Billy is niet homoquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:37 schreef STING het volgende:
[..]
We zijn natuurlijk niet allemaal into bum fun
Toch nog iemand die hem snaptquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Billy is niet homo
Die vriend van Billy wel.
Jij vindt dat. Er zijn meer meningen op de wereld.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:52 schreef HeatWave het volgende:
Kan zijn, dat ze heel veel moeite doen om het te leren en kunnen, dat maakt het niet minder achterlijk.
maar goed, hier gaan we het niet eens over worden.
O, ok, ik denk dat ik nog wel een huis kan vinden waar ik verliefd op word zonder t zelf te ontwerpenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh jawel, maar dan ben ik nu al tevreden met wat ik heb. Ik heb gewoon een aantal droomhuizen in mijn hoofd
Nee, hij kan wel het huis tekenen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gaat die mij 1,5 miljoen geven?
Wil je nou serieus dat ik elke post op die manier van een disclaimer voorzie?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij vindt dat. Er zijn meer meningen op de wereld.
Ja, daar waag je je als homo niet aan vanwege het keiharde imago.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:53 schreef HeatWave het volgende:
maar gelukkig heeft ballet een hele ruige en stoere naam.
Dat zeker ook wel. Alleen zit daar nog een overtrappende trap voor mij bij, en dat is wat ik in mijn hoofd heb (en dat bestaat nog niet).quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, ok, ik denk dat ik nog wel een huis kan vinden waar ik verliefd op word zonder t zelf te ontwerpen
Jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wil je nou serieus dat ik elke post op die manier van een disclaimer voorzie?.
maar gelukkig heeft ballet een hele ruige en stoere naam.
Daar schiet ik niks mee op zonder het geldquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hij kan wel het huis tekenen.
Ik leef toch in een heel andere wereld geloof ikquote:
Ik heb niet zoveel in mn hoofd denk ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zeker ook wel. Alleen zit daar nog een overtrappende trap voor mij bij, en dat is wat ik in mijn hoofd heb (en dat bestaat nog niet).
Your lossquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dan was hij gewoon niet grappig, want dat dacht ik wel dat je bedoelde
Dat kan ik beamen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb niet zoveel in mn hoofd denk ik
was het maar waarquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik leef toch in een heel andere wereld geloof ik.
Hmmm... Daarvoor moet je bij de bank of bij de Postcode loterij zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar schiet ik niks mee op zonder het geld
DAT! Is niks nieuws.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik leef toch in een heel andere wereld geloof ik.
Jij bent je eigen wereld, incl zwaartekracht en manen.quote:
hihquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent je eigen wereld, incl zwaartekracht en manen.
de bank geeft mij dat niet, dus ik wacht op de 10dequote:Op donderdag 3 februari 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Daarvoor moet je bij de bank of bij de Postcode loterij zijn
[..]
DAT! Is niks nieuws.
Ik nie in ieder gevalquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, daar waag je je als homo niet aan vanwege het keiharde imago.
Slimquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
de bank geeft mij dat niet, dus ik wacht op de 10de
Dat komt omdat jij wel weet hoe knetter hard ballet isquote:
Volgend jaar worden balletmensjes idd toegevoegd aan het MMA-toernooiquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij wel weet hoe knetter hard ballet is
Hou es op zegquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgend jaar worden balletmensjes idd toegevoegd aan het MMA-toernooi.
Waarom denk je dat die foto in zwart/wit is?quote:
I love it when a plan comes togetherquote:
+1quote:
Oh, je hebt een plan. Is dat even cool.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I love it when a plan comes together.
Mijn hele leven is geplanned volgens groot detailquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, je hebt een plan. Is dat even cool.
He youquote:
Dat vind ik ook meteen t enige mooie aan dat huisquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:02 schreef CherryLips het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)-zellerhof-18/fotos/
Die serre![]()
Die inloopkast
Je beantwoord je eigen vraag alquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
He you
Al nieuws over je auto? Vast niet, anders had je het al gemeld, zeker?
Volgens groot detail nog wel... Hendig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn hele leven is geplanned volgens groot detail.
Ja, ik had de vraagtekens wel weg kunnen latenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je beantwoord je eigen vraag al![]()
maar ook hoi
eeehmmmm, nee, lees je inquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij wel weet hoe knetter hard ballet is
Het is ook niet mijn dans. Ik vind het knap wat ze doen en heb respect voor de mentaliteit. Maar dat is het idd wel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind het alleen niet mooi
Nou ja, modern wel, klassiek ballet niet.
Ik gok een in memoriam, gezien het feit Heatwave een 'lees je in' en 'waarom denk je dat het zw is'.quote:
nee, die zw opmerking was fout van mijn kant, dacht dat je die foto net ontdekte, dat is een oude meme nlquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik gok een in memoriam, gezien het feit Heatwave een 'lees je in' en 'waarom denk je dat het zw is'.
Who's the burgerdude?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:09 schreef HeatWave het volgende:
FOK!fotograaf trotseert Van Tellingen
Dit.
Ik luister ondertussen naar mijn manager.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:10 schreef HeatWave het volgende:
Ja nu moeten jullie eruit kunnen komen hoor, stelletjes sherlocks.
Wanneer moet je weer een balletvoorstelling doen dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik luister ondertussen naar mijn manager..
Breek dat spuuglelijke open haard ding uit de woonkamer en CL is blij hoor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat vind ik ook meteen t enige mooie aan dat huis
Mijn droomhuis is 80-110 jaar geleden gebouwdquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Breek dat spuuglelijke open haard ding uit de woonkamer en CL is blij hoor.
Je zou er toch echt serieus zo uitzien zegquote:
Ik vind het wel heel hard om Juicyhil zo onderuit te halen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:14 schreef Ang3l het volgende:
Je zou er toch echt serieus zo uitzien zeg
Ik snap er geen kloot van, maar het zal welquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:10 schreef HeatWave het volgende:
Ja nu moeten jullie eruit kunnen komen hoor, stelletjes sherlocks.
30 jaar doen over een huis bouwen? Ja, dan moet het wel een droomhuis zijn ja!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn droomhuis is 80-110 jaar geleden gebouwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Is het nou nog allemaal niet duidelijk?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap er geen kloot van, maar het zal wel
Neequote:Op donderdag 3 februari 2011 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is het nou nog allemaal niet duidelijk?.
De mijne woont en werkt in Parijs en komt zo af en toe kijken in Aachen. Vrouw en kinderen in Kopenhagen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik luister ondertussen naar mijn manager..
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
30 jaar doen over een huis bouwen? Ja, dan moet het wel een droomhuis zijn ja!Wat voor velen de mooiste kerk te wereld is, hebben ze veel langer over gedaan en hij is nog niet afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
komt Jan Smit bij de dokter, zegt ie: Dokter! Help me, ik ben doodziek!
Dokter: O gelukkig, ik was bang dat je kwam zingen!
De vraag is ook of hij ooit af komt. Verder is de Sagrada Familia officieel een basiliekquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat voor velen de mooiste kerk te wereld is, hebben ze veel langer over gedaan en hij is nog niet af
Dat zijn toch grote slangen uit Harry Potter?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
De vraag is ook of hij ooit af komt. Verder is de Sagrada Familia officieel een basiliek
Basiliskquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zijn toch grote slangen uit Harry Potter?.
Van buiten vind ik hem schitterend. Van binnen nogal tegenvallen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat voor velen de mooiste kerk te wereld is, hebben ze veel langer over gedaan en hij is nog niet af
Je kunt het vergelijken met een schoenendoos die schuin half begraven is (maar dan dus groterquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Slim
Wat wil je eigenlijk precies?
Dat is geen slangquote:
Leave Jan aloooone!!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
komt Jan Smit bij de dokter, zegt ie: Dokter! Help me, ik ben doodziek!
Dokter: O gelukkig, ik was bang dat je kwam zingen!
Heeftie een gruwelijk lekker ding, gaatie vreemd met een of ander Volendams viswijf.quote:
Het is ook een fabeldier. In de boeken van HP is het een reusachtige slang, in mythen meer een reptiel met vleugels en een snavel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is geen slang
Mijn ouders hebben ze gehad als huisdier.
Facebook faalt sowieso. Wat een kutwebsite is dat zeg.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:23 schreef Ludootje het volgende:
Facebook #fail... Kan niet inloggen in Chrome. Krijg niet eens een foutmelding, gewoon dat je ingelogd moet zijn om de pagina te zien. Heb Chrome er al weer af en opgegooid maar nog steeds kut.
Ik vind het bijna andersomquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Van buiten vind ik hem schitterend. Van binnen nogal tegenvallen.
Oke. Ik houd niet van die blokken betonquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt het vergelijken met een schoenendoos die schuin half begraven is (maar dan dus groter). De voorkant helemaal glas met daar de woonkamer en dus verder naar achteren de keuken, slaapkamers, badkamer en helemaal onder de grond een zwembad.
Is inderdaad zat te verbeteren aan FB, maar vanuit mijn opleiding enzo wordt er toch wel van me verwacht dat ik erop zit.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Facebook faalt sowieso. Wat een kutwebsite is dat zeg.
Ik val meer op uiterlijk.quote:
Wie heeft het over beton? De hele buitenkant bestaat dus uit een groot rechthoekig stuk glas en 2 enorme glazen driehoekenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Ik houd niet van die blokken beton
Wie was da lekkere wijf dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heeftie een gruwelijk lekker ding, gaatie vreemd met een of ander Volendams viswijf.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Is inderdaad zat te verbeteren aan FB, maar vanuit mijn opleiding enzo wordt er toch wel van me verwacht dat ik erop zit.
tering, faalde ik maar voor zoveel miljard, nou nou, wat faalt dat hard zeg, nee, echt, kansloos dat fbquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Facebook faalt sowieso. Wat een kutwebsite is dat zeg.
Oh, ik dacht alleen de voorkant. Maar je bedoelt dus alles boven de grond van glas?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie heeft het over beton? De hele buitenkant bestaat dus uit een groot rechthoekig stuk glas en 2 enorme glazen driehoeken
Die ja. Ik zei toch dat ik op uiterlijk vielquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie was da lekkere wijf dan?
Toch niet Snollanthe van Kabouterbergen he?
Als geld een maatstaf is...quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tering, faalde ik maar voor zoveel miljard, nou nou, wat faalt dat hard zeg, nee, echt, kansloos dat fb.
Binnen lijkt het net alsof je tussen de bomen staat. EN de glas in lood is dan erg mooi. Maar verder is ie nog heel onaf binnen, dat dan weer wel. Vind de andere Kathedraal van barca veel moier, die van eulalialialailaiala of zoiets, met die gansjes.quote:
Ja daarom snap ik dit niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die ja. Ik zei toch dat ik op uiterlijk viel
Ze is niet lelijk, maar ik vind ik het geen gruwelijk lekker wijf.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die ja. Ik zei toch dat ik op uiterlijk viel
De wanden, het dak eco (beplanting dus)quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht alleen de voorkant. Maar je bedoelt dus alles boven de grond van glas?
Het klinkt iig oerlelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |