Omdat die kandidaten daar toch aardig intrapte. Als je daar staat denken ze daar volgens mij niet echt aan, terwijl je thuis op de bank die link makkerlijker legt. Zeker nadat hij het gewoon verteldequote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als het zo overduidelijk is, wat is er dan zo geniaal? :S
Ik kon toch ondanks regie bewerking, duidelijk opmaken dat ze het wel doorhadden..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:40 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Omdat die kandidaten daar toch aardig intrapte. Als je daar staat denken ze daar volgens mij niet echt aan, terwijl je thuis op de bank die link makkerlijker legt. Zeker nadat hij het gewoon vertelde
Hoe dan? Want dat heb ik nergens gezien.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik kon toch ondanks regie bewerking, duidelijk opmaken dat ze het wel doorhadden..
Die is zó de Mol, like dûhquote:Op vrijdag 28 januari 2011 02:45 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik kwam net deze hint tegen:
So Mol?!
[ afbeelding ]
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=41294.40
Het was ook maar een voorbeeld van een vraag met meerdere mogelijke antwoorden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar dan had ze het fout gehad, en dan had Jan 1 stap naar voren mogen zetten en derhalve haar mollenboekje mogen pakken.
Er staat wel een L achter die tekst op de ruit bij Soundos.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
ze gaan dit programma ook in irak uitzenden begrijp ik ?
[ afbeelding ]
Dat is niet mijn Mol, vriend...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
ze gaan dit programma ook in irak uitzenden begrijp ik ?
[ afbeelding ]
Soundos staat weer wel op mijn lijstje..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:17 schreef texelonia het volgende:
Nou, kan nog niet al teveel opmaken uit deze aflevering...
Ik begin toch Karin verdacht te vinden, ondanks die 3000 euro in de 1e aflevering. Maar zat ineens te denken. Pieter Jan zei in de 1e afl. dat de Mol de hulp nodig had van één van de kandidaten. Zou zij diegene zijn? Het is me net iets te toevallig allemaal. Maar die 3000 strookt gewoon niet met de mol...
Gelukkig heb ik nog een week om alles op een rijtje te zetten, want inmiddels is mijn lijstje weer gegroeid naar Patrick, Pepijn, Anna, Karin, toch weer Jan en zelfs ArtEigenlijk alleen Soundos dus niet
En het duo Patrick&Art? Misschien geeft Patrick die jokers aan Art, omdat hij iets van hem nodig heeft oid?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:17 schreef texelonia het volgende:
Nou, kan nog niet al teveel opmaken uit deze aflevering...
Ik begin toch Karin verdacht te vinden, ondanks die 3000 euro in de 1e aflevering. Maar zat ineens te denken. Pieter Jan zei in de 1e afl. dat de Mol de hulp nodig had van één van de kandidaten. Zou zij diegene zijn? Het is me net iets te toevallig allemaal. Maar die 3000 strookt gewoon niet met de mol...
Gelukkig heb ik nog een week om alles op een rijtje te zetten, want inmiddels is mijn lijstje weer gegroeid naar Patrick, Pepijn, Anna, Karin, toch weer Jan en zelfs ArtEigenlijk alleen Soundos dus niet
Zou ook nog kunnen...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:30 schreef GotC het volgende:
[..]
En het duo Patrick&Art? Misschien geeft Patrick die jokers aan Art, omdat hij iets van hem nodig heeft oid?
De jokers die Art van Patrick kreeg waren specifiek voor aflevering 4. Dus zou dom zijn als ie ze niet gebruikt heeftquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo van harstikke aardig van je, maar ik heb heel die jokers niet nodig, zeker omdat ik de mol ben. Maar misschien kan ik daarmee bij iemand anders een wit voetje halen. Art heeft ze ook niet ingezet dacht ik.
Ik begreep er juist uit, dat ze vonden dat er wat meer verdachten moesten komen, niet perse Patrick?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:42 schreef texelonia het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen...
Maar hoe zit het dan in aflevering 2, waar ze samen afspraken om Patrick meer verdacht te laten lijken? Als Patrick de Mol is is dat niet een hele handige stap.
Ja ze wilden de aandacht van Karin afleiden, door Patrick verdacht te maken. Vooral met die theater opdracht, waar Art aan Patrick ging vragen waarom ie zichzelf zo slecht beschreven had en de hele groep bovenop Patrick dookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik begreep er juist uit, dat ze vonden dat er wat meer verdachten moesten komen, niet perse Patrick?
Kan natuurlijk zo zijn dat vooral Art dat bedacht heeft (die veel initiatief neemt deze serie) en dat Patrick moeilijk kon gaan roepen 'nee daar doe ik niet aan mee', omdat Art 'm dan misschien al ontmaskerd zou hebben.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:48 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja ze wilden de aandacht van Karin afleiden, door Patrick verdacht te maken. Vooral met die theater opdracht, waar Art aan Patrick ging vragen waarom ie zichzelf zo slecht beschreven had en de hele groep bovenop Patrick dook
Als Patrick de mol is, dan weet hij hoeveel jokers Art heeft. Misschien wilde hij hem uittesten?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:10 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Kan natuurlijk zo zijn dat vooral Art dat bedacht heeft (die veel initiatief neemt deze serie) en dat Patrick moeilijk kon gaan roepen 'nee daar doe ik niet aan mee', omdat Art 'm dan misschien al ontmaskerd zou hebben.
Die gemaakte reactie van Art op het krijgen van die jokers kan ook nog zijn omdat hij er zelf ook nog twee of drie had. Zoals hij zei in de uitzending had hij daarover gelogen naar Patrick, en hoewel hij dat lullig vond ging hij toch die jokers niet weigeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |