zou ik best willen doen, moet ik alleen de spullen even kwijt die er nu nog in liggenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat zeg je, ga jij Muck en Toek verhuizen?![]()
![]()
Ik gelukkig nu al een tijd niet meerquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heeft MPG ook drie vrouwen in huis?
Balenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet echt. Misschien toch maar weer wat lezen of vervroeg naar bed, met die slaapmedicatie zal ik toch wel eerder slapen en niet gaan piekeren..
Ik zou wel een 4e willenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik nog een paar meerquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Elleboog op tafelquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan ha je met de 2 over de boer en kom je terug met de 2
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
respect voor jouquote:
Ik had ze vroeger op VHS banden gekocht maar die heb ik niet meerquote:
Ik blijf het ook gewoon lachwekkend vindenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan daar echt uren naar kijken
Die mogen wel op mijn zolderquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zou ik best willen doen, moet ik alleen de spullen even kwijt die er nu nog in liggen
Mannenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben ik weer!
Trusten voor de slapers!![]()
Hier 3 mannen in huis
En met geen van allen mag/wil je wat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben ik weer!
Trusten voor de slapers!![]()
Hier 3 mannen in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |