Ik neem mijn USB stick wel meequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaAls jij haar muziekjes wilt dan moet je je laptop even meenemen zaterdag
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:58 schreef DaMart het volgende:
Ik ga slapen, dus wens jullie allemaal een goede nacht.
Luisteren danquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het pas een uur geleden gedownload
Ken dat nummer nog niet![]()
slaap lekkerquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:58 schreef DaMart het volgende:
Ik ga slapen, dus wens jullie allemaal een goede nacht.
Okee, wel goed smeren dus he?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik best veel rommel van![]()
Dan neem ik mijn laptop meequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik neem mijn USB stick wel mee
Jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee, wel goed smeren dus he?
Niet zo gek hoor, dan is je huid ook vaak sneller droog en schraalquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja
Het is met kouder weer altijd veel erger om de een of andere reden
Ja, dat heb ik heel ergquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet zo gek hoor, dan is je huid ook vaak sneller droog en schraal
Ik heb wel muziekjes enzo voor je hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik zal mijn hdd ook maar meenemen zo te zien.
Ik ook hoorquote:
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:03 schreef Koen66 het volgende:
hmmm je kan wel zien dat ik hier veel kom, de hele SC staat bij mijn forumvriendjes
enzo?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb wel muziekjes enzo voor je hoor
Het ziet er gewoon zo lelijk uit ook nog eensquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook hoor'S zomers niets aan de hand, en 's winters meteen last
hmmm ik hoor maandag wel wat 'enzo' isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb wel muziekjes enzo voor je hoor
Ik heb het niet zo extreem als jij denk ik, maar het lijkt me flink pijnlijk jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het ziet er gewoon zo lelijk uit ook nog eens
En het doet vaak zeer
Ja?quote:
enzo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |