Monorail kitteh is layt. Next wun is duequote:

My Fairy Kingquote:

Hoiquote:

Nog maar HEEL eventjes
 Nog maar HEEL eventjes  

Kwartetquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]

CUTEquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:41 schreef suikertaartje het volgende:

Nu lijkt het me inmiddels pijnlijk worden om me te scheren.
 Nu lijkt het me inmiddels pijnlijk worden om me te scheren.

jouw poesjes?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:41 schreef suikertaartje het volgende:

Dat schiet dus ook niet opquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:44 schreef Toekito het volgende:
Ik heb al dagen geen zin om me te scherenNu lijkt het me inmiddels pijnlijk worden om me te scheren.

quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:41 schreef suikertaartje het volgende:

Geen baardtrimmer?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:44 schreef Toekito het volgende:
Ik heb al dagen geen zin om me te scherenNu lijkt het me inmiddels pijnlijk worden om me te scheren.

Ik weet wel als ik het bijna 2 weken niet doe dat het dan geen pretje isquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:44 schreef Toekito het volgende:

Niet meer scheren dus. Probleem opgelost.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:44 schreef Toekito het volgende:

kweek een talibaardquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet meer scheren dus. Probleem opgelost.

Mannen met baarden... Over het algemeen een grotequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]

Dan moet je ook eerst tondeuseren en dan pas scherenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet wel als ik het bijna 2 weken niet doe dat het dan geen pretje is
 .
 .

Van mij zelf hoeft het ook nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mannen met baarden... Over het algemeen een grote

Dat heb ik toen ook gedaan na eerst de fout gemaakt te hebbenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je ook eerst tondeuseren en dan pas scheren.

hebben mannen met baarden over het algemeen een grote ja?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mannen met baarden... Over het algemeen een grote

Ze heeft gelijk ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:47 schreef Koen66 het volgende:
vrouwlief hier mot geen man met baard

Hier geen vrouwlief, dus 1x per week scheren is wel zatquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:47 schreef Koen66 het volgende:
 .
 .

dan zet Muck me mijn eigen huis uitquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]

Dat zeg ik.. Ze heeft helemaal gelijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:47 schreef Koen66 het volgende:

Vraag maar aan Symquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hebben mannen met baarden over het algemeen een grote ja?
 .
 .

quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hebben mannen met baarden over het algemeen een grote ja?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |