Welnee, daar is ze veel te oud voor. Mama B ging undercover zo'n 16 +-1 jaar geleden (1994 volgens de serie zelf)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:46 schreef Johnny Blaze het volgende:
Leuke aflevering weer. Vivan zou wel eens de half-zus kunnen zijn van Chuck.
idd, casey die in het bos de tijd krijgt om 10 man uit te schakelen die gewoon naar hem blijven kijken tot ie ze dood schietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:55 schreef Tazmaniac het volgende:
De actie scenes waren nog slechter dan normaal deze week
Ik heb niet meer echt meegelezen met al dat geijl hier, dus ik weet niet of het al gepost isquote:Celebrity blog Popwrecked has broken the story that Former WWE Diva Stacy Keibler will be appearing on more episodes of the NBC series "Chuck."
Dat gevoel had ik aan het begin van seizoen 4 al.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:31 schreef larry_flynt het volgende:
Ik vind het wel erg van "Oh wat moeten we nu bedenken..."
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:17 schreef Symer het volgende:
Wel jammer dat Pierre Chang niet een subtiele blik van herkenning acteerde toen hij 4815162342 zag staan op dat kaartje.
klopt, had ik ook. Vond het een weinig boeiende aflevering. Het komt allemaal zo 'been there done that' over en de bijkarakters hebben ook zulke niet boeiende verhaallijntjes die er ook niet toe doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:31 schreef larry_flynt het volgende:
Ik vind het wel erg van "Oh wat moeten we nu bedenken..."
quote:Season 4 Episode 18
Title: Chuck vs. The A-TEAM Airdate: 14/03/2011 Viewers: TBD
Season 4 Episode 19
Title: Chuck vs. The Muuurder Airdate: 21/03/2011 Viewers: TBD
Season 4 Episode 20
Title: Unknown Airdate: 28/03/2011 Viewers: TBD
Season 4 Episode 21
Title: Chuck vs. The Wedding Planner Airdate: TBD Viewers: TBD
quote:
Onderstaand schema is de facto zeker, behalve als anders aangegeven.quote:
Seizoen 2 bleef het best, toen had de BuyMore de hoofdrolquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:27 schreef JDx het volgende:
Ja het hele leuke vrolijke van de BuyMore is weg en bijvoorbeeld dat Awesome zn mond niet kon houden met een geheim e.d.
De stof is op.
Het is een Amerikaanse serie, het wordt dus uitgemolken tot de serie kapot gemaakt is.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:26 schreef pberends het volgende:
Ik zou ook stoppen en er een lekkere vette finale uitknallen.
De producers/schrijvers wilden na seizoen 3 the Buy More er helemaal uitgooien, vandaar ook die ontploffingen. WB wilde echter perse dat het zou blijven. Niet om het verhaal of humor, maar omdat het de ideale kapstok is om product placement reclame aan te hangen. En omdat WB de cast, crew etc betaalt kwam de BM weer terug. Al is het meestal korter per aflevering en soms zelfs helemaal niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:26 schreef pberends het volgende:
Seizoen 2 bleef het best, toen had de BuyMore de hoofdrol.
Dat verklaart veel.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:32 schreef tvfan42 het volgende:
[..]
De producers/schrijvers wilden na seizoen 3 the Buy More er helemaal uitgooien, vandaar ook die ontploffingen. WB wilde echter perse dat het zou blijven. Niet om het verhaal of humor, maar omdat het de ideale kapstok is om product placement reclame aan te hangen. En omdat WB de cast, crew etc betaalt kwam de BM weer terug. Al is het meestal korter per aflevering en soms zelfs helemaal niet.
Heb je hier een bron van? Want ik heb dit nooit ergens gelezen.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:32 schreef tvfan42 het volgende:
[..]
De producers/schrijvers wilden na seizoen 3 the Buy More er helemaal uitgooien, vandaar ook die ontploffingen. WB wilde echter perse dat het zou blijven. Niet om het verhaal of humor, maar omdat het de ideale kapstok is om product placement reclame aan te hangen. En omdat WB de cast, crew etc betaalt kwam de BM weer terug. Al is het meestal korter per aflevering en soms zelfs helemaal niet.
Zoek in de archieven van www.chuckgasmic.com. Is meerdere keren langsgekomen. Ook op ChuckTV is het gemeld. Via officiele NBC en WB bronnen uiteraard nietquote:Op zondag 13 maart 2011 22:37 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Heb je hier een bron van? Want ik heb dit nooit ergens gelezen.
Idd. Op basis van de "Hi, I'm Chuck. Here are a few things you might need to know"-voorstukjes kan ik bijna de hele aflevering al uittekenen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:20 schreef MacorgaZ het volgende:
Alles is zo hypermodern met de nieuwste techniek, maar vervolgens zit er niet eens een simpele hitte/druk/etc-sensor in die handscanner? Fo' shame.
Daarnaast is Chuck (de serie, niet Chuck zelf) echt heel erg voorspelbaar geworden, of ligt dat aan mij? Sommige dingen zijn echt "Waarschijnlijk is het dat. Oh, inderdaad.", beetje matig.
En dan maar niet te spreken over diee vreselijke chroma key die ze elke keer gebruiken. Tbilisi ziet er toch echt heeel anders uit, die berg leek wel van een andere planeet te komenquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:05 schreef planethugo het volgende:
vond het gister nog best een redelijk aflevering. Stoor me er alleen aan hoe ze steeds even naar de andere kant van de wereld vliegen in de tijd dat de anderen karakters net een lunch gegeten hebben, dan terugkomen, de bunker in lopen terwijl ze een discussie voeren die erover gaat wat er gebeurt is aan de andere kant van de wereld. Daar hadden ze toch allang de tijd voor gehad om dat uit te spreken zou je zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |