abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 januari 2011 @ 19:22:52 #176
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_92002816
Ik dacht dat pieter-jan zou zeggen: Jammer dat niemand de finish heeft gehaald, er is geen winaar, geen verliezer. Niemand behalve de mol zal weten in welke mol de bus zat.

DAT IS WIDM en niet zo suf, de verst gekomen bus wint....

Als programmamaker van WIDM zou ik zelf de bussen hebben gesaboteerd om bovenstaande te kunnen laten zeggen door de presentator
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_92003503
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 19:22 schreef gohan16 het volgende:
Ik dacht dat pieter-jan zou zeggen: Jammer dat niemand de finish heeft gehaald, er is geen winaar, geen verliezer. Niemand behalve de mol zal weten in welke mol de bus zat.

DAT IS WIDM en niet zo suf, de verst gekomen bus wint....

Als programmamaker van WIDM zou ik zelf de bussen hebben gesaboteerd om bovenstaande te kunnen laten zeggen door de presentator
Er zit ieder jaar wel zo'n opdracht in die aan het einde van de serie pas ontrafeld wordt.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_92004523

De bobbel van Jan, voor de dames.
pi_92004650
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:29 schreef gohan16 het volgende:
Waarom mochten de kandidaten niet met elkaar praten onderweg toen ze uit de bus moesten?
Ik denk dat de productie van plan was dat de kandidaten elkaar bij de finish pas weer zagen en dat ze dit gewoon vol wilden houden.

quote:
14s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 19:55 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]

Hahah :o
  vrijdag 28 januari 2011 @ 20:21:51 #180
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_92005868
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 19:55 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]

:D O+
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_92007373
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 18:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

vrijdag 28 januari 2011 @ 20:54:23 #182
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_92007933
Nu alleen de bobbel van Patrick nog. :{
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_92008018
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 20:54 schreef Bayswater het volgende:
Nu alleen de bobbel van Patrick nog. :{
:{w
pi_92009418
Jezus wat een werk om 2 complete topics door te lezen zeg :P

Maargoed.
De aandacht lag enorm veel op Patrick deze keer, bijna TE veel.
Art bleef aardig op de achtergrond.
Pepijn deed weer raar met die touwen. Plus dat hij zelf ook wel weet dat bepaalde kandidaten zo achterlijk zijn dat ze er wel intrappen.
Karin deed wederom heel raar (niet zozeer dom) maar dat afsnijden was echt onnodig.

En waarom zit iedereen toch op Anna? Mijn moeder zei het ook al. Die zei dat Anna al de hele tijd zwarte shirtjes draagt, deze aflevering nog eens extra benadrukt door een shot van haar zwarte shirt met daarop de tekst "Black".
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 21:20:30 #185
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_92009649
Jan krijgt de vraag. Spreekt de mol SPaans. Hij antwoordt hierop Ja. En dat was correct.
Dat wil zeggen dat hij tijdens het invullen van de test óf op Miryanne zat, of op Art.
Vervolgens zegt hij ,dat hij liegt, ook een beetje over de mol.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 21:21:14 #186
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_92009685
HEt logo van diana hoort hierbij
http://www.diana.com.sv/
pi_92009779
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 19:57 schreef n0ir het volgende:

[..]

Ik denk dat de productie van plan was dat de kandidaten elkaar bij de finish pas weer zagen en dat ze dit gewoon vol wilden houden.
Oh wacht ik denk dat als ze met elkaar konden praten ze een beetje konden ontladen, relativeren en niet meer zo vol adrenaline zouden zitten. Door niet met elkaar te praten bleef de spanning er nog in en zag je nog nerveuze gezichtjes toen Pieter Jan ze toesprook.
pi_92010404
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 19:15 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Aan het einde van de serie pas.
ooooh, mijn fout. Ik dacht al, dat zou wel een te grote hint zijn geweest :P
Finally, someone let me out of my cage
pi_92013219
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 21:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En waarom zit iedereen toch op Anna? Mijn moeder zei het ook al. Die zei dat Anna al de hele tijd zwarte shirtjes draagt, deze aflevering nog eens extra benadrukt door een shot van haar zwarte shirt met daarop de tekst "Black".
Shirtjes van Anna --> mol zit onder de grond --> donker --> zwart?

Zou een hint kunnen zijn. Net als Inge die destijds in een bruine jurk aan kwam zetten tijdens de liftopdracht.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 22:14:36 #190
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_92013323
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  vrijdag 28 januari 2011 @ 22:24:58 #191
88233 Steve
Still the best.
pi_92013970
Ligt het aan mij of is Art degene die het meest aan woord komt in die tussenfilmpjes?
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_92014572
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:24 schreef Steve het volgende:
Ligt het aan mij of is Art degene die het meest aan woord komt in die tussenfilmpjes?
Art is net in dienst getreden bij de AVRO, dus die wordt gepromoot. Hij komt idd meer in beeld en aan het woord dan de andere deelnemers.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 22:37:32 #193
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_92014728
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:14 schreef MrManiak het volgende:
Special staat weer online!

http://frontpage.fok.nl/s(...)ol-aflevering-4.html
Hoe kom je erbij dat Jan er volgens die promo uit zou vliegen? Ik heb de promo zelf niet gezien, maar zag op Twitter diverse berichtjes dat Miryanna er uit zou gaan. En dat klopte. Over Jan heb ik niks gehoord?
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_92014736
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:14 schreef MrManiak het volgende:
Special staat weer online!

http://frontpage.fok.nl/s(...)ol-aflevering-4.html
Leuk hoor, maar wat is dit nou?!

quote:
"Iemand binnen de AVRO of binnen het programma van Wie Is De Mol-redactie had een vooruitblik op aflevering vijf online gezet. Hieruit kun je al opmaken dat niemand minder dan Jan uit aflevering vier zou vliegen. /.../ Maar zoals je weet vloog Miryanna uit de aflevering. Met andere woorden: een leuk staaltje bangmakerij van de AVRO, toffe actie!"
quote:
"Door middel van linkjes raden (en geen hacken) in de open dir van Nederland 1 kreeg hij de promo te zien die na deze aflevering pas op televisie te zien zou zijn. Nu blijkt dat het jochie gelijk had en dat inderdaad Miryanna de serie moet verlaten. Niet verrassend en eerlijk gezegd ook geen grote ramp."
Dat kan toch niet! :9
pi_92014989
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 22:13 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Shirtjes van Anna --> mol zit onder de grond --> donker --> zwart?

Zou een hint kunnen zijn. Net als Inge die destijds in een bruine jurk aan kwam zetten tijdens de liftopdracht.
En tijdens aflevering 1 of 2, was Anna aan het woord toen er een lijkwagen langs kwam rijden: kist - onder de grond, net als de mol. Ze zei overigens: optimist tot in de kist, wat misschien ook wel wat opvallend is.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 22:46:46 #196
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_92015307
Ik blijf bij Anna. Art en Patrick zijn te duidelijke mollen, de mol wil juist niet opvallen en zoveel mogelijk met de groep meegaan. Anna blijft zeer op de achtergrond, je hoort niet veel van haar maar ze draagt ook niet veel bij.
Karin is het echt niet (hoop ik tenminste... anders zou het de meest dramatische mol ooit zijn)
Soundos lijkt me ook sterk. En Pepijn en Jan geven helemaal geen aanleiding tot verdenking omdat ze zich goed inzetten voor het spel...
Ben benieuwd naar de uitleg van de hints... je kan nu echt overal een hint in zien.
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
pi_92015552
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:46 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Ben benieuwd naar de uitleg van de hints... je kan nu echt overal een hint in zien.
Dat vind ik ook, ik denk dat je het meest op het gedrag moet letten. Wat voor acties van Anna vond jij dan mollerig?
  vrijdag 28 januari 2011 @ 22:57:13 #198
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_92015961
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:50 schreef n0ir het volgende:

[..]

Dat vind ik ook, ik denk dat je het meest op het gedrag moet letten. Wat voor acties van Anna vond jij dan mollerig?
Ze komt heel erg op mij over alsof ze totaal niet met het spel bezig is. Iedereen praat over verdenkingen en de dingen die opvallen aan anderen maar haar hoor je er eigenlijk niet over. Ze blijft redelijk op de achtergrond maar zet zich ook niet geweldig in voor de opdrachten. Ze laat zich makkelijk overhalen en gaat veel mee in wat anderen zeggen. Niet heel opvallend maar wel prima molgedrag. Ze heeft volgens mij nog niks voor de pot binnen gehaald als ik het goed heb... En door voor de vrijstellingen te kiezen in de eerste aflevering wil ze de indruk wekken dat zij die ook echt nodig heeft, terwijl dat als mol niet het geval is.
En omdat Art en Patrick zo overdreven mollen en Soundos en Karin zo dom zijn en sommigen aan het twijfelen maken zullen niet veel mensen haar verdenken. Daarnaast zijn er toch ook wel een paar aardige hints naar haar, zonder dat het teveel opvalt.
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
pi_92017724
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:57 schreef Paarse_Kiwi het volgende:

[..]

Ze komt heel erg op mij over alsof ze totaal niet met het spel bezig is. Iedereen praat over verdenkingen en de dingen die opvallen aan anderen maar haar hoor je er eigenlijk niet over. Ze blijft redelijk op de achtergrond maar zet zich ook niet geweldig in voor de opdrachten. Ze laat zich makkelijk overhalen en gaat veel mee in wat anderen zeggen. Niet heel opvallend maar wel prima molgedrag. Ze heeft volgens mij nog niks voor de pot binnen gehaald als ik het goed heb... En door voor de vrijstellingen te kiezen in de eerste aflevering wil ze de indruk wekken dat zij die ook echt nodig heeft, terwijl dat als mol niet het geval is.
En omdat Art en Patrick zo overdreven mollen en Soundos en Karin zo dom zijn en sommigen aan het twijfelen maken zullen niet veel mensen haar verdenken. Daarnaast zijn er toch ook wel een paar aardige hints naar haar, zonder dat het teveel opvalt.
Inderdaad, bij anderen ligt het er vaak net wat te dik bovenop, Anna's gedrag doet me een beetje denken aan Kim, die glipte ook overal een beetje tussendoor zonder heel erg haar mening te geven.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_92018487
Los van Anna's afwezigheid vind ik niet dat haar kan betrappen op concrete punten. Kim had bijvoorbeeld wel domme/rare acties. Bij Anna kan ik dan alleen die actie bij de hindernisbaan actie opdoemen.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')