En dat haarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ze staan zo netjes en dat dan met die idiote pakken
Je weet dat Obama op staatsbezoek in Ierland is?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
Ter ere waarvan hebben ze Obama nou ontmoet eigenlijk?
Of is het allemaal fake?
Hij is inmiddels al een paar dagen weg. Maar ik vraag me inderdaad wel af waarom ze elkaar ontmoetten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je weet dat Obama op staatsbezoek in Ierland is?
Staatsbezoek en ter ere daarvan tussen allemaal Oscar-winnaars, bekende schrijvers en politici staat...Jedward.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
Ter ere waarvan hebben ze Obama nou ontmoet eigenlijk?
Of is het allemaal fake?
Vanochtend.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Hij is inmiddels al een paar dagen weg. Maar ik vraag me inderdaad wel af waarom ze elkaar ontmoetten.
Ja maar dan nog vroeg ik me af 'waarom Jedward'quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je weet dat Obama op staatsbezoek in Ierland is?
Ludiek vanwege het contrast jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan nog vroeg ik me af 'waarom Jedward'
Maar ergens is het ook wel terecht. En ludiek.
Ik denk dat Ierland gewoon erg blij is dat ze 8e zijn geworden. Als ik me niet vergis is het ook al weer zo'n 5 jaar geleden dat ze door de halve finale kwamen, daarvoor ging het ook al een aantal jaar niet goed. Ierland was hard op weg Nederland 2 op het ESF te worden. Jedward heeft die trend doorbroken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan nog vroeg ik me af 'waarom Jedward'
Maar ergens is het ook wel terecht. En ludiek.
Ergens is dat toch een tikkie schijnheilig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:24 schreef hunter2011 het volgende:
Michelle Obama zal ze denk ik wel een beetje kennen want hun dochters schijnen fan te zijn.
Jedward schijnt nu in ierland ook symbool te staan voor doorzettingsvermogen in zowel goede als slechte tijden (wat nu natuurlijk het geval is in Ierland).
Het zou me niet verbazen als ze binnenkortook in de politiek gebruikt zullen worden als goodwill-ambassadeur of om het tourisme in Ierland te promoten/
Maar Obama zou toch beter bij Bono op audiëntie kunnen gaan om nederig te vragen hoe gekleurde mensen met honger in Afrika te redden dan naar deze clowns te kijkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
Ik vind het geweldig, die knakkers worden echt wereldberoemd
Ja, je hebt ook gelijk. Ze waren overigens met X-factor UK al gehaat, ook in engeland.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ergens is dat toch een tikkie schijnheilig.
Ik begreep dat toen bekend werd dat Jedward naar het Eurovisie zou gaan, half Ierland ze uitkotste. Het was een aanfluiting en wat al niet meer. En nu ze niet afgegaan zijn op het Eurovisie - zoals velen (ik ook, eerst) dachten - schiet het echt totaal de andere kant op, symbool voor doorzettingsvermogen en al. Niets te nadele van die jongens verder, want die hebben alle aandacht gewoon uiteindelijk echt verdiend, ze dwingen het zelfs af, ze zijn rete gehaaid![]()
Zekerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:34 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ja, je hebt ook gelijk. Ze waren overigens met X-factor UK al gehaat, ook in engeland.
Blijft inderdaad een feit dat ik ze echt bewonder, uitgelachen en door bijna iedereen uitgekotst en nu dit!
Met wel een geweldig PR-team achter zich, kan niet anders!
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:52 schreef hunter2011 het volgende:
Michelle Obama heeft een Jedward-moment (althans volgens de media)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:52 schreef hunter2011 het volgende:
Klopt LED-schermen,staging enzo bij het songfestival is allemaal door de tweeling bedacht.
Michelle Obama heeft een Jedward-moment (althans volgens de media)
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |