SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In ben benieuwd of dit uitkomt.
Zou kunnen, hij was inderdaad de anderen flink schrik aan het aanjagen op die brug. Maar verder was er toch geen hint in zijn richting deze aflevering, toch?quote:
Maar hoezo is Anna dan de godin? Ik bedoel ze is knap hoor, maar waarom verder?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:07 schreef miieejj het volgende:
Iemand schrijft op twitter dat anna drijver de mol is.. vanwege dat grote bord Diana "godin van de nacht" .. jacht term
Diana is de godin van de jacht, niet van de nachtquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:07 schreef miieejj het volgende:
Iemand schrijft op twitter dat anna drijver de mol is.. vanwege dat grote bord Diana "godin van de nacht" .. jacht term
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:03 schreef Pino112 het volgende:
Was Jan de enige die zijn zonnebril ophad tijdens de kabellooptochtopdracht?
Misschien Di-Anna. Wel heeeeeeeeeeeeeeeeel ver gezocht...quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar hoezo is Anna dan de godin? Ik bedoel ze is knap hoor, maar waarom verder?
Volgens mij Pepijn ook.quote:
Dacht ik ook heel even aan, maar lijkt me niet dat Pieter jan de aanwijzingen gaat geven. Als ie al weet wie de mol is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:09 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Tijdens het mollenboekjes-onderdeel vond ik het trouwens wel apart dat aan Patrick de vraag als volgt werd gesteld: "Wie is de mol. Patrick." terwijl bij de rest het meer echt als vraag werd gesteld, leek wel alsof Pieterjan zelf al antwoord gaf erop..
Klopt, 100% zeker.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:10 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Miryanna had geloof ik ook haar zonnebril op..
mja daar zit wat in. Vond het wel opvallend dat dat alleen bij hem zo gevraagd werd, maar ik weet niet of Pieterjan uberhaupt al weet wie de mol is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dacht ik ook heel even aan, maar lijkt me niet dat Pieter jan de aanwijzingen gaat geven. Als ie al weet wie de mol is.
Vanwege haar achternaam, een drijver is iemand die het wild opjaagt tijdens de jacht.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:10 schreef koningkerel het volgende:
Misschien Di-Anna. Wel heeeeeeeeeeeeeeeeel ver gezocht...
En laten ze nou volgende week schapen gaan drijven.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vanwege haar achternaam, een drijver is iemand die het wild opjaagt tijdens de jacht.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar hoezo is Anna dan de godin? Ik bedoel ze is knap hoor, maar waarom verder?
Ik dacht het niet, iemand op Twitter wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:10 schreef Susi het volgende:
[..]
Volgens mij Pepijn ook.
Je gaat toch niet beweren dat je denkt dat, omdat Jan als mol een bril ophad, omdat een mol blind is ? Want dan zou hij de hele serie een bril op moeten hebben, wil het sense maken.
Nou, hij reed ook wel heel erg hard met die bus. Hoeft niet per se mollengedrag te zijn, maar onmols was het ook zeker niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:06 schreef koningkerel het volgende:
[..]
Zou kunnen, hij was inderdaad de anderen flink schrik aan het aanjagen op die brug. Maar verder was er toch geen hint in zijn richting deze aflevering, toch?
Echt, sommige mensen kunnen ook niet meer fatsoenlijk nadenken en wíllen overal wat inzien.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik dacht het niet, iemand op Twitter wel.
Mijn aandacht werd door zowel Diana (godin van de jacht) getrokken, als ook en vooral door het embleem van Nike dat voor op de bus zit geschroefd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Diana is de godin van de jacht, niet van de nachtNiet al te sterke aanwijzing trouwens, vind ik.
Anna's geiligheid doet pijn aan haar ogen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar waarom heeft Soundos in godsnaam een zonnebril in de mist op?![]()
.
Waarom hadden sommigen een zonnebril op toen ze over die touwen liepen tussen de wolkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar waarom heeft Soundos in godsnaam een zonnebril in de mist op?![]()
.
Misschien, zijn er een paar kandidaten die hem verdenken, maar tevens Art verdenken. In dat geval heeft de mol er baat bij dat die ander zo lang mogelijk in het spel blijft, zodat de kansen van de mol groter zijn? Een andere reden zou ik niet kunnen bedenken, als Patrick inderdaad de mol blijkt te zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:22 schreef gohan16 het volgende:
2 jokers weggeven? Alleen dat kan ik niet zo goed plaatsen.
Brabandersquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:26 schreef Bellatrix het volgende:
Trouwens, Art zijn Made in EHV shirt.
Diana kan ook slaan op Princess Diana. Die is getrouwd met prins Charles in 1981. Geboortedata van Jan en Soundos zijn respectievelijk 14-04-1981 en 20-12-1981quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:17 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Mijn aandacht werd door zowel Diana (godin van de jacht) getrokken, als ook en vooral door het embleem van Nike dat voor op de bus zit geschroefd.
Nike is ook een godin, ze is de godin van de overwinning. De oorspronkelijke betekenis van Nikè is de bliksem.
En ja, ik blijf nog even in mijn Patrick tunneltje... In de intro kijken alle kandidaten recht in de camera, behalve Patrick. Patrick kijkt omhoog naar de lucht en ziet een bliksem
.
pepijns onderbroekenlol-shirt vond ik leukerquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:26 schreef Bellatrix het volgende:
Ja er kwam twee keer een klok in beeld in de eerste (?) aflevering, die allebei de keren op 7 over 6 stond.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:20 schreef bloempje-moi het volgende:
Wat betreft de horloge-wisseltruc van Pepijn in de leader:
Hij kijkt iedere aflevering wel heel uitdrukkelijk op zijn horloge: tijdens het inkopen doen voor de voorstelling kijkt hij echt heel lang, vandaag in het begin van de aflevering weer. Was er niet een theorie of waren er geen aanwijzingen met tijd en een klok?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:32 schreef GotC het volgende:
Ik zat nog eens te denken over dat cijfer 11..
In de intro zie je iemand op een paard zitten, en dat paard aansporen. En hij roept 'oche oche oche' (of zoiets).
11 is in het spaans..once.
Geen idee, gewoon een kleine ideetje? Klinkt wel iets anders, maargoed, het zijn en blijven Nederlanders.
Het nadeel voor Pepijn in deze opdracht en in de voorstellingsopdracht is dat het bekend is dat hij een entertainer is en dit soort acts in zijn shows doet. Het zou in zijn geval opvallen als hij hierbij niet als eerste enthousiast roept dat hij gaat.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:31 schreef Rewimo het volgende:
We hadden al eens een Mol met "hoogtevrees" (George), zou wel erg opvallen als de Mol dat nu weer zou faken.
Als ik de Mol was, zou ik zorgen dat ik bij de eersten was die aan de overkant kwam. Ik denk dat je best in kunt schatten hoeveel kandidaten dit niet durven.
Heel in het begin van deze aflevering stond er ergens een gele 11 op het wegdek. Heel kort. Vlak daarna, net voor PJ het verhaal van de bussen ging vertellen, was er ook een shot met heel veel bordjes met getallen. Dat ging te snel om er iets uit op te maken. Maar misschien kan iemand een screenshot maken.quote:
Precies. Iets teveel keer het getal 11 naar m'n zin.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heel in het begin van deze aflevering stond er ergens een gele 11 op het wegdek. Heel kort. Vlak daarna, net voor PJ het verhaal van de bussen ging vertellen, was er ook een shot met heel veel bordjes met getallen. Dat ging te snel om er iets uit op te maken. Maar misschien kan iemand een screenshot maken.
Plus dat hij weet dat Art niet op hem zit (toch?). Dus een gunstige kandidaat om hem erin te houden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:25 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Misschien, zijn er een paar kandidaten die hem verdenken, maar tevens Art verdenken. In dat geval heeft de mol er baat bij dat die ander zo lang mogelijk in het spel blijft, zodat de kansen van de mol groter zijn? Een andere reden zou ik niet kunnen bedenken, als Patrick inderdaad de mol blijkt te zijn.
Als art op de website op nummer 3 staat dan kun je 3 x 11 doen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:37 schreef gohan16 het volgende:
11 en 33 komen steeds terug. 11 van het elfde seizoen. En 33 van??
En als iemand anders op de website op nummer 3 staat kan dat niet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:47 schreef D-vide het volgende:
[..]
Als art op de website op nummer 3 staat dan kun je 3 x 11 doen.
Die vind ik dan weer wel goed gevondenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:04 schreef Peekies het volgende:
Diana is Latijn voor Artemis
ART EM IS?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:04 schreef Peekies het volgende:
ART EM IS?
en dus Art is Elfde Mol...
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:19 schreef Peekies het volgende:
Ik weet niet of deze 11-theorie al is genoemd?
Al die 11'en, 2011, Elfde Mol... 11 = gekkengetal
Denk aan clowns, gekken, dwazen, circus etc.
Is goed te koppelen aan Pepijn.
Hij deed toch iets met circustheater ofzo? En hij was een clown tijdens de voorstelling in afl. 3,
en als ik het goed heb was de piñata op zijn verjaardag (afl. 2) een clown? (Lijkt me dat de piñata door de regie is geregeld? Zou een goede hint kunnen zijn..)
ORLY?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:30 schreef liesje1979 het volgende:
Met lingo from hell werden dus die balletjes met letters bedoelt.
Dat Pepijn een clown als pinata heeft en ook een clown speelt, kan er natuurlijk ook gewoon mee te maken hebben dat Pepijn in zijn echte leven ook veel met clowns heeft / clowns speelt. "Beste jeugdclown van Vlaanderen", clowneske activiteiten tijdens zijn theatershows. Dus best logisch om een pinata in de vorm van een clown te geven, of om een clown te spelen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:19 schreef Peekies het volgende:
Ik weet niet of deze 11-theorie al is genoemd?
Al die 11'en, 2011, Elfde Mol... 11 = gekkengetal
Denk aan clowns, gekken, dwazen, circus etc.
Is goed te koppelen aan Pepijn.
Hij deed toch iets met circustheater ofzo? En hij was een clown tijdens de voorstelling in afl. 3,
en als ik het goed heb was de piñata op zijn verjaardag (afl. 2) een clown? (Lijkt me dat de piñata door de regie is geregeld? Zou een goede hint kunnen zijn..)
[ afbeelding ]
Misschien is het wel zo'n hint als in dat filmpje van Basta laatst, waar een hele cijfercode moet worden ontrafeld om achter het antwoord te komenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:18 schreef koningkerel het volgende:
Over die tweet:
Daar staan alweer getallen in, bij de vorige tweet was dit ook al heel opvallend. Als we alle getallen uit alle tweets en radiofragmenten (e.g. ten eerste, tien jokers) eens achter elkaar zetten?
Als we daar bijvoorbeeld de letters bij zoeken (a=1, b=2), komt er wellicht wel een mooie zin of andere hint uit ;-)
Wat is daar verdacht aan? Het is de ultieme bus muziek dus het paste heel goed bij dat stuk..quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijdens die opdracht met die scheurende bussen hoorde je de soundtrack van 'Speed'.
Dat vond ik erg verdacht.
Mja, goed weerlegdquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:43 schreef koningkerel het volgende:
[..]
Dat Pepijn een clown als pinata heeft en ook een clown speelt, kan er natuurlijk ook gewoon mee te maken hebben dat Pepijn in zijn echte leven ook veel met clowns heeft / clowns speelt. "Beste jeugdclown van Vlaanderen", clowneske activiteiten tijdens zijn theatershows. Dus best logisch om een pinata in de vorm van een clown te geven, of om een clown te spelen.
Ondanks dat het verband tussen die dingen heel sterk is (i.e. clown), is het verband van clown en het nummer 11 eigenlijk weer niet zo sterk. Dus imho geen hint naar dat Pepijn de Mol zou zijn. Maar leuke theorie though
Hoewel ik erg op Patrick zit als mol, vind ik juist het hele verhaal van de jokers weer heel raar. Ten eerste jezelf zo verdacht maken, ten tweede als Mol het spel zodanig beïnvloeden dat je sommige lui extra kansen geeft om het spel te winnen. Niet pluis allebei...quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zat vanavond op Patrick..volgens mij deed hij net alsof ie bang was..Dat was Soundes wel..En Patrick gaf zijn jokers weg aan Art. De mol heeft geen jokers nodig
Hmm nee, er wint altijd iemand dus dit soort acties van Patrick zijn - als hij de Mol is - enkel bedoeld om goodwill te kweken bij Art en hem juist uit het spel te werken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:52 schreef koningkerel het volgende:
[..]
ten tweede als Mol het spel zodanig beïnvloeden dat je sommige lui extra kansen geeft om het spel te winnen. Niet pluis allebei...
Vooral 9 en 11 vind ik opmerkelijk.. 2 mollen?quote:Aflevering 1 (6 jan): Het vuurtje wordt aangestoken.
Aflevering 2 (13 jan): Zoek de verschillen, vind de mol.
Aflevering 3 (20 jan): Kunst, cultuur en oorlog...
Aflevering 4 (27 jan): Waarin het duivelsgetal moet worden gehaald...
Aflevering 5 (3 feb): Van de regen in de drup.
Aflevering 6 (10 feb): Waarin de kandidaten spelletjes spelen.
Aflevering 7 (17 feb): Dansen op de vulkaan.
Aflevering 8 (24 feb): Een dagje naar het strand.
Aflevering 9 (3 mrt): De mol in het kwadraat.
Aflevering 10 (10 mrt): Van het concert des levens... hoewel?
Aflevering 11 (17 mrt): Wil de échte Mol nu opstaan?
Dat dus. Klopt geen reet vanquote:
Zo heette die aflevering ook gewoon.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe kom ik er nou bij dat aflevering 1 kleur bekennen was?
Dat was de afgelopen jaren toch niet zo? Gelijk de week daarop toch.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:02 schreef MrManiak het volgende:
Mh... Denk alleen niet dat de finale-uitzending 1 week na de 10e aflevering komt, maar twee weken later (om in de traditie te blijven)
Dat was ook de titelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe kom ik er nou bij dat aflevering 1 kleur bekennen was?
Karin deed toch erg haar best, door gewoon de andere bus aan gort proberen te rijdenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:27 schreef gohan16 het volgende:
Mensen, mensen, mensen
Tijdens de busopdracht kon er niet gemold worden door de mol, alleen door zijn/haar best te doen, maar dat deed iedereen.
Nee hoor twee of drie weken later pas.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:04 schreef Peekies het volgende:
Dat was de afgelopen jaren toch niet zo? Gelijk de week daarop toch.
Ook wat ze toen zei in de voice-over: 'Ja, we waren nog lang niet bij de bocht, dus waarom zou ik naar rechts sturen?'quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:08 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Karin deed toch erg haar best, door gewoon de andere bus aan gort proberen te rijden
Ja echt weer zo'n Karin actie. Je kan niet door de voorruit kijken, maar wel perfect door een mega groot zijraam waarvan je weet dat daar de andere bus ook aan het optrekken is. Maar kijken ho maar...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:10 schreef Susi het volgende:
[..]
Ook wat ze toen zei in de voice-over: 'Ja, we waren nog lang niet bij de bocht, dus waarom zou ik naar rechts sturen?'
Hij wilde van de 2 naar de 3, maar ging naar de 1. Dat vond de bus niet leuk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:14 schreef Bellatrix het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe Patrick de versnellingsbak kapot heeft gemaakt.
Inderdaad, door dat zijraam had ze prima kunnen zien dat ze heel erg naar links reed.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
En volgens mij waren de zijramen niet afgeplakt dus je zou toch denken dat ze iets gezien moet hebben.
Ik denk ook niet dat Karin de mol is. Maar Karin liet wel zien, dat er ook bij die opdracht nog wat te mollen vielquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:19 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Inderdaad, door dat zijraam had ze prima kunnen zien dat ze heel erg naar links reed.
En sowieso, als je niets ziet kun je een beetje afwijken, maar zij stuurde wel heel erg naar links.
Maar toch, als ik dan de keropdracht weer zie en haar eerlijke antwoord over Horace zou ze de mol niet kunnen zijn.
De Mol kan toch gewoon wat ingevuld hebben? Kan toch niet weggestuurd worden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:19 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Inderdaad, door dat zijraam had ze prima kunnen zien dat ze heel erg naar links reed.
En sowieso, als je niets ziet kun je een beetje afwijken, maar zij stuurde wel heel erg naar links.
Maar toch, als ik dan de keropdracht weer zie en haar eerlijke antwoord over Horace zou ze de mol niet kunnen zijn.
Ja volgens mij mochten ze volgens de opdracht ook gewoon niets antwoorden, maar dat deed volgens mij niemand.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ik snapte sowieso de kandidaten niet die bij een ja/nee vraag gingen liegen. Als je dan liegt weet de ander toch ook wat je geantwoord hebt?
Klopt, het waren dan ook alleen maar vrouwen die deze fout maaktenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ik snapte sowieso de kandidaten niet die bij een ja/nee vraag gingen liegen. Als je dan liegt weet de ander toch ook wat je geantwoord hebt?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:26 schreef koningkerel het volgende:
[..]
Klopt, het waren dan ook alleen maar vrouwen die deze fout maakten
Klopt, in dat lijstje staan de titels zoals ze in het molboekje staan. Dat molboekje kun je ook downloaden op de site van WIDM.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:00 schreef Peekies het volgende:
http://www.widm.nl/afleveringen.html
Onofficieel natuurlijk, maar ik geloof dat het ook ooit in dat mollenboekje stond dat je bij de avrobode kreeg?
Op sommige vragen waren er meerdere antwoorden mogelijk, dan kunnen de anderen er slechts een afstrepen, maar blijven er nog meerdere antwoorden over. Als Karin bij de vraag 'wie is de mol' bv 'Jan' had geantwoord was dat fout geweest, maar dan had de ander niet geweten dat het antwoord 'Horace' was.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
Dat snap ik, maar er waren ook vragen als: zat de mol bij de plakkers of bij het schilderen. dan is het knap stom als je over zo'n vraag liegt vind ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:36 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Op sommige vragen waren er meerdere antwoorden mogelijk, dan kunnen de anderen er slechts een afstrepen, maar blijven er nog meerdere antwoorden over. Als Karin bij de vraag 'wie is de mol' bv 'Jan' had geantwoord was dat fout geweest, maar dan had de ander niet geweten dat het antwoord 'Horace' was.
Miryanna, Art, Pepijn en Soundos (Witte bus)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:32 schreef Banjerkanjer het volgende:
Trouwens, een van die bussen had het kenteken P 641 664. Heeft iemand al uitgezocht wie er juist in die bus zaten?
Dat klopt niet met mijn theoriequote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:44 schreef Peekies het volgende:
[..]
Miryanna, Art, Pepijn en Soundos (Witte bus)
Ik wel, maar het lijkt er op dat de meeste mensen nog steeds Patrick verdenken hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:03 schreef kletspastoor het volgende:
Ik heb geen zin om terug te lezen, maar neem aan dat iedereen het nu wel eens is dat Pepijn de mol is.
Ja mgoed, een mol gaat zijn molacties toch ook niet in geuren en kleuren toelichten? Dat is juist de reden waarom ik Pepijn niet als mol zie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:03 schreef kletspastoor het volgende:
Ik heb geen zin om terug te lezen, maar neem aan dat iedereen het nu wel eens is dat Pepijn de mol is.
Anna en Patrick waren alternatieven, maar Anna vond ik al niet zo verdacht en Patrick is sinds vandaag mol-af (een mol gaat niet zo een opdracht verneuken, en een mol heeft zijn jokers niet nodig, maar heeft er ook geen baat bij ze weg te geven want maakt zich zo alleen maar verdachter).
Pepijn zit angst te zaaien, was in de bus ineens wel goed bezig... Ik kan me écht niet voorstellen dat iemand anders de mol is.
Is nu al bekend waar ze naar toe gaan, lijkt op Guatemala.
Ja, bij zo'n vraag is dat inderdaad niet bepaald snugger.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar er waren ook vragen als: zat de mol bij de plakkers of bij het schilderen. dan is het knap stom als je over zo'n vraag liegt vind ik.
Ik dacht dat de mol altijd de vragen over zichzelf invulde zodat hij of zij altijd 100% van de vragen goed had. Als dat niet zo is maakt het idd niet uit wat de mol heeft ingevuld en dat maakt dit soort opdrachten inderdaad zinloos omdat je nooit weet wat nou echt waar is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:24 schreef koningkerel het volgende:
[..]
De Mol kan toch gewoon wat ingevuld hebben? Kan toch niet weggestuurd worden.
Ik neem aan dat de mol gewoon in het spel moet blijven en die test alleen voor de show doet..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 02:39 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de mol altijd de vragen over zichzelf invulde zodat hij of zij altijd 100% van de vragen goed had. Als dat niet zo is maakt het idd niet uit wat de mol heeft ingevuld en dat maakt dit soort opdrachten inderdaad zinloos omdat je nooit weet wat nou echt waar is.
Patrick is dan weer een anagram van "pick art", die kan dus bewust ook de verdenkingen op een ander afschuivenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:04 schreef Peekies het volgende:
ART EM IS?
en dus Art is Elfde Mol...
Als pepijn de mol is kon hij niet mollen bij de touwopdracht dat zou hem te veel verdacht maken omdat hij zelf acrobaat is..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:26 schreef jpjedi het volgende:
Pepijn de Mol? No way... Die staat met Jan, Soundos en Karin rotsvast onderaan mijn lijstje. Patrick bekleed nog plek 1 maar eigenlijk lag dat er ook te dik bovenop.
Zo denk ik er vooralsnog ook overquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:43 schreef iggyinthehouse het volgende:
Ik vind het dit jaar heel moeilijk. Op dit moment gaat mijn verdenking uit naar Patrick en wordt Jan de winnaar.
Kijkcijfers: 1.751.000
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:26 schreef Bellatrix het volgende:
Maar dan had ze het fout gehad, en dan had Jan 1 stap naar voren mogen zetten en derhalve haar mollenboekje mogen pakken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:36 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Op sommige vragen waren er meerdere antwoorden mogelijk, dan kunnen de anderen er slechts een afstrepen, maar blijven er nog meerdere antwoorden over. Als Karin bij de vraag 'wie is de mol' bv 'Jan' had geantwoord was dat fout geweest, maar dan had de ander niet geweten dat het antwoord 'Horace' was.
Als het zo overduidelijk is, wat is er dan zo geniaal? :Squote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:34 schreef Stansfield het volgende:
Ik vond die actie van Pepijn trouwens wel erg goed. Iedereen weet dat hij in zijn theatershow allerlei behendigheidsdingen doet met hoogtes en touwen enz. En dan expres een beetje vallen en doen alsof het heel lastig is. Geniaal..
Omdat die kandidaten daar toch aardig intrapte. Als je daar staat denken ze daar volgens mij niet echt aan, terwijl je thuis op de bank die link makkerlijker legt. Zeker nadat hij het gewoon verteldequote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als het zo overduidelijk is, wat is er dan zo geniaal? :S
Ik kon toch ondanks regie bewerking, duidelijk opmaken dat ze het wel doorhadden..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:40 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Omdat die kandidaten daar toch aardig intrapte. Als je daar staat denken ze daar volgens mij niet echt aan, terwijl je thuis op de bank die link makkerlijker legt. Zeker nadat hij het gewoon vertelde
Hoe dan? Want dat heb ik nergens gezien.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik kon toch ondanks regie bewerking, duidelijk opmaken dat ze het wel doorhadden..
Die is zó de Mol, like dûhquote:Op vrijdag 28 januari 2011 02:45 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik kwam net deze hint tegen:
So Mol?!
[ afbeelding ]
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=41294.40
Het was ook maar een voorbeeld van een vraag met meerdere mogelijke antwoorden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar dan had ze het fout gehad, en dan had Jan 1 stap naar voren mogen zetten en derhalve haar mollenboekje mogen pakken.
Er staat wel een L achter die tekst op de ruit bij Soundos.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
ze gaan dit programma ook in irak uitzenden begrijp ik ?
[ afbeelding ]
Dat is niet mijn Mol, vriend...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
ze gaan dit programma ook in irak uitzenden begrijp ik ?
[ afbeelding ]
Soundos staat weer wel op mijn lijstje..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:17 schreef texelonia het volgende:
Nou, kan nog niet al teveel opmaken uit deze aflevering...
Ik begin toch Karin verdacht te vinden, ondanks die 3000 euro in de 1e aflevering. Maar zat ineens te denken. Pieter Jan zei in de 1e afl. dat de Mol de hulp nodig had van één van de kandidaten. Zou zij diegene zijn? Het is me net iets te toevallig allemaal. Maar die 3000 strookt gewoon niet met de mol...
Gelukkig heb ik nog een week om alles op een rijtje te zetten, want inmiddels is mijn lijstje weer gegroeid naar Patrick, Pepijn, Anna, Karin, toch weer Jan en zelfs ArtEigenlijk alleen Soundos dus niet
En het duo Patrick&Art? Misschien geeft Patrick die jokers aan Art, omdat hij iets van hem nodig heeft oid?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:17 schreef texelonia het volgende:
Nou, kan nog niet al teveel opmaken uit deze aflevering...
Ik begin toch Karin verdacht te vinden, ondanks die 3000 euro in de 1e aflevering. Maar zat ineens te denken. Pieter Jan zei in de 1e afl. dat de Mol de hulp nodig had van één van de kandidaten. Zou zij diegene zijn? Het is me net iets te toevallig allemaal. Maar die 3000 strookt gewoon niet met de mol...
Gelukkig heb ik nog een week om alles op een rijtje te zetten, want inmiddels is mijn lijstje weer gegroeid naar Patrick, Pepijn, Anna, Karin, toch weer Jan en zelfs ArtEigenlijk alleen Soundos dus niet
Zou ook nog kunnen...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:30 schreef GotC het volgende:
[..]
En het duo Patrick&Art? Misschien geeft Patrick die jokers aan Art, omdat hij iets van hem nodig heeft oid?
De jokers die Art van Patrick kreeg waren specifiek voor aflevering 4. Dus zou dom zijn als ie ze niet gebruikt heeftquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo van harstikke aardig van je, maar ik heb heel die jokers niet nodig, zeker omdat ik de mol ben. Maar misschien kan ik daarmee bij iemand anders een wit voetje halen. Art heeft ze ook niet ingezet dacht ik.
Ik begreep er juist uit, dat ze vonden dat er wat meer verdachten moesten komen, niet perse Patrick?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:42 schreef texelonia het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen...
Maar hoe zit het dan in aflevering 2, waar ze samen afspraken om Patrick meer verdacht te laten lijken? Als Patrick de Mol is is dat niet een hele handige stap.
Ja ze wilden de aandacht van Karin afleiden, door Patrick verdacht te maken. Vooral met die theater opdracht, waar Art aan Patrick ging vragen waarom ie zichzelf zo slecht beschreven had en de hele groep bovenop Patrick dookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik begreep er juist uit, dat ze vonden dat er wat meer verdachten moesten komen, niet perse Patrick?
Kan natuurlijk zo zijn dat vooral Art dat bedacht heeft (die veel initiatief neemt deze serie) en dat Patrick moeilijk kon gaan roepen 'nee daar doe ik niet aan mee', omdat Art 'm dan misschien al ontmaskerd zou hebben.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:48 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja ze wilden de aandacht van Karin afleiden, door Patrick verdacht te maken. Vooral met die theater opdracht, waar Art aan Patrick ging vragen waarom ie zichzelf zo slecht beschreven had en de hele groep bovenop Patrick dook
Als Patrick de mol is, dan weet hij hoeveel jokers Art heeft. Misschien wilde hij hem uittesten?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:10 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Kan natuurlijk zo zijn dat vooral Art dat bedacht heeft (die veel initiatief neemt deze serie) en dat Patrick moeilijk kon gaan roepen 'nee daar doe ik niet aan mee', omdat Art 'm dan misschien al ontmaskerd zou hebben.
Die gemaakte reactie van Art op het krijgen van die jokers kan ook nog zijn omdat hij er zelf ook nog twee of drie had. Zoals hij zei in de uitzending had hij daarover gelogen naar Patrick, en hoewel hij dat lullig vond ging hij toch die jokers niet weigeren.
Is dit al beantwoord? Ben ook wel nieuwsgierig.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:29 schreef gohan16 het volgende:
Waarom mochten de kandidaten niet met elkaar praten onderweg toen ze uit de bus moesten?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:15 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Als Patrick de mol is, dan weet hij hoeveel jokers Art heeft. Misschien wilde hij hem uittesten?
Als Patrick de mol is, zit Art er dus helemaal naast. Het is dan in Patricks belang om Art zo lang mogelijk in het spel te houden, omdat nogal wat anderen hem verdenken, zo blijft Patrick nog uit zicht. Ik denk eerder dat hij daarom de joker voorraad aanvulde ipv Art uittesten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:15 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Als Patrick de mol is, dan weet hij hoeveel jokers Art heeft. Misschien wilde hij hem uittesten?
Dat is ook mijn idee, dat Patrick om die reden (als hij idd de mol zou zijn) Art in het spel zou willen houden. Maar als hij de mol is, weet hij ook hoeveel jokers Art heeft, en dus weet hij dan nu ook dat hij Art niet kan vertrouwen. Misschien is het wel een beetje van beide wat geweest?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:50 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
[..]
Als Patrick de mol is, zit Art er dus helemaal naast. Het is dan in Patricks belang om Art zo lang mogelijk in het spel te houden, omdat nogal wat anderen hem verdenken, zo blijft Patrick nog uit zicht. Ik denk eerder dat hij daarom de joker voorraad aanvulde ipv Art uittesten.
Dit alles gokkende op het feit dat Patrick de mol is natuurlijk.![]()
Ik dacht eens eerder zoiets, toen Joris al z'n jokers aan Dennis gaf. Maar toen kreeg Joris een rood scherm en bleek Dennis de mol haha.
Het is niet een acteur, en om dan op een spannende manier te moeten vertellen dat hij niet de mol is, is wat minder makkelijk dan voor (een deel van) de rest.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:53 schreef Paxcon het volgende:
Vonden jullie dat stukje van Art over dat Patrick de mol niet kon zijn ook zo verschrikkelijk slecht geacteerd?
Kijken of iemand te vertrouwen is, wil nog niet zeggen dat je diegene dan ook in vertrouwen zal nemen toch? Maar je kunt iemand natuurlijk wel extra verdacht maken binnen de groep op die manier. Iedereen houdt toch bij hoeveel jokers iedereen heeft. Als Art aan niemand vertelt dat hij een joker extra heeft gekregen van Patrick, gaat de groep zich op een gegeven moment toch afvragen hoe Art aan al die jokers komt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:59 schreef Jabberwocky het volgende:
Waarom zou de mol iemand in vertrouwen nemen? Die is zelf voor geen cent te vertrouwen en blijft toch wel in het spel.
Rooksignalen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:44 schreef DaMart het volgende:
Is er nog een aanwijzing geweest op de radio?
Het was die andere bus die zo rooktequote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:19 schreef DaMart het volgende:
Dat zou kunnen slaan op Patrick die een busmotor opblies.
Met Miryanna achter het stuur, dus dat is het niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het was die andere bus die zo rookte
Of iets met al die mist bij de ravijnopdracht?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou kunnen slaan op Patrick die een busmotor opblies.
Heeft er ooit iemand een indiaan gespeeld van hen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Of iets met al die mist bij de ravijnopdracht?
Ik heb geen idee, met al die radiohints kan ik geen kant op
De rest van de groep hoeft dat toch niet te weten? Voor zover zij weten was hij in aflevering 2 al door de jokers heen, zie ook de biecht van Horace vorige week.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Kijken of iemand te vertrouwen is, wil nog niet zeggen dat je diegene dan ook in vertrouwen zal nemen toch? Maar je kunt iemand natuurlijk wel extra verdacht maken binnen de groep op die manier. Iedereen houdt toch bij hoeveel jokers iedereen heeft. Als Art aan niemand vertelt dat hij een joker extra heeft gekregen van Patrick, gaat de groep zich op een gegeven moment toch afvragen hoe Art aan al die jokers komt?
Dan zou het op Pepijn of Art kunnen slaan, die Miryanna instructies gaven, waardoor de bus uiteindelijk begon te roken... alleen, zoals iemand gisteren terecht opmerkte, is dat dan niet handig van de mol, want die had beter in de voorste bus kunnen zittenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Met Miryanna achter het stuur, dus dat is het niet.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:24 schreef -J-D- het volgende:
Jezus, moet dit? Van deze twee dames krijg ik geen warme gevoelens.
Aan het einde van de serie pas.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:11 schreef minibeer het volgende:
ze zouden toch ook nog zeggen in welke bus die mol zat?
heb ik dat gemist, worden we genept of zien/horen we dat volgende week?
Er zit ieder jaar wel zo'n opdracht in die aan het einde van de serie pas ontrafeld wordt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:22 schreef gohan16 het volgende:
Ik dacht dat pieter-jan zou zeggen: Jammer dat niemand de finish heeft gehaald, er is geen winaar, geen verliezer. Niemand behalve de mol zal weten in welke mol de bus zat.
DAT IS WIDM en niet zo suf, de verst gekomen bus wint....
Als programmamaker van WIDM zou ik zelf de bussen hebben gesaboteerd om bovenstaande te kunnen laten zeggen door de presentator
Ik denk dat de productie van plan was dat de kandidaten elkaar bij de finish pas weer zagen en dat ze dit gewoon vol wilden houden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:29 schreef gohan16 het volgende:
Waarom mochten de kandidaten niet met elkaar praten onderweg toen ze uit de bus moesten?
Hahahquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:55 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
De bobbel van Jan, voor de dames.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:55 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
De bobbel van Jan, voor de dames.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:54 schreef Bayswater het volgende:
Nu alleen de bobbel van Patrick nog.
Oh wacht ik denk dat als ze met elkaar konden praten ze een beetje konden ontladen, relativeren en niet meer zo vol adrenaline zouden zitten. Door niet met elkaar te praten bleef de spanning er nog in en zag je nog nerveuze gezichtjes toen Pieter Jan ze toesprook.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:57 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik denk dat de productie van plan was dat de kandidaten elkaar bij de finish pas weer zagen en dat ze dit gewoon vol wilden houden.
ooooh, mijn fout. Ik dacht al, dat zou wel een te grote hint zijn geweestquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Aan het einde van de serie pas.
Shirtjes van Anna --> mol zit onder de grond --> donker --> zwart?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En waarom zit iedereen toch op Anna? Mijn moeder zei het ook al. Die zei dat Anna al de hele tijd zwarte shirtjes draagt, deze aflevering nog eens extra benadrukt door een shot van haar zwarte shirt met daarop de tekst "Black".
Art is net in dienst getreden bij de AVRO, dus die wordt gepromoot. Hij komt idd meer in beeld en aan het woord dan de andere deelnemers.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:24 schreef Steve het volgende:
Ligt het aan mij of is Art degene die het meest aan woord komt in die tussenfilmpjes?
Hoe kom je erbij dat Jan er volgens die promo uit zou vliegen? Ik heb de promo zelf niet gezien, maar zag op Twitter diverse berichtjes dat Miryanna er uit zou gaan. En dat klopte. Over Jan heb ik niks gehoord?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:14 schreef MrManiak het volgende:
Special staat weer online!
http://frontpage.fok.nl/s(...)ol-aflevering-4.html
Leuk hoor, maar wat is dit nou?!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:14 schreef MrManiak het volgende:
Special staat weer online!
http://frontpage.fok.nl/s(...)ol-aflevering-4.html
quote:"Iemand binnen de AVRO of binnen het programma van Wie Is De Mol-redactie had een vooruitblik op aflevering vijf online gezet. Hieruit kun je al opmaken dat niemand minder dan Jan uit aflevering vier zou vliegen. /.../ Maar zoals je weet vloog Miryanna uit de aflevering. Met andere woorden: een leuk staaltje bangmakerij van de AVRO, toffe actie!"
Dat kan toch niet!quote:"Door middel van linkjes raden (en geen hacken) in de open dir van Nederland 1 kreeg hij de promo te zien die na deze aflevering pas op televisie te zien zou zijn. Nu blijkt dat het jochie gelijk had en dat inderdaad Miryanna de serie moet verlaten. Niet verrassend en eerlijk gezegd ook geen grote ramp."
En tijdens aflevering 1 of 2, was Anna aan het woord toen er een lijkwagen langs kwam rijden: kist - onder de grond, net als de mol. Ze zei overigens: optimist tot in de kist, wat misschien ook wel wat opvallend is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:13 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Shirtjes van Anna --> mol zit onder de grond --> donker --> zwart?
Zou een hint kunnen zijn. Net als Inge die destijds in een bruine jurk aan kwam zetten tijdens de liftopdracht.
Dat vind ik ook, ik denk dat je het meest op het gedrag moet letten. Wat voor acties van Anna vond jij dan mollerig?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:46 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Ben benieuwd naar de uitleg van de hints... je kan nu echt overal een hint in zien.
Ze komt heel erg op mij over alsof ze totaal niet met het spel bezig is. Iedereen praat over verdenkingen en de dingen die opvallen aan anderen maar haar hoor je er eigenlijk niet over. Ze blijft redelijk op de achtergrond maar zet zich ook niet geweldig in voor de opdrachten. Ze laat zich makkelijk overhalen en gaat veel mee in wat anderen zeggen. Niet heel opvallend maar wel prima molgedrag. Ze heeft volgens mij nog niks voor de pot binnen gehaald als ik het goed heb... En door voor de vrijstellingen te kiezen in de eerste aflevering wil ze de indruk wekken dat zij die ook echt nodig heeft, terwijl dat als mol niet het geval is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:50 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, ik denk dat je het meest op het gedrag moet letten. Wat voor acties van Anna vond jij dan mollerig?
Inderdaad, bij anderen ligt het er vaak net wat te dik bovenop, Anna's gedrag doet me een beetje denken aan Kim, die glipte ook overal een beetje tussendoor zonder heel erg haar mening te geven.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:57 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Ze komt heel erg op mij over alsof ze totaal niet met het spel bezig is. Iedereen praat over verdenkingen en de dingen die opvallen aan anderen maar haar hoor je er eigenlijk niet over. Ze blijft redelijk op de achtergrond maar zet zich ook niet geweldig in voor de opdrachten. Ze laat zich makkelijk overhalen en gaat veel mee in wat anderen zeggen. Niet heel opvallend maar wel prima molgedrag. Ze heeft volgens mij nog niks voor de pot binnen gehaald als ik het goed heb... En door voor de vrijstellingen te kiezen in de eerste aflevering wil ze de indruk wekken dat zij die ook echt nodig heeft, terwijl dat als mol niet het geval is.
En omdat Art en Patrick zo overdreven mollen en Soundos en Karin zo dom zijn en sommigen aan het twijfelen maken zullen niet veel mensen haar verdenken. Daarnaast zijn er toch ook wel een paar aardige hints naar haar, zonder dat het teveel opvalt.
Dat heb ik net zo. Ze blijft inderdaad erg op de vlakte, maar ik zie werkelijk niets wat in haar richting wijst als mol. Alleen dus die rare situatie dat haar zender niet leek te werken bij die hindernisbaan. Maar gek genoeg, is daar nooit op voortgeborduurd in de uitzendingen. Geen vragen van medekandidaten daarover, geen enkele discussie... helemaal niets.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Los van Anna's afwezigheid vind ik niet dat haar kan betrappen op concrete punten. Kim had bijvoorbeeld wel domme/rare acties. Bij Anna kan ik dan alleen die actie bij de hindernisbaan actie opdoemen.
Wat betreft Jan ben ik het met je eens, maar Pepijn helemaal niet. De enige reden dat hij misschien niet de mol is is dat hij soms iets te opzichtig molt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:46 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
(...) En Pepijn en Jan geven helemaal geen aanleiding tot verdenking omdat ze zich goed inzetten voor het spel...
(...)
Dit heb ik vorige week ook aangekaart. Zo vreemd vind ik dat! Is nooit meer iets over gezegd door de kandidaten. (voor zover wij weten dan)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:51 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat heb ik net zo. Ze blijft inderdaad erg op de vlakte, maar ik zie werkelijk niets wat in haar richting wijst als mol. Alleen dus die rare situatie dat haar zender niet leek te werken bij die hindernisbaan. Maar gek genoeg, is daar nooit op voortgeborduurd in de uitzendingen. Geen vragen van medekandidaten daarover, geen enkele discussie... helemaal niets.
Klopt, vooral dat er daarna echt geen letter over gesproken is, niet door haarzelf, niet door haar medespelers, zelfs niet in de biechts... erg raar.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit heb ik vorige week ook aangekaart. Zo vreemd vind ik dat! Is nooit meer iets over gezegd door de kandidaten. (voor zover wij weten dan)
Het is ook zo vreemd gemonteerd. je ziet haar een beetje wazig in slowmotion rondrennen, ze kijkt heel verdacht en sneaky de camera in, ook nog... waarom zou dat zo gedaan zijn? Ze heeft er zelf ook niks over gezegd, van 'mn zender deed het niet, blabla'.
Erg vreemd.
Waarschijnlijk wilden de producers op dat moment Anna wat extra verdacht maken, omdat dat blijkbaar beter was voor de show. Een paar vaag gemonteerde beelden erin, een beetje gespeculeer van de kandidaten en dat doet de truc. Dan is aan de spelers gewoon uitgelegd wat er was gebeurd, maar dat wordt er uit geknipt. Dat zou immers afbreuk doen aan de verdachtmaking van Anna.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit heb ik vorige week ook aangekaart. Zo vreemd vind ik dat! Is nooit meer iets over gezegd door de kandidaten. (voor zover wij weten dan)
Het is ook zo vreemd gemonteerd. je ziet haar een beetje wazig in slowmotion rondrennen, ze kijkt heel verdacht en sneaky de camera in, ook nog... waarom zou dat zo gedaan zijn? Ze heeft er zelf ook niks over gezegd, van 'mn zender deed het niet, blabla'.
Erg vreemd.
Er was juist geen gespeculeer van de kandidaten. Dat zou je verwachten na iets dergelijks, maar dat bleef juist uit.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:25 schreef n0ir het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wilden de producers op dat moment Anna wat extra verdacht maken, omdat dat blijkbaar beter was voor de show. Een paar vaag gemonteerde beelden erin, een beetje gespeculeer van de kandidaten en dat doet de truc. Dan is aan de spelers gewoon uitgelegd wat er was gebeurd, maar dat wordt er uit geknipt. Dat zou immers afbreuk doen aan de verdachtmaking van Anna.
Dat dus.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:32 schreef Bellatrix het volgende:
Aangezien de groep over de kleinste dingen valt (wat begrijpelijk is) is het raar dat ze niet over zoiets hebben gesproken. Of tenminste in de biecht.
Maar zoiets heb ik nog nooit meegemaakt bij Wie is de Mol, en ik kijk al heel wat seizoenen. Als er iets raars gebeurd wordt daar áltijd iets over gezegd. Nu gewoon niks.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:25 schreef n0ir het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wilden de producers op dat moment Anna wat extra verdacht maken, omdat dat blijkbaar beter was voor de show. Een paar vaag gemonteerde beelden erin, een beetje gespeculeer van de kandidaten en dat doet de truc. Dan is aan de spelers gewoon uitgelegd wat er was gebeurd, maar dat wordt er uit geknipt. Dat zou immers afbreuk doen aan de verdachtmaking van Anna.
Volgens mij sprak Art er heel eventjes over tijdens de slow-motions van Annaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:28 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Er was juist geen gespeculeer van de kandidaten. Dat zou je verwachten na iets dergelijks, maar dat bleef juist uit.
Net teruggekeken, dit klopt inderdaad. Art loopt er in de biecht over te klagen en je ziet een shot dat Pepijn, Jan en Art het er alle drie over hebben.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij sprak Art er heel eventjes over tijdens de slow-motions van Anna
Maar dat van Art, Jan en Pepijn, was enkel op het moment dat het ook werkelijk gebeurde. Het is juist raar, dat er naderhand niet meer over is gesproken, misschien die ene enkele opmerking van Art in de biecht, maar verder door helemaal niemand.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:03 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Net teruggekeken, dit klopt inderdaad. Art loopt er in de biecht over te klagen en je ziet een shot dat Pepijn, Jan en Art het er alle drie over hebben.
Dat was er niet, omdat aan hun werd uitgelegd waarom Anna wat rare momenten had. Omdat ze wat verdachter moest worden in de montage. Natuurlijk gooien ze zo'n gesprek niet in de aflevering, en ook geen gepraat van de kandidaten daarover.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:28 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Er was juist geen gespeculeer van de kandidaten. Dat zou je verwachten na iets dergelijks, maar dat bleef juist uit.
Nee hoor, geloof ik niets van. De eindredactie gaat niet al het scenario met alle kandidaten doorspreken. Dan zou er helemaal geen spel meer zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:50 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dat was er niet, omdat aan hun werd uitgelegd waarom Anna wat rare momenten had. Omdat ze wat verdachter moest worden in de montage. Natuurlijk gooien ze zo'n gesprek niet in de aflevering, en ook geen gepraat van de kandidaten daarover.
Misschien is aan de kandidaten verteld dat het een technische fout was.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:51 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nee hoor, geloof ik niets van. De eindredactie gaat niet al het scenario met alle kandidaten doorspreken. Dan zou er helemaal geen spel meer zijn.
Ja, een dergelijke smoes zou het nog goed doen in de seizoenen zonder tv persoonlijkhedenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:52 schreef n0ir het volgende:
[..]
Misschien is aan de kandidaten verteld dat het een technische fout was.Zendertje niet goed ofzo.
Ik denk niet dat de redactie zegt, 'sorry jongens, dit is verkloot, maar we willen Anna verdacht maken voor de kijkers'. Die lui zijn zelf ook de mol aan het zoeken he.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:50 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dat was er niet, omdat aan hun werd uitgelegd waarom Anna wat rare momenten had. Omdat ze wat verdachter moest worden in de montage. Natuurlijk gooien ze zo'n gesprek niet in de aflevering, en ook geen gepraat van de kandidaten daarover.
Dat was er vast wel. We hebben het alleen niet gezienquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:28 schreef Banjerkanjer het volgende:
Wilde net zeggen, reken maar dat mensen het gezien en besproken hebben. Maar er is naar mijn mening verder ook nog geen goede reden om Anna te verdenken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 07:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat was er vast wel. We hebben het alleen niet gezien
Ik heb het nog even gecheckt. In de 2e aflevering wordt inderdaad net gedaan alsof Jan op Art zit, maar dat kan ook komen doordat de biecht is gemonteerd net nadat Art uit zichzelf gaat rennen. Maar als je nu kijkt naar de laatste aflevering... Op minuut 44.30 op uitzending gemist zegt Jan duidelijk dat hij in het begin dacht dat Karin de mol was! Dus niet (alleen) Art!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:03 schreef Lemming22 het volgende:
En Jan zit als je de montage moet geloven al een paar uitzendingen vol op Art. Als Art (of Jan zelf) niet de mol is, is het wel opvallend dat hij er zo lang in kan blijven dan.
Het kan inderdaad allemaal montage zijn, maar nog een hint naar dat Jan op Art zit: hij vult in de test op de vraag "Spreekt de mol Spaans?" het antwoord ja in. Dat zijn alleen Art en Miryanna.. En in aflevering 2 of 3 worden groepjes verdeeld en hoor je Jan in een biecht of voice-over zeggen dat hij wel een voorkeur heeft voor een groep, maar dat hij let op waar zijn mol wil zitten. In het shot daarna zie je Jan Art in de gaten houden en snel zijn hand opsteken als Art dit ook doet. Maar je weet inderdaad nooit of hij de waarheid spreekt in de uitzending als hij zegt dat hij vol op één iemand zit.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:26 schreef koningkerel het volgende:
[..]
Ik heb het nog even gecheckt. In de 2e aflevering wordt inderdaad net gedaan alsof Jan op Art zit, maar dat kan ook komen doordat de biecht is gemonteerd net nadat Art uit zichzelf gaat rennen. Maar als je nu kijkt naar de laatste aflevering... Op minuut 44.30 op uitzending gemist zegt Jan duidelijk dat hij in het begin dacht dat Karin de mol was! Dus niet (alleen) Art!
Dus ik denk dat ik dit soort uitspraken van kandidaten maar links laat liggen, je weet toch niet hoe het gemonteerd is en of de kandidaat de waarheid spreekt..
Bij de test kun je ook antwoorden spreiden, natuurlijk. Dus de vraag of de mol Spaans spreekt met 'ja beantwoorden' maar op een volgende vraag een antwoord geven dat op een andere kandidaat slaat.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:52 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Het kan inderdaad allemaal montage zijn, maar nog een hint naar dat Jan op Art zit: hij vult in de test op de vraag "Spreekt de mol Spaans?" het antwoord ja in. Dat zijn alleen Art en Miryanna.. En in aflevering 2 of 3 worden groepjes verdeeld en hoor je Jan in een biecht of voice-over zeggen dat hij wel een voorkeur heeft voor een groep, maar dat hij let op waar zijn mol wil zitten. In het shot daarna zie je Jan Art in de gaten houden en snel zijn hand opsteken als Art dit ook doet. Maar je weet inderdaad nooit of hij de waarheid spreekt in de uitzending als hij zegt dat hij vol op één iemand zit.
Redennnnnnn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:40 schreef Paxcon het volgende:
Mensen die niet denken dat Jan de mol is
Nee, nouja.quote:
Jan heeft bij een opdracht die hij makkelijk had kunnen verprutsen te veel geld binnengehaald om een geloofwaardige mol te kunnen zijn. Verder vind ik hem te fanatiek het spel spelen... Jan is dus niet de mol.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, nouja.
Wat mij opviel was in de eerste aflevering dat iedereen schrok toen verteld werd dat de mol in de bus zat, behalve Jan. Verder vind ik rest te obvious willen mollen, of door de productie te duidelijk als mol aangeduid worden.
Dan nog gaat de mol niet eigenhandig 1.500 euro in de pot brengen. Genoeg andere opdrachten waar hij de pot minder kon spekken en toch niet op zou vallen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:05 schreef Paxcon het volgende:
Ja komop.
Misschien heeft die programmamaker wel gezegd dat hij te veel verdacht door de medekandidaten, en dat hij daarom even geld moest binnenhalen.
Weet jij veel, kan toch? Ik vind hem gewoon raar reageren.
Juist een acteur zoals Jan zou op dat moment een verbazende reactie faken als mol-zijnde.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, nouja.
Wat mij opviel was in de eerste aflevering dat iedereen schrok toen verteld werd dat de mol in de bus zat, behalve Jan. Verder vind ik rest te obvious willen mollen, of door de productie te duidelijk als mol aangeduid worden.
Insinueren dat gezichtsuitdrukkingen niks betekenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:48 schreef kletspastoor het volgende:
Je keuze voor de mol baseren op gezichtsuitdrukkingen
Niet doorhebben dat Jan Kooijemans een 'acteur' isquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Insinueren dat gezichtsuitdrukkingen niks beteken
Pepijn ook niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:31 schreef Bellatrix het volgende:
Ik begin Anna steeds minder te verdenken, maar haar gezichtsuitdrukkingen blijven echt heel raar. Ze reageert nooit verrast of geschrokken bij een mededeling van Pieter-Jan.
Denken dat ze alle molacties laten zienquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:45 schreef jpjedi het volgende:
Hoe kan Jan de Mol zijn? Hij heeft gevochten voor geld in de pot en het ook binnengehengeld. Het is zowat de enige die zeker de Mol NIET is.
Waar heb ik het over molakties? Mollen halen geen geld binnen voor de pot en Jan doet dat wel. Fact.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Denken dat ze alle molacties laten zien
We zullen wel zien hoe het uitpakt. Ik ben iig erg benieuwd en zet m'n geld op Jan
Mankeert er iets aan je denkvermogen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Waar heb ik het over molakties? Mollen halen geen geld binnen voor de pot en Jan doet dat wel. Fact.
Jeetje, diegene die geen denkvermogen heeft ben jij nog altijd volgens mij. Je zit duidelijk in een tunnel naar Jan, maar kan dat eigenlijk nauwelijks onderbouwen. Argumenten als 'ja maar de montage kan ook niet laten zien wat Jan doet' gelden niet, want dan zou het voor de kijker al helemaal onmogelijk zijn om de Mol te ontmaskeren. Puur op het zichtbare af kun je eigenlijk al merken dat Jan geen Mol is, maar wel een heel slimme speler zoals Dennis (die blonde) enkele jaren terug. Pieter-Jan heeft ook aangegeven dat het volgen van het geld vaak veel kan vertellen over wie de Mol is. Patrick en Pepijn hebben nog maar nauwelijks geld in het laadje gebracht volgens mij. Daarbij komt dat Patrick de pot heeft. In voorgaande jaren was het vaak zo dat diegene die de pot in bezit had daar een grap/Molactie mee uitvoerde, maar daar is het tot nu toe angstvallig stil rond; wellicht een indicatie dat Patrick de Mol is omdat hij dit soort acties niet wil uitvoeren om zich zodoende verdacht te maken?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mankeert er iets aan je denkvermogen?Ik zeg dus dat ze niet alle molacties laten zien, dus weet jij veel wat Jan allemaal heeft gedaan.
Ze laten anders wel een actie zien die wel geld binnen trekt. Dan kan er blunder van Jan zijn weggelaten volgens je theorie, feit blijft dat hij 1500 euro binnen tikte terwijl het niet eens was opgevallen als ie zich af had laten schieten. Zou een mol dat doen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Denken dat ze alle molacties laten zien
We zullen wel zien hoe het uitpakt. Ik ben iig erg benieuwd en zet m'n geld op Jan
Dat zullen ze niet snel doen, recyclen van hints..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:10 schreef amaranta het volgende:
De vorige keer, zat Kim in de auto met de groene vingerafdruk.
Was er nu iets aan de bussen, wat groenigs was?
Ik zou dit voor 1500 euro veel riant vinden, maar als eenmalige actie zodat niemand je nog verdenkt zou ik t nog wel kunnen rechtvaardigen. Maar hij heeft daarna nog wel meer goed gedaan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:18 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Ze laten anders wel een actie zien die wel geld binnen trekt. Dan kan er blunder van Jan zijn weggelaten volgens je theorie, feit blijft dat hij 1500 euro binnen tikte terwijl het niet eens was opgevallen als ie zich af had laten schieten. Zou een mol dat doen?
Plus dat het volgens mij in dit geval nog best lastig zou kunnen zijn voor de mol om in de goede bus terecht te komen (zeker voor een mol die de aflevering ervoor al 3 keer niet zijn zin kreegquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat zullen ze niet snel doen, recyclen van hints..
Reageer anders even normaal joh..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mankeert er iets aan je denkvermogen?Ik zeg dus dat ze niet alle molacties laten zien, dus weet jij veel wat Jan allemaal heeft gedaan.
je weet nog niet of hij wellicht nog geld uit de pot speelt?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Reageer anders even normaal joh..
Ik heb het niet over andere aanwijzingen maar wijs op het feit dat Jan geld opbrengt en dat uit ervaring blijkt dat Mollen dit nagenoeg nooit doen.
Hoeveel hij molt of hoe hij daaromtrent over in beeld wordt gebracht is derhalve een andere discussie imo.
Ik weet wel zeker dat de Mol dat poogtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:45 schreef franklop het volgende:
[..]
je weet nog niet of hij wellicht nog geld uit de pot speelt?
Daar ben ik het niet mee eens.. er zijn érg veel opdrachten die als groep (of twee groepjes) gespeeld worden, dus die verdenkingen zullen dan minder snel worden gemaakt..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:51 schreef Bellatrix het volgende:
Mja, maar goed, als je niets in de pot brengt wordt je sowieso verdacht. Niemand kan geen geld in de pot brengen én onverdacht blijven.
Sinds Inge.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat de Mol dat poogtmaar ik snap de discussie niet zo goed. Sinds wanneer zijn er geldverdienende mollen?
Soundos was weer gespiegeld volgens mij.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:28 schreef Marloes het volgende:
Waren er deze keer eigenlijk nog verschillen in de intro?
Zo snel in het begin al teveel verdacht zijn? Zou ik vreemd vinden, in het begin is iedereen nog verdacht en dat merk je ook aan het feit dat iedereen de antwoorden nog spreid in de test.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:05 schreef Paxcon het volgende:
Ja komop.
Misschien heeft die programmamaker wel gezegd dat hij te veel verdacht door de medekandidaten, en dat hij daarom even geld moest binnenhalen.
Weet jij veel, kan toch? Ik vind hem gewoon raar reageren.
Inderdaad. Niemand weet of hij/zij op het juiste spoor zit, of op een dwaalspoor is beland. Dat zal pas achteraf gaan blijken. Beetje raar om elkaar in de haren te gaan vliegen over verschillende visies.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:35 schreef kletspastoor het volgende:
Men begint een beetje te bitchen... Jan verdenken als mol vind ik niet eens zo vreemd. Vorige seizoenen waren er mensen die dachten dat Pieter-Jan de mol was of iemand die al uit de serie lag of op een andere wijze een rood scherm had gehad. Jan is de mol niet, maar zou het theoretisch (als de montage het zo gemonteerd heeft dat het lijkt alsof Jan al dat geld in de pot brengt en alle mol-acties van hem er uit knipt) het wel kunnen zijn
RESPECT!
Dan zijn ze ook bekend met het feit dat op TV heel veel nep of in scene gezet is. Dat is nou eenmaal zo, ook bij WIDM!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:55 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja, een dergelijke smoes zou het nog goed doen in de seizoenen zonder tv persoonlijkhedenMaar dat is al jaren niet meer het geval. Alle kandidaten kennen het reilen en zeilen binnen het tv wereldje, en zijn ook bekend met alle technieken.
Ze zullen heus niet in scène zetten dat iemand geld verdient om er later op terug te komen..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:42 schreef gohan16 het volgende:
Als de montage zo ver gaat, dat er dingen in scene worden gezet dan is het ernstig gesteld en zeer oneerlijk naar de kijker.
Ja, maar als het in die mate in scene zou zijn gezet, zou geen van die mensen er meer aan mee willen werken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:15 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dan zijn ze ook bekend met het feit dat op TV heel veel nep of in scene gezet is. Dat is nou eenmaal zo, ook bij WIDM!
Ik weet zeker, dat dat niet het geval is. Ik heb zelf vrij lang bij tv gewerkt, een naaste collega van mij was ooit de Molquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:42 schreef gohan16 het volgende:
Als de montage zo ver gaat, dat er dingen in scene worden gezet dan is het ernstig gesteld en zeer oneerlijk naar de kijker.
In scene gezet was ook weer de verkeerde woordkeuze van mij.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:03 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik weet zeker, dat dat niet het geval is. Ik heb zelf vrij lang bij tv gewerkt, een naaste collega van mij was ooit de Mol
OMG! HOLD THE PHONE! HOLD THE PHONE!quote:Op zondag 30 januari 2011 00:54 schreef Vak113 het volgende:
Al gezegd dit?
Anna is model. A(n)nagram van 'model' is 'de mol'.
Ze zal vast niet in slow motion die baan gelopen hebbenquote:Op zondag 30 januari 2011 02:01 schreef n0ir het volgende:
[..]
In scene gezet was ook weer de verkeerde woordkeuze van mij.
Alles wat ik bedoel te zeggen is dat de scene van Anna er tijdens het spelen van het spel heel anders uitzag dan na de montage.
Zijn alle kandidaten dan niet expres bezig om zich af en toe als mol voor te doen? Want wie op jou stemt als niet-mol heeft het zeker fout.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:02 schreef sverbern het volgende:
Na deze aflevering zit ik vooral op Pepijn en Patrick. Gewoon omdat ze helemaal geen geld binnenhalen. Tactisch van Pepijn om als eerste over het touw te gaan en de rest bang te maken. Bij Patrick was bijvoorbeeld de 'of toch Elvis'-opmerking van vorige week verdacht, toen Myrianne, Soundos en Anna op Beatrix zaten. P&P zouden het allebei heel goed kunnen zijn.
Anna zat niet op Beatrix maar waaide een beetje met alle winden mee had ik het idee, zoals ze de hele serie al wel doet.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:02 schreef sverbern het volgende:
Na deze aflevering zit ik vooral op Pepijn en Patrick. Gewoon omdat ze helemaal geen geld binnenhalen. Tactisch van Pepijn om als eerste over het touw te gaan en de rest bang te maken. Bij Patrick was bijvoorbeeld de 'of toch Elvis'-opmerking van vorige week verdacht, toen Myrianne, Soundos en Anna op Beatrix zaten. P&P zouden het allebei heel goed kunnen zijn.
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:54 schreef Vak113 het volgende:
Al gezegd dit?
Anna is model. A(n)nagram van 'model' is 'de mol'.
Anna gaf uiteindelijk wel de voorkeur aan Beatrix. Er waren er geloof ik 2 voor Beatrix en 2 voor Elvis, Anna was toen degene die Beatrix zei.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:10 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Anna zat niet op Beatrix maar waaide een beetje met alle winden mee had ik het idee, zoals ze de hele serie al wel doet.
Inderdaad!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:35 schreef ralfseltje het volgende:
Vast al gezegd, maar hoe dom ben je als je een ja/nee-vraag fout gaat beantwoorden bij dat mollenboekje-spel zeg.
Lijkt me onwaarschijnlijk. Het leek misschien niet heel erg op Beatrix, maar het leek nog minder op de andere 3 foto's. Als Anna de Mol was, had ze beter Elvis mee kunnen roepen, want die zat niet tussen de foto's en zou dus sowieso fout zijn geweest.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:54 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Anna gaf uiteindelijk wel de voorkeur aan Beatrix. Er waren er geloof ik 2 voor Beatrix en 2 voor Elvis, Anna was toen degene die Beatrix zei.
Ik zit op Anna als mol maar vermoed dat zij wellicht de foto's kende, maar niet wist welke foto de kandidaten gekozen hadden. Ik vermoed dat ze het idee had dat het Beatrix niet was (de kandidaten hebben dus in feite doordat het portret totaal niet leek het geld gewonnen).
Ja precies. Als mol weet je het antwoord en is het heel handig om mee te gaan met iemand die het verkeerde antwoord geeft.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:16 schreef texelonia het volgende:
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk. Het leek misschien niet heel erg op Beatrix, maar het leek nog minder op de andere 3 foto's. Als Anna de Mol was, had ze beter Elvis mee kunnen roepen, want die zat niet tussen de foto's en zou dus sowieso fout zijn geweest.
Het kan allemaal. Naar vrijwel alle kandidaten zijn wel hints te vinden.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:01 schreef gohan16 het volgende:
Nu denk ik: Pepijn = mol, Patrick =hulpmol
Oeh die vind ik nog wel plausible.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:03 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het kan allemaal. Naar vrijwel alle kandidaten zijn wel hints te vinden.
Ik kwam net dit fotootje tegen van het shirt van Pepijn:
[ afbeelding ]
In elkaars b(r)oekje kijken?
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=41294.200
Heel erg mee oneens!quote:Op zondag 30 januari 2011 19:49 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Oeh die vind ik nog wel plausible.
Wel humor trouwens dat ze overal roepen dat het iedereen is behalve Soundos. Stel dat zij het is, dan ga ik echt huilen in een hoekjeZe heeft ook nog geen enkele poging gedaan tot mollen volgens mij, ze's gewoon vatsig en oerstom
![]()
Plausibel, serieus ? Alleen als het daadwerkelijk een boekje was en niet een broekje. Nu is het gewoon een grappig shirt.quote:
Vooral vergeleken met Karin en Patrick is Soundos inderdaad echt niet dom.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:59 schreef sverbern het volgende:
[..]
Heel erg mee oneens!![]()
Ik vind Soundos absoluut niet dom. Ze is juist erg grappig en een beetje maf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |