Volgens mij bedoel je het woord 'toen'. Inge begon haar zinnen tijdens de test elke keer met dat woord. Toen = mol, in het Thais.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:01 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Zo begon een mol al elke keer met het woord 'en',
volgensmij is het ook een keer met 'en' gebeurd, later werd ook 'het +-teken' er toen bij gehaald... shit bij welke mol was dat ook al weer...quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je het woord 'toen'. Inge begon haar zinnen tijdens de test elke keer met dat woord. Toen = mol, in het Thais.
Ja, is ook zo.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het in die opdracht wel logisch om op een horloge te kijken.
Wie?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik hoop echt dat hij de Mol is, blijft hij er lekker lang in
Ik heb ook niets met Jan. Zijn stem is al helemaal irritantquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:07 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb niet zoveel met Jan. Ben ik nu een rare vrouw?![]()
Ik vond hem als Romeo wel lekker, en ook toen hij nat was in de regen, maar ik val altijd op de minder obvious-lekkere man.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:13 schreef sveno1990 het volgende:
als het art Soundos blijkt te zijn op het einde dan ga ik echt janken
Ik snap er ook niets van dat iedereen hier zo op Art zit. Zo gaat het elke keer, denk ik dan -- dat weet je toch onderhand wel?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:19 schreef Jane het volgende:
Kijk, de Avro heeft 11 afleveringen gepland en die willen echt niet dat iedereen na aflevering 5 al weet wie de Mol is. De molacties van Art worden elke keer breed uitgemeten in de uitzending en hij staat ook fier bovenaan de top 3 verdenkingen op de officiële site. Tja, dan kán hij het eigenlijk echt niet zijn, hoor. Ze willen bovenal dat het spannend blijft tot het einde.
Ja, ik denk volgende week.quote:
De vorige twee seizoenen verdacht ik Jon en Kim in de eerste aflevering.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:23 schreef Karstman het volgende:
Een grote overeenkomst met de vorige serie is dat ik de vorige keer in de eerste paar afleveringen een hekel had aan Kim en hoopte dat ze er zsm uitvloog. Dat heb ik nu met Karin...
Ik zou het erger vinden als het Art blijkt te zijn, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:25 schreef gohan16 het volgende:
Als Karin de mol is, boycot ik widm het komend seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |