Billy is niet homoquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:37 schreef STING het volgende:
[..]
We zijn natuurlijk niet allemaal into bum fun
Toch nog iemand die hem snaptquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Billy is niet homo
Die vriend van Billy wel.
Jij vindt dat. Er zijn meer meningen op de wereld.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:52 schreef HeatWave het volgende:
Kan zijn, dat ze heel veel moeite doen om het te leren en kunnen, dat maakt het niet minder achterlijk.
maar goed, hier gaan we het niet eens over worden.
O, ok, ik denk dat ik nog wel een huis kan vinden waar ik verliefd op word zonder t zelf te ontwerpenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh jawel, maar dan ben ik nu al tevreden met wat ik heb. Ik heb gewoon een aantal droomhuizen in mijn hoofd
Nee, hij kan wel het huis tekenen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gaat die mij 1,5 miljoen geven?
Wil je nou serieus dat ik elke post op die manier van een disclaimer voorzie?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij vindt dat. Er zijn meer meningen op de wereld.
Ja, daar waag je je als homo niet aan vanwege het keiharde imago.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:53 schreef HeatWave het volgende:
maar gelukkig heeft ballet een hele ruige en stoere naam.
Dat zeker ook wel. Alleen zit daar nog een overtrappende trap voor mij bij, en dat is wat ik in mijn hoofd heb (en dat bestaat nog niet).quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, ok, ik denk dat ik nog wel een huis kan vinden waar ik verliefd op word zonder t zelf te ontwerpen
Jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wil je nou serieus dat ik elke post op die manier van een disclaimer voorzie?.
maar gelukkig heeft ballet een hele ruige en stoere naam.
Daar schiet ik niks mee op zonder het geldquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hij kan wel het huis tekenen.
Ik leef toch in een heel andere wereld geloof ikquote:
Ik heb niet zoveel in mn hoofd denk ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zeker ook wel. Alleen zit daar nog een overtrappende trap voor mij bij, en dat is wat ik in mijn hoofd heb (en dat bestaat nog niet).
Your lossquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dan was hij gewoon niet grappig, want dat dacht ik wel dat je bedoelde
Dat kan ik beamen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb niet zoveel in mn hoofd denk ik
was het maar waarquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik leef toch in een heel andere wereld geloof ik.
Hmmm... Daarvoor moet je bij de bank of bij de Postcode loterij zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar schiet ik niks mee op zonder het geld
DAT! Is niks nieuws.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik leef toch in een heel andere wereld geloof ik.
Jij bent je eigen wereld, incl zwaartekracht en manen.quote:
hihquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent je eigen wereld, incl zwaartekracht en manen.
de bank geeft mij dat niet, dus ik wacht op de 10dequote:Op donderdag 3 februari 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Daarvoor moet je bij de bank of bij de Postcode loterij zijn
[..]
DAT! Is niks nieuws.
Ik nie in ieder gevalquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, daar waag je je als homo niet aan vanwege het keiharde imago.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |