Mag ik jouw enzo-bestandjes ook?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo extreem als jij denk ik, maar het lijkt me flink pijnlijk ja
[..]
Ja?
welke foto's die niet bestaan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:06 schreef MPG het volgende:
[..]
enzo?
zijn dat die foto's die niet bestaan?
Jij welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mag ik jouw enzo-bestandjes ook?
je mag de mijne ook hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mag ik jouw enzo-bestandjes ook?
Ze is niet raarquote:
Ach, zo hebben we allemaal wat zal ik maar denkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo extreem als jij denk ik, maar het lijkt me flink pijnlijk ja
Ja, precies, die dus.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
welke foto's die niet bestaan?
Ja, wij lopen een minuut achterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
andere tijdzone in Limburg?
* Marijkezwolle mompelt iets met mosterd en maaltijdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
andere tijdzone in Limburg?
Mosterd en bitterballenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle mompelt iets met mosterd en maaltijd
Zou me er niet druk om maken hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik mis weer eens wat geloof ik...
wat eten we schat?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle mompelt iets met mosterd en maaltijd
quote:
quote:
quote:
quote:
marijke.rar ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik mis weer eens wat geloof ik...
Daar weet ik niets van, we hadden het over Marijkes bestandjesquote:
Ooow, die bestaan welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar weet ik niets van, we hadden het over Marijkes bestandjes
Ik ook...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar weet ik niets van, we hadden het over Marijkes bestandjes
ook geen uncompressed foldertje?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gelukkig bestaat er geen rar of zip van mijEn al bestond ie wel, dan ontkende ik het bestaan ervan
Welk gedeelte van daar weet ik niets van begrijp jij niet?quote:
Helaas weten hier al mensen van het bestaan van MPG.rar... en MuckPG.rar. Ontkennen heeft dus weinig zinquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gelukkig bestaat er geen rar of zip van mijEn al bestond ie wel, dan ontkende ik het bestaan ervan
Marijke bestaat zekerquote:
Maar maar maar, daar sta ik toch los vanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Helaas weten hier al mensen van het bestaan van MPG.rar... en MuckPG.rar. Ontkennen heeft dus weinig zin..
Natuurlijk bestaat Marijke! Dat heb ik diverse keren aan den lijve ondervonden.quote:
Dat durf ik te betwijfelen...quote:Al ken je haar koffiezetapparaat beter dan haarzelf....
Nou... volgens mij heb jij een of beide bestanden al dan niet deels in je bezitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar maar maar, daar sta ik toch los van![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Whehehe, sorry ik kon het ff niet latenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Helaas weten hier al mensen van het bestaan van MPG.rar... en MuckPG.rar. Ontkennen heeft dus weinig zin..
Ja die heb ik jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou... volgens mij heb jij een of beide bestanden al dan niet deels in je bezit![]()
...
Iets met een bestand op een pc.quote:
Zuup'rd!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zaterdag zoep'nmaar niet te veel hoor
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Of ehm...![]()
Oh, what the hell...
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |