Dat blijkt.quote:
Lieverd, ik heb geprobeerd met hem te praten. Met als gevolg dat ik nóg een keer werd uitgekotst en vervolgens maandenlang op min. uren werd gezet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook op fok op je baas blijven kotsen.
Nee, want ik vind het een mooi bouwwerkquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat blijkt.
Ga je ook zo zeuren als we je echt daarmee naartoe nemen?
Een bemiddelaar inschakelen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb geprobeerd met hem te praten. Met als gevolg dat ik nóg een keer werd uitgekotst en vervolgens maandenlang op min. uren werd gezet.
Jij hebt niet meegekregen wat voor soort figuur het is?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien een optie eens met hem te praten?
Kom in het voorjaar, dan kunnen we romantisch door het naastgelegen hyacinthenbos struinenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want ik vind het een mooi bouwwerk
Nee. En daar hoef je niet emo om te worden hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij hebt niet meegekregen wat voor soort figuur het is?
Ik wil hier gewoon weg, hoe eerder hoe beter. Ik doe mijn werk graag, maar als je om de zoveel tijd de grond in wordt getrapt, is de lol er snel af.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een bemiddelaar inschakelen?
Je was al op zoek naar nieuw werk toch?
Is het een optie om je ziek te melden en je verhaal te doen bij een huisarts of arbo-arts ofzo ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt mijn baas, ik en een collega, die altijd haar bek dicht houdt en zo hoog mogelijk bij hem zijn reet inkruipt. Het is een raar soort bubbel waarin ik werk...
Van jou reisverhalen wil ik al helemaal niks meer horen. Daar ben ik te jaloers voorquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook niet als ik weer in een nieuwe stad ben?
Heb je Bridget Jones' Diary gezien?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. En daar hoef je niet emo om te worden hoor
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou hup, i.p.v. hier te posten moet je op Monsterboard wezenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil hier gewoon weg, hoe eerder hoe beter. Ik doe mijn werk graag, maar als je om de zoveel tijd de grond in wordt getrapt, is de lol er snel af.
Snap ik. Kan je bij de instanties geen klacht of zo neerleggen? Of zoals Beetman zegt, de arbo-arts.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil hier gewoon weg, hoe eerder hoe beter. Ik doe mijn werk graag, maar als je om de zoveel tijd de grond in wordt getrapt, is de lol er snel af.
Jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je Bridget Jones' Diary gezien?
Wel! Dat moet! Dit is R&P!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, vergeten... *Geeft Q scheermesje aanquote:
Dank! Lief!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, vergeten... *Geeft Q scheermesje aan
Sleep erwin een keer mee naar iets anders. Er is meer dan Japan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Van jou reisverhalen wil ik al helemaal niks meer horen. Daar ben ik te jaloers voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |