Hoeveel moet je er nog?quote:
feliquote:
Ik ben bijna bij de 53000quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
feli
ik heb mijn 45.000 grens gemist
Trouwens Yuuks, je UI, ben je dat zelf? Of Random van 't internet geplukt?quote:
Naja, snel even eten gehaald ook. Ben het werk zo zat hequote:
Haak ik er mooi ff op in met de vraag hoe t met je huiswerk staat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naja, snel even eten gehaald ook. Ben het werk zo zat he
Na deze post nog 15.quote:
Ben ik niet zelf. Heb die UI al jaren (in 2004 volgens mij al).quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Trouwens Yuuks, je UI, ben je dat zelf? Of Random van 't internet geplukt?
Ik heb je inderdaad hier tijden gemistquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:26 schreef Ludootje het volgende:
Ik nog 2.3k van 10k verwijderd...![]()
Maar ik post ook niet zo regelmatig, meer met pieken en dalen
Dat is wel jammer dat jij het zelf niet bent eigenlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Na deze post nog 15.
[..]
Ben ik niet zelf. Heb die UI al jaren (in 2004 volgens mij al).
Altijd fijn om te horen dat je gemist wordt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb je inderdaad hier tijden gemist
Ik heb niet zulke grote tieten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel jammer dat jij het zelf niet bent eigenlijk
Bijna iedereen die er 2 jaar geleden hier regelmatig postten is weg hier. Wel jammer eigenlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Altijd fijn om te horen dat je gemist wordt.
Oh das wel handig ja, scheelt weer gedoe!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:28 schreef Memento-Mori het volgende:
dat installeren was vet easy trouwens, Wpa-psk sleutel gewijzigd dus kan ik ook met foon en netbook erop
Je kan niet alles hebbenquote:
Best veel gok ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:30 schreef Samzz het volgende:
ik weet niet eens hoeveel posts ik heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |