Ach, er zijn genoeg mensen die mentaal instabiel raken van teveel geld he.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, ik kan me niet voorstellen dat de eigenaar de honderden paarden die hij bezit gevaar laat lopen voor wat verzekeringsgeld.
Overigens is stro nou ook wel niet zó veel waard.
En toch droomt iedereen zo'n zelfde droom eens of vaker, dus je bent helaas niet speciaalquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja, maar zonder hulpmiddelen maar één richting op en niet harder dan zo'n 200 km p/u
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En toch droomt iedereen zo'n zelfde droom eens of vaker, dus je bent helaas niet speciaal
Nooit gezegd dat ik speciaal was (special needs daarentegen, daar loopt de discussie nog over. Laat het je weten als men eruit is). Feit blijft dat ik het een superdroom vind.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En toch droomt iedereen zo'n zelfde droom eens of vaker, dus je bent helaas niet speciaal
Dat staat natuurlijk op zichquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat ik speciaal was (special needs daarentegen, daar loopt de discussie nog over. Laat het je weten als men eruit is). Feit blijft dat ik het een superdroom vind.
Daaromquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh als het alleen het stro isNee dan kan ik me niet voorstellen dat het fraude is.
Mag ik je aangeven? Dan delen we de beloning!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom
Ze hebben ook een beloning van 10.000 euro uitgeloofd voor het vinden van de brandstichter
Hmmm, neequote:Op donderdag 3 februari 2011 18:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mag ik je aangeven? Dan delen we de beloning!
Een logische gevolgtrekking zou uitwijzen dat gezien het feit dat je hier kan posten, je inderdaad toegang tot internet hebt.quote:
Maar dit keer heeft ze internet dat er NIET na 30 seconden mee ophoudt, en het verolgens een halfuur duurt voor ze weer verbinding heeftquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Een logische gevolgtrekking zou uitwijzen dat gezien het feit dat je hier kan posten, je inderdaad toegang tot internet hebt.
Mea culpa. Ik was niet in bezit van alle feiten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar dit keer heeft ze internet dat er NIET na 30 seconden mee ophoudt, en het verolgens een halfuur duurt voor ze weer verbinding heeft
Wachten op mijn Pa en wanneer hij klaar is en naar huis gaat kan ik in bad!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:50 schreef Samzz het volgende:
Douchen, brood smeren en kaartjes knippen
Als kits achter de rits?quote:
Hoe kan dat nou! Je ligt alleen maar een beetje zwanger te wezen!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Wachten op mijn Pa en wanneer hij klaar is en naar huis gaat kan ik in bad!
Bek af.
Ik ook niet, maar van die toevallig welquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mea culpa. Ik was niet in bezit van alle feiten.
Kijk dat is weer fijn zo veel slaapquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Helemaal top
Mag ook wel na 14 uur slaap![]()
dat had ik ook nooit gezegd, dat had je er zelf van gemaaktquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan droomde je ook niet over mij
Sommige vrouwen hebben veel teveel eigendunk..quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat had ik ook nooit gezegd, dat had je er zelf van gemaakt
Beetje werken. Beetje klussen. Beetje huishouden. Gewend zijn aan een middagslaapje en die niet hebben gehad vandaagquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou! Je ligt alleen maar een beetje zwanger te wezen!
Nu al aan de middagslaapjes? Ohoh!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Beetje werken. Beetje klussen. Beetje huishouden. Gewend zijn aan een middagslaapje en die niet hebben gehad vandaag
Daar ligt het aan! Hoe durven ze?!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sommige vrouwen hebben veel teveel eigendunk..
middag slaapjesquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Beetje werken. Beetje klussen. Beetje huishouden. Gewend zijn aan een middagslaapje en die niet hebben gehad vandaag
Zo laat pas?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
middag slaapjessinds ik om 6u moet beginnen leer ik ze wel waarderen
Ik ben nog jong enzoquote:
Ik ook niet meer, merk ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben nog jong enzomaar ook ik trek geen 4 nachten op rij met 4u slaap
Ik wel. Ik slaap normaal een uurtje of 6 en in het weekend ben ik met 8 uurtjes ook wel weer klaar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
Slapen ik kan er geen genoeg van krijgen
Dat zou jij, met jouw beroep, ook helemaal niet moeten willenquote:
Dat dus.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat zou jij, met jouw beroep, ook helemaal niet moeten willen
Klopt, maar ik kon het welquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat zou jij, met jouw beroep, ook helemaal niet moeten willen
ik heb ook 6-8u normaal, meestal meer 6 dan 8, maar wel voldoende.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik wel. Ik slaap normaal een uurtje of 6 en in het weekend ben ik met 8 uurtjes ook wel weer klaar.
Veel langer trek ik niet, dan lig ik maar te liggen en verveel ik me. Ik ga er dan liever uit om lekker te ontbijten en dan wat te gaan doen.
Pff 8 uur slaap heb ik toch wel nodig elke nacht anders ben ik niet te genietenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik wel. Ik slaap normaal een uurtje of 6 en in het weekend ben ik met 8 uurtjes ook wel weer klaar.
Veel langer trek ik niet, dan lig ik maar te liggen en verveel ik me. Ik ga er dan liever uit om lekker te ontbijten en dan wat te gaan doen.
Dat geef ik ook best toe hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik een punt heb.
Als je net als ik een zwaar lichaam (wat je dus niet gewend bent) moet mee slepen ben je echt dood op. En als je dan eindelijk kan slapen (de nachten zijn gebroken) dan ben je blij als je een middag dutje kan doenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu al aan de middagslaapjes? Ohoh!
Nadeel is dat ik dat dus nooit zal ervaren, en het maar van je aan moet nemenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je net als ik een zwaar lichaam (wat je dus niet gewend bent) moet mee slepen ben je echt dood op. En als je dan eindelijk kan slapen (de nachten zijn gebroken) dan ben je blij als je een middag dutje kan doen
quote:
Weet ik, ik verwijt je toch ook niks of wel?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat had ik ook nooit gezegd, dat had je er zelf van gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |