werk heb ik warme chocolademelkquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook, altijd zwart, behalve op mijn werk daar capu, die zwarte koffie is zoooooo goor
ik heb 3 vrouwen in huisquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verhelderend, thanks!!![]()
Maxiwok is dus een meisje. En wat is mini-wok??
ik ook welquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:09 schreef Stuart het volgende:
Ik heb geloof ik alle afleveringen van Debiteuren/Crediteuren wel 10+ keer gezien![]()
Aha, bedankt!!quote:
Delenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:10 schreef DaMart het volgende:
Even de foto's voor de treinrampupdate op de pc zetten.
* Trevland zet een potje voor D neer zodat hij daar in kan zeikenquote:
Hey Bosquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
suikertaartje...
deze doen?
[ afbeelding ]
Die is ook heel tof. En er wordt flink geld ingelegdquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja die vind ik zoooo briljant
heeft MPG ook drie vrouwen in huis?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Aha, bedankt!!
MPG ook trouwens
Wat zeg je, ga jij Muck en Toek verhuizen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je had de mijne wel mogen lenen
dan ha je met de 2 over de boer en kom je terug met de 2quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die is ook heel tof. En er wordt flink geld ingelegd
Dankquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:11 schreef Trevland het volgende:
* Trevland zet een potje voor D neer zodat hij daar in kan zeiken
Niet echt. Misschien toch maar weer wat lezen of vervroeg naar bed, met die slaapmedicatie zal ik toch wel eerder slapen en niet gaan piekeren..quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Delen
[..]
* Trevland zet een potje voor D neer zodat hij daar in kan zeiken
[..]
Hey Bos
Douchen een beetje geholpen?
zou ik best willen doen, moet ik alleen de spullen even kwijt die er nu nog in liggenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat zeg je, ga jij Muck en Toek verhuizen?![]()
![]()
Ik gelukkig nu al een tijd niet meerquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heeft MPG ook drie vrouwen in huis?
Balenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet echt. Misschien toch maar weer wat lezen of vervroeg naar bed, met die slaapmedicatie zal ik toch wel eerder slapen en niet gaan piekeren..
Ik zou wel een 4e willenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik nog een paar meerquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Elleboog op tafelquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan ha je met de 2 over de boer en kom je terug met de 2
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
respect voor jouquote:
Ik had ze vroeger op VHS banden gekocht maar die heb ik niet meerquote:
Ik blijf het ook gewoon lachwekkend vindenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan daar echt uren naar kijken
Die mogen wel op mijn zolderquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zou ik best willen doen, moet ik alleen de spullen even kwijt die er nu nog in liggen
Mannenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben ik weer!
Trusten voor de slapers!![]()
Hier 3 mannen in huis
En met geen van allen mag/wil je wat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben ik weer!
Hier 3 mannen in huis
3 mannenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben ik weer!
Hier 3 mannen in huis
INderdaad nooit aan beginnen, doe ik ook nietquote:
Marijke is er ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die mogen wel op mijn zolder![]()
Poesjes?quote:
Die vond ikzelf minder leukquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee lullo! Heb je nog geneukt lullo?
Hier sluit ik me bij aanquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
INderdaad nooit aan beginnen, doe ik ook niet
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
INderdaad nooit aan beginnen, doe ik ook niet
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
En met geen van allen mag/wil je wat?
Lijkt me ook niet zo'n slim ideequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een kat, nog een kat en een valkparkiet..
![]()
Neuh, doe maar niet![]()
![]()
Poesjesquote:
Misschien komt ie nog terugquote:Ik heb vier mannen en met mezelf erbij twee vrouwen in huis.
En ik had nog een man, maar die is weggelopen
Hoi lieverd!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Poesjes?![]()
Ik heb vier mannen en met mezelf erbij twee vrouwen in huis.
En ik had nog een man, maar die is weggelopen
De dierenwinkel was NOG minder trouwensquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:21 schreef DaMart het volgende:
Treincrash Zwitserland (update)
Hulpverleners zijn er in geslaagd de verongelukte trein te bereiken. Er zijn 11 lichtgewonden en 1 zwaargewonde gevallen. Na inspectie bleek de achterste wagon niet beschadigd, dus moesten alle passagiers hiernaartoe overstappen. Vervolgens is deze wagon teruggesleept naar het station van St. Niklaus, waar de gewonden door ambulancepersoneel verder zijn behandeld.
[ afbeelding ]
De zwaargewonde is een medewerker van de Zwitserse spoorwegen en bevond zich in het bagagerijtuig dat gekanteld is. Hij is met een traumahelicopter overgebracht naar een ziekenhuis in de omgeving. De politie wilde weinig loslaten over zijn verwondingen, maar spreekt wel over ernstig hoofdletsel door een koffer die op zijn hoofd viel.
De locomotief van de trein is weggesleept, en inmiddels is er een bergingstrein ter plaatse.
[ afbeelding ]
Het bergen van de ontspoorde en de gekantelde wagon zal nog wel even duren. Inmiddels is wel duidelijk dat het sowieso nachtwerk wordt.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Misschien komt ie nog terug
En tel jij voor 2?
Ik weet niet of dat ook over een kat ging trouwens, maar zo ja, zeg nooit nooitquote:
Echt niet hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat ook over een kat ging trouwens, maar zo ja, zeg nooit nooit
En jij telt niet voor 2, hoe druk je ook bent
Vandaag nog even naar het album The Game geluisterdquote:
potver wat is zo'n lap tekst onhandig op m.fok.quote:Opdonderdag 3 februari 2011 22:21 schreef DaMart het volgende:Treincrash Zwitserland (update)
Hulpverleners zijn er in geslaagd de verongelukte trein te bereiken. Er zijn 11 lichtgewonden en 1 zwaargewonde gevallen. Na inspectie bleek de achterste wagon niet beschadigd, dus moesten alle passagiers hiernaartoe overstappen. Vervolgens is deze wagon teruggesleept naar het station van spoorwegen en bevond zich in het bagagerijtuig dat gekanteld is. Hij is met een traumahelicopter overgebracht naar een ziekenhuis in ter plaat[url=http://www.martinvdam.afbeelding ]
Dan is deze voor jouquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vandaag nog even naar het album The Game geluisterd
Lila pauzequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is het pauze ofzo? Of delen ze ergens gratis koffie uit??
Dank je al vind ik Save Me beterquote:
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is het pauze ofzo? Of delen ze ergens gratis koffie uit??
Absoluutquote:
Martquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:21 schreef DaMart het volgende:
Treincrash Zwitserland (update)
Hulpverleners zijn er in geslaagd de verongelukte trein te bereiken. Er zijn 11 lichtgewonden en 1 zwaargewonde gevallen. Na inspectie bleek de achterste wagon niet beschadigd, dus moesten alle passagiers hiernaartoe overstappen. Vervolgens is deze wagon teruggesleept naar het station van St. Niklaus, waar de gewonden door ambulancepersoneel verder zijn behandeld.
[ afbeelding ]
De zwaargewonde is een medewerker van de Zwitserse spoorwegen en bevond zich in het bagagerijtuig dat gekanteld is. Hij is met een traumahelicopter overgebracht naar een ziekenhuis in de omgeving. De politie wilde weinig loslaten over zijn verwondingen, maar spreekt wel over ernstig hoofdletsel door een koffer die op zijn hoofd viel.
De locomotief van de trein is weggesleept, en inmiddels is er een bergingstrein ter plaatse.
[ afbeelding ]
Het bergen van de ontspoorde en de gekantelde wagon zal nog wel even duren. Inmiddels is wel duidelijk dat het sowieso nachtwerk wordt.
[ afbeelding ]
Ja, nou en ofquote:
Kjoet!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |