Inderdaad. Maargoed de ratings zakken steeds lager dus een eventuele kans op een nieuw seizoen wordt met de uitzending kleiner. Het had van mij al 3 afleveringen mogen stoppen, na het mooie einde in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:38 schreef JDx het volgende:
Vind het wel jammer, vond het altijd mooi in de Buymore met Morgan en die Japanse Chick enzo. Vond het een echte feelgood serie. Met die ma en Volkov en al die shit is maar bagger.
Maar, nu zijn ze al zo ver dat syndication tot de mogelijkheden behoort. Een kort vijfde seizoen en choo choo, daar is de money train. Althans, dat hoopt NBC natuurlijk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad. Maargoed de ratings zakken steeds lager dus een eventuele kans op een nieuw seizoen wordt met de uitzending kleiner. Het had van mij al 3 afleveringen mogen stoppen, na het mooie einde in het ziekenhuis.
Probleem is dat als dit seizoen afgelopen is er 71 afleveringen zijn geweest. Dat betekend dus nog 29 afleveringen, dat is wel erg veel!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:20 schreef Orbis het volgende:
[..]
Maar, nu zijn ze al zo ver dat syndication tot de mogelijkheden behoort. Een kort vijfde seizoen en choo choo, daar is de money train. Althans, dat hoopt NBC natuurlijk.
Hierbij sluit ik me aan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:38 schreef JDx het volgende:
Vind het wel jammer, vond het altijd mooi in de Buymore met Morgan en die Japanse Chick enzo. Vond het een echte feelgood serie. Met die ma en Volkov en al die shit is maar bagger.
Welnee, daar is ze veel te oud voor. Mama B ging undercover zo'n 16 +-1 jaar geleden (1994 volgens de serie zelf)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:46 schreef Johnny Blaze het volgende:
Leuke aflevering weer. Vivan zou wel eens de half-zus kunnen zijn van Chuck.
idd, casey die in het bos de tijd krijgt om 10 man uit te schakelen die gewoon naar hem blijven kijken tot ie ze dood schietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:55 schreef Tazmaniac het volgende:
De actie scenes waren nog slechter dan normaal deze week
Ik heb niet meer echt meegelezen met al dat geijl hier, dus ik weet niet of het al gepost isquote:Celebrity blog Popwrecked has broken the story that Former WWE Diva Stacy Keibler will be appearing on more episodes of the NBC series "Chuck."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |