In scene gezet was ook weer de verkeerde woordkeuze van mij.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:03 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik weet zeker, dat dat niet het geval is. Ik heb zelf vrij lang bij tv gewerkt, een naaste collega van mij was ooit de Mol
OMG! HOLD THE PHONE! HOLD THE PHONE!quote:Op zondag 30 januari 2011 00:54 schreef Vak113 het volgende:
Al gezegd dit?
Anna is model. A(n)nagram van 'model' is 'de mol'.
Ze zal vast niet in slow motion die baan gelopen hebbenquote:Op zondag 30 januari 2011 02:01 schreef n0ir het volgende:
[..]
In scene gezet was ook weer de verkeerde woordkeuze van mij.
Alles wat ik bedoel te zeggen is dat de scene van Anna er tijdens het spelen van het spel heel anders uitzag dan na de montage.
Zijn alle kandidaten dan niet expres bezig om zich af en toe als mol voor te doen? Want wie op jou stemt als niet-mol heeft het zeker fout.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:02 schreef sverbern het volgende:
Na deze aflevering zit ik vooral op Pepijn en Patrick. Gewoon omdat ze helemaal geen geld binnenhalen. Tactisch van Pepijn om als eerste over het touw te gaan en de rest bang te maken. Bij Patrick was bijvoorbeeld de 'of toch Elvis'-opmerking van vorige week verdacht, toen Myrianne, Soundos en Anna op Beatrix zaten. P&P zouden het allebei heel goed kunnen zijn.
Anna zat niet op Beatrix maar waaide een beetje met alle winden mee had ik het idee, zoals ze de hele serie al wel doet.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:02 schreef sverbern het volgende:
Na deze aflevering zit ik vooral op Pepijn en Patrick. Gewoon omdat ze helemaal geen geld binnenhalen. Tactisch van Pepijn om als eerste over het touw te gaan en de rest bang te maken. Bij Patrick was bijvoorbeeld de 'of toch Elvis'-opmerking van vorige week verdacht, toen Myrianne, Soundos en Anna op Beatrix zaten. P&P zouden het allebei heel goed kunnen zijn.
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:54 schreef Vak113 het volgende:
Al gezegd dit?
Anna is model. A(n)nagram van 'model' is 'de mol'.
Anna gaf uiteindelijk wel de voorkeur aan Beatrix. Er waren er geloof ik 2 voor Beatrix en 2 voor Elvis, Anna was toen degene die Beatrix zei.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:10 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Anna zat niet op Beatrix maar waaide een beetje met alle winden mee had ik het idee, zoals ze de hele serie al wel doet.
Inderdaad!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:35 schreef ralfseltje het volgende:
Vast al gezegd, maar hoe dom ben je als je een ja/nee-vraag fout gaat beantwoorden bij dat mollenboekje-spel zeg.
Lijkt me onwaarschijnlijk. Het leek misschien niet heel erg op Beatrix, maar het leek nog minder op de andere 3 foto's. Als Anna de Mol was, had ze beter Elvis mee kunnen roepen, want die zat niet tussen de foto's en zou dus sowieso fout zijn geweest.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:54 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Anna gaf uiteindelijk wel de voorkeur aan Beatrix. Er waren er geloof ik 2 voor Beatrix en 2 voor Elvis, Anna was toen degene die Beatrix zei.
Ik zit op Anna als mol maar vermoed dat zij wellicht de foto's kende, maar niet wist welke foto de kandidaten gekozen hadden. Ik vermoed dat ze het idee had dat het Beatrix niet was (de kandidaten hebben dus in feite doordat het portret totaal niet leek het geld gewonnen).
Ja precies. Als mol weet je het antwoord en is het heel handig om mee te gaan met iemand die het verkeerde antwoord geeft.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:16 schreef texelonia het volgende:
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk. Het leek misschien niet heel erg op Beatrix, maar het leek nog minder op de andere 3 foto's. Als Anna de Mol was, had ze beter Elvis mee kunnen roepen, want die zat niet tussen de foto's en zou dus sowieso fout zijn geweest.
Het kan allemaal. Naar vrijwel alle kandidaten zijn wel hints te vinden.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:01 schreef gohan16 het volgende:
Nu denk ik: Pepijn = mol, Patrick =hulpmol
Oeh die vind ik nog wel plausible.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:03 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het kan allemaal. Naar vrijwel alle kandidaten zijn wel hints te vinden.
Ik kwam net dit fotootje tegen van het shirt van Pepijn:
[ afbeelding ]
In elkaars b(r)oekje kijken?
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=41294.200
Heel erg mee oneens!quote:Op zondag 30 januari 2011 19:49 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Oeh die vind ik nog wel plausible.
Wel humor trouwens dat ze overal roepen dat het iedereen is behalve Soundos. Stel dat zij het is, dan ga ik echt huilen in een hoekjeZe heeft ook nog geen enkele poging gedaan tot mollen volgens mij, ze's gewoon vatsig en oerstom
![]()
Plausibel, serieus ? Alleen als het daadwerkelijk een boekje was en niet een broekje. Nu is het gewoon een grappig shirt.quote:
Vooral vergeleken met Karin en Patrick is Soundos inderdaad echt niet dom.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:59 schreef sverbern het volgende:
[..]
Heel erg mee oneens!![]()
Ik vind Soundos absoluut niet dom. Ze is juist erg grappig en een beetje maf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |