Zie je die ouwe tellsell-dude voor je? Die nichterig gast? Nou, zo'n hork is het volgens mijquote:
Gem was die met de zilveren haren., de chick van die David Bowiequote:Op donderdag 3 februari 2011 15:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gem, dat was toch die met het zilveren haar, die chick van The Dude? Die ander was ook aardig hoor.
Hence thequote:
Nee, niet echt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zie je die ouwe tellsell-dude voor je? Die nichterig gast? Nou, zo'n hork is het volgens mij
Overigens snap ik het niet, ik vind die met het donkere haar er veel leuker uitzien.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gem was die met de zilveren haren., de chick van die David Bowie
Quorra was de zwartharige, die chick van the Dude
Iets voor jou?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil hier gewoon weg, hoe eerder hoe beter. Ik doe mijn werk graag, maar als je om de zoveel tijd de grond in wordt getrapt, is de lol er snel af.
Spuit 11quote:
Jij snapt smaak niet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Overigens snap ik het niet, ik vind die emt het donkere haar er veel leuker uitzien.
Ik heb meer van azie gezien dan alleen japanquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sleep erwin een keer mee naar iets anders. Er is meer dan Japan.
Vietnam is tot nu toe ook tof en een rondreis ook.
Andermans smaak is niet altijd de mijne, nee.quote:
Ik normaal ook, maar die Gem had iets gruwelijk mysterieus...quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Overigens snap ik het niet, ik vind die met het donkere haar er veel leuker uitzien.
nee sjappie, jij komt zelf aan met dat je iets dat dus persoonlijke smaak is, niet snaptquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Andermans smaak is niet altijd de mijne, nee.
Ga je weer beginnen te verkondigen dat jouw "goeie" smaak een feit is? Hou dan maar meteen op.
Alleen de duitsres niet.quote:
Micheal Sheen vind ik niet echt David Bowiequote:Op donderdag 3 februari 2011 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gem was die met de zilveren haren., de chick van die David Bowie
Quorra was de zwartharige, die chick van the Dude
Was-ie aardig?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen de duitsres niet.
Ik heb trouwens nog een mooie foto van een duitser. Zal over een paar dagen eens kijken of ik die kan uploaden.
toch bedankt hoorquote:
Op een of andere manier altijd. Hoe kan dat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar die Gem had iets gruwelijk mysterieus...
En slechte vrouwen zijn geiler dan goede vrouwen.
Ik had 'm ook al gezien ja, is helaas 40 uur en dat is gewoon teveel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Iets voor jou?
http://vacature.monsterbo(...)erland-96076481.aspx
Nee, die zit om mijn middel gebonden, dus goed vast.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:10 schreef Kreator het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je piemel verkeerd gaat liggen als je een tijdje zit?
Valt toch wel over te onderhandelen lijkt me? Het juridisch onderlegde gedeelte lijkt me een groter puntquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had 'm ook al gezien ja, is helaas 40 uur en dat is gewoon teveel.
Duitsers zijn cool, vaakquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
De duitser? Heel aardig.
Het was ook nog eens zijn verjaardag. Mooie avond gehad.
Jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:10 schreef Kreator het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je piemel verkeerd gaat liggen als je een tijdje zit?
Mjah, mijn ervaring is dat er vaak weinig te onderhandelen valt wb uren, als ik nou 36 uur kon werken was het wat anders. En idd, ook dat.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt toch wel over te onderhandelen lijkt me? Het juridisch onderlegde gedeelte lijkt me een groter punt
ik moest denken aan een liedje: Laatst nog een aardige Duitser ontmoetquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
De duitser? Heel aardig.
Het was ook nog eens zijn verjaardag. Mooie avond gehad.
Misschien kan je met minder beginnen en naar die 40 uur toewerken zodra minipuber op de middelbare school zit oidquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Rivalquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien kan je met minder beginnen en naar die 40 uur toewerken zodra minipuber op de middelbare school zit oid
Als je het navraagt weet je het zekerquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, mijn ervaring is dat er vaak weinig te onderhandelen valt wb uren, als ik nou 36 uur kon werken was het wat anders. En idd, ook dat.
In de vacature staat 24-40 uur, daarom dacht ik dat onderhandelen mogelijk zou zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, mijn ervaring is dat er vaak weinig te onderhandelen valt wb uren, als ik nou 36 uur kon werken was het wat anders. En idd, ook dat.
In mijn ervaring danquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk te gaan overdrijven. Deze was cool!
Het is niet alleen vanwege hem.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien kan je met minder beginnen en naar die 40 uur toewerken zodra minipuber op de middelbare school zit oid
Mja. 40 uur werken is natuurlijk voor het plebs.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:10 schreef missbehavin het volgende:
Nog lang niet. Ik heb het gevoel al 3 maanden weg te zijn maar het is pas 3 weken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
Godtje!
ben je nou al eens bijna terug? dan kan ik stoppen met jaloers zijn
Goed punt " voor 24-40 uur per week."quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de vacature staat 24-40 uur, daarom dacht ik dat onderhandelen mogelijk zou zijn.
Daar ging ik maar even vanuit.....quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is niet alleen vanwege hem.
dit danquote:
en hoelang mag je nog?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog lang niet. Ik heb het gevoel al 3 maanden weg te zijn maar het is pas 3 weken.
Wat nog positief nog negatief opgevat kan worden. Geheel neutraal.
oh damn.... Nog lang niet inderdaad... relaxedquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Max tm 29 april.
1 mei weer werken. Misschien kom ik eerder en misschien niet.
Aardige Duitsersquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
ik moest denken aan een liedje: Laatst nog een aardige Duitser ontmoet
Die barkeeper van het weekend was wel aardigquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aardige Duitsers
[ afbeelding ]
Elke dag? Niet goed opgelet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:18 schreef Kreator het volgende:
Waarom zit je eik de hele dag te fokken, Godt? Is dat niet een beetje zonde van je tijd?
Klopt. Goeie gast. En hij had water.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die barkeeper van het weekend was wel aardig
Nee weet ik. Ik zei 'de hele dag'. vandaag. Ik ben ook ff weggeweest vandaag, dus ik heb niet gezien dat je er niet was.quote:
Ja schat, dat is het.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja. 40 uur werken is natuurlijk voor het plebs.
Ik vind ze beide mooi (in de film), maar de helemaal witte heeft iets eng intrigerend sexy koel vampig evils. Daar hou ik van. Net als Angelina Jolie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Overigens snap ik het niet, ik vind die met het donkere haar er veel leuker uitzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |