De wanden, het dak eco (beplanting dus)quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht alleen de voorkant. Maar je bedoelt dus alles boven de grond van glas?
Het klinkt iig oerlelijk![]()
Digitale Communicatiequote:Op donderdag 3 februari 2011 15:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je dan?
Ik heb een account, maar ik gebruik het nooit. Word ook gek van al die overkill aan communicatiemiddelen... pfff
Ik ook, huis zelf boeit me niets, als het maar ergens staat waar veel te doen is en goeie verbindingen zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik hecht geloof ik meer waarde aan de omgeving dan aan het huis zelf als ik echt helemaal zou mogen kiezen...
Ok, als de kinderen groot zijn dan
Aha. Nee, wat ik me er zo van voorstel, vind ik het iig erg lelijk. Maar ik heb dan ook meer een Victoriaanse smaak.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De wanden, het dak eco (beplanting dus)
Zegt de man die in de oliebranche werktquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als geld een maatstaf is...
Sowieso hebben ze nogal bizarre ideeen over privacy.
Ah, dan lijkt het me logischquote:
Eh... wat bedoeludaarmede?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
Zegt de man die in de oliebranche werkt
Volgens mij is er geen enkele branche die zo op geld gehaaid is als de oliebranchequote:
Utrecht!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, dan lijkt het me logisch
Waar doe je dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sja, ok, maar zegt dat iets?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen enkele branche die zo op geld gehaaid is als de oliebranche
Correct me if I'm wrong
HvU? Ken je mensen van Journalistiek?quote:
Dat niet perse. Maar ik vind het raar overkomen te zeggen dat het je niet om geld gaat, terwijl je wel naar het 'zwarte goud' zoektquote:
Ken ik alledrie niet.quote:
Genoeg, is dezelfde faculteit.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
HvU? Ken je mensen van Journalistiek?
De advocatuur pikt ook altijd graag overal een graantje van meequote:Op donderdag 3 februari 2011 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen enkele branche die zo op geld gehaaid is als de oliebranche
Correct me if I'm wrong
Dan zat ik nu wel in Saudi-Arabie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat niet perse. Maar ik vind het raar overkomen te zeggen dat het je niet om geld gaat, terwijl je wel naar het 'zwarte goud' zoekt
Dat zijn series waarin mensen in zo'n soort huis wonenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ken ik alledrie niet.
Doe maar Mexico of Colombia
Maar ik heb ook nooit beweerd op geld te kotsenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De advocatuur pikt ook altijd graag overal een graantje van mee
Dit meer iets voor jou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Dat zijn pas echte klootzakken ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De advocatuur pikt ook altijd graag overal een graantje van mee
We nemen je wel mee naar Ockenburghquote:
Blow, met Johnny Depp.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat zijn series waarin mensen in zo'n soort huis wonen
Whooooquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
I'll raise you a Disney castle!
[ afbeelding ]
Wel ff een ander kleurtje verven dan dit watersportgoldenshowerstbabylon geelquote:
Jij had het in die post alleen over de branchequote:Op donderdag 3 februari 2011 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik heb ook nooit beweerd op geld te kotsen
Wat is dat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We nemen je wel mee naar Ockenburgh
In combi met mata die zegt dat geld geen maatstaf isquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij had het in die post alleen over de branche
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Is gebruikt in een Amerikaanse horrorfilm, maar ik weet niet meer welkequote:
resident evil?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is gebruikt in een Amerikaanse horrorfilm, maar ik weet niet meer welke
Pas maar op, zet je zo op het lijstjequote:
Mijn baas jaquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is gebruikt in een Amerikaanse horrorfilm, maar ik weet niet meer welke
Ik geloof het niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |