abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:50:13 #251
202348 Susi
Temple of Love
pi_92339166
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 16:34 schreef wolferl het volgende:
mooie aflevering gister, het heeft mij wederom weer op een dwaalspoor gezet.

Waar ik langetijd dacht dat Patrick de mol was, hevel ik nu over naar Karin.

Bij zowat elke opdracht doet ze iets doms, stoms of zo verkeerd, dat het in de soep loopt.
Karin stelde wel voor dat de twee auto's niet meer achter elkaar gingen rijden, maar dat de achterste auto steeds alvast door zou rijden naar het volgende paaltje, waardoor ze enorm veel tijd bespaarden.
pi_92339280
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:41 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Het was zijn eerste 'trouwdag'. Lief!
Hoe weet je dat?
Koel en donker bewaren
pi_92340598
Anna mag best vaker op bed liggen :9~ :9~ :9~

Ontopic ;

ik denk dat Patrick de mol is, in het begin dacht ik dat ook vanwege de gekkigheid dat met zijn naam als enige het woord topo gemaakt kan worden, Spaans voor mol.

Als je nu kijkt naar minuut 31 als Anna klaar is met haar opdracht zegt ze op het laatst Patrick.. en de regie kan hier handig op ingespeeld hebben want daarna zegt Soundos .. de mol.

En wie zie je aan het eind van de aflevering langs een deur met nummer 11 lopen ? Juist, Patrick, hij is de 11de mol.

Verder heeft hij weinig opdrachten echt goed volbracht.

Maar das mijn kijk op de zaken nu :@ :s)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_92362864
quote:
Volg het spoor van het woord. Volg de Mol. Volg mij.
TweetDeck • 5/02/11 10:02
  zaterdag 5 februari 2011 @ 11:34:39 #255
67174 Dos37
Come on Twente
pi_92364147
Die Ard is de mol, dat is zo ongelofelijk duidelijk ±P
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_92364293
Volgens mij heeft Art hartstikke goed gedaan alsof ie de mol was, waardoor Jan eruit is gevlogen. Die tactiek blijkt dus behoorlijk effectief.
pi_92364937
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 11:34 schreef Dos37 het volgende:
Waarom ligt Jan er dan uit, die vol op Art zat?
pi_92365004
quote:
Op zaterdag 5 februari 2011 11:34 schreef Dos37 het volgende:
Jij snapt hem

:')
  zaterdag 5 februari 2011 @ 12:38:55 #259
67174 Dos37
Come on Twente
pi_92365927
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 11:40 schreef n0ir het volgende:
Volgens mij heeft Art hartstikke goed gedaan alsof ie de mol was, waardoor Jan eruit is gevlogen. Die tactiek blijkt dus behoorlijk effectief.
Ja maar dat kan toch nooit de bedoeling zijn van het spel.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 5 februari 2011 @ 12:40:42 #260
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_92365984
Als Art zo doorgaat, wordt hij de winnaar. Patrick heeft naar mijn idee toch wel verdachte dingen gedaan in de laatste aflevering:

- Verrotte foto maken (maar viel minder op doordat Art meerdere keren zat te kloten met dat fototoestel).
- Zeggen dat ze toch moeten stoppen bij alle paaltjes "om het bedrag te kunnen verdubbelen", terwijl ze helemaal niet meer zo veel tijd hebben (hopende dus dat ze buiten de tijdslimiet aan zouden komen, wat bijna gelukt was).
- Zeggen dat het parcours 6 kilometer is in plaats van 7 kilometer (zodat lijkt dat ze er al bijna waren).

Hoi mol. :W

Soundos en Pepijn houd ik ook nog als reservemollen. De rest kan het niet zijn, zoals hierboven al beschreven is. Mogelijke molactie van Soundos afgelopen aflevering: foto in haar bh stoppen waardoor er door haar lichaamswarmte alleen maar een zwarte foto overbleef. Slim, want dat kun je verpakken in een "oeps-moment". En weer geen geld gepakt.
pi_92366037
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:38 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Ja maar dat kan toch nooit de bedoeling zijn van het spel.
Op zich wel, je kunt alleen maar winnen als je medekandidaten er uit zijn. Maar goed als Art wint heeft hij wel weinig geld in de pot gebracht, dus dan snijdt hij zichzelf in de vingers (of hij vind geld niet zo belangrijk, dat verpest het spel natuurlijk wel)
  zaterdag 5 februari 2011 @ 14:19:06 #262
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_92369516
quote:
Op zaterdag 5 februari 2011 10:31 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Dus toch iets met het Spaanse woord voor mol, volgens mij topo ofzo.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 14:25:37 #263
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_92369784
Met Patrick zijn naam kan je topo maken, in Soundos haar naam komen de letters voor mol voor.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 14:32:13 #264
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_92370044
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:25 schreef Mishu het volgende:
Met Patrick zijn naam kan je topo maken, in Soundos haar naam komen de letters voor mol voor.
En als je Anna's naam spiegelt staat er Anna! OMG! :o
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  zaterdag 5 februari 2011 @ 14:34:25 #265
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_92370124
Met de naam Art kan je Rat maken! En een rat leeft in riolen, een soort tunnels onder de grond!!! NET ALS EEN MOL!!!!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 14:34:47 #266
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_92370135
quote:
Op zaterdag 5 februari 2011 14:19 schreef Mishu het volgende:

[..]

Dus toch iets met het Spaanse woord voor mol, volgens mij topo ofzo.
:?
  zaterdag 5 februari 2011 @ 14:47:56 #267
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_92370580
ANNA is een palindroom

ik zie m, o en l
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 14:58:43 #268
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_92370925
quote:
Op zaterdag 5 februari 2011 14:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Met de naam Art kan je Rat maken! En een rat leeft in riolen, een soort tunnels onder de grond!!! NET ALS EEN MOL!!!!
Het ging om de tweet hint volg het spoor van het woord. Zo gek bedacht is het dus nog niet.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 15:01:55 #269
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_92371014
Jij volgt het spoor van de naam, en laat dan ook nog tig letters buiten gebruik.
pi_92372065
Dit werd gezegd in een van de eerste topics, en (hoewel flauw ;)) vind ik het toch best aannemelijk:

quote:
10s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Het kan er bij mij gewoon niet in dat de mollen van twee opeenvolgende jaren zo op elkaar lijken :')

Koel en donker bewaren
pi_92372136
Anna is het sowieso niet, dat lijkt me logisch. Het gaat tussen Patrick en Pepijn, met Karin en heel eventueel Soundos als outsiders.

En Kim was de slechtste mol in de geschiedenis van WIDM.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 15:44:24 #272
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_92372188
Ze lijken helemaal niet zo veel op elkaar. :')
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  zaterdag 5 februari 2011 @ 15:49:02 #273
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_92372323
Anna is het zeker niet. ik denk Art, Patrick of Pepijn.
pi_92373035
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 15:44 schreef Bellatrix het volgende:
echt wel! ze hebben beiden krullen, geëpileerde wenkbrauwen, een kut en twee tieten. En beiden zijn ze goed te doen.

PEPIJN, jij gaat de eerste mol zijn die ik vanaf aflevering 1 als hoofdmol had!
pi_92373079
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 15:44 schreef Bellatrix het volgende:
Nou, ze lijken meer op elkaar dan een man of een vrouw, dan een blondharige en een bruinharige, dan een kortharige of een langharige.
Het zijn allebei actrices met allebei bruine krullen. Dus ze lijken (stel dat Anna de Mol is) juist erg op elkaar.
Koel en donker bewaren
  zaterdag 5 februari 2011 @ 16:20:54 #276
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_92373461
Jon en Patrick lijken ook erg op elkaar, allebei iets oudere acteurs met (donker)blond haar. Dus Patrick kan het ook niet zijn. En Pepijn is een jonge presentator met een baardje, net zoals Dennis, dus die kan het ook niet zijn.
pi_92374262
Maar je kan de afvallers ook wel meetellen, dan klopt het begin ook, is hij later anders:
Art - Miryanna - Jan - Anna - Patrick - Hanna - Horace - Soundos - Pepijn - Karin (eerste afvaller, 5e van rechts)
Art - Miryanna - Jan - Anna - Patrick - Hanna - Horace - Soundos - Pepijn - Karin (1 naar rechts)
Art - Miryanna - Jan - Anna - Patrick - Hanna - Horace - Soundos - Pepijn - Karin (5 naar links)
Art - Miryanna - Jan - Anna - Patrick - Hanna - Horace - Soundos - Pepijn - Karin (1 naar rechts)
Art - Miryanna - Jan - Anna - Patrick - Hanna - Horace - Soundos - Pepijn - Karin (5 naar links)

En dan is het cirkeltje rond.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zaterdag 5 februari 2011 @ 17:53:31 #278
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_92376875
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 16:10 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nou, ze lijken meer op elkaar dan een man of een vrouw, dan een blondharige en een bruinharige, dan een kortharige of een langharige.
Het zijn allebei actrices met allebei bruine krullen. Dus ze lijken (stel dat Anna de Mol is) juist erg op elkaar.
Ja ze hebben allebei krullen inderdaad. En ze zijn allebei vrouw. Ik zie het niet zo en het is al helemaal geen goede reden om Anna af te schrijven. Een goede reden om Anna wél af te schrijven is dat ze geld binnen haalt en bloedfanatiek is.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_92378134
Ik hoop Pepijn maar vrees Patrick als mol. Donderdag weer; 6km ipv 7km. Art nog verleiden tot opzettelijk mollen (niet verdubbelen en tijdrekken), foto verneuken..

Art wordt te veel als mol neergezet. Karin, Anna en Soundos (en Jan) had ik al uitgesloten als mol :P. Ik vond het wel zonde van Jan, die ging tenminste echt voor het geld. Kut Art.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 19:29:01 #280
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_92380380
Eeeeen de special is er!

http://frontpage.fok.nl/s(...)ol-aflevering-5.html

Overigens:

110204_128056_iPad%20Soundos.jpg
Wat moet Soundos in hemelsnaam met een iPad? Je bent met Wie is de Mol bezig, dan neem je als kandidaat toch niet zo'n type apparatuur mee? (Is dat ook niet verboden? Telefoons worden toch ook ingenomen aan het begin van het seizoen?)
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  zaterdag 5 februari 2011 @ 19:38:55 #281
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_92380819
Is dat een iPad? Kan ook een e-reader zijn, en boeken mogen ze meenemen. :)
pi_92381215
Lijkt me geen iPad inderdaad, dan kun je gewoon je molboekje coderen zodat niemand er in kan :D

maar wel raar idd, een e-reader is doorgaans minder fel en wit volgens mij
  zaterdag 5 februari 2011 @ 20:08:18 #283
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_92381978
Verschilt per e-reader, er zijn wel felle.

Overigens was bij mijn weten de iPad nog niet gelanceerd in Nederland en België toen de opnames waren, nu kan ze er wel een uit het buitenland hebben gehaald, maar toch. :)
  zaterdag 5 februari 2011 @ 20:39:53 #284
30252 Soempie
Procreating
pi_92383372
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:07 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb niet zoveel met Jan. Ben ik nu een rare vrouw? :P

Ik vind Pepijn ook veel leuker. :P

Pepijn is ook nog steeds mijn mol trouwens. Ondanks dat hij wel goeie ideeën aandraagt bij de opdrachten, zoals het uitbeelden van de wind...
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_92383425
Ookal is het een eReader, dan nog is het vreemd. Or she's doing a crewmember :P .
pi_92384469
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 20:39 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik vind Pepijn ook veel leuker. :P

Pepijn is ook nog steeds mijn mol trouwens. Ondanks dat hij wel goeie ideeën aandraagt bij de opdrachten, zoals het uitbeelden van de wind...
:Y Ik ook!
  zaterdag 5 februari 2011 @ 22:56:12 #287
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_92390419
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 20:41 schreef Tegan het volgende:
Ookal is het een eReader, dan nog is het vreemd. Or she's doing a crewmember :P .
Waarom is dat vreemd? Op veel e-readers kun je alleen e-books lezen en niets meer, dat is slechts een manier om lichter te reizen en wel leesvoer mee te nemen. ;)
Mp3 spelers mogen ook, ik geloof dat ik oordopjes heb gezien in de bus.
pi_92390859
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 19:29 schreef MrManiak het volgende:
Eeeeen de special is er!

http://frontpage.fok.nl/s(...)ol-aflevering-5.html

Overigens:

[ afbeelding ]
Wat moet Soundos in hemelsnaam met een iPad? Je bent met Wie is de Mol bezig, dan neem je als kandidaat toch niet zo'n type apparatuur mee? (Is dat ook niet verboden? Telefoons worden toch ook ingenomen aan het begin van het seizoen?)
Ze moet wel haar IkBenDeMol twitteraccount bij kunnen houden heh ;)
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_92391303
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:56 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Waarom is dat vreemd? Op veel e-readers kun je alleen e-books lezen en niets meer, dat is slechts een manier om lichter te reizen en wel leesvoer mee te nemen. ;)
Mp3 spelers mogen ook, ik geloof dat ik oordopjes heb gezien in de bus.
Ok, je hebt me overtuigd.

Ik dacht eerder dat je nooit zoiets zou meenemen, want je weet niet wat je moet verwachten bij WIDM, of wat er met je bagage gebeurt.
  zondag 6 februari 2011 @ 01:16:44 #291
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_92396743
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 16:20 schreef Jabberwocky het volgende:
Jon en Patrick lijken ook erg op elkaar, allebei iets oudere acteurs met (donker)blond haar. Dus Patrick kan het ook niet zijn. En Pepijn is een jonge presentator met een baardje, net zoals Dennis, dus die kan het ook niet zijn.
Doe niet achterlijk, je weet best wat ik bedoel.
Koel en donker bewaren
pi_92401737
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 00:36 schreef Maartel het volgende:
Voor de liefhebbers ;)

[ afbeelding ]
:~
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_92402859
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 01:16 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Doe niet achterlijk, je weet best wat ik bedoel.
Hoezo is dat achterlijk doen. Wat jij denkt is dan nog achterlijker. Je doet net alsof uiterlijke kenmerken iets te maken heeft met de mol-keuze zodat het een hint kan zijn. Je moet kijken naar hoe ze zich gedragen. Denk je werkelijk dat aan het eind van WIDM Anna de mol blijkt te zijn en de uitleg is: ze heeft niet gemold, maar er was wel een hint: ze leek op Kim, de vorige mol. :')

Van mij mag je het denken - er zijn immers een heleboel rare theorieën en mij kan het niet boeien wie andere verdenken of hoe anderen falen - maar doe niet zo beledigd als anderen er niet zo serieus mee omgaan. Waarom mogen anderen je niet laten realiseren dat het iets is wat hier thuishoort.
  zondag 6 februari 2011 @ 11:36:28 #294
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_92403587
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 11:03 schreef kletspastoor het volgende:

[..]

Hoezo is dat achterlijk doen. Wat jij denkt is dan nog achterlijker. Je doet net alsof uiterlijke kenmerken iets te maken heeft met de mol-keuze zodat het een hint kan zijn. Je moet kijken naar hoe ze zich gedragen. Denk je werkelijk dat aan het eind van WIDM Anna de mol blijkt te zijn en de uitleg is: ze heeft niet gemold, maar er was wel een hint: ze leek op Kim, de vorige mol. :')

Van mij mag je het denken - er zijn immers een heleboel rare theorieën en mij kan het niet boeien wie andere verdenken of hoe anderen falen - maar doe niet zo beledigd als anderen er niet zo serieus mee omgaan. Waarom mogen anderen je niet laten realiseren dat het iets is wat hier thuishoort.
Ik zeg ook helemaal niet dat Anna het DUS niet is, waar zeg ik dat? Maar dat het wel opmerkelijk zou zijn als het dit jaar weer zo'n type zou zijn. Dat is alles. Als iemand me dan vervolgens belachelijk gaat maken met zo'n post, dan vind ik dat best achterlijk ja. Want diegene begrijpt ook wel dat Kim en Anna best wel op elkaar lijken; meer dan Patrick en Jon of Pepijn en Dennis, of wat hij ook zei.
Koel en donker bewaren
pi_92405438
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 11:36 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik zeg ook helemaal niet dat Anna het DUS niet is, waar zeg ik dat? Maar dat het wel opmerkelijk zou zijn als het dit jaar weer zo'n type zou zijn. Dat is alles. Als iemand me dan vervolgens belachelijk gaat maken met zo'n post, dan vind ik dat best achterlijk ja. Want diegene begrijpt ook wel dat Kim en Anna best wel op elkaar lijken; meer dan Patrick en Jon of Pepijn en Dennis, of wat hij ook zei.
Ok, het is een reden dat Anna het dus niet is, dan ontgaat mij die hele opmerking al helemaal, want het argument dat Anna te veel geld ophaalt voor een mol telt veel zwaarder. En twee keer op rij een mol met krullen lijkt mij niet echt een bezwaar Toen Jon de mol was riepen ook een paar dat Jon zeker niet de mol was omdat dat teveel voor de hand zou liggen. Volgens mij kijken ze niet perse naar namen of uiterlijke kenmerken voor een mol. Zelfs niet naar IQ, anders zouden Milouska en Kim nooit mol worden.
pi_92405611
Milouska deed alsof ze dom was om niet verdacht te zijn.
  zondag 6 februari 2011 @ 13:46:20 #297
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_92408552
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 11:36 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nee, dat begrijp ik niet. Alles waarvan je claimt dat ze op elkaar lijken is dat het vrouwen zijn met bruine krullen. Nou, als dat genoeg is om op elkaar te lijken, dan lijken Pepijn en Dennis ook als twee druppels water! :D

Maar fair enough als jij ze op elkaar vindt lijken en het daarom raar zou vinden als Anna de mol is. Ik zou dat raar vinden omdat ze nauwelijks molt, maar ieder let op andere dingen. ;)
pi_92428195
Ik kijk nu kleine stukjes terug van aflevering 2 en geheel in de Elvis-theorie die bij Patrick wel eens wordt ingezet is het opvallend dat ook Art bij de sniper-opdracht een Elvis t-shirt aan heeft. Die man die populair blijkbaar...
pi_92447380
Het viel me op dat in de terugblik van vorige week aan het begin van de uitzending op de volgende manier gemonteerd is:

PJ: Wie is de mol?
PJ: Patrick

Maar ja, ik zit nog te erg in mijn Anna tunnel door de diverse hints.. (zoals de Ray Charles liedjes, feit dat zij als enige afwijkt in de leader, en de positie die zij had in de fotoopdracht was natuurlijk perfect om te mollen, helemaal als er dan ook nog zulke slechte foto's genomen worden)...
pi_92447861
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 07:49 schreef inkie1010 het volgende:
Het viel me op dat in de terugblik van vorige week aan het begin van de uitzending op de volgende manier gemonteerd is:

PJ: Wie is de mol?
PJ: Patrick

Maar ja, ik zit nog te erg in mijn Anna tunnel door de diverse hints.. (zoals de Ray Charles liedjes, feit dat zij als enige afwijkt in de leader, en de positie die zij had in de fotoopdracht was natuurlijk perfect om te mollen, helemaal als er dan ook nog zulke slechte foto's genomen worden)...
Volgens mij raadde ze er een paar die ze makkelijk had kunnen missen. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')