Ik snap het gewoon niet. Wel de hele dag klagen, maar als er dan wat anders komt dan is dat te lastig want een paar uur te veel en er iets van zeggen op je huidige werk doe je ook niet, want dat heeft toch geen zin.quote:
Ja, heerlijk weer, maar pijn in m'n kuit, dus niet wandelen buitenquote:
Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:
gelukkig nieuwjaar, schatje.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nieuwjaarsdag dus. Niks doen dag.
Alles dicht. Best klote wilde mijn was laten doen en schoenen kopen.
Die schijnt hier al de hele dag aanwezig te zijn.. Niet dat ik het weet, werd om half 4 pas wakker.quote:
Schadequote:Op donderdag 3 februari 2011 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Maar hij kan ook Nederlands hoor. Woont er nu 5 jaar.
Nee, zit met een whiplashquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
Daar ging ik maar even vanuit.....
Maar je hebt ook gezien dat het een vacature voor 24-40 uur is? En het me dus lijkt dat je kan onderhandelen.quote:
Wat een ellende. Hier was gisteravond ijsregen en het is nu een paar graden en bewolkt. En winderig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:31 schreef Godtje het volgende:
Er is helemaal geen zon hier joh!![]()
Bewolkt en 18 graden
Uhuh, ik ga er zeker even achteraanquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar je hebt ook gezien dat het een vacature voor 24-40 uur is? En het me dus lijkt dat je kan onderhandelen.
Ja maar 36-40 is gewoon te veel, weet ik uit ervaring.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
je werkt nu toch ook wel al aardig wat uren?
Hoe moet ik dat nu wetenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is helemaal geen zon hier joh!![]()
Bewolkt en 18 graden
Als je weet wat ik in mijn tas heb is dit best afzien.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
zon hier maar kouder, bek dicht lullo
En toch he... zou ik liever in een bewolkt Hanoi zitten...quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nu weten![]()
Hier schijnt de zon gelukkig wel
Haha, verkeerd gepakt?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je weet wat ik in mijn tas heb is dit best afzien.
ik dacht dat je daar al bijna aan kwam eigenlijk....quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar 36-40 is gewoon te veel, weet ik uit ervaring.
Wil ik weten wat je in je tas hebt?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je weet wat ik in mijn tas heb is dit best afzien.
Niet als je wordt opgepakt voor d r u g s s m o k k e lquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee. Dit is alleen noord vietnam.
I will survive.
Wat let je?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Schade
Voor hem dan. Ik zou liever in Duitsland wonen
Smokkelt Godt drugs? Wat dan? Cocaine enzo? Of alleen Wiet? En Crack?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet als je wordt opgepakt voor d r u g s s m o k k e l
Eerst ging ie Up, nu gaat ie Downquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat let je?
Hij heeft in DL gewoond, Munchen, Berlijn en nog iets dorperigs.
Daarna LA. Daarna Amstyerdam. Nu Eindhoven.
Nee het is wat minder. Ik krijg zelfs een aanvulling van de sociale dienst, die gaan uit van 18 uur werken, maar ik zit daar sowieso boven, vind ik ook helemaal niet erg. Ik wil voor mezelf kunnen zorgen, dus iets meer uren zou ideaal zijn. Maar het is lastig die grens te vinden van wat je aankunt. Nu zo met al die stress kan ik minder aan, dat merk ik meteen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:34 schreef rival het volgende:
[..]
ik dacht dat je daar al bijna aan kwam eigenlijk....
Nee, ik niet. Vietnam trekt me totaal nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En toch he... zou ik liever in een bewolkt Hanoi zitten...
Waarom nou toch?
Wat kleine meisjes en kleding voor warmer weer.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
Wil ik weten wat je in je tas hebt?
of heb je alleen kleding mee voor warmer weer?
Omdat het oosten van nederland echt niks is?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En toch he... zou ik liever in een bewolkt Hanoi zitten...
Waarom nou toch?
alleen de belangrijke dingen dus... logisch wel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat kleine meisjes en kleding voor warmer weer.
High Stakes Poker?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:40 schreef stbabylon het volgende:
Nog maar 50 minuten
Vanavond kaartje leggen
Welke dingen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:39 schreef HeatWave het volgende:
Dat soort dingen kosten toch helemaal niets daar?
aanvulling? dus je werkt en pikt alsnog mijn salaris in?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee het is wat minder. Ik krijg zelfs een aanvulling van de sociale dienst, die gaan uit van 18 uur werken, maar ik zit daar sowieso boven, vind ik ook helemaal niet erg. Ik wil voor mezelf kunnen zorgen, dus iets meer uren zou ideaal zijn. Maar het is lastig die grens te vinden van wat je aankunt. Nu zo met al die stress kan ik minder aan, dat merk ik meteen.
+1.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Vietnam trekt me totaal niet
Jammerquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Vietnam trekt me totaal niet
Wat is er zo leuk aan Azie dan? Ok, het eten.quote:
Maar ik werk te veel dus pik ik veel te weinig inquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:42 schreef rival het volgende:
[..]
aanvulling? dus je werkt en pikt alsnog mijn salaris in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |