Had ik dus ook. Toen ik ze voor het eerst op zag komen lag ik dubbel. Ik dacht: Nou, dat gaat wat wordenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had serieus NOOIT gedacht van te voren dat ik ze leuk zou gaan vinden![]()
En nu krijg ik het niet meer uit mijn hoofd.
Alstjeblieft zeg, wat was ik blij toen ik dat uit mijn kop had weten te krijgenquote:Een goede remedie is shalalie
quote:planetjedward JEDWARD
Meeting @BarackObama means alot to us One step closer to America = one step closer to Britney Spears
En dat haarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ze staan zo netjes en dat dan met die idiote pakken
Je weet dat Obama op staatsbezoek in Ierland is?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
Ter ere waarvan hebben ze Obama nou ontmoet eigenlijk?
Of is het allemaal fake?
Hij is inmiddels al een paar dagen weg. Maar ik vraag me inderdaad wel af waarom ze elkaar ontmoetten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je weet dat Obama op staatsbezoek in Ierland is?
Staatsbezoek en ter ere daarvan tussen allemaal Oscar-winnaars, bekende schrijvers en politici staat...Jedward.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
Ter ere waarvan hebben ze Obama nou ontmoet eigenlijk?
Of is het allemaal fake?
Vanochtend.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Hij is inmiddels al een paar dagen weg. Maar ik vraag me inderdaad wel af waarom ze elkaar ontmoetten.
Ja maar dan nog vroeg ik me af 'waarom Jedward'quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je weet dat Obama op staatsbezoek in Ierland is?
Ludiek vanwege het contrast jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan nog vroeg ik me af 'waarom Jedward'
Maar ergens is het ook wel terecht. En ludiek.
Ik denk dat Ierland gewoon erg blij is dat ze 8e zijn geworden. Als ik me niet vergis is het ook al weer zo'n 5 jaar geleden dat ze door de halve finale kwamen, daarvoor ging het ook al een aantal jaar niet goed. Ierland was hard op weg Nederland 2 op het ESF te worden. Jedward heeft die trend doorbroken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan nog vroeg ik me af 'waarom Jedward'
Maar ergens is het ook wel terecht. En ludiek.
Ergens is dat toch een tikkie schijnheilig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:24 schreef hunter2011 het volgende:
Michelle Obama zal ze denk ik wel een beetje kennen want hun dochters schijnen fan te zijn.
Jedward schijnt nu in ierland ook symbool te staan voor doorzettingsvermogen in zowel goede als slechte tijden (wat nu natuurlijk het geval is in Ierland).
Het zou me niet verbazen als ze binnenkortook in de politiek gebruikt zullen worden als goodwill-ambassadeur of om het tourisme in Ierland te promoten/
Maar Obama zou toch beter bij Bono op audiëntie kunnen gaan om nederig te vragen hoe gekleurde mensen met honger in Afrika te redden dan naar deze clowns te kijkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
Ik vind het geweldig, die knakkers worden echt wereldberoemd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |