In aflevering 2 volgens mij ook Soundos vraag 20.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:39 schreef Jor_Dii het volgende:
In aflevering 1 zien we:
Hannah vraag 2 beantwoorden > afl 2 er uit
Horace vraag 3 beantwoorden > afl 3 er uit
Jan vraag 5 beantwoorden > afl 5 er uit
Karin vraag 10 beantwoorden
Patrick vraag 20 beantwoorden (Wie is de Mol?)
In aflevering 2 zien we:
Art vraag 11 beantwoorden
Anna vraag 8 beantwoorden
Pepijn vraag 7 beantwoorden
Volgorde van afvallen zou dan zijn: Hannah, Horace, Myrianna, Jan, Niemand, Pepijn, Anna, Soundos???, Karin (verliezer?), Art (winnaar?), Patrick (Mol?)
Klopt, maar dan zie je enkel de vraag, niet het hele scherm incl. antwoorden en muisaanwijzer etc..quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:50 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
In aflevering 2 volgens mij ook Soundos vraag 20.
ahh, ok. Vind 'm wel erg goed gevonden van je iig!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Klopt, maar dan zie je enkel de vraag, niet het hele scherm incl. antwoorden en muisaanwijzer etc..
Dit is iig iets om in de gaten te houden!
Lijkt me ook.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik geloof nooit dat Soundos de mol is. Een mol gaat geen spelletje uitzitten (waar de mol waarschijnlijk les in heeft gehad, tenminste, in de tijd van George zou dat gebeurd zijn), want dan kan je totaal geen invloed uitoefenen. Dus valt Soundos af.
Vind ik ook, Jan zorgt voor leukere tv door z'n fanatisme (en ja, ook door z'n looks) en is stukken leuker dan een ronduit irritante Karin en een Soundos die opdrachten niet doet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:50 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik vind het dus niet zo geslaagd dat Karin er nog steeds in zit. Wat is dat toch?
Als jij me vertelt waarom zo'n persoon de mol zou zijn dan vind ik het een goeie reden, maar ik kijk nu al tig seizoenen WIDM en zelfs als het overl leader dingen ging was het wat sterker dan dit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:26 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik zit op Anna.
Als je ook op de site kijkt is zij de enige die naar de andere kant is gefotografeerd..en tevens staat ze boven het woordje hints:)
maar goed...misschien ben ik te simpel hiervoor.
Nu je het zegt... de mol zou de hulp nodig hebben van een van de kandidaten deze aflevering, maar daar hebben we verder niets meer over gehoord of gezien dus. Alleen Anna en Pepijn inderdaad, maar die verdenk ik geen van beiden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:29 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
de theorie van de eerste pagina aangaande Anna en Pepijn (de mol neemt contact met je op)
Als je het over geld hebt dan mag je Anna van je eigen lijstje ook wel afstrepenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Iedereen die op Patrick zitten: hoe verklaren jullie zijn fanatisme van deze aflevering? Hij bracht tijdens het rijden wel veel geld binnen hè. Patrick is niet echt meer en verdachte voor mij, Anna en Pepijn des te meer.
Geen idee! Als het aan mij ligt dan vliegt ze er volgende week uit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:50 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik vind het dus niet zo geslaagd dat Karin er nog steeds in zit. Wat is dat toch?
WTFquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:20 schreef bierjoost het volgende:
Waarom haten mensen Karin zo? Ik vind haar hilarisch.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:01 schreef gebruikersnaam het volgende:
met deze TT mis ik wel de foto van Anna in haar zwarte jurkje op bed in de slaapkamer met pepijn
Ik snap dat ie met z'n arm voor z'n ogen zit, als je te lang naar Anna in dat jurkje kijkt kan je je onmogelijk beheersen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
dan doe ik het zelf wel
[ afbeelding ]
Goeie genadequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
dan doe ik het zelf wel
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij net is klaargekomen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:20 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik snap dat ie met z'n arm voor z'n ogen zit, als je te lang naar Anna in dat jurkje kijkt kan je je onmogelijk beheersen.
Pepijn zijn manier vanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:20 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik snap dat ie met z'n arm voor z'n ogen zit, als je te lang naar Anna in dat jurkje kijkt kan je je onmogelijk beheersen.
Ik dacht alleen maarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:27 schreef Kidney_bean01 het volgende:
toen ik haar zo lag liggen op dat bed met dat jurkje dacht ik echt: jeezz we zijn hier niet voor een playboy/FHM shoot..
Sterker nog, zelfs bewegende beelden. Kijk maar naar de films Loft en Komt een Vrouw bij de Dokter.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:51 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En er bestaan ook nog stills van haar zónder topje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |