Ja, is ook zo.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het in die opdracht wel logisch om op een horloge te kijken.
Wie?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik hoop echt dat hij de Mol is, blijft hij er lekker lang in
Ik heb ook niets met Jan. Zijn stem is al helemaal irritantquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:07 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb niet zoveel met Jan. Ben ik nu een rare vrouw?![]()
Ik vond hem als Romeo wel lekker, en ook toen hij nat was in de regen, maar ik val altijd op de minder obvious-lekkere man.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:13 schreef sveno1990 het volgende:
als het art Soundos blijkt te zijn op het einde dan ga ik echt janken
Ik snap er ook niets van dat iedereen hier zo op Art zit. Zo gaat het elke keer, denk ik dan -- dat weet je toch onderhand wel?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:19 schreef Jane het volgende:
Kijk, de Avro heeft 11 afleveringen gepland en die willen echt niet dat iedereen na aflevering 5 al weet wie de Mol is. De molacties van Art worden elke keer breed uitgemeten in de uitzending en hij staat ook fier bovenaan de top 3 verdenkingen op de officiële site. Tja, dan kán hij het eigenlijk echt niet zijn, hoor. Ze willen bovenal dat het spannend blijft tot het einde.
Ja, ik denk volgende week.quote:
De vorige twee seizoenen verdacht ik Jon en Kim in de eerste aflevering.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:23 schreef Karstman het volgende:
Een grote overeenkomst met de vorige serie is dat ik de vorige keer in de eerste paar afleveringen een hekel had aan Kim en hoopte dat ze er zsm uitvloog. Dat heb ik nu met Karin...
Ik zou het erger vinden als het Art blijkt te zijn, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:25 schreef gohan16 het volgende:
Als Karin de mol is, boycot ik widm het komend seizoen.
Ze had ook die 3 kokers niet hoeven op te rapen tussen de koeien.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:30 schreef gohan16 het volgende:
anna had 2 woorden niet hoeven te raden, zou 500 schelen. was zo onduidelijk allemaal.
Daar heb ik last van met Artquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:27 schreef Jane het volgende:
Hey, nu niet allemaal naar Pepijn switchen, he?
Dan moet ik weer iemand anders kiezen, wegens 'blijkbaar too obvious'.
Ja, daar zit ook wel wat in, ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar heb ik last van met Art. Maar ik blijf er bij zolang hij er in zit
. Ik vind het anders zo'n grote faal als je 5 afleveringen op één iemand zit en dan switcht en het uiteindelijk alsnog fout hebt. Dan liever met volle overgave op de verkeerde zitten.
Jan zat al een hele tijd op Art, maar nu in de laatste aflevering lijkt alsof hij op Soundos heeft gestemd. Maar hier zegt hij dat hij al vier afleveringen is wie de mol is. Kunnen we Art wegstrepen als Mol of heeft hij toch op Soundos gestemd?quote:Niets is wat het lijkt. En ik wist al vier afleveringen wie de Mol was! Pieter Jan zou gewoon op het vliegveld staan met de mededeling dat mijn rode scherm een neppert was, in het kader van een geheime opdracht.
Aangezien hij zelfs zo zeker was dat hij z'n jokers niet heeft ingezet, denk ik toch dat hij gestemd heeft op dezelfde mol als de keren daarvoor: Art dus.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:35 schreef BobW het volgende:
Uit dagboek van Jan:
[..]
Jan zat al een hele tijd op Art, maar nu in de laatste aflevering lijkt alsof hij op Soundos heeft gestemd. Maar hier zegt hij dat hij al vier afleveringen is wie de mol is. Kunnen we Art wegstrepen als Mol of heeft hij toch op Soundos gestemd?
Dat denk ik nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Aangezien hij zelfs zo zeker was dat hij z'n jokers niet heeft ingezet, denk ik dat hij gestemd heeft op dezelfde mol als de keren daarvoor: Art dus.
Die namen op het eind.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:21 schreef Jane het volgende:
Jans dagboek is trouwens wel grappig.
http://www.avro.nl/tv/pro(...)oeken/afvaller5.aspx
Oh, sorry!quote:
Pieter-Jan pakte ze. Uit het spel dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:39 schreef Jane het volgende:
Ik heb trouwens eigenlijk niet goed opgelet wat Jan met de jokers gedaan heeft. Heeft hij ze aan een van de anderen gegeven?
Ah, thanx!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:40 schreef BobW het volgende:
[..]
Pieter-Jan pakte ze. Uit het spel dus
Wel zelfspot die lijkt te suggereren dat dat dagboek pas na t uitzenden en lezen van forums is geschrevenquote:
Is dit echt? Afl 9: Patrick, soundos, Karin en art.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:39 schreef Jor_Dii het volgende:
In aflevering 1 zien we:
Hannah vraag 2 beantwoorden > afl 2 er uit
Horace vraag 3 beantwoorden > afl 3 er uit
Jan vraag 5 beantwoorden > afl 5 er uit
Karin vraag 10 beantwoorden
Patrick vraag 20 beantwoorden (Wie is de Mol?)
In aflevering 2 zien we:
Art vraag 11 beantwoorden
Anna vraag 8 beantwoorden
Pepijn vraag 7 beantwoorden
Volgorde van afvallen zou dan zijn: Hannah, Horace, Myrianna, Jan, Niemand, Pepijn, Anna, Soundos???, Karin (verliezer?), Art (winnaar?), Patrick (Mol?)
Dit is een theorie die ik vanmiddag las en daarin werd duidelijk dat Jan vanavond af zou vallen, wat dus klopt. Als we dit aanhouden zou het best zo kunnen zijn..quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:46 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Is dit echt? Afl 9: Patrick, soundos, Karin en art.
In aflevering 2 volgens mij ook Soundos vraag 20.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:39 schreef Jor_Dii het volgende:
In aflevering 1 zien we:
Hannah vraag 2 beantwoorden > afl 2 er uit
Horace vraag 3 beantwoorden > afl 3 er uit
Jan vraag 5 beantwoorden > afl 5 er uit
Karin vraag 10 beantwoorden
Patrick vraag 20 beantwoorden (Wie is de Mol?)
In aflevering 2 zien we:
Art vraag 11 beantwoorden
Anna vraag 8 beantwoorden
Pepijn vraag 7 beantwoorden
Volgorde van afvallen zou dan zijn: Hannah, Horace, Myrianna, Jan, Niemand, Pepijn, Anna, Soundos???, Karin (verliezer?), Art (winnaar?), Patrick (Mol?)
Klopt, maar dan zie je enkel de vraag, niet het hele scherm incl. antwoorden en muisaanwijzer etc..quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:50 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
In aflevering 2 volgens mij ook Soundos vraag 20.
ahh, ok. Vind 'm wel erg goed gevonden van je iig!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Klopt, maar dan zie je enkel de vraag, niet het hele scherm incl. antwoorden en muisaanwijzer etc..
Dit is iig iets om in de gaten te houden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |