quote:
You are sooooooooooooooo doomed!quote:
Ik heb daar mijn pa voorquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
You are sooooooooooooooo doomed!
Want weet je hoe handig dat is... Iemand met een aanhanger in je kennissenkring. Die wil elk weekend wel komen helpen om zooi naar de stort te brengen, zooi bij de bouwmarkt te gaan halen, zooi naar een ander te brengen, van FOK! V&A gekochte zooi op te halen, etc.....
niemand had dat nogquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
You are sooooooooooooooo doomed!
Want weet je hoe handig dat is... Iemand met een aanhanger in je kennissenkring. Die wil elk weekend wel komen helpen om zooi naar de stort te brengen, zooi bij de bouwmarkt te gaan halen, zooi naar een ander te brengen, van FOK! V&A gekochte zooi op te halen, etc.....
sorry, ben voorlopig nog even hetro.quote:
Je moet het van de positieve kant bekijken!quote:
nah, zie bovenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je had de mijne wel mogen lenen
Zeker met extra suikerquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet hoe sterk mijn thee is
Hot als in ik weet niet waarom het zo warm isquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
sorry, ben voorlopig nog even hetro.
Slap bakkie, typisch Nederlandsquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet hoe sterk mijn thee is
Het gaat tot 110quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Je moet het van de positieve kant bekijken!
da's verder dan 16
Melk en suiker met en scheutje theequote:
quote:Mensen die vrijdag met de trein willen reizen, moeten rekening houden met vertragingen. Een storm die komende nacht over het land trekt kan het treinverkeer verstoren, meldden ProRail en NS donderdagavond.
Om de hinder voor het treinverkeer zo veel mogelijk te beperken, splitsen de spoorbedrijven de treindienst in de kop van Noord-Holland vanaf komende nacht af van de rest van Nederland.
Het KNMI voorspelt voor de komende nacht stormachtige zuidwestelijke wind met in het noordwestelijk kustgebied mogelijk zware windstoten tot 85 kilometer per uur.
Hai Whiskquote:
Da's op z'n Engelsquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Melk en suiker met en scheutje thee![]()
![]()
![]()
verbaast het je nog?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi
kut stink schijt prorail flikkers
[..]
Getverrrrrrrrrrquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee, op z'n Engels is heel wat andersquote:
NEEEEEEEE, ik zou morgen bezoek krijgen vanuit de andere kant van het landquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi
[..]
Nee, MartRail dan:quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi
[..]
Engelse thee is meestal erg sterk. Melk erin is dan juist prettigquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee, op z'n Grieks is heel wat andersquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, op z'n Engels is heel wat anders
Ow?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, op z'n Engels is heel wat anders
Melk in je thee is zekerquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Melk in de theequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Engelse thee is meestal erg sterk. Melk erin is dan juist prettig
Ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, op z'n Grieks is heel wat anders
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Melk in de thee![]()
![]()
Suiker in de thee![]()
Forum Opties | |
---|---|