Wij moeten dat ook met de J's doenquote:Op maandag 9 mei 2011 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Op twitter komen ze zo ongeveer elke seconde langs en da's toch een mediakanaal dat hotter dan hot is tegenwoordig...
Verschil is dat Jedward bijna 210.000 (!!) followers heeft en de 3Js 25.000 followers.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
Addergebroed is het! Ze kruipen in je onderbewustzijn en nemen je ongemerkt de controle over je hersenen over!
Ik betrapte er mijzelf net op dat ik lipstick stond te nurieën onder het eten koken![]()
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik heb mij er ook al schuldig aan gemaakt![]()
Vind het geen 80-er jaren sound hebben, het lijkt op Womanizer van Britney Spearsquote:Op maandag 9 mei 2011 21:43 schreef meneertje1972 het volgende:
Votes van meneertje: "in een tijd waar de jaren '80 weer helemaal hip zijn probeert deze inzending van Ierland daar op mee te liften maar slaat de plank volledig mis"
0 points
Ik weet het bijna wel zekerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Aangezien we vandaag al een paar verrassingen hebben gehad, zou het me niet verbazen als deze donderag gewoon doorgaat.
Voor de goede orde: de winnares van vorig jaar kon ook niet zingen.quote:As much as I hate the song... It pains me to say that they prob will win... Were being told in Ireland that the Europeans absolutely love them... They can't sing, but they will win...
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:21 schreef Yurithemaster het volgende:
niet verrassend dat ze door zijn, leek een beetje op de petshopboys
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |