quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:02 schreef Lotusss het volgende:
Ik wil nu thuis zijn en niet nog in de bus op mijn werk
Aww, ik heb nog wel zo lief een quote van je in m'n handtekening staanquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat? Ik zit hier nog zo te stressen @ werk, niets valt mij nog op
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aww, ik heb nog wel zo lief een quote van je in m'n handtekening staan
Dit was de hele quotequote:Op donderdag 3 februari 2011 18:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Dan wel meteen de hele quote neerzetten he, kleine lamzak!
Liegbeestjequote:
Zat er een disclaimer bij?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Dan wel meteen de hele quote neerzetten he, kleine lamzak!
Niks, maar het is dicht bij Enschedequote:Op donderdag 3 februari 2011 17:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
Morgen naarOldenzaal
...
wtf is er in Oldenzaal?
Het is dat de planning belde om half 4, anders had ik ws NOG liggen slapenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:22 schreef PeuRac het volgende:
Zo en dan doen je pas 4u later compleet brak je ogen open
Wat is dat toch de laatste dagen.. Zo erg is het nooit geweest!quote:
quote:
Ik vind t nogal meevallen, t bleek zo te zijn dat de 90's hits van Radio10Gold gedraaid worden. Ik luisterde toen ook niet naar die zenderquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:24 schreef Ludootje het volgende:
Bwahaha, Radio 10 Gold nineties hits op nederland.fm. Ik heb mijn zender gevonden.
Ik vroeger wel... Op de middengolf, 675 am... Toen radio luisteren nog geen optie was, maar noodzaak.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind t nogal meevallen, t bleek zo te zijn dat de 90's hits van Radio10Gold gedraaid worden. Ik luisterde toen ook niet naar die zender
Alice!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
Oj, ik doe morgen m'n blauwe jurkje aan dus ik kan mooi Absolutely Alice op m'n nagels doen
Goudkleurige ketting erbij en ik ben klaar
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alice!
Van de week zitten kijken, die nieuwe
Zo gewelddadig kan ik het me niet herinneren
Same, mn ouders hadden dat altijd aan staan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik vroeger wel... Op de middengolf, 675 am... Toen radio luisteren nog geen optie was, maar noodzaak.
Eigenlijk droom je altijd, alleen onthou je ze praktisch niet.. Overdag blijkbaar welquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:29 schreef PeuRac het volgende:
heel bizar, ik droom nooit, alleen tegenwoordig als ik 's middags dut...
Alice is altijd een beetje een duister sprookje geweest. En dit is een vervolg op de originele Alice in Wonderlandquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alice!
Van de week zitten kijken, die nieuwe
Zo gewelddadig kan ik het me niet herinneren
Zo erg is over mij dromen toch niet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:29 schreef PeuRac het volgende:
heel bizar, ik droom nooit, alleen tegenwoordig als ik 's middags dut...
Ken de tune zelfs... "Zes Zeven Vijijijijijf! Radio Tien Gold!"quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Same, mn ouders hadden dat altijd aan staan.
Hoewel ik daardoor nu wel wat meer oude muziek ken. Ben er niet slechter van geworden.
Vond Depp als The Mad Hatter wel geniaal trouwensquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alice is altijd een beetje een duister sprookje geweest. En dit is een vervolg op de originele Alice in Wonderland
[..]
Zo erg is over mij dromen toch niet?
Ik onthoud m'n dromen wel, ik kan m'n dromen ook sturenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eigenlijk droom je altijd, alleen onthou je ze praktisch niet.. Overdag blijkbaar wel
Klopt, Depp is geniaal.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vond Depp als The Mad Hatter wel geniaal trouwens
Ik schrik er elke keer wakker vanquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alice is altijd een beetje een duister sprookje geweest. En dit is een vervolg op de originele Alice in Wonderland
[..]
Zo erg is over mij dromen toch niet?
Lucide dromen, ik ben het kwijtquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik onthoud m'n dromen wel, ik kan m'n dromen ook sturen
[..]
Klopt, Depp is geniaal.
Ik dus echt nooit, blijkbaar alleen wel als ik overdag met de tv aan slaap ofso.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik onthoud m'n dromen wel, ik kan m'n dromen ook sturen
[..]
Klopt, Depp is geniaal.
Altijd een bonus.quote:
Spelen met tietenquote:
Omdat je beseft dat droom geen realiteit is?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik schrik er elke keer wakker van
Ik kan het al zo lang als ik me kan herinnerenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lucide dromen, ik ben het kwijt
niet eens gedaanquote:
Of verzekeringsfraudequote:Op donderdag 3 februari 2011 18:36 schreef Samzz het volgende:
Drie keer kort achter elkaar brand in drie verschillende stro-opslagruimtes alle drie behorend tot dezelfde eigenaar... Doet je toch brandstichting vermoeden he.
Kan ik me niet voorstellen met een vermogen van miljarden.quote:
En toch zijn er zat mensen die geld zat hebben en alleen maar meer willenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen met een vermogen van miljarden.
Vliegen is overrated, dat kan iedereenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:38 schreef Ludootje het volgende:
Heb ook één zo'n droom die 1 a 2 keer per jaar terugkomt, die zo gaaf is dat je er naar uitkijkt. In die droom kan ik door een heel harde aanloop te nemen en me dan af te zetten vliegen. Men, dat voelt zo cool en awesome...
En het stomme is ook nog eens dat het voor je hersens niet eens uitmaakt of je dat alleen maar denkt of dat je dat daadwerkelijk kan. Het gevoel is precies hetzelfde.
Laat ik het zo stellen, ik kan me niet voorstellen dat de eigenaar de honderden paarden die hij bezit gevaar laat lopen voor wat verzekeringsgeld.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:38 schreef Tally het volgende:
[..]
En toch zijn er zat mensen die geld zat hebben en alleen maar meer willen
Owh als het alleen het stro isquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, ik kan me niet voorstellen dat de eigenaar de honderden paarden die hij bezit gevaar laat lopen voor wat verzekeringsgeld.
Overigens is stro nou ook wel niet zó veel waard.
Ja, maar zonder hulpmiddelen maar één richting op en niet harder dan zo'n 200 km p/uquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vliegen is overrated, dat kan iedereen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |