In Laos kan je meisjes vergeten en ik denk hier ook. Beide communistisch.quote:
Dat is dan wel netjes van je!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik werk te veel dus pik ik veel te weinig in
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is dan wel netjes van je, hans!
Klaverjassenquote:
FOTO!!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:48 schreef Kreator het volgende:
Godverdomme, wat doe die Remington baardtrimmer het goed.
1/2 euro blinds is wel redelijk ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klaverjassen
Poker pas vrijdag over twee weken weer. En dat is dan ook maar een 10e rebuy.
Ws. pas die dag erna weer (redelijk voor mijn doen) HSP (1/2e blinds).
Een baardtrimmer in de vorm van een geweer?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:48 schreef Kreator het volgende:
Godverdomme, wat doe die Remington baardtrimmer het goed.
Zie foto.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een baardtrimmer in de vorm van een geweer?
Die moet ik ook hebben voor lief! Misschien dattie hem dan wel eens gebruiktquote:
5 tientjes, mediamarkt. Meerprijs wel waard.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Die moet ik ook hebben voor lief! Misschien dattie hem dan wel eens gebruikt
Omdat ik, sinds ik dus alleen ben, in principe recht heb op bijstand. Ik heb al jaren geen aanvulling gekregen via WAO, lang verhaal. Maar door sociale dienst ben ik gekeurd en die hebben me geschikt geacht voor 18 uur. Dus krijg ik aanvulling tot aan bijstandsniveau. Maar ik werk altijd meer, dus krijg ik uiteindelijk bijna niks erbij.quote:
Eten idd o.a.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan Azie dan? Ok, het eten.
Deceptiequote:
Oke. Apart.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat ik, sinds ik dus alleen ben, in principe recht heb op bijstand. Ik heb al jaren geen aanvulling gekregen via WAO, lang verhaal. Maar door sociale dienst ben ik gekeurd en die hebben me geschikt geacht voor 18 uur. Dus krijg ik aanvulling tot aan bijstandsniveau. Maar ik werk altijd meer, dus krijg ik uiteindelijk bijna niks erbij.
Makkelijke reizen, prachtige omgeving, het eten, vriendelijke mensen, veilige omgevig, veel wisselendende omgevingen en culturen etc etcquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eten idd o.a.
En verder zou ik echt meer van de wereld moeten zien, maar Azie blijft me vooralsnog trekken. heb er geen goede argumenten voor waarom
Mjah, dus ik krijg uiteindelijk net zoveel als een bijstandsmoeder die thuiszit, maar ik krijg er wel gratis zo'n lieve baas bijquote:
Geen idee of je die dingen ook niet ergens anders ter wereld kunt vinden. Vast wel. Behalve dan misschien dat veilige reizenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Makkelijke reizen, prachtige omgeving, het eten, vriendelijke mensen, veilige omgevig, veel wisselendende omgevingen en culturen etc etc
dat is dan wel weer nobel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, dus ik krijg uiteindelijk net zoveel als een bijstandsmoeder die thuiszit, maar ik krijg er wel gratis zo'n lieve baas bij
Maar nee, ik zorg liever voor mezelf, vind het niet erg.
Die dildo? Ja, die scheert beroerd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:53 schreef Samzz het volgende:
Fijn dat ie goed werkt, hij ziet er iig prettiger uit dan dat andere ding dat je hebt
Ik ben dan ook een ontzettend nobel mens. Heel bescheiden ookquote:
Zo werkt de bijstand. Niet meer dan terecht, overigens.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, dus ik krijg uiteindelijk net zoveel als een bijstandsmoeder die thuiszit, maar ik krijg er wel gratis zo'n lieve baas bij
Maar nee, ik zorg liever voor mezelf, vind het niet erg.
Ja die, wist het merk niet meer.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die dildo? Ja, die scheert beroerd.
Das heel nobel! En top. Alleen als ik zo'n baas zou hebben en hetzelfde geld zou krijgen als ik hem de tering zou schelden en naar huis zou gaan. Deed ik toch het laatste om in de tussentijd op zoek te gaan naar een ander baantjequote:
Eh ja.. heb het ooit wel gehad hoor, maar jaren geleden werd er in een keer een groot deel van de mensen uit de WAO gegooid, waaronder ik. En na jaren van moeten bewijzen dat er iets mis met me is, had ik er zo zat van, dat ik het toen niet meer heb aangevochten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo werkt de bijstand. Niet meer dan terecht, overigens.
Kom je omdat je een whiplash hebt niet voor een arbeidsongeschiktheidsuitkering in aanmerking?
En een klager.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een ontzettend nobel mens. Heel bescheiden ook
Afrika is in elk geval niet makkelijk. Dat is veel intenser. Ook is het eten daar gemiddeld genomen naar mijn idee minder. In Zuid Afrika kan je wel geweldig eten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee of je die dingen ook niet ergens anders ter wereld kunt vinden. Vast wel. Behalve dan misschien dat veilige reizen
Ik dacht ook eerst aan: http://www.remington.com/quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deceptie
Fijn dat ie goed werkt, hij ziet er iig prettiger uit dan dat andere ding dat je hebt
Een osteopaat kan een whiplash wel redelijk 'oplossen'. Vaak. De mijne wel ieg.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:00 schreef missbehavin het volgende:
Eh ja.. heb het ooit wel gehad hoor, maar jaren geleden werd er in een keer een groot deel van de mensen uit de WAO gegooid, waaronder ik. En na jaren van moeten bewijzen dat er iets mis met me is, had ik er zo zat van, dat ik het toen niet meer heb aangevochten.
Heb het altijd kunnen redden zelf, maar nu ik alleen ben is dat toch een stuk lastiger.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
En een klager..
Nee maar serieus. Ik waardeer mensen die werken, ondanks dat ze net zoveel krijgen als met een uitkering..
Remington is een vrij goed merk in de kapperswereld.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht ook eerst aan: http://www.remington.com/
Ik wil graag nog eens naar Surinamequote:Op donderdag 3 februari 2011 17:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Afrika is in elk geval niet makkelijk. Dat is veel intenser. Ook is het eten daar gemiddeld genomen naar mijn idee minder. In Zuid Afrika kan je wel geweldig eten.
In Amerika is de cultuur en de mensen heel anders. Ook een belevenis maar niet te vergelijken.
Australie prachtig maar minder divers. Europa en Azie hebben echt per land/stad hun eigen cultuur.
Oj ik heb al zoveel geprobeerd al die jaren. Van allerlei vage therapieën tot nare lange spuiten in mijn achterhoofd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een osteopaat kan een whiplash wel redelijk 'oplossen'. Vaak. De mijne wel ieg.
Oke, dat wist ik niet. Misschien een optie om dat nogmaals te proberen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eh ja.. heb het ooit wel gehad hoor, maar jaren geleden werd er in een keer een groot deel van de mensen uit de WAO gegooid, waaronder ik. En na jaren van moeten bewijzen dat er iets mis met me is, had ik er zo zat van, dat ik het toen niet meer heb aangevochten.
Heb het altijd kunnen redden zelf, maar nu ik alleen ben is dat toch een stuk lastiger.
Ik ook. Wel meer landen in Zuid Amerika.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil graag nog eens naar Suriname
Vooral dat laatste lijkt me enorm onprettig..quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj ik heb al zoveel geprobeerd al die jaren. Van allerlei vage therapieën tot nare lange spuiten in mijn achterhoofd.
Klopt, een kennis die kapster is zwoor er altijd bij, kan ik me herinnerenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Remington is een vrij goed merk in de kapperswereld.
Ja dat was echt hell!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vooral dat laatste lijkt me enorm onprettig..
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke, dat wist ik niet. Misschien een optie om dat nogmaals te proberen?
Ik ben alleen bang voor al die beestjes daarquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook. Wel meer landen in Zuid Amerika.
Nou ja, je zegt zelf dat je er momenteel aan onderdoor gaat. Het hoeft ook niet, verder.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb al zo lang mensen moeten 'overtuigen', als het niet strikt noodzakelijk is, hoop ik nooit meer door die mangel te hoeven.
Dat lijkt me wel ja.. Komt ie "even" met een spuit aanzetten *ril*quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat was echt hell!Moest ik staan, die kerel achter me en dan niet wegduiken, dat was moeilijk
Bed bugs zijn ook kut.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang voor al die beestjes daar
Je ziet ze iig vaak aankomenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang voor al die beestjes daar
Ja, maar het is zo naar om behandeld te worden als een aansteller of halve oplichter.. Ga je je ook niet beter van voelen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, je zegt zelf dat je er momenteel aan onderdoor gaat. Het hoeft ook niet, verder.
Dat snap ik ook wel. En het is ook kut, maar dat is meer omdat er ook veel oplichters rondlopen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar het is zo naar om behandeld te worden als een aansteller of halve oplichter.. Ga je je ook niet beter van voelen.
Je gaat me toch niet vertellen dat je een olifant niet aan ziet komen?quote:
Ja ik snap de reden ook wel, maar met zoiets als ik heb, krijg je al genoeg met scepsis te maken...quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel. En het is ook kut, maar dat is meer omdat er ook veel oplichters rondlopen.
In Suriname?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je een olifant niet aan ziet komen?
Jij hebt tenminste iets waarvan je door een arts aan kan laten tonen dat je het hebt (lijkt me). Het wordt al een stuk moeilijker als die optie wegvalt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik snap de reden ook wel, maar met zoiets als ik heb, krijg je al genoeg met scepsis te maken...
Oh, wacht, ik zat met Afrika in m'n hoofdquote:
Best druk in je hoofd dan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, wacht, ik zat met Afrika in m'n hoofd
Ah, same differencequote:Op donderdag 3 februari 2011 17:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, wacht, ik zat met Afrika in m'n hoofd
Het probleem is dat ze na tig onderzoeken, niet verder komen dan 'haarscheurtjes in de tussenwervels', wat ze op een scan dus niet kunnen zien. Dus eigenlijk kan ik niet zoveel aantonen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste iets waarvan je door een arts aan kan laten tonen dat je het hebt (lijkt me). Het wordt al een stuk moeilijker als die optie wegvalt.
Het lijkt me dat ze om een arts verklaring niet zo snel heen lopen.
Heb jij eigenlijk wel een whiplash?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze na tig onderzoeken, niet verder komen dan 'haarscheurtjes in de tussenwervels', wat ze op een scan dus niet kunnen zien. Dus eigenlijk kan ik niet zoveel aantonen.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel een whiplash?
Dus eigenlijk kan je helemaal niks. In hoeverre beperkt die whiplash je dan?
Ach, dat ben je zo weer vergetenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Nou ten eerste heb ik heel vaak heel erge hoofdpijn, vaker wel dan niet zeg maar. En verminderde concentratie, een geheugen als een vergiet, dat soort dingen.
En u bent...?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dat ben je zo weer vergeten.
Jammer dat ze bij het CWI daar niks mee doen. Toch lijkt het me verstandig het nog een keer te proberen... Al snap ik ook wel dat je het niet wilt, ik zou er ook moedeloos van worden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Nou ten eerste heb ik heel vaak heel erge hoofdpijn, vaker wel dan niet zeg maar. En verminderde concentratie, een geheugen als een vergiet, dat soort dingen.
Zegt ze ook nu..quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dat ben je zo weer vergeten.
Misschien vergeet ze wel dat je een vriendin hebtquote:
Oh ja, ik ga het mooi niet meer over Leo hebbenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien vergeet ze wel dat je een vriendin hebt
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien vergeet ze wel dat je een vriendin hebt
Ik ga na mijn weekje vakantie op maandag en vrijdagochtend naar grun, dinsdag vlieg ik naar engeland, donderdag middag terug. Ook best kalme weekquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:23 schreef HeatWave het volgende:
1 week 1 dag nog, dan een week vrij. Week daarna 4 werkdagen cursus buitenshuis.. 2 weken niet werken dus
.
Ja moedeloos is het goede woord.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer dat ze bij het CWI daar niks mee doen. Toch lijkt het me verstandig het nog een keer te proberen... Al snap ik ook wel dat je het niet wilt, ik zou er ook moedeloos van worden.
moet ook nog ergens naar Schotland tussendoor jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga na mijn weekje vakantie op maandag en vrijdagochtend naar grun, dinsdag vlieg ik naar engeland, donderdag middag terug. Ook best kalme week
Ik moet op maandag voornamelijk verzamelen wat ik dinsdag/woensdag ga vertellen en woensdag/donderdag wat ik vrijdag ga vertellen. Ben dus eigenlijk die week niks meer dan een doorgeefluikquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
moet ook nog ergens naar Schotland tussendoor ja. Zal toch wel erna worden
.
Goed te doen dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moet op maandag voornamelijk verzamelen wat ik dinsdag/woensdag ga vertellen en woensdag/donderdag wat ik vrijdag ga vertellen. Ben dus eigenlijk die week niks meer dan een doorgeefluik
quote:
Komt goed Lotjequote:Op donderdag 3 februari 2011 17:41 schreef Lotusss het volgende:
Werkkleding teruggebracht. Ben opgelucht maar nu ook wel gesloopt. De spanning moet nu wel weggaan, word er horendol van!
Moet ik even bekijken als ik thuis ben, zit nu nog even in de bus.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:48 schreef Graseter het volgende:
[..]
Lotussss kijk ik heb ook een tagje, hihi.
Daar woont een hele lieve manquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
Morgen naarOldenzaal
...
wtf is er in Oldenzaal?
Morgen? Jij..quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
Morgen naarOldenzaal
...
wtf is er in Oldenzaal?
oh echt? heeft die om 8 uur 's ochtends koffie klaar staan?quote:
Dan is het voor 1 dag een toeristische trekpleister.quote:
Komkom, duurt vast niet lang meerquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:02 schreef Lotusss het volgende:
Ik wil nu thuis zijn en niet nog in de bus
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
Morgen naarOldenzaal
...
wtf is er in Oldenzaal?
Is jou trouwens niet iets opgevallen B?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar heb ik nog wel eens gestapt vroeger
Wat? Ik zit hier nog zo te stressen @ werk, niets valt mij nog opquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is jou trouwens niet iets opgevallen B?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:02 schreef Lotusss het volgende:
Ik wil nu thuis zijn en niet nog in de bus op mijn werk
Aww, ik heb nog wel zo lief een quote van je in m'n handtekening staanquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat? Ik zit hier nog zo te stressen @ werk, niets valt mij nog op
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aww, ik heb nog wel zo lief een quote van je in m'n handtekening staan
Dit was de hele quotequote:Op donderdag 3 februari 2011 18:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Dan wel meteen de hele quote neerzetten he, kleine lamzak!
Liegbeestjequote:
Zat er een disclaimer bij?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Dan wel meteen de hele quote neerzetten he, kleine lamzak!
Niks, maar het is dicht bij Enschedequote:Op donderdag 3 februari 2011 17:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
Morgen naarOldenzaal
...
wtf is er in Oldenzaal?
Het is dat de planning belde om half 4, anders had ik ws NOG liggen slapenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:22 schreef PeuRac het volgende:
Zo en dan doen je pas 4u later compleet brak je ogen open
Wat is dat toch de laatste dagen.. Zo erg is het nooit geweest!quote:
quote:
Ik vind t nogal meevallen, t bleek zo te zijn dat de 90's hits van Radio10Gold gedraaid worden. Ik luisterde toen ook niet naar die zenderquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:24 schreef Ludootje het volgende:
Bwahaha, Radio 10 Gold nineties hits op nederland.fm. Ik heb mijn zender gevonden.
Ik vroeger wel... Op de middengolf, 675 am... Toen radio luisteren nog geen optie was, maar noodzaak.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind t nogal meevallen, t bleek zo te zijn dat de 90's hits van Radio10Gold gedraaid worden. Ik luisterde toen ook niet naar die zender
Alice!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
Oj, ik doe morgen m'n blauwe jurkje aan dus ik kan mooi Absolutely Alice op m'n nagels doen
Goudkleurige ketting erbij en ik ben klaar
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alice!
Van de week zitten kijken, die nieuwe
Zo gewelddadig kan ik het me niet herinneren
Same, mn ouders hadden dat altijd aan staan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik vroeger wel... Op de middengolf, 675 am... Toen radio luisteren nog geen optie was, maar noodzaak.
Eigenlijk droom je altijd, alleen onthou je ze praktisch niet.. Overdag blijkbaar welquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:29 schreef PeuRac het volgende:
heel bizar, ik droom nooit, alleen tegenwoordig als ik 's middags dut...
Alice is altijd een beetje een duister sprookje geweest. En dit is een vervolg op de originele Alice in Wonderlandquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alice!
Van de week zitten kijken, die nieuwe
Zo gewelddadig kan ik het me niet herinneren
Zo erg is over mij dromen toch niet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:29 schreef PeuRac het volgende:
heel bizar, ik droom nooit, alleen tegenwoordig als ik 's middags dut...
Ken de tune zelfs... "Zes Zeven Vijijijijijf! Radio Tien Gold!"quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Same, mn ouders hadden dat altijd aan staan.
Hoewel ik daardoor nu wel wat meer oude muziek ken. Ben er niet slechter van geworden.
Vond Depp als The Mad Hatter wel geniaal trouwensquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alice is altijd een beetje een duister sprookje geweest. En dit is een vervolg op de originele Alice in Wonderland
[..]
Zo erg is over mij dromen toch niet?
Ik onthoud m'n dromen wel, ik kan m'n dromen ook sturenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eigenlijk droom je altijd, alleen onthou je ze praktisch niet.. Overdag blijkbaar wel
Klopt, Depp is geniaal.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vond Depp als The Mad Hatter wel geniaal trouwens
Ik schrik er elke keer wakker vanquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alice is altijd een beetje een duister sprookje geweest. En dit is een vervolg op de originele Alice in Wonderland
[..]
Zo erg is over mij dromen toch niet?
Lucide dromen, ik ben het kwijtquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik onthoud m'n dromen wel, ik kan m'n dromen ook sturen
[..]
Klopt, Depp is geniaal.
Ik dus echt nooit, blijkbaar alleen wel als ik overdag met de tv aan slaap ofso.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik onthoud m'n dromen wel, ik kan m'n dromen ook sturen
[..]
Klopt, Depp is geniaal.
Altijd een bonus.quote:
Spelen met tietenquote:
Omdat je beseft dat droom geen realiteit is?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik schrik er elke keer wakker van
Ik kan het al zo lang als ik me kan herinnerenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lucide dromen, ik ben het kwijt
niet eens gedaanquote:
Of verzekeringsfraudequote:Op donderdag 3 februari 2011 18:36 schreef Samzz het volgende:
Drie keer kort achter elkaar brand in drie verschillende stro-opslagruimtes alle drie behorend tot dezelfde eigenaar... Doet je toch brandstichting vermoeden he.
Kan ik me niet voorstellen met een vermogen van miljarden.quote:
En toch zijn er zat mensen die geld zat hebben en alleen maar meer willenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen met een vermogen van miljarden.
Vliegen is overrated, dat kan iedereenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:38 schreef Ludootje het volgende:
Heb ook één zo'n droom die 1 a 2 keer per jaar terugkomt, die zo gaaf is dat je er naar uitkijkt. In die droom kan ik door een heel harde aanloop te nemen en me dan af te zetten vliegen. Men, dat voelt zo cool en awesome...
En het stomme is ook nog eens dat het voor je hersens niet eens uitmaakt of je dat alleen maar denkt of dat je dat daadwerkelijk kan. Het gevoel is precies hetzelfde.
Laat ik het zo stellen, ik kan me niet voorstellen dat de eigenaar de honderden paarden die hij bezit gevaar laat lopen voor wat verzekeringsgeld.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:38 schreef Tally het volgende:
[..]
En toch zijn er zat mensen die geld zat hebben en alleen maar meer willen
Owh als het alleen het stro isquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, ik kan me niet voorstellen dat de eigenaar de honderden paarden die hij bezit gevaar laat lopen voor wat verzekeringsgeld.
Overigens is stro nou ook wel niet zó veel waard.
Ja, maar zonder hulpmiddelen maar één richting op en niet harder dan zo'n 200 km p/uquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vliegen is overrated, dat kan iedereen![]()
Ach, er zijn genoeg mensen die mentaal instabiel raken van teveel geld he.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, ik kan me niet voorstellen dat de eigenaar de honderden paarden die hij bezit gevaar laat lopen voor wat verzekeringsgeld.
Overigens is stro nou ook wel niet zó veel waard.
En toch droomt iedereen zo'n zelfde droom eens of vaker, dus je bent helaas niet speciaalquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja, maar zonder hulpmiddelen maar één richting op en niet harder dan zo'n 200 km p/u
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En toch droomt iedereen zo'n zelfde droom eens of vaker, dus je bent helaas niet speciaal
Nooit gezegd dat ik speciaal was (special needs daarentegen, daar loopt de discussie nog over. Laat het je weten als men eruit is). Feit blijft dat ik het een superdroom vind.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En toch droomt iedereen zo'n zelfde droom eens of vaker, dus je bent helaas niet speciaal
Dat staat natuurlijk op zichquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat ik speciaal was (special needs daarentegen, daar loopt de discussie nog over. Laat het je weten als men eruit is). Feit blijft dat ik het een superdroom vind.
Daaromquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh als het alleen het stro isNee dan kan ik me niet voorstellen dat het fraude is.
Mag ik je aangeven? Dan delen we de beloning!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom
Ze hebben ook een beloning van 10.000 euro uitgeloofd voor het vinden van de brandstichter
Hmmm, neequote:Op donderdag 3 februari 2011 18:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mag ik je aangeven? Dan delen we de beloning!
Een logische gevolgtrekking zou uitwijzen dat gezien het feit dat je hier kan posten, je inderdaad toegang tot internet hebt.quote:
Maar dit keer heeft ze internet dat er NIET na 30 seconden mee ophoudt, en het verolgens een halfuur duurt voor ze weer verbinding heeftquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Een logische gevolgtrekking zou uitwijzen dat gezien het feit dat je hier kan posten, je inderdaad toegang tot internet hebt.
Mea culpa. Ik was niet in bezit van alle feiten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar dit keer heeft ze internet dat er NIET na 30 seconden mee ophoudt, en het verolgens een halfuur duurt voor ze weer verbinding heeft
Wachten op mijn Pa en wanneer hij klaar is en naar huis gaat kan ik in bad!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:50 schreef Samzz het volgende:
Douchen, brood smeren en kaartjes knippen
Als kits achter de rits?quote:
Hoe kan dat nou! Je ligt alleen maar een beetje zwanger te wezen!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Wachten op mijn Pa en wanneer hij klaar is en naar huis gaat kan ik in bad!
Bek af.
Ik ook niet, maar van die toevallig welquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mea culpa. Ik was niet in bezit van alle feiten.
Kijk dat is weer fijn zo veel slaapquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Helemaal top
Mag ook wel na 14 uur slaap![]()
dat had ik ook nooit gezegd, dat had je er zelf van gemaaktquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan droomde je ook niet over mij
Sommige vrouwen hebben veel teveel eigendunk..quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat had ik ook nooit gezegd, dat had je er zelf van gemaakt
Beetje werken. Beetje klussen. Beetje huishouden. Gewend zijn aan een middagslaapje en die niet hebben gehad vandaagquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou! Je ligt alleen maar een beetje zwanger te wezen!
Nu al aan de middagslaapjes? Ohoh!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Beetje werken. Beetje klussen. Beetje huishouden. Gewend zijn aan een middagslaapje en die niet hebben gehad vandaag
Daar ligt het aan! Hoe durven ze?!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sommige vrouwen hebben veel teveel eigendunk..
middag slaapjesquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Beetje werken. Beetje klussen. Beetje huishouden. Gewend zijn aan een middagslaapje en die niet hebben gehad vandaag
Zo laat pas?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
middag slaapjessinds ik om 6u moet beginnen leer ik ze wel waarderen
Ik ben nog jong enzoquote:
Ik ook niet meer, merk ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben nog jong enzomaar ook ik trek geen 4 nachten op rij met 4u slaap
Ik wel. Ik slaap normaal een uurtje of 6 en in het weekend ben ik met 8 uurtjes ook wel weer klaar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
Slapen ik kan er geen genoeg van krijgen
Dat zou jij, met jouw beroep, ook helemaal niet moeten willenquote:
Dat dus.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat zou jij, met jouw beroep, ook helemaal niet moeten willen
Klopt, maar ik kon het welquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat zou jij, met jouw beroep, ook helemaal niet moeten willen
ik heb ook 6-8u normaal, meestal meer 6 dan 8, maar wel voldoende.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik wel. Ik slaap normaal een uurtje of 6 en in het weekend ben ik met 8 uurtjes ook wel weer klaar.
Veel langer trek ik niet, dan lig ik maar te liggen en verveel ik me. Ik ga er dan liever uit om lekker te ontbijten en dan wat te gaan doen.
Pff 8 uur slaap heb ik toch wel nodig elke nacht anders ben ik niet te genietenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik wel. Ik slaap normaal een uurtje of 6 en in het weekend ben ik met 8 uurtjes ook wel weer klaar.
Veel langer trek ik niet, dan lig ik maar te liggen en verveel ik me. Ik ga er dan liever uit om lekker te ontbijten en dan wat te gaan doen.
Dat geef ik ook best toe hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik een punt heb.
Als je net als ik een zwaar lichaam (wat je dus niet gewend bent) moet mee slepen ben je echt dood op. En als je dan eindelijk kan slapen (de nachten zijn gebroken) dan ben je blij als je een middag dutje kan doenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu al aan de middagslaapjes? Ohoh!
Nadeel is dat ik dat dus nooit zal ervaren, en het maar van je aan moet nemenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je net als ik een zwaar lichaam (wat je dus niet gewend bent) moet mee slepen ben je echt dood op. En als je dan eindelijk kan slapen (de nachten zijn gebroken) dan ben je blij als je een middag dutje kan doen
quote:
Weet ik, ik verwijt je toch ook niks of wel?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat had ik ook nooit gezegd, dat had je er zelf van gemaakt
Hoeveel moet je er nog?quote:
feliquote:
Ik ben bijna bij de 53000quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
feli
ik heb mijn 45.000 grens gemist
Trouwens Yuuks, je UI, ben je dat zelf? Of Random van 't internet geplukt?quote:
Naja, snel even eten gehaald ook. Ben het werk zo zat hequote:
Haak ik er mooi ff op in met de vraag hoe t met je huiswerk staat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naja, snel even eten gehaald ook. Ben het werk zo zat he
Na deze post nog 15.quote:
Ben ik niet zelf. Heb die UI al jaren (in 2004 volgens mij al).quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Trouwens Yuuks, je UI, ben je dat zelf? Of Random van 't internet geplukt?
Ik heb je inderdaad hier tijden gemistquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:26 schreef Ludootje het volgende:
Ik nog 2.3k van 10k verwijderd...![]()
Maar ik post ook niet zo regelmatig, meer met pieken en dalen
Dat is wel jammer dat jij het zelf niet bent eigenlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Na deze post nog 15.
[..]
Ben ik niet zelf. Heb die UI al jaren (in 2004 volgens mij al).
Altijd fijn om te horen dat je gemist wordt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb je inderdaad hier tijden gemist
Ik heb niet zulke grote tieten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel jammer dat jij het zelf niet bent eigenlijk
Bijna iedereen die er 2 jaar geleden hier regelmatig postten is weg hier. Wel jammer eigenlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Altijd fijn om te horen dat je gemist wordt.
Oh das wel handig ja, scheelt weer gedoe!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:28 schreef Memento-Mori het volgende:
dat installeren was vet easy trouwens, Wpa-psk sleutel gewijzigd dus kan ik ook met foon en netbook erop
Je kan niet alles hebbenquote:
Best veel gok ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:30 schreef Samzz het volgende:
ik weet niet eens hoeveel posts ik heb
wat probeer je eigenlijk te bereiken met dit soort posts? Want je helpt er niemand mee, t is niet of je een compliment geeft ofso. Zeker niet omdat je áltijd zo reageert en je alle geloofwaardigheid al tijden verloren bent.quote:
58145 (gemiddeld 48 per dag)quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:30 schreef Samzz het volgende:
Kijk in je FoBoquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:30 schreef Samzz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Is dan ook totaal niet interessant lijkt me.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:30 schreef Samzz het volgende:
Dan doe ik het al jaren goedquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
Weet je wanneer je te veel Fokt? Als je jaarsalaris lager is dan je post aantal
Dan zit ik nog wel safequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
Weet je wanneer je te veel Fokt? Als je jaarsalaris lager is dan je post aantal
Katsquote:
En datquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is dan ook totaal niet interessant lijkt me.
Ik vind het ook inderdaad af en toe een beetje té over komen...quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wat probeer je eigenlijk te bereiken met dit soort posts? Want je helpt er niemand mee, t is niet of je een compliment geeft ofso. Zeker niet omdat je áltijd zo reageert en je alle geloofwaardigheid al tijden verloren bent.
Niet af en toe, het is vaker gezegd en de meeste vrouwen die ik hier ken, vinden het alleen maar creepy ipv leuk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik vind ook het inderdaad af en toe een beetje té over komen...
bezoekuren waarvan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:34 schreef -Engel- het volgende:
zo weet iemand die in Rotterdam woont wat de gemiddelde bezoekuren daar is?
Welk ziekenhuis?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:34 schreef -Engel- het volgende:
Website van het ziekenhuis kijken? (als het om een zkh gaat tenminste..)quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:34 schreef -Engel- het volgende:
quote:
Te veel Fokken?quote:
Mwah, ik kan mij alleen baseren op wat ik in de afgelopen dagen (en daarvoor sporadisch in een dronken bui om half drie 's nachts) heb gezien.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet af en toe, het is vaker gezegd en de meeste vrouwen die ik hier ken, vinden het alleen maar creepy ipv leuk.
Hoi Engeltjequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:34 schreef -Engel- het volgende:
Dat weet ik nog niet.... of het is wel verteld maar ik ben het vergeten,,,,, en zolang ze in het ziekenhuis zijn .. kan ik niet bellen natuurlijkquote:
Bij hem valt het op, op een negatieve manier.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet af en toe, het is vaker gezegd en de meeste vrouwen die ik hier ken, vinden het alleen maar creepy ipv leuk.
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet.... of het is wel verteld maar ik ben het vergeten,,,,, en zolang ze in het ziekenhuis zijn .. kan ik niet bellen natuurlijk
Die regel van jou gaat natuurlijk echt niet meer op hequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Te veel Fokken?
Ik ookMaar ik mijn jaar salaris is dan ook heel erg laag
Ach, jouw tieten zijn ook groot genoeg.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij hem valt het op, op een negatieve manier.
Maar er zijn er zoooooveel meer hier die elke keer op dergelijke manier op anderen reageert, altijd valt dat op 'positieve' manier op, of je ziet het niet eens. Dusja .
Vraag het eens aan frater Q.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die regel van jou gaat natuurlijk echt niet meer op he
Stel, 10 jaar op fok. Gemiddeld 10 posts per dag. Dat is 36.500 posts in totaal.
Lang niet iedereen verdient dat op jaarbasis he
Appels en peren enzo..
/seriousness
Ze zijn gekrompenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, jouw tieten zijn ook groot genoeg.
Why so serious?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die regel van jou gaat natuurlijk echt niet meer op he
Stel, 10 jaar op fok. Gemiddeld 10 posts per dag. Dat is 36.500 posts in totaal.
Lang niet iedereen verdient dat op jaarbasis he
Appels en peren enzo..
/seriousness
Maar die van mij nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, jouw tieten zijn ook groot genoeg.
Dit. Het is ongetwijfeld lief bedoeld, maar het heeft (somewhere along the way) al z'n waarde verloren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij hem valt het op, op een negatieve manier.
Maar er zijn er zoooooveel meer hier die elke keer op dergelijke manier op anderen reageert, altijd valt dat op 'positieve' manier op, of je ziet het niet eens. Dusja .
Te heet gewassen! Tieten op de handwas zei mijn moeder altijd!quote:
Als z'n salaris gelijk ligt aan zijn postgedrag, dan zou hij nooit meer klagen over zijn inkomen gok ik.quote:
Experia-box!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Te heet gewassen! Tieten op de handwas zei mijn moeder altijd!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik hou van heet douchenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Moet je ze ook niet zo heet wassen!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:
Ik wil dr wel wat lucht bij proberen te blazenquote:
Doe mij dan het postgedrag als salaris van Tongquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als z'n salaris gelijk ligt aan zijn postgedrag, dan zou hij nooit meer klagen over zijn inkomen gok ik.
Doorgaans zijn het ook dikke mormels met zonder tieten!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat een gezeik weer zeg![]()
Op een gegeven moment heeft het gewoon geen zin meer om serieus op iemand te reageren, want ze blijven altjid zeiken dat ze te kleine tieten hebben, of zich te dik vinden of wat dan ook.
Ook al wordt er door 100 anderen gezegd dat het niet zo is. Wat maakt het dan nog uit?
Reageer dan niet, als je het toch zinloos vindt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Op een gegeven moment heeft het gewoon geen zin meer om serieus op iemand te reageren, want ze blijven altjid zeiken dat ze te kleine tieten hebben, of zich te dik vinden of wat dan ook.
Ook al wordt er door 100 anderen gezegd dat het niet zo is. Wat maakt het dan nog uit?
En weet je waardoor het niet werkt als 100 anderen het zeggen? Omdat het 95 fokkers zijn die die persoon totaal niet kennen, laat staan uberhaupt ooit gezien hebben. Misschien eens op een foto, maar dat zegt niets.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Eens met dat standpuntquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:42 schreef Cue_ het volgende:
En weet je waardoor het niet werkt als 100 anderen het zeggen? Omdat het 95 fokkers zijn die die persoon totaal niet kennen, laat staan uberhaupt ooit gezien hebben. Misschien eens op een foto, maar dat zegt niets.
Dus 98 mensen die zeggen "je bent mooi" "stel je niet aan" "je ziet er perfect uit' terwijl het totaaaaaal geen waarde heeft. Tja dus zeg dan gewoon niks![]()
Dan hebben die 2 mensen die die persoon wel kennen en het echt menen veel meer waarde en zou het kunnen helpen
Dit is ook wel een goede jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En weet je waardoor het niet werkt als 100 anderen het zeggen? Omdat het 95 fokkers zijn die die persoon totaal niet kennen, laat staan uberhaupt ooit gezien hebben. Misschien eens op een foto, maar dat zegt niets.
Dus 98 mensen die zeggen "je bent mooi" "stel je niet aan" "je ziet er perfect uit' terwijl het totaaaaaal geen waarde heeft. Tja dus zeg dan gewoon niks![]()
Dan hebben die 2 mensen die die persoon wel kennen en het echt menen veel meer waarde en zou het kunnen helpen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
+1quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij ziet er heerlijk uit.. heb er alleen niet van mogen likkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Cue heeft mij gezien! Nou meis, heb ik volle romige tetten of wat?
Stop dan ook met postenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ga dat dan eens snel doen danquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij ziet er heerlijk uit.. heb er alleen niet van mogen likken.. volle romige tetten
En ik had mijn broek aan waarin ik geen dikke kont heb!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij ziet er heerlijk uit.. heb er alleen niet van mogen likken.. volle romige tetten
Jij heldquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
En ik had mijn broek aan waarin ik geen dikke kont heb!
Ik kijk nooit naar kontenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dé reden dat ik alleen reageer op de mensen die ik meerdere keren heb gezien.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op sokken?quote:
wat?quote:
Ja dusquote:
Die had gezien bij Oprah voor mensen met net een beetje meer dan gemiddeld vet op de billen. Maar in die broek zie ik er wel netjes uit!quote:
quote:
You shouldquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:48 schreef PeuRac het volgende:
ik ben zwaar teleurgesteld over mijn tieten
Meer eten! krijg je grotere tietenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:48 schreef PeuRac het volgende:
Ja ik wilde niks zeggen, maar pffffquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:48 schreef PeuRac het volgende:
Iets wat je niet hebt kan je ook niet teleurgesteld over zijn. Wel teleurgesteld dat je het niet hebtquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:48 schreef PeuRac het volgende:
En terechtquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:48 schreef PeuRac het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |