Bij de test kun je ook antwoorden spreiden, natuurlijk. Dus de vraag of de mol Spaans spreekt met 'ja beantwoorden' maar op een volgende vraag een antwoord geven dat op een andere kandidaat slaat.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:52 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Het kan inderdaad allemaal montage zijn, maar nog een hint naar dat Jan op Art zit: hij vult in de test op de vraag "Spreekt de mol Spaans?" het antwoord ja in. Dat zijn alleen Art en Miryanna.. En in aflevering 2 of 3 worden groepjes verdeeld en hoor je Jan in een biecht of voice-over zeggen dat hij wel een voorkeur heeft voor een groep, maar dat hij let op waar zijn mol wil zitten. In het shot daarna zie je Jan Art in de gaten houden en snel zijn hand opsteken als Art dit ook doet. Maar je weet inderdaad nooit of hij de waarheid spreekt in de uitzending als hij zegt dat hij vol op één iemand zit.
Redennnnnnn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:40 schreef Paxcon het volgende:
Mensen die niet denken dat Jan de mol is
Nee, nouja.quote:
Jan heeft bij een opdracht die hij makkelijk had kunnen verprutsen te veel geld binnengehaald om een geloofwaardige mol te kunnen zijn. Verder vind ik hem te fanatiek het spel spelen... Jan is dus niet de mol.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, nouja.
Wat mij opviel was in de eerste aflevering dat iedereen schrok toen verteld werd dat de mol in de bus zat, behalve Jan. Verder vind ik rest te obvious willen mollen, of door de productie te duidelijk als mol aangeduid worden.
Dan nog gaat de mol niet eigenhandig 1.500 euro in de pot brengen. Genoeg andere opdrachten waar hij de pot minder kon spekken en toch niet op zou vallen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:05 schreef Paxcon het volgende:
Ja komop.
Misschien heeft die programmamaker wel gezegd dat hij te veel verdacht door de medekandidaten, en dat hij daarom even geld moest binnenhalen.
Weet jij veel, kan toch? Ik vind hem gewoon raar reageren.
Juist een acteur zoals Jan zou op dat moment een verbazende reactie faken als mol-zijnde.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, nouja.
Wat mij opviel was in de eerste aflevering dat iedereen schrok toen verteld werd dat de mol in de bus zat, behalve Jan. Verder vind ik rest te obvious willen mollen, of door de productie te duidelijk als mol aangeduid worden.
Insinueren dat gezichtsuitdrukkingen niks betekenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:48 schreef kletspastoor het volgende:
Je keuze voor de mol baseren op gezichtsuitdrukkingen
Niet doorhebben dat Jan Kooijemans een 'acteur' isquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Insinueren dat gezichtsuitdrukkingen niks beteken
Pepijn ook niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:31 schreef Bellatrix het volgende:
Ik begin Anna steeds minder te verdenken, maar haar gezichtsuitdrukkingen blijven echt heel raar. Ze reageert nooit verrast of geschrokken bij een mededeling van Pieter-Jan.
Denken dat ze alle molacties laten zienquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:45 schreef jpjedi het volgende:
Hoe kan Jan de Mol zijn? Hij heeft gevochten voor geld in de pot en het ook binnengehengeld. Het is zowat de enige die zeker de Mol NIET is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |