Voor Nederland zijn dit jaar de Japen oververtegenwoordigdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ligt het aan mij of heten nou heel veel mensen Kavanagh?
Volgens mij welquote:Op zondag 6 februari 2011 21:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wordt dat gezongen door de back-up van Niamh Kavanagh van vorig jaar?
Ik heb het gevonden, is inderdaad zoquote:
quote:Tonight, the national final of Ireland, Eurosong 2011 will be held during a special edition of The late late show on RTÉ One. Don Mescall, Jedward, Bling, The Vard Sisters and Nikki Kavanagh will try to conquer the hearts of the Irish viewers and regional juries.
The show
Ireland will select its representative at this year's Eurovision Song Contest during a special edition of The late late show: A Eurosong special. Five acts will fight for the honour of representing the Emerald Isle at Europe's favourite music competition. Don Mescall, Jedward, Bling, The Vard Sisters and Nikki Kavanagh are all part of Eurosong 2011's line-up and will try to conquer the hearts of the Irish viewers as well as the regional juries located in Cork, Dublin, Dundalk, Galway, Limerick and Sligo. The winner will be chosen by a combination of televoting (33%) and regional juries (67%).
How to watch
Live on RTÉ One at 22:35 CET (21:35 local time)
Webcast (RTÉ official)
Webcast (eurovision.tv official)
quote:Marienepien1
Ierse songfestival finale aan het kijken nu op http://bit.ly/ypYsb , zo te zien geen concurrenten voor de @driejs gehoord tot nu toe
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Jedward mag gediskwalificeerd worden alleen al om hun kapsels, ik hoop dat ze ziek worden of een ongeluk krijgen vlak voor Düsseldorf waardoor Nikki Kavanagh op het laatste moment ingevlogen moet worden.
Er zijn veel 11-jarige Ierse en Britse meisjes die dit leuk vinden. Die hebben er massaal op gestemd. Dat de jury erop stemde snap ik niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:24 schreef grazz het volgende:
Heb het ook gevolgd en snap echt niet waarom ze hier voor kiezen. Publiciteit zeker..? Wat een vreselijk irritant lied en nog slecht gezongen ook. Ik hoop dat ze keihard onderuit gaan. Carcrash!
Lang leve het televoten!quote:Op zondag 13 februari 2011 13:17 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb de voorronde totaal niet gevolgd, maar hoe heeft dit ooit kunnen winnen??
Ah, nog een fanquote:Op zondag 13 februari 2011 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag het stukje net bij Carlo en Irene![]()
Het had wel een pareltje van Engeland kunnen zijn
Toen ik de outfits, kapsels en de titel zag wist ik het alquote:
Die kalkoen was hoogstaande kunst vergeleken bij deze bagger. En zelfs het liedje was toen beter...quote:Op zondag 13 februari 2011 14:34 schreef CarOnline het volgende:
Ze zien eruit als die kalkoen van een paar jaar geleden.
Stond Jedward erop? Dan is het een zegen dat ze het niet meer doen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:09 schreef Greys het volgende:
Zie jij de foto's?
Ik zie ze ineens niet meer
Die achtergrond is erg goed gedaan inderdaadquote:
Ik wel. Niet omdat het goed is, maar zo opvallend en dus veel stemmen krijgt.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie dit nog steeds niet doorgaan naar de finale...
Ierland gaat naar de finale.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog steeds hoop dat de jury's wel smaak hebben en dit keihard onderuit halen
Ja, dacht in het begin ook dat ze een stelletje debielen waren maar het schijnen in het echte leven slimme jongetjes te zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
He bah, een hekel aan ze hebben was fijner
Maar ik begin steeds meer bewondering voor die idioten te krijgen.
Nee. LOLquote:
Ja, volgens mij staan ze al een tijdje bovenaan in de OGAE voting en die schijnt heel betrouwbaar te zijnquote:
Als, als... Als ik jurylid was zou ik hier niks voor geven. Alleen wordt het nou een hele hoge notering of een hele lage?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:06 schreef TheVulture het volgende:
hetero of homo... ik zou er mijn hond nog van aftrappen.... als ik die had
Dat soort dingen kan je wel blijven vragen, maar wij hebben toch geen glazen bol?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Als, als... Als ik jurylid was zou ik hier niks voor geven. Alleen wordt het nou een hele hoge notering of een hele lage?
Nou ja, ik denk als ze door die semi komen dat ze (heel) hoog gaan eindigen.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat soort dingen kan je wel blijven vragen, maar wij hebben toch geen glazen bol?
Er zijn toch wel een aantal dingen heel anders dan dat ik zou verwachten.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:10 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij staan ze al een tijdje bovenaan in de OGAE voting en die schijnt heel betrouwbaar te zijn
[ afbeelding ]
Ik ben ze nog nergens tegengekomen hoor, terwijl ik iets meer interesse in het songfestival heb dan de gemiddelde kijkerquote:Op maandag 9 mei 2011 00:12 schreef Greys het volgende:
Maar dat Jedward door gaat lijkt me idd wel. Toegegeven, het zijn bazen in media bespelen.
Op twitter komen ze zo ongeveer elke seconde langs en da's toch een mediakanaal dat hotter dan hot is tegenwoordig...quote:Op maandag 9 mei 2011 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben ze nog nergens tegengekomen hoor, terwijl ik iets meer interesse in het songfestival heb dan de gemiddelde kijker
Okay, komt 'ie: 'twitterquote:Op maandag 9 mei 2011 00:44 schreef Greys het volgende:
Op twitter komen ze zo ongeveer elke seconde langs en da's toch een mediakanaal dat hotter dan hot is tegenwoordig...
Hun eigen getweet dat door ESC kanalen uit alle landen wordt geretweet en daardoor bij heel veel followers terecht komen.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:46 schreef APK het volgende:
Maar even serieus: Hun eigen getweet of zijn ze trending enzo?
Belgische twitter:quote:Op maandag 9 mei 2011 00:55 schreef APK het volgende:
Tja, het zal wel iets helpen omdat journalisten waarschijnlijk ook de hele dag op twitter zitten te twitteren
De meeste kranten schrijven toch wel iets over het songfestival en idd dikke kans dat de heren even genoemd worden...
quote:Düsseldorf 2011 Live: Jedward blijft energiek en zingt goed.
Jammer dat ze deze rode pakken hebben aangetrokken vandaag, want de vorige zwarte komen veel beter tot hun recht in het overwegend rode decor, wat werkelijk prachtig is gemaakt door de Ieren (dit decorstuk is niet door de Duitsers, maar door een Iers team gemaakt die precies wisten wat ze wouden). De zang is redelijk goed, met dank aan het achtergrondkoortje, maar ook Jedward zelf zingt goed. Waar ze de energie blijven halen, weten we niet maar de Ieren zijn dit jaar een gevaarlijke outsider.
Toch blijven ze met kostumms tijdens de halve finale en mogelijke finale optreden omdat ze er van houden en omdat het bij hun past, aldus de twee broers. Ze vinden de huidige titelvertegenwoordigster Lena één van de favorieten omdat ze van haar houden en ze snel 'vriendjes' willen worden. Ook zij wensten hun moeder een gelukkige moederdag, nadat ze het eerst vergeten waren. Ruzie maken de broers nooit, zeggen ze. 'Want als we slaande ruzies zouden maken, zouden onze gezichten niet meer dezelfde zijn'.
Het is dan ook een blog.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:05 schreef APK het volgende:
Dat is wel een heel slecht stuk hoor
'Wouden'
En het was vandaag niet moederdag in Ierland
Ja, en nu schrijven wij er ook weer overquote:Op maandag 9 mei 2011 01:07 schreef Greys het volgende:
Feit blijft dat er over Jedward meer geschreven wordt (wát maakt nog niet eens uit) dan bijna wie ook van de deelnemers.
Wij moeten dat ook met de J's doenquote:Op maandag 9 mei 2011 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Op twitter komen ze zo ongeveer elke seconde langs en da's toch een mediakanaal dat hotter dan hot is tegenwoordig...
Verschil is dat Jedward bijna 210.000 (!!) followers heeft en de 3Js 25.000 followers.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
Addergebroed is het! Ze kruipen in je onderbewustzijn en nemen je ongemerkt de controle over je hersenen over!
Ik betrapte er mijzelf net op dat ik lipstick stond te nurieën onder het eten koken![]()
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik heb mij er ook al schuldig aan gemaakt![]()
Vind het geen 80-er jaren sound hebben, het lijkt op Womanizer van Britney Spearsquote:Op maandag 9 mei 2011 21:43 schreef meneertje1972 het volgende:
Votes van meneertje: "in een tijd waar de jaren '80 weer helemaal hip zijn probeert deze inzending van Ierland daar op mee te liften maar slaat de plank volledig mis"
0 points
Ik weet het bijna wel zekerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Aangezien we vandaag al een paar verrassingen hebben gehad, zou het me niet verbazen als deze donderag gewoon doorgaat.
Voor de goede orde: de winnares van vorig jaar kon ook niet zingen.quote:As much as I hate the song... It pains me to say that they prob will win... Were being told in Ireland that the Europeans absolutely love them... They can't sing, but they will win...
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:21 schreef Yurithemaster het volgende:
niet verrassend dat ze door zijn, leek een beetje op de petshopboys
Dit dus. Ontzettend camp. Ik vond het erg vermakelijk en het verbaasde me niet dat ze door waren. Het zou zomaar nog wel eens hoog kunnen scoren zaterdag.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:58 schreef totebel het volgende:
Het is zo over de top dat het weer leuk is .. eigenlijk
Georgië? Dat is absoluut niet te vergelijken met de inzending van Ierland.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:20 schreef Tezz het volgende:
Ze winnen in ieder geval met stip de Barbara Dex Award en lieten Georgie ver achter zich...
Wat zit je er naast hej?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:53 schreef TheVulture het volgende:
We hoeven ons in ieder geval geen zorgen te maken dat dit stuk ellende van 3 minuten boven de J's eindigt... Zowel de televoters als de jury's zullen dit niet pruimen
Zoiets ja. Het was niet heel verbazingwekkend dat ze Ierland zouden vertegenwoordigen, je wordt hier op TV en in reclames her en der al meer dan een jaar doodgegooid met die twee. Ze hadden zelfs een reality show.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:50 schreef Madame_Paon het volgende:
Die jongens zijn echt gestoord.
ADHD kun je het niet eens noemen, want zelfs ADHD'ers zijn minder druk.
Vreemde mannetjes.
Maar wel heel entertainend.
Mooie knullen btw, erg fotogeniek.quote:
Dat.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:44 schreef yvonne het volgende:
Terugkijkend is het geweldig hoe het team om hen heen alles eruit gehaald heeft qua benutting van de schermen, toneel, alles.
Schijnbaar zijn John en Edward best wel creatief.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:44 schreef yvonne het volgende:
Terugkijkend is het geweldig hoe het team om hen heen alles eruit gehaald heeft qua benutting van de schermen, toneel, alles.
Oh dat is wel tof, ze hebben dus echt talentquote:Op zondag 15 mei 2011 15:26 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn John en Edward best wel creatief.
Ze hebben hun videoclip zelf gemaakt, de backdrops (schermen op het toneel zijn ze ook zelf verantwoordelijk voor) en hun kleding (lelijk of niet in ieder geval wel opvallend) hebben ze zelf ontworpen
Er zijn er dus meerquote:sbseurovision
Oh dear...Derek has fallen head first into the Jedward fan pool. Does someone want to help pull him out!? #SBSEurovision
YESquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:28 schreef Fred_B het volgende:
Jedward heeft dan niet gewonnen, ze hebben wel een enorme hit te pakken. Hun single heeft in vele landen de hitlijsten gehaald (in 4 landen zelfs de nummer 1-positie) en de act heeft de groep snel veel naamsbekendheid gegeven. Dat succes smaakt naar meer. Volgens hun manager wil Jedward volgend jaar nog een keer naar het ESF en dan om Ierland voor het eerst sinds de jaren '90 weer eens te laten winnen.
Ik zou ze er best volgende keer weer bij willen hebben, ze brachten wel leven in het geheelquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:39 schreef grazz het volgende:
AUB..laat ze niet terug komen zeg. En anders hoop ik dat het gewoon niet gaat werken een 2e keer. Ze hebben nu bekendheid, laten ze zich daar maar op concentreren.
Ga je mond spoelen!quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou ze er best volgende keer weer bij willen hebben, ze brachten wel leven in het geheel
Ik had serieus NOOIT gedacht van te voren dat ik ze leuk zou gaan vindenquote:
Is dit de nieuwe trend ofzo? Landen die gewoon twee jaar op rij dezelfde artiest sturen. Zullen wij anders in 2012 ook gewoon weer de 3J's sturen? Slechter dan dit jaar kunnen ze het toch niet doen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:28 schreef Fred_B het volgende:
Volgens hun manager wil Jedward volgend jaar nog een keer naar het ESF en dan om Ierland voor het eerst sinds de jaren '90 weer eens te laten winnen.
Dan moet ik altijd denken aan deze nu-cartoon van vorig jaar:quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:47 schreef grazz het volgende:
Het zat ook ff in mijn kop maar of ik daar blij mee moet zijn en ze leuk moet gaan vinden? Hell No!
Een goede remedie is shalalie![]()
Had ik dus ook. Toen ik ze voor het eerst op zag komen lag ik dubbel. Ik dacht: Nou, dat gaat wat wordenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had serieus NOOIT gedacht van te voren dat ik ze leuk zou gaan vinden![]()
En nu krijg ik het niet meer uit mijn hoofd.
Alstjeblieft zeg, wat was ik blij toen ik dat uit mijn kop had weten te krijgenquote:Een goede remedie is shalalie
quote:planetjedward JEDWARD
Meeting @BarackObama means alot to us One step closer to America = one step closer to Britney Spears
En dat haarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ze staan zo netjes en dat dan met die idiote pakken
Je weet dat Obama op staatsbezoek in Ierland is?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
Ter ere waarvan hebben ze Obama nou ontmoet eigenlijk?
Of is het allemaal fake?
Hij is inmiddels al een paar dagen weg. Maar ik vraag me inderdaad wel af waarom ze elkaar ontmoetten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je weet dat Obama op staatsbezoek in Ierland is?
Staatsbezoek en ter ere daarvan tussen allemaal Oscar-winnaars, bekende schrijvers en politici staat...Jedward.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
Ter ere waarvan hebben ze Obama nou ontmoet eigenlijk?
Of is het allemaal fake?
Vanochtend.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Hij is inmiddels al een paar dagen weg. Maar ik vraag me inderdaad wel af waarom ze elkaar ontmoetten.
Ja maar dan nog vroeg ik me af 'waarom Jedward'quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je weet dat Obama op staatsbezoek in Ierland is?
Ludiek vanwege het contrast jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan nog vroeg ik me af 'waarom Jedward'
Maar ergens is het ook wel terecht. En ludiek.
Ik denk dat Ierland gewoon erg blij is dat ze 8e zijn geworden. Als ik me niet vergis is het ook al weer zo'n 5 jaar geleden dat ze door de halve finale kwamen, daarvoor ging het ook al een aantal jaar niet goed. Ierland was hard op weg Nederland 2 op het ESF te worden. Jedward heeft die trend doorbroken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan nog vroeg ik me af 'waarom Jedward'
Maar ergens is het ook wel terecht. En ludiek.
Ergens is dat toch een tikkie schijnheilig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:24 schreef hunter2011 het volgende:
Michelle Obama zal ze denk ik wel een beetje kennen want hun dochters schijnen fan te zijn.
Jedward schijnt nu in ierland ook symbool te staan voor doorzettingsvermogen in zowel goede als slechte tijden (wat nu natuurlijk het geval is in Ierland).
Het zou me niet verbazen als ze binnenkortook in de politiek gebruikt zullen worden als goodwill-ambassadeur of om het tourisme in Ierland te promoten/
Maar Obama zou toch beter bij Bono op audiëntie kunnen gaan om nederig te vragen hoe gekleurde mensen met honger in Afrika te redden dan naar deze clowns te kijkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
Ik vind het geweldig, die knakkers worden echt wereldberoemd
Ja, je hebt ook gelijk. Ze waren overigens met X-factor UK al gehaat, ook in engeland.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ergens is dat toch een tikkie schijnheilig.
Ik begreep dat toen bekend werd dat Jedward naar het Eurovisie zou gaan, half Ierland ze uitkotste. Het was een aanfluiting en wat al niet meer. En nu ze niet afgegaan zijn op het Eurovisie - zoals velen (ik ook, eerst) dachten - schiet het echt totaal de andere kant op, symbool voor doorzettingsvermogen en al. Niets te nadele van die jongens verder, want die hebben alle aandacht gewoon uiteindelijk echt verdiend, ze dwingen het zelfs af, ze zijn rete gehaaid![]()
Zekerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:34 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ja, je hebt ook gelijk. Ze waren overigens met X-factor UK al gehaat, ook in engeland.
Blijft inderdaad een feit dat ik ze echt bewonder, uitgelachen en door bijna iedereen uitgekotst en nu dit!
Met wel een geweldig PR-team achter zich, kan niet anders!
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:52 schreef hunter2011 het volgende:
Michelle Obama heeft een Jedward-moment (althans volgens de media)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:52 schreef hunter2011 het volgende:
Klopt LED-schermen,staging enzo bij het songfestival is allemaal door de tweeling bedacht.
Michelle Obama heeft een Jedward-moment (althans volgens de media)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:08 schreef LintuxCx het volgende:
Ze mochten ook voor Obama optreden van de week. Slecht idee kennelijk.
http://i.imgur.com/snwSv.jpg
quote:Op zondag 29 mei 2011 02:17 schreef Greys het volgende:
Deze doen we gewoon nog even in het groot ipv in een linkje, want die stond wel in dat andere topic maar moet ook nog ff hier. Gewoon, omdat het kan
[..]
[ afbeelding ]
Dat moet hier ook worden uitgezonden!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:08 schreef Greys het volgende:
Ze krijgen hun eigen tv show
OMG! Jedward's Dream Factory
Ireland: Jedward get their own show on RTE
The 2011 Irish Eurovision representatives Jedward will be getting their own show on RTE. The Irish twins made Ireland proud when they represented Ireland at the 2011 Eurovision Song Contest in Dusseldorf earlier this year, placing 8th. RTE announced yesterday the twins will be given their own 10 part series OMG! Jedward's Dream Factory . The show, to be broadcast later this year, will be an Irish version of Jim will fix it.
RTE, the Irish national broadcaster has announced that the 2011 Eurovision representatives Jedward will be having their very own show OMG Jedward's Dream Factory. The 10-part series will feature in RTÉ's new season schedule for young people, as the brothers aim to fulfil the dreams of eight- to 16-year-olds.
If you are between 8 and 16 years old and live eiter in the Republic of Ireland or Northern Ireland and wish to take part, you can do so. Whatever your dream is John and Edward can make it come true for you on "OMG – Jedward’s Dream Factory." Do you dream of training with your favourite football team or imagine appearing in a TV soap? Have you ever wished you could go shopping with that pop star whose style you really admire? Maybe there's someone's job you'd like to do for the day? Let the Grimes boys know what it is you want to do and they just might make it happen for you. On "OMG – Jedward's Dream Factory" anything is possible!
Who Can Apply: Application is open to anyone between the age of 8 - 16. Open to applications from residents of the Republic of Ireland and Northern Ireland.
Bron: estoday
Okay!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat moet hier ook worden uitgezonden!
@hunter2011: YouTube-tags zijn niet nodig op dit forum.
Big Brother, opgeklopt voor de kijkcijfers natuurlijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Het klinkt best incestueus allemaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |