quote:Op maandag 31 januari 2011 09:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik had een discussie op het werk. Ik denk dat Karin niet de mol kan zijn. Miryanna heeft bij de boekjes opdracht aangegeven dat ze Karin als mol had. Ik ga ervan uit dat je niet compleet switcht. Zeker aangezien Karin best verdacht was deze aflevering. Dat houdt dus in dat of iedereen op Karin zit en ze dus de mol is, maar Miryanna het langst over het invullen is, of karin is de mol niet toch?
quote:Op maandag 31 januari 2011 09:56 schreef tdrone het volgende:
op wie zat horace voordat hij eruit ging ook alweer of is dat niet gezegd?
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Karin is nog steeds verantwoordelijk voor 33% van de pot. ¤3000,-!!! Erg Mol onwaardig.
Ik vind het wel heel makkelijk, dan is Art de mol en hadden we dat in aflevering 1 kunnen raden...quote:
Optiefen met die mutsquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:59 schreef cptmarco het volgende:
[ afbeelding ]
wat een mens is die Karin toch...
en van uit de auto maar naar Pepijn roepen dat hij terug moeten komen...
Ja dat dacht ik ook al, kom met je luie reet uit die auto en ga ook in de regen staan, of houden mollen niet van water en willen ze liever vanuit een klein gaatje dingen roepen...quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:59 schreef cptmarco het volgende:
[ afbeelding ]
wat een mens is die Karin toch...
en van uit de auto maar naar Pepijn roepen dat hij terug moeten komen...
Jan blijft in mijn hart. Anna is nu in the picture.quote:
Koeien en Anna opgejaagd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En Pepijn? Wat heeft hij nu concreet gedaan deze aflevering?
Ohja dat eerste noemde ik ja.quote:
Volledig mee eens. Als Mol had ze vast wel paardrijles gehad waardoor ze in ieder geval mee kan doen. Een opdracht waar de Mol niet meedoet is een gewoon laf van de Mol. Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik geloof nooit dat Soundos de mol is. Een mol gaat geen spelletje uitzitten (waar de mol waarschijnlijk les in heeft gehad, tenminste, in de tijd van George zou dat gebeurd zijn), want dan kan je totaal geen invloed uitoefenen. Dus valt Soundos af.
Dat zou inderdaad de meest luie mol-actie zijn. Gewoon niet meedoen, net als met de touwbrug-opdracht van vorige week. De mol wordt gekozen op geloofwaardigheid en sluwheid en stalen zenuwen, lijkt me sterk dat je dan een paar keer ervoor kiest om te mollen door gewoon niet mee te doen. Soundos valt wat mij betreft af.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik geloof nooit dat Soundos de mol is. Een mol gaat geen spelletje uitzitten (waar de mol waarschijnlijk les in heeft gehad, tenminste, in de tijd van George zou dat gebeurd zijn), want dan kan je totaal geen invloed uitoefenen. Dus valt Soundos af.
Klinkt wel heel logisch, niet meedoen is geen invloed en dat moet de mol toch niet willen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
het waren wel opdrachten die vanuit de andere kandidaten al een grote kans op mislukken haddenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:09 schreef Karstman het volgende:
[..]
Klinkt wel heel logisch, niet meedoen is geen invloed en dat moet de mol toch niet willen.
Ook dat paardengedoe, ik weet het niet hoor. Aan de andere kant hoeveel was daar nou mee te verdienen. In de autos heb ik haar een beetje gemist maar volgens mij was ze daar net zo fanatiek als de rest.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
het waren wel opdrachten die vanuit de andere kandidaten al een grote kans op mislukken hadden
Ja, dat haat ik echt hèquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:27 schreef Maartel het volgende:
Neui, volgende week wordt weer zo'n 'bieden om je scherm niet te zien, en uiteindelijk gaat iedereen door' spelletje.
ik weet het ook niet, het is maar een spinsel..quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:14 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ook dat paardengedoe, ik weet het niet hoor. Aan de andere kant hoeveel was daar nou mee te verdienen. In de autos heb ik haar een beetje gemist maar volgens mij was ze daar net zo fanatiek als de rest.
Zo werkt FOK!, na 300 posts is een topic vol.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:16 schreef Paniohitus het volgende:
Waarom wordt er telkens een nieuw topic gestart, is technisch zo 2003 terwijl dat toch echt niet nodig meer is tegenwoordig op fora's toch?
En dat zou juist wel iets voor Art zijn inderdaad.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:15 schreef Stranger het volgende:
In principe zou het wel leuk zijn als de mol er gewoon een keer de tactiek heeft zo actief te mollen dat niemand ze verdenkt 'want het is zo opvallend'.
Het is veels te risicovol om langs te kant te gaan kijken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
het waren wel opdrachten die vanuit de andere kandidaten al een grote kans op mislukken hadden
klopt vast... maar dit is FOK!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:16 schreef Paniohitus het volgende:
Waarom wordt er telkens een nieuw topic gestart, is technisch zo 2003 terwijl dat toch echt niet nodig meer is tegenwoordig op fora's toch?
Ja en het kost de pot een hoop geld, maar ja ook de omroep moet bezuinigen dus dan moet de pot kleinerquote:
Die moltweet.quote:Koeien (1200), paarden (6) en de Mol (1). Nu op Nederland 1!
Ohjee! De Mol is de Mol!!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:18 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Die moltweet.
Tel alles eens op.
1+2+0+0+6+1+1=........11
of een tactiek om niet verdacht te worden..quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Het is veels te risicovol om langs te kant te gaan kijken.
Rooijakkers?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:18 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Die moltweet.
Tel alles eens op.
1+2+0+0+6+1+1=........11
en Alaaf, uit de kentekensquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:18 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Die moltweet.
Tel alles eens op.
1+2+0+0+6+1+1=........11
Artje jonguhquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:22 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wie was er ook weer 'made in ehv'?
Anna Drijver (Den Haag, 1 oktober)= 1/10 = 11quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
en Alaaf, uit de kentekens
11 = gekkengetal
Op zich was het niet een heel gek idee om Art de moeilijkste te laten doen, omdat 'ie Spaans spreekt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
En sowieso wie kiest er nou "wind" als woord om op een foto te zetten. En dan na twee seconden "oh ja, dat was best een dom idee". Bomen die waaien? Op een foto?! Moet wel erg hard waaien wil je dat op een foto zien, nietwaar? En dan weer een abstract begrip als "harmonie".....
Precies, de aandacht op jezelf vestigen als niet-mol betekent niet dat je wilt voorkomen dat er geld in de pot komt, is hij wel mee bezig is mijn vermoedenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
En sowieso wie kiest er nou "wind" als woord om op een foto te zetten. En dan na twee seconden "oh ja, dat was best een dom idee". Bomen die waaien? Op een foto?! Moet wel erg hard waaien wil je dat op een foto zien, nietwaar? En dan weer een abstract begrip als "harmonie".....
Zeer sterk bewijs iddquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:23 schreef Peekies het volgende:
Oh en dat bootje waarin ze voeren heette TURISTA
Anagram voor 'Art is ut'
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou er dan ook een hint zitten in de kentekens van die auto's?
LE 16619
LE 16664
Als je de overeenkomstige delen weglaat, houd je 19 en 64 over... samen weer 83!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
met letters wordt het:
LE AFFAI
LE AFFFE
bovenstebeste?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:23 schreef sheotah het volgende:
En de Mol twittert:
[Joker] iets wat ingezet wordt om de kans op succes te vergroten. Helaas voor jou, bovenstebeste afvaller vier. Zie je in 11.
Ja en er dan lekker overheen lullen met oh help het water op het moment dat iemand er iets van zegt. Verdacht dat zeker maar maakt dat haar de mol? Ik weet niet zeker of ik zou zeggen of ik spaans sprak als er al 2 mensen in de groep waren die spaans spraken...quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:24 schreef Bellatrix het volgende:
En Soundos kan ook ineens Spaans.Doet ze goed.
Hm. Ik had het idee dat er meer woorden waren om uit te kiezen dan dat er groepjes waren uiteindelijk. Maar geen idee of dat ook klopt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op zich was het niet een heel gek idee om Art de moeilijkste te laten doen, omdat 'ie Spaans spreekt.
Art is weer op 29 augustus geborenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:27 schreef Tegan het volgende:
Art zei ook nog eens 83.
Anna komt uit 1983.
Wat heeft 83 met Art te maken? De enige link die ik vind is met Anna.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:28 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Puur vanwege dat Art zei '83 manieren' ga ik voor Art..
maar Art is te opzichtig, Patrick is te opzichtig, Karin is te dom en opzichtig bezig, Soundos doet niets, Anne haalt teveel geld binnen om een mol te zijn... Alleen Pepijn zou spannend zijn als mol.
gaat over de 11 theorie..quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat heeft 83 met Art te maken? De enige link die ik vind is met Anna.
van wikipedia, over het Diana bordquote:Diana wordt gezien als de Romeinse godin van de jacht en is als zodanig het evenbeeld van de Griekse godin Artemis en de nog oudere Etruskische godin Artume. Zij is de dochter van Jupiter (Zeus) en Latona (Leto) (een titaan), zus van Athena en tweelingzus van Apollo. Ze is de jongste van alle Olympische goden. Haar favoriete wapens zijn pijl en boog. Ook wordt ze vaak afgebeeld met een hert, een dier dat haar zeer dierbaar is. Een belangrijke eigenschap van de godin is dat ze altijd maagd wil blijven, ze was de beschermster der kuisheid. Ze is de maagdelijke heerseres over de wouden en wilde dieren.
Ik zou het wel tof vinden want dan is het iemand die ik al vanaf het begin aanwees als mol ook daadwerkelijk een keerquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:36 schreef Gramulanion het volgende:
Art als mol zou een anticlimax zijn.
Ja nogal.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:36 schreef Gramulanion het volgende:
Art als mol zou een anticlimax zijn.
Art noemde in de uitzending het getal 83, check in de uitzending vanaf 17:10. Dan heeft Art het over 83 verschillende woorden voor regen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat heeft 83 met Art te maken? De enige link die ik vind is met Anna.
dit had ik tot vorig jaar, van het begin zat ik op John.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou het wel tof vinden want dan is het iemand die ik al vanaf het begin aanwees als mol ook daadwerkelijk een keer. Meestal zijn de mensen die ik verdenk winnaar of verliezer
.
Je weet dat Diana een populair snoepmerk in die regio is, he?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
van wikipedia, over het Diana bord
En het feit dat ze die bus op het circuit vol in de andere bus kleunde...quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:41 schreef Guanabana het volgende:
We moeten wel alle afleveringen meenemen hè! Ik merk dat het hier vaak alleen over de laatste aflevering gaat.
Maar vergeet bijvoorbeeld niet Karins rare gedoe in de bus (wieviel? Combien?) en haar erg domme foute antwoord daarna.
Niet dat ik hoop dat Karin de Mol is.
neequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Je weet dat Diana een populair snoepmerk in die regio is, he?
toen zat Soundos toch achter het stuur?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:42 schreef Karstman het volgende:
[..]
En het feit dat ze die bus op het circuit vol in de andere bus kleunde...
Van de andere bus toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
toen zat Soundos toch achter het stuur?
dat vond ik ook wel raar..quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:43 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ja maar ik weet gewoon zeker dat er iets met die getallen is, er worden teveel getallen genoemd in alle afleveringen...
en als ik iets zou moeten zeggen over de regen, zou ik niet zeggen '83 verschillende woorden'.. dan neem je 10, 100, 200 weet ik het, maar niet zo'n specifiek getal..
Dat weet ik niet... Misschien is het zijn manier om aan te geven dat het er erg veel zijn. In zo'n geval zou ik misschien wel zeggen dat het 100 duzend verschillende woorden voor regen zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:43 schreef Kidney_bean01 het volgende:
en als ik iets zou moeten zeggen over de regen, zou ik niet zeggen '83 verschillende woorden'.. dan neem je 10, 100, 200 weet ik het, maar niet zo'n specifiek getal..
Ik zou 36 zeggen, er zijn volgens mij genoeg mensen die in zo'n situatie een specifiek getal noemen. De vraag is natuurlijk alleen of hier een bedoeling achter zit..quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:43 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ja maar ik weet gewoon zeker dat er iets met die getallen is, er worden teveel getallen genoemd in alle afleveringen...
Ben ik de enige die dit niet zo'n rare uitspraak vind? Ik zou het (in al mijn onschuldquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:43 schreef Kidney_bean01 het volgende:
maar dit valt zo op door het programmaquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit niet zo'n rare uitspraak vind? Ik zou het (in al mijn onschuld) ook kunnen zeggen.
Of maken wij het ervan dat het opvalt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar dit valt zo op door het programma
dat kan ook, je gaat overal wat achterzoekenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:48 schreef Karstman het volgende:
[..]
Of maken wij het ervan dat het opvalt.
Jan was er toch nog?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:58 schreef Ireth het volgende:
Ik vind het ineens een stuk minder aantrekkelijk om naar te kijken nu Jan niet meer door het beeld wandelt![]()
Jaaaaa.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:58 schreef Ireth het volgende:
Ik vind het ineens een stuk minder aantrekkelijk om naar te kijken nu Jan niet meer door het beeld wandeltZat al te hopen dat ie zijn regenjackie uit zou trekken en met zijn witte shirt gewoon de elementen van de natuur zou gaan trotseren
![]()
Volgens mij bedoel je het woord 'toen'. Inge begon haar zinnen tijdens de test elke keer met dat woord. Toen = mol, in het Thais.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:01 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Zo begon een mol al elke keer met het woord 'en',
volgensmij is het ook een keer met 'en' gebeurd, later werd ook 'het +-teken' er toen bij gehaald... shit bij welke mol was dat ook al weer...quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je het woord 'toen'. Inge begon haar zinnen tijdens de test elke keer met dat woord. Toen = mol, in het Thais.
Ja, is ook zo.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het in die opdracht wel logisch om op een horloge te kijken.
Wie?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik hoop echt dat hij de Mol is, blijft hij er lekker lang in
Ik heb ook niets met Jan. Zijn stem is al helemaal irritantquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:07 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb niet zoveel met Jan. Ben ik nu een rare vrouw?![]()
Ik vond hem als Romeo wel lekker, en ook toen hij nat was in de regen, maar ik val altijd op de minder obvious-lekkere man.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:13 schreef sveno1990 het volgende:
als het art Soundos blijkt te zijn op het einde dan ga ik echt janken
Ik snap er ook niets van dat iedereen hier zo op Art zit. Zo gaat het elke keer, denk ik dan -- dat weet je toch onderhand wel?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:19 schreef Jane het volgende:
Kijk, de Avro heeft 11 afleveringen gepland en die willen echt niet dat iedereen na aflevering 5 al weet wie de Mol is. De molacties van Art worden elke keer breed uitgemeten in de uitzending en hij staat ook fier bovenaan de top 3 verdenkingen op de officiële site. Tja, dan kán hij het eigenlijk echt niet zijn, hoor. Ze willen bovenal dat het spannend blijft tot het einde.
Ja, ik denk volgende week.quote:
De vorige twee seizoenen verdacht ik Jon en Kim in de eerste aflevering.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:23 schreef Karstman het volgende:
Een grote overeenkomst met de vorige serie is dat ik de vorige keer in de eerste paar afleveringen een hekel had aan Kim en hoopte dat ze er zsm uitvloog. Dat heb ik nu met Karin...
Ik zou het erger vinden als het Art blijkt te zijn, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:25 schreef gohan16 het volgende:
Als Karin de mol is, boycot ik widm het komend seizoen.
Ze had ook die 3 kokers niet hoeven op te rapen tussen de koeien.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:30 schreef gohan16 het volgende:
anna had 2 woorden niet hoeven te raden, zou 500 schelen. was zo onduidelijk allemaal.
Daar heb ik last van met Artquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:27 schreef Jane het volgende:
Hey, nu niet allemaal naar Pepijn switchen, he?
Dan moet ik weer iemand anders kiezen, wegens 'blijkbaar too obvious'.
Ja, daar zit ook wel wat in, ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar heb ik last van met Art. Maar ik blijf er bij zolang hij er in zit
. Ik vind het anders zo'n grote faal als je 5 afleveringen op één iemand zit en dan switcht en het uiteindelijk alsnog fout hebt. Dan liever met volle overgave op de verkeerde zitten.
Jan zat al een hele tijd op Art, maar nu in de laatste aflevering lijkt alsof hij op Soundos heeft gestemd. Maar hier zegt hij dat hij al vier afleveringen is wie de mol is. Kunnen we Art wegstrepen als Mol of heeft hij toch op Soundos gestemd?quote:Niets is wat het lijkt. En ik wist al vier afleveringen wie de Mol was! Pieter Jan zou gewoon op het vliegveld staan met de mededeling dat mijn rode scherm een neppert was, in het kader van een geheime opdracht.
Aangezien hij zelfs zo zeker was dat hij z'n jokers niet heeft ingezet, denk ik toch dat hij gestemd heeft op dezelfde mol als de keren daarvoor: Art dus.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:35 schreef BobW het volgende:
Uit dagboek van Jan:
[..]
Jan zat al een hele tijd op Art, maar nu in de laatste aflevering lijkt alsof hij op Soundos heeft gestemd. Maar hier zegt hij dat hij al vier afleveringen is wie de mol is. Kunnen we Art wegstrepen als Mol of heeft hij toch op Soundos gestemd?
Dat denk ik nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Aangezien hij zelfs zo zeker was dat hij z'n jokers niet heeft ingezet, denk ik dat hij gestemd heeft op dezelfde mol als de keren daarvoor: Art dus.
Die namen op het eind.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:21 schreef Jane het volgende:
Jans dagboek is trouwens wel grappig.
http://www.avro.nl/tv/pro(...)oeken/afvaller5.aspx
Oh, sorry!quote:
Pieter-Jan pakte ze. Uit het spel dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:39 schreef Jane het volgende:
Ik heb trouwens eigenlijk niet goed opgelet wat Jan met de jokers gedaan heeft. Heeft hij ze aan een van de anderen gegeven?
Ah, thanx!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:40 schreef BobW het volgende:
[..]
Pieter-Jan pakte ze. Uit het spel dus
Wel zelfspot die lijkt te suggereren dat dat dagboek pas na t uitzenden en lezen van forums is geschrevenquote:
Is dit echt? Afl 9: Patrick, soundos, Karin en art.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:39 schreef Jor_Dii het volgende:
In aflevering 1 zien we:
Hannah vraag 2 beantwoorden > afl 2 er uit
Horace vraag 3 beantwoorden > afl 3 er uit
Jan vraag 5 beantwoorden > afl 5 er uit
Karin vraag 10 beantwoorden
Patrick vraag 20 beantwoorden (Wie is de Mol?)
In aflevering 2 zien we:
Art vraag 11 beantwoorden
Anna vraag 8 beantwoorden
Pepijn vraag 7 beantwoorden
Volgorde van afvallen zou dan zijn: Hannah, Horace, Myrianna, Jan, Niemand, Pepijn, Anna, Soundos???, Karin (verliezer?), Art (winnaar?), Patrick (Mol?)
Dit is een theorie die ik vanmiddag las en daarin werd duidelijk dat Jan vanavond af zou vallen, wat dus klopt. Als we dit aanhouden zou het best zo kunnen zijn..quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:46 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Is dit echt? Afl 9: Patrick, soundos, Karin en art.
In aflevering 2 volgens mij ook Soundos vraag 20.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:39 schreef Jor_Dii het volgende:
In aflevering 1 zien we:
In aflevering 2 zien we:
Volgorde van afvallen zou dan zijn: Hannah, Horace, Myrianna, Jan, Niemand, Pepijn, Anna, Soundos???, Karin (verliezer?), Art (winnaar?), Patrick (Mol?)
Klopt, maar dan zie je enkel de vraag, niet het hele scherm incl. antwoorden en muisaanwijzer etc..quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:50 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
In aflevering 2 volgens mij ook Soundos vraag 20.
ahh, ok. Vind 'm wel erg goed gevonden van je iig!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Klopt, maar dan zie je enkel de vraag, niet het hele scherm incl. antwoorden en muisaanwijzer etc..
Dit is iig iets om in de gaten te houden!
Lijkt me ook.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Vind ik ook, Jan zorgt voor leukere tv door z'n fanatisme (en ja, ook door z'n looks) en is stukken leuker dan een ronduit irritante Karin en een Soundos die opdrachten niet doet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:50 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik vind het dus niet zo geslaagd dat Karin er nog steeds in zit. Wat is dat toch?
Als jij me vertelt waarom zo'n persoon de mol zou zijn dan vind ik het een goeie reden, maar ik kijk nu al tig seizoenen WIDM en zelfs als het overl leader dingen ging was het wat sterker dan dit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:26 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik zit op Anna.
Als je ook op de site kijkt is zij de enige die naar de andere kant is gefotografeerd..en tevens staat ze boven het woordje hints:)
maar goed...misschien ben ik te simpel hiervoor.
Nu je het zegt... de mol zou de hulp nodig hebben van een van de kandidaten deze aflevering, maar daar hebben we verder niets meer over gehoord of gezien dus. Alleen Anna en Pepijn inderdaad, maar die verdenk ik geen van beiden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:29 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
de theorie van de eerste pagina aangaande Anna en Pepijn (de mol neemt contact met je op)
Als je het over geld hebt dan mag je Anna van je eigen lijstje ook wel afstrepenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Iedereen die op Patrick zitten: hoe verklaren jullie zijn fanatisme van deze aflevering? Hij bracht tijdens het rijden wel veel geld binnen hè. Patrick is niet echt meer en verdachte voor mij, Anna en Pepijn des te meer.
Geen idee! Als het aan mij ligt dan vliegt ze er volgende week uit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:50 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik vind het dus niet zo geslaagd dat Karin er nog steeds in zit. Wat is dat toch?
WTFquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:20 schreef bierjoost het volgende:
Waarom haten mensen Karin zo? Ik vind haar hilarisch.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:01 schreef gebruikersnaam het volgende:
met deze TT mis ik wel de foto van Anna in haar zwarte jurkje op bed in de slaapkamer met pepijn
Ik snap dat ie met z'n arm voor z'n ogen zit, als je te lang naar Anna in dat jurkje kijkt kan je je onmogelijk beheersen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
dan doe ik het zelf wel
[ afbeelding ]
Goeie genadequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
dan doe ik het zelf wel
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij net is klaargekomen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:20 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik snap dat ie met z'n arm voor z'n ogen zit, als je te lang naar Anna in dat jurkje kijkt kan je je onmogelijk beheersen.
Pepijn zijn manier vanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:20 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik snap dat ie met z'n arm voor z'n ogen zit, als je te lang naar Anna in dat jurkje kijkt kan je je onmogelijk beheersen.
Ik dacht alleen maarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:27 schreef Kidney_bean01 het volgende:
toen ik haar zo lag liggen op dat bed met dat jurkje dacht ik echt: jeezz we zijn hier niet voor een playboy/FHM shoot..
Sterker nog, zelfs bewegende beelden. Kijk maar naar de films Loft en Komt een Vrouw bij de Dokter.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:51 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En er bestaan ook nog stills van haar zónder topje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In aflevering 5 zien we Art alweer vraag 11 beantwoorden. Dat vind ik dan zorgelijkerquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:39 schreef Jor_Dii het volgende:
In aflevering 1 zien we:
In aflevering 2 zien we:
Het werd hem in de uitzending ook gevraagd door de andere kandidaten. Toen zei hij dat hij alleen bij groepsopdrachten iets had binnengehaald.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:47 schreef Fireblast het volgende:
Iedereen roept wel dat Art de mol niet kan zijn omdat het too obvious is, maar weet iemand of hij ergens geld heeft verdiend?
Hij molt namelijk wel echt extreem veel, meer dan nodig is om zichzelf verdacht te maken.
Ik kon het niet laten, sorry...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:41 schreef Rainesz het volgende:
Even wat high res dan maar?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:04 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten, sorry...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien wat vergezocht (maar ik vond zijn houding zo raar), maar beschermt de mol zijn ogen hier voor het licht (waar hij als mol niet aan gewend is?)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
dan doe ik het zelf wel
[ afbeelding ]
Tunnelvisie is een bitch.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:02 schreef texelonia het volgende:
Ja zo ga ik juíst denken dat Art wel de mol is, als Jan zo openlijk verkondigt op Art te zitten waardoor iedereen denkt dat Art het dus niet kan zijn
De ultieme cover up natuurlijk...
Jan zei op de radio alleen niet letterlijk dat hij vol op Art zat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:02 schreef texelonia het volgende:
Ja zo ga ik juíst denken dat Art wel de mol is, als Jan zo openlijk verkondigt op Art te zitten waardoor iedereen denkt dat Art het dus niet kan zijn
De ultieme cover up natuurlijk...
Ik snap ook wel dat hij vlak voordat moment duidelijk in beeld een T-shirt aanhad met daarop 'I love my wife'. Zal z'n vrouw allemaal wel niet leuk vinden dat hij zo duidelijk met Anna optrektquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:20 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik roep al vanaf het begin dat Art het níet is, dus tunnelvisie is het nietquote:
Ah, ik ben het overigens met je eens.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:10 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik roep al vanaf het begin dat Art het níet is, dus tunnelvisie is het niet
Ik denk Pepijn.
Of iedereen heeft de vragen beantwoord met Art als mol en Jan was de langzaamste. Dat kan theoretisch natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:51 schreef golfer het volgende:
Jan was net op Radio 2.
Jan, de afvaller van gisteren van WIDM zat helemaal op Art als mol en ligt er dus uit.
Ergo: Art is niet de mol.
Blijven voor mij Patrick en Karin over als potentiële mollen.
Ja. de hint was: "eerst vragen"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:55 schreef DaMart het volgende:
Was er ook nog een hint van de mol op de radio?
De mol zou nooit een opdracht niet meedoen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:05 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik snap niet, Soundos heeft niet meegedaan met die koeien opdracht. Daar heeft ze dus toch veel gemist. als 5 vragen nou al over die opdracht gaan, zou ze die fout moeten hebben. En omdat ze er niet uit ging, is ze de mol.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
De mol zou nooit een opdracht niet meedoen.
Zou natuurlijk wel een tactiek kunnen zijn om niet verdacht te worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
De mol zou nooit een opdracht niet meedoen.
Als zij het is, vind ik haar echt heel laf. Ze had van tevoren lessen kunnen nemen of zo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zou natuurlijk wel een tactiek kunnen zijn om niet verdacht te worden.
Daarnaast zie ik het Karin ook niet zijn....vorige week, ondanks haar hoogtevrees ging ze over dat touw heen. Ze had net zo goed onderweg op kunnen geven of iets dergelijks.
Pepijn of Patrick blijven over voor mij
Als je van tevoren weet dat het een hele moeilijke opdracht is, waarmee waarschijnlijk toch maar heel weinig wordt verdiend (zoals deze dus), kan overslaan best imo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:09 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat zou gewoon veel te laf zijn voor een mol. En ze kan niks saboteren.
Art vroeg aan Jan bij het fotospel of hij doormocht. Ook vroeg Patrick eerst aan Art of ze zouden mollen voordat hij het deed. Vooral die laatste makes some sense.quote:
Myrianna. En die is al naar huis.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:49 schreef Mishu het volgende:
Bij de roodshow op de radio was een tip: rooksignalen. Wie veroorzaakt in aflv. 4 in de busrace de meeste rook?
Patrick vroeg aan Art of ie kon mollen.quote:
Ja klopt maar het was dus voor de mol de uitgelezen mogelijkheid om jezelf uit de picture te plaatsen door de bus te slopen, vooral omdat de andere bus toen ook al stuk was dus dan heb je nog een redelijk excuus ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:21 schreef Gramulanion het volgende:
De bus mollen is een anti-molactie.
Het was zijn eerste 'trouwdag'. Lief!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:08 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat hij vlak voordat moment duidelijk in beeld een T-shirt aanhad met daarop 'I love my wife'. Zal z'n vrouw allemaal wel niet leuk vinden dat hij zo duidelijk met Anna optrekt
Karin stelde wel voor dat de twee auto's niet meer achter elkaar gingen rijden, maar dat de achterste auto steeds alvast door zou rijden naar het volgende paaltje, waardoor ze enorm veel tijd bespaarden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:34 schreef wolferl het volgende:
mooie aflevering gister, het heeft mij wederom weer op een dwaalspoor gezet.
Waar ik langetijd dacht dat Patrick de mol was, hevel ik nu over naar Karin.
Bij zowat elke opdracht doet ze iets doms, stoms of zo verkeerd, dat het in de soep loopt.
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:41 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Het was zijn eerste 'trouwdag'. Lief!
Waarom ligt Jan er dan uit, die vol op Art zat?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:34 schreef Dos37 het volgende:
Die Ard is de mol, dat is zo ongelofelijk duidelijk ±P
Jij snapt hemquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:34 schreef Dos37 het volgende:
Die Ard is de mol, dat is zo ongelofelijk duidelijk ±P
Ja maar dat kan toch nooit de bedoeling zijn van het spel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:40 schreef n0ir het volgende:
Volgens mij heeft Art hartstikke goed gedaan alsof ie de mol was, waardoor Jan eruit is gevlogen. Die tactiek blijkt dus behoorlijk effectief.
Op zich wel, je kunt alleen maar winnen als je medekandidaten er uit zijn. Maar goed als Art wint heeft hij wel weinig geld in de pot gebracht, dus dan snijdt hij zichzelf in de vingers (of hij vind geld niet zo belangrijk, dat verpest het spel natuurlijk wel)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja maar dat kan toch nooit de bedoeling zijn van het spel.
En als je Anna's naam spiegelt staat er Anna! OMG!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:25 schreef Mishu het volgende:
Met Patrick zijn naam kan je topo maken, in Soundos haar naam komen de letters voor mol voor.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:19 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dus toch iets met het Spaanse woord voor mol, volgens mij topo ofzo.
Het ging om de tweet hint volg het spoor van het woord. Zo gek bedacht is het dus nog niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Met de naam Art kan je Rat maken! En een rat leeft in riolen, een soort tunnels onder de grond!!! NET ALS EEN MOL!!!!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Het kan er bij mij gewoon niet in dat de mollen van twee opeenvolgende jaren zo op elkaar lijken
echt wel! ze hebben beiden krullen, geëpileerde wenkbrauwen, een kut en twee tieten. En beiden zijn ze goed te doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:44 schreef Bellatrix het volgende:
Ze lijken helemaal niet zo veel op elkaar.
Nou, ze lijken meer op elkaar dan een man of een vrouw, dan een blondharige en een bruinharige, dan een kortharige of een langharige.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:44 schreef Bellatrix het volgende:
Ze lijken helemaal niet zo veel op elkaar.
Ja ze hebben allebei krullen inderdaad. En ze zijn allebei vrouw. Ik zie het niet zo en het is al helemaal geen goede reden om Anna af te schrijven. Een goede reden om Anna wél af te schrijven is dat ze geld binnen haalt en bloedfanatiek is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou, ze lijken meer op elkaar dan een man of een vrouw, dan een blondharige en een bruinharige, dan een kortharige of een langharige.
Het zijn allebei actrices met allebei bruine krullen. Dus ze lijken (stel dat Anna de Mol is) juist erg op elkaar.
Ik vind Pepijn ook veel leuker.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:07 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb niet zoveel met Jan. Ben ik nu een rare vrouw?![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind Pepijn ook veel leuker.
Pepijn is ook nog steeds mijn mol trouwens. Ondanks dat hij wel goeie ideeën aandraagt bij de opdrachten, zoals het uitbeelden van de wind...
Waarom is dat vreemd? Op veel e-readers kun je alleen e-books lezen en niets meer, dat is slechts een manier om lichter te reizen en wel leesvoer mee te nemen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:41 schreef Tegan het volgende:
Ookal is het een eReader, dan nog is het vreemd. Or she's doing a crewmember.
Ze moet wel haar IkBenDeMol twitteraccount bij kunnen houden hehquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:29 schreef MrManiak het volgende:
Eeeeen de special is er!
http://frontpage.fok.nl/s(...)ol-aflevering-5.html
Overigens:
[ afbeelding ]
Wat moet Soundos in hemelsnaam met een iPad? Je bent met Wie is de Mol bezig, dan neem je als kandidaat toch niet zo'n type apparatuur mee? (Is dat ook niet verboden? Telefoons worden toch ook ingenomen aan het begin van het seizoen?)
Ok, je hebt me overtuigd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:56 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Waarom is dat vreemd? Op veel e-readers kun je alleen e-books lezen en niets meer, dat is slechts een manier om lichter te reizen en wel leesvoer mee te nemen.
Mp3 spelers mogen ook, ik geloof dat ik oordopjes heb gezien in de bus.
Doe niet achterlijk, je weet best wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:20 schreef Jabberwocky het volgende:
Jon en Patrick lijken ook erg op elkaar, allebei iets oudere acteurs met (donker)blond haar. Dus Patrick kan het ook niet zijn. En Pepijn is een jonge presentator met een baardje, net zoals Dennis, dus die kan het ook niet zijn.
Hoezo is dat achterlijk doen. Wat jij denkt is dan nog achterlijker. Je doet net alsof uiterlijke kenmerken iets te maken heeft met de mol-keuze zodat het een hint kan zijn. Je moet kijken naar hoe ze zich gedragen. Denk je werkelijk dat aan het eind van WIDM Anna de mol blijkt te zijn en de uitleg is: ze heeft niet gemold, maar er was wel een hint: ze leek op Kim, de vorige mol.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Doe niet achterlijk, je weet best wat ik bedoel.
Ik zeg ook helemaal niet dat Anna het DUS niet is, waar zeg ik dat? Maar dat het wel opmerkelijk zou zijn als het dit jaar weer zo'n type zou zijn. Dat is alles. Als iemand me dan vervolgens belachelijk gaat maken met zo'n post, dan vind ik dat best achterlijk ja. Want diegene begrijpt ook wel dat Kim en Anna best wel op elkaar lijken; meer dan Patrick en Jon of Pepijn en Dennis, of wat hij ook zei.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:03 schreef kletspastoor het volgende:
[..]
Hoezo is dat achterlijk doen. Wat jij denkt is dan nog achterlijker. Je doet net alsof uiterlijke kenmerken iets te maken heeft met de mol-keuze zodat het een hint kan zijn. Je moet kijken naar hoe ze zich gedragen. Denk je werkelijk dat aan het eind van WIDM Anna de mol blijkt te zijn en de uitleg is: ze heeft niet gemold, maar er was wel een hint: ze leek op Kim, de vorige mol.![]()
Van mij mag je het denken - er zijn immers een heleboel rare theorieën en mij kan het niet boeien wie andere verdenken of hoe anderen falen - maar doe niet zo beledigd als anderen er niet zo serieus mee omgaan. Waarom mogen anderen je niet laten realiseren dat het iets is wat hier thuishoort.
Ok, het is een reden dat Anna het dus niet is, dan ontgaat mij die hele opmerking al helemaal, want het argument dat Anna te veel geld ophaalt voor een mol telt veel zwaarder. En twee keer op rij een mol met krullen lijkt mij niet echt een bezwaar Toen Jon de mol was riepen ook een paar dat Jon zeker niet de mol was omdat dat teveel voor de hand zou liggen. Volgens mij kijken ze niet perse naar namen of uiterlijke kenmerken voor een mol. Zelfs niet naar IQ, anders zouden Milouska en Kim nooit mol worden.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zeg ook helemaal niet dat Anna het DUS niet is, waar zeg ik dat? Maar dat het wel opmerkelijk zou zijn als het dit jaar weer zo'n type zou zijn. Dat is alles. Als iemand me dan vervolgens belachelijk gaat maken met zo'n post, dan vind ik dat best achterlijk ja. Want diegene begrijpt ook wel dat Kim en Anna best wel op elkaar lijken; meer dan Patrick en Jon of Pepijn en Dennis, of wat hij ook zei.
Nee, dat begrijp ik niet. Alles waarvan je claimt dat ze op elkaar lijken is dat het vrouwen zijn met bruine krullen. Nou, als dat genoeg is om op elkaar te lijken, dan lijken Pepijn en Dennis ook als twee druppels water!quote:Op zondag 6 februari 2011 11:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zeg ook helemaal niet dat Anna het DUS niet is, waar zeg ik dat? Maar dat het wel opmerkelijk zou zijn als het dit jaar weer zo'n type zou zijn. Dat is alles. Als iemand me dan vervolgens belachelijk gaat maken met zo'n post, dan vind ik dat best achterlijk ja. Want diegene begrijpt ook wel dat Kim en Anna best wel op elkaar lijken; meer dan Patrick en Jon of Pepijn en Dennis, of wat hij ook zei.
Volgens mij raadde ze er een paar die ze makkelijk had kunnen missen.quote:Op maandag 7 februari 2011 07:49 schreef inkie1010 het volgende:
Het viel me op dat in de terugblik van vorige week aan het begin van de uitzending op de volgende manier gemonteerd is:
PJ: Wie is de mol?
PJ: Patrick
Maar ja, ik zit nog te erg in mijn Anna tunnel door de diverse hints.. (zoals de Ray Charles liedjes, feit dat zij als enige afwijkt in de leader, en de positie die zij had in de fotoopdracht was natuurlijk perfect om te mollen, helemaal als er dan ook nog zulke slechte foto's genomen worden)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |