Samen zoep'nquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Of ehm...![]()
Oh, what the hell...
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja die heb ik jaMaar dat betekent niet automatisch dat zoiets van mij bestaat
Nee nee neequote:
Heeee er is een bestand op je PCquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Iets met een bestand op een pc.
<<usernaam>>.rar is een toespeling op IJsmeis.rar. IJsmeis was destijds een nogal naïeve jongedame die naaktfoto's van zichzelf verspreidde op Fok, in de vorm van een ,rar bestand. Dat is net zoiets als een .zip- bestand, een soort pakketje waarin, gecomprimeerd, meerdere bestanden, en in het bedoelde geval naaktfoto's van <<usernaam>> zitten of suggereren te zitten.quote:
huh wat?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet!
Ow wacht, mijn geheugen is iets anders dan mijn harde schijf...
Dankquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een .rar is een manier om een boel foto compact te maken, zodat je ze makkelijker kunt delen. Maar er wordt nu gedoeld op "delicate" foto's
Die is ook wel afgeslacht op het forumquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
<<usernaam>>.rar is een toespeling op IJsmeis.rar. IJsmeis was destijds een nogal naïeve jongedame die naaktfoto's van zichzelf verspreidde op Fok, in de vorm van een ,rar bestand. Dat is net zoiets als een .zip- bestand, een soort pakketje waarin, gecomprimeerd, meerdere bestanden, en in het bedoelde geval naaktfoto's van <<usernaam>> zitten of suggereren te zitten.
Fotografisch geheugenquote:
Wauw, wat een prachtig woord!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:18 schreef TheFamousMan het volgende:
Oohh, het is een datacompressie-Algoritme, zeg dat dan meteen!
nah, gewoon drinken zodat je lekekr los raaktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee neeDaar doe ik niet aan
DoeMaarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heeee er is een bestand op je PC
Die helpt je zo in de puree
beetje sneeuig dan dusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die is ook wel afgeslacht op het forum
k ben wel wat gewendquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en Symph, sorry als ik vervelend doe zaterdagIk kan heel melig worden van drank
![]()
Ja. Maar nog steeds actief. Kan niet zeggen dat ik geen bewondering voor die meid heb.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij ook dank!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
<<usernaam>>.rar is een toespeling op IJsmeis.rar. IJsmeis was destijds een nogal naïeve jongedame die naaktfoto's van zichzelf verspreidde op Fok, in de vorm van een ,rar bestand. Dat is net zoiets als een .zip- bestand, een soort pakketje waarin, gecomprimeerd, meerdere bestanden, en in het bedoelde geval naaktfoto's van <<usernaam>> zitten of suggereren te zitten.
Je lette op je PIquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, jij hebt een dag zuipen met Limburgers overleefdquote:
nauwelijksquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, jij hebt een dag zuipen met Limburgers overleefd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |