Hoeveel moet je er nog?quote:
feliquote:
Ik ben bijna bij de 53000quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
feli
ik heb mijn 45.000 grens gemist
Trouwens Yuuks, je UI, ben je dat zelf? Of Random van 't internet geplukt?quote:
Naja, snel even eten gehaald ook. Ben het werk zo zat hequote:
Haak ik er mooi ff op in met de vraag hoe t met je huiswerk staat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naja, snel even eten gehaald ook. Ben het werk zo zat he
Na deze post nog 15.quote:
Ben ik niet zelf. Heb die UI al jaren (in 2004 volgens mij al).quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Trouwens Yuuks, je UI, ben je dat zelf? Of Random van 't internet geplukt?
Ik heb je inderdaad hier tijden gemistquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:26 schreef Ludootje het volgende:
Ik nog 2.3k van 10k verwijderd...![]()
Maar ik post ook niet zo regelmatig, meer met pieken en dalen
Dat is wel jammer dat jij het zelf niet bent eigenlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Na deze post nog 15.
[..]
Ben ik niet zelf. Heb die UI al jaren (in 2004 volgens mij al).
Altijd fijn om te horen dat je gemist wordt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb je inderdaad hier tijden gemist
Ik heb niet zulke grote tieten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel jammer dat jij het zelf niet bent eigenlijk
Bijna iedereen die er 2 jaar geleden hier regelmatig postten is weg hier. Wel jammer eigenlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Altijd fijn om te horen dat je gemist wordt.
Oh das wel handig ja, scheelt weer gedoe!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:28 schreef Memento-Mori het volgende:
dat installeren was vet easy trouwens, Wpa-psk sleutel gewijzigd dus kan ik ook met foon en netbook erop
Je kan niet alles hebbenquote:
Best veel gok ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:30 schreef Samzz het volgende:
ik weet niet eens hoeveel posts ik heb
wat probeer je eigenlijk te bereiken met dit soort posts? Want je helpt er niemand mee, t is niet of je een compliment geeft ofso. Zeker niet omdat je áltijd zo reageert en je alle geloofwaardigheid al tijden verloren bent.quote:
58145 (gemiddeld 48 per dag)quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:30 schreef Samzz het volgende:
Kijk in je FoBoquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:30 schreef Samzz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Is dan ook totaal niet interessant lijkt me.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:30 schreef Samzz het volgende:
Dan doe ik het al jaren goedquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
Weet je wanneer je te veel Fokt? Als je jaarsalaris lager is dan je post aantal
Dan zit ik nog wel safequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
Weet je wanneer je te veel Fokt? Als je jaarsalaris lager is dan je post aantal
Katsquote:
En datquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is dan ook totaal niet interessant lijkt me.
Ik vind het ook inderdaad af en toe een beetje té over komen...quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wat probeer je eigenlijk te bereiken met dit soort posts? Want je helpt er niemand mee, t is niet of je een compliment geeft ofso. Zeker niet omdat je áltijd zo reageert en je alle geloofwaardigheid al tijden verloren bent.
Niet af en toe, het is vaker gezegd en de meeste vrouwen die ik hier ken, vinden het alleen maar creepy ipv leuk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik vind ook het inderdaad af en toe een beetje té over komen...
bezoekuren waarvan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:34 schreef -Engel- het volgende:
zo weet iemand die in Rotterdam woont wat de gemiddelde bezoekuren daar is?
Welk ziekenhuis?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:34 schreef -Engel- het volgende:
Website van het ziekenhuis kijken? (als het om een zkh gaat tenminste..)quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:34 schreef -Engel- het volgende:
quote:
Te veel Fokken?quote:
Mwah, ik kan mij alleen baseren op wat ik in de afgelopen dagen (en daarvoor sporadisch in een dronken bui om half drie 's nachts) heb gezien.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet af en toe, het is vaker gezegd en de meeste vrouwen die ik hier ken, vinden het alleen maar creepy ipv leuk.
Hoi Engeltjequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:34 schreef -Engel- het volgende:
Dat weet ik nog niet.... of het is wel verteld maar ik ben het vergeten,,,,, en zolang ze in het ziekenhuis zijn .. kan ik niet bellen natuurlijkquote:
Bij hem valt het op, op een negatieve manier.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet af en toe, het is vaker gezegd en de meeste vrouwen die ik hier ken, vinden het alleen maar creepy ipv leuk.
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet.... of het is wel verteld maar ik ben het vergeten,,,,, en zolang ze in het ziekenhuis zijn .. kan ik niet bellen natuurlijk
Die regel van jou gaat natuurlijk echt niet meer op hequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Te veel Fokken?
Ik ookMaar ik mijn jaar salaris is dan ook heel erg laag
Ach, jouw tieten zijn ook groot genoeg.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij hem valt het op, op een negatieve manier.
Maar er zijn er zoooooveel meer hier die elke keer op dergelijke manier op anderen reageert, altijd valt dat op 'positieve' manier op, of je ziet het niet eens. Dusja .
Vraag het eens aan frater Q.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die regel van jou gaat natuurlijk echt niet meer op he
Stel, 10 jaar op fok. Gemiddeld 10 posts per dag. Dat is 36.500 posts in totaal.
Lang niet iedereen verdient dat op jaarbasis he
Appels en peren enzo..
/seriousness
Ze zijn gekrompenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, jouw tieten zijn ook groot genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |