In Laos kan je meisjes vergeten en ik denk hier ook. Beide communistisch.quote:
Dat is dan wel netjes van je!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik werk te veel dus pik ik veel te weinig in
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is dan wel netjes van je, hans!
Klaverjassenquote:
FOTO!!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:48 schreef Kreator het volgende:
Godverdomme, wat doe die Remington baardtrimmer het goed.
1/2 euro blinds is wel redelijk ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klaverjassen
Poker pas vrijdag over twee weken weer. En dat is dan ook maar een 10e rebuy.
Ws. pas die dag erna weer (redelijk voor mijn doen) HSP (1/2e blinds).
Een baardtrimmer in de vorm van een geweer?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:48 schreef Kreator het volgende:
Godverdomme, wat doe die Remington baardtrimmer het goed.
Zie foto.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een baardtrimmer in de vorm van een geweer?
Die moet ik ook hebben voor lief! Misschien dattie hem dan wel eens gebruiktquote:
5 tientjes, mediamarkt. Meerprijs wel waard.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Die moet ik ook hebben voor lief! Misschien dattie hem dan wel eens gebruikt
Omdat ik, sinds ik dus alleen ben, in principe recht heb op bijstand. Ik heb al jaren geen aanvulling gekregen via WAO, lang verhaal. Maar door sociale dienst ben ik gekeurd en die hebben me geschikt geacht voor 18 uur. Dus krijg ik aanvulling tot aan bijstandsniveau. Maar ik werk altijd meer, dus krijg ik uiteindelijk bijna niks erbij.quote:
Eten idd o.a.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan Azie dan? Ok, het eten.
Deceptiequote:
Oke. Apart.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat ik, sinds ik dus alleen ben, in principe recht heb op bijstand. Ik heb al jaren geen aanvulling gekregen via WAO, lang verhaal. Maar door sociale dienst ben ik gekeurd en die hebben me geschikt geacht voor 18 uur. Dus krijg ik aanvulling tot aan bijstandsniveau. Maar ik werk altijd meer, dus krijg ik uiteindelijk bijna niks erbij.
Makkelijke reizen, prachtige omgeving, het eten, vriendelijke mensen, veilige omgevig, veel wisselendende omgevingen en culturen etc etcquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eten idd o.a.
En verder zou ik echt meer van de wereld moeten zien, maar Azie blijft me vooralsnog trekken. heb er geen goede argumenten voor waarom
Mjah, dus ik krijg uiteindelijk net zoveel als een bijstandsmoeder die thuiszit, maar ik krijg er wel gratis zo'n lieve baas bijquote:
Geen idee of je die dingen ook niet ergens anders ter wereld kunt vinden. Vast wel. Behalve dan misschien dat veilige reizenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Makkelijke reizen, prachtige omgeving, het eten, vriendelijke mensen, veilige omgevig, veel wisselendende omgevingen en culturen etc etc
dat is dan wel weer nobel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, dus ik krijg uiteindelijk net zoveel als een bijstandsmoeder die thuiszit, maar ik krijg er wel gratis zo'n lieve baas bij
Maar nee, ik zorg liever voor mezelf, vind het niet erg.
Die dildo? Ja, die scheert beroerd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:53 schreef Samzz het volgende:
Fijn dat ie goed werkt, hij ziet er iig prettiger uit dan dat andere ding dat je hebt
Ik ben dan ook een ontzettend nobel mens. Heel bescheiden ookquote:
Zo werkt de bijstand. Niet meer dan terecht, overigens.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, dus ik krijg uiteindelijk net zoveel als een bijstandsmoeder die thuiszit, maar ik krijg er wel gratis zo'n lieve baas bij
Maar nee, ik zorg liever voor mezelf, vind het niet erg.
Ja die, wist het merk niet meer.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die dildo? Ja, die scheert beroerd.
Das heel nobel! En top. Alleen als ik zo'n baas zou hebben en hetzelfde geld zou krijgen als ik hem de tering zou schelden en naar huis zou gaan. Deed ik toch het laatste om in de tussentijd op zoek te gaan naar een ander baantjequote:
Eh ja.. heb het ooit wel gehad hoor, maar jaren geleden werd er in een keer een groot deel van de mensen uit de WAO gegooid, waaronder ik. En na jaren van moeten bewijzen dat er iets mis met me is, had ik er zo zat van, dat ik het toen niet meer heb aangevochten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo werkt de bijstand. Niet meer dan terecht, overigens.
Kom je omdat je een whiplash hebt niet voor een arbeidsongeschiktheidsuitkering in aanmerking?
En een klager.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een ontzettend nobel mens. Heel bescheiden ook
Afrika is in elk geval niet makkelijk. Dat is veel intenser. Ook is het eten daar gemiddeld genomen naar mijn idee minder. In Zuid Afrika kan je wel geweldig eten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee of je die dingen ook niet ergens anders ter wereld kunt vinden. Vast wel. Behalve dan misschien dat veilige reizen
Ik dacht ook eerst aan: http://www.remington.com/quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deceptie
Fijn dat ie goed werkt, hij ziet er iig prettiger uit dan dat andere ding dat je hebt
Een osteopaat kan een whiplash wel redelijk 'oplossen'. Vaak. De mijne wel ieg.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:00 schreef missbehavin het volgende:
Eh ja.. heb het ooit wel gehad hoor, maar jaren geleden werd er in een keer een groot deel van de mensen uit de WAO gegooid, waaronder ik. En na jaren van moeten bewijzen dat er iets mis met me is, had ik er zo zat van, dat ik het toen niet meer heb aangevochten.
Heb het altijd kunnen redden zelf, maar nu ik alleen ben is dat toch een stuk lastiger.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
En een klager..
Nee maar serieus. Ik waardeer mensen die werken, ondanks dat ze net zoveel krijgen als met een uitkering..
Remington is een vrij goed merk in de kapperswereld.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht ook eerst aan: http://www.remington.com/
Ik wil graag nog eens naar Surinamequote:Op donderdag 3 februari 2011 17:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Afrika is in elk geval niet makkelijk. Dat is veel intenser. Ook is het eten daar gemiddeld genomen naar mijn idee minder. In Zuid Afrika kan je wel geweldig eten.
In Amerika is de cultuur en de mensen heel anders. Ook een belevenis maar niet te vergelijken.
Australie prachtig maar minder divers. Europa en Azie hebben echt per land/stad hun eigen cultuur.
Oj ik heb al zoveel geprobeerd al die jaren. Van allerlei vage therapieėn tot nare lange spuiten in mijn achterhoofd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een osteopaat kan een whiplash wel redelijk 'oplossen'. Vaak. De mijne wel ieg.
Oke, dat wist ik niet. Misschien een optie om dat nogmaals te proberen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eh ja.. heb het ooit wel gehad hoor, maar jaren geleden werd er in een keer een groot deel van de mensen uit de WAO gegooid, waaronder ik. En na jaren van moeten bewijzen dat er iets mis met me is, had ik er zo zat van, dat ik het toen niet meer heb aangevochten.
Heb het altijd kunnen redden zelf, maar nu ik alleen ben is dat toch een stuk lastiger.
Ik ook. Wel meer landen in Zuid Amerika.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil graag nog eens naar Suriname
Vooral dat laatste lijkt me enorm onprettig..quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj ik heb al zoveel geprobeerd al die jaren. Van allerlei vage therapieėn tot nare lange spuiten in mijn achterhoofd.
Klopt, een kennis die kapster is zwoor er altijd bij, kan ik me herinnerenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Remington is een vrij goed merk in de kapperswereld.
Ja dat was echt hell!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vooral dat laatste lijkt me enorm onprettig..
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke, dat wist ik niet. Misschien een optie om dat nogmaals te proberen?
Ik ben alleen bang voor al die beestjes daarquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook. Wel meer landen in Zuid Amerika.
Nou ja, je zegt zelf dat je er momenteel aan onderdoor gaat. Het hoeft ook niet, verder.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb al zo lang mensen moeten 'overtuigen', als het niet strikt noodzakelijk is, hoop ik nooit meer door die mangel te hoeven.
Dat lijkt me wel ja.. Komt ie "even" met een spuit aanzetten *ril*quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat was echt hell!Moest ik staan, die kerel achter me en dan niet wegduiken, dat was moeilijk
Bed bugs zijn ook kut.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang voor al die beestjes daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |