Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Een kusje tegen de buikpijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier ook veel aan mijn kop, over een week weer na het ziekenhuis en ik heb al een dag of 3 ontzettende buikpijn, waardoor ik even niet wil klussen
Dat is ook balenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:25 schreef Muck het volgende:
Oh ja, en ik heb een foutje gemaakt in mijn haakwerk, waardoor ik meer dan de helft weer uit kon halen
Ohnoesquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier ook veel aan mijn kop, over een week weer na het ziekenhuis en ik heb al een dag of 3 ontzettende buikpijn, waardoor ik even niet wil klussen
Dankquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een kusje tegen de buikpijn
[..]
Dat is ook balen
Nah, komt wel weer goed.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ohnoes![]()
Als je ziek bent, kun je niet klussen. Dus niet forceren jij! Enne, als die buikpijn aan blijft houden, naar de dokt0r. (En ja, deze eigenwijze niet-naar-de-dokter-gaanerd zegt dat.)
Goed manquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Vmware Certified Professional on vSphere 4.1
nu jij nogquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat goed
![]()
![]()
Ik de afgelopen dagen ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:36 schreef DaMart het volgende:
Mucktopic.
En ik heb thee, heel veel thee.
Wok de Vmware Certified Professional on vSphere 4.1 expertquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Vmware Certified Professional on vSphere 4.1
GEFELICTEERDquote:
Ja hoor. Dat WIL ik bestquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef Muck het volgende:
Zeg èm, wil jij eerdaags topic 2600 t/m 2699 achter een linkje plakken in de OP?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed manGefeli
![]()
Kom je nou bij ons werken?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
GEFELICTEERD![]()
Koffie! Vlaai! Bier! Tetten! Verhaaltjes!
[ afbeelding ]
Schroefjes in je koffie pottedoriequote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
GEFELICTEERD![]()
[ afbeelding ]
Ik drink mijn koffie niet met 'alles' erinquote:
Extra ijzer kan ie wel gebruikenquote:
ehm....quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh, wok is een nog grotere nerd lees ik?![]()
![]()
![]()
En Muck topic![]()
Always look on the bright side of lifequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm....
ja![]()
zo had ik het nog niet bekeken
Sinds wanneer heet dat GRTD i.p.v. GRTDOJW eigenlijk?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:42 schreef RockNijntje het volgende:
Toch blijven de TT's van KSC beter dan die van GRTD[GRTD #1074] Geil topic
Geen ideequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet dat GRTD i.p.v. GRTDOJW eigenlijk?
Dat komt door de TSquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:42 schreef RockNijntje het volgende:
Toch blijven de TT's van KSC beter dan die van GRTD[GRTD #1074] Geil topic
Omdat de helft die de SC daar over heeft genomen geen eens werk heeft.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet dat GRTD i.p.v. GRTDOJW eigenlijk?
Ik heb altijd meer moeite met monden tekenenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:46 schreef Myraela het volgende:
Ik kan geen neus tekenen, waarom kan ik geen neus tekenen.
Ghehe inderdaadquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat de helft die de SC daar over heeft genomen geen eens werk heeft.
Doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:46 schreef MPG het volgende:
Fles! Der staan hier twee lekkere wijven van je werk bij me, of ik je collega wil worden.
Ik ook, maar daar doe ik meestal gewoon iets voor zegmaar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb altijd meer moeite met monden tekenen
Heb je van die all bran flakes?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef Muck het volgende:
Mijn cornflakes zien eruit als hondenbrokken
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat komt door de TSDie heeft daar volgens mij wel vaker last van
Als ze zo maar niet smakenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef Muck het volgende:
he jakkesquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef Muck het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Extra ijzer kan ie wel gebruiken
WATquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:46 schreef MPG het volgende:
Fles! Der staan hier twee lekkere wijven van je werk bij me, of ik je collega wil worden.
wat zal ik nou eens zeggen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef Muck het volgende:
Ehm, je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn he?quote:
Nee, chocokussentjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je van die all bran flakes?
Nu weet ik niet hoe hondenbrokken smaken, maar dit smaakt naar chocolaaaaquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
WAT![]()
Fles, Fles, doe mij een sollicitatie formulier
Iets zegt me dat ik die wijven daarna nooit meer zie, en ik in een donkere kelder kom te werken met een Ierse nerd en een nerd die door zijn mama gestreken overhemden draagtquote:
Moet Fles niet eerst zorgen dat ST daar komt te werken?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
WAT![]()
Fles, Fles, doe mij een sollicitatie formulier
Oeh wauwquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, chocokussentjes
[..]
Nu weet ik niet hoe hondenbrokken smaken, maar dit smaakt naar chocolaaaa
Slimquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook, maar daar doe ik meestal gewoon iets voor zegmaar.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn he?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ik die wijven daarna nooit meer zie, en ik in een donkere kelder kom te werken met een Ierse nerd en een nerd die door zijn mama gestreken overhemden draagt.
The IT crowd _0_quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ik die wijven daarna nooit meer zie, en ik in een donkere kelder kom te werken met een Ierse nerd en een nerd die door zijn mama gestreken overhemden draagt.
Wat is er mis?quote:
aldiquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh wauwKlinkt lekker
Waar zijn ze van?
was dat niet 1 van die lekkere wijven danquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet Fles niet eerst zorgen dat ST daar komt te werken?
Bonzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh wauwKlinkt lekker
Waar zijn ze van?
Trev is dat nu je standaard PI?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
The IT crowd _0_
[..]
Wat is er mis?
Ze zijn ook echt heerlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh wauwKlinkt lekker
Waar zijn ze van?
Ja, ik wil wel proevenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Ze zijn ook echt heerlijk
En ze komen bij de Aldi vandaan
Moet ik een doosje halen voor je hierheen komt?
Krijg ik er ook nog wat van? Heb nog niks op maar is mijn ontbijt damesquote:
Yup mijn standaard, ik vind hem wel grappigquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trev is dat nu je standaard PI?Die vind ik echt zo irritant
Maar daarom hoef je em niet weg te doen hoor, zo bedoel ik het niet
He, en hoe ging werk vandaag?
Jij krijg niks!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Krijg ik er ook nog wat van? Heb nog niks op maar is mijn ontbijt dames
Het doet me in de verte een beetje denken aan die koala's met chocola erinquote:
Als je er op tijd bij bent en we je niet tackelen voor die tijdquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Krijg ik er ook nog wat van? Heb nog niks op maar is mijn ontbijt dames
Het is een doos van 35 kilo ofzoquote:
hoe liefquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je er op tijd bij bent en we je niet tackelen voor die tijd
Boontje komt om zijn loontje wou je zeggen?quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Het doet me in de verte een beetje denken aan die koala's met chocola erin
Het is een knapperig kussentje met choco-smots erin
Ja zo ben ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoe lief
[..]
Boontje komt om zijn loontje wou je zeggen?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Doe eens even dan nog
![]()
Oeh en ik moet jou nog even PMenHad je m'n PM gister nog ontvangen trouwens?
ja meisjequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Doe eens even dan nog
![]()
Oeh en ik moet jou nog even PMenHad je m'n PM gister nog ontvangen trouwens?
OHNOES!quote:
weet ik toch?quote:
We doen ons bestquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
He, pest die bovenbuurvrouw eens weg![]()
Dat konijntje voor mijn auto pas ookquote:
Sorryquote:
Nee, sorry, maar doordat mensen steeds riepen dat dingen niet aankwamen dacht ik is het wel goed gegaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja meisjeik vind het zo fijn maar ik wist even niet wat ik terug moest zeggen enzo
maar vind het wel heel fijn
moet je nog meer pm-en
maar hij smaakte wel!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat konijntje voor mijn auto pas ook
oja ik wilde muffins makenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Nee, sorry, maar doordat mensen steeds riepen dat dingen niet aankwamen dacht ik is het wel goed gegaanSorry
![]()
Over zaterdagMaar kan hier eigenlijk ook wel
Ging jij nog wat bakken? Want anders maak ik naast een quiche ook iets van cake of een taart ofzo
Oh, is dat wat ik ruikquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
We doen ons bestHeb al een kat begraven en haar kruk ingezaagd!
Boh gek, ik baal er steeds meer van dat we zaterdag niet kunnenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Nee, sorry, maar doordat mensen steeds riepen dat dingen niet aankwamen dacht ik is het wel goed gegaanSorry
![]()
Over zaterdagMaar kan hier eigenlijk ook wel
Ging jij nog wat bakken? Want anders maak ik naast een quiche ook iets van cake of een taart ofzo
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
weet ik toch?
[..]
We doen ons bestHeb al een kat begraven en haar kruk ingezaagd!
Nee, dat is prima, want dan bak ik verder nietsquote:
Oooohquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat konijntje voor mijn auto pas ook
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat is wel zielig van de poessie
Doe dat maar niet
[..]
Nee, dat is prima, want dan bak ik verder niets
Kom dan alleen etenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh, is dat wat ik ruik
[..]
Boh gek, ik baal er steeds meer van dat we zaterdag niet kunnen![]()
En mijn PM's komen ook om de haverklap niet aan
poessie?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Doe dat maar niet
[..]
Nee, dat is prima, want dan bak ik verder niets
Ja, nou ja, dan is een quiche van mij toch genoeg?quote:
Poessiequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:00 schreef Muck het volgende:
[..]
poessie?
poessie?!
Die dingen wegen meer dan een gemiddelde bouvier
welja ik heb geen ideeeeeeeeeeee wie er allemaal komenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nou ja, dan is een quiche van mij toch genoeg?
Ik denk een man/vrouw of 10quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
welja ik heb geen ideeeeeeeeeeee wie er allemaal komen
Nah, na het klussen zit dat er niet meer inquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom dan alleen etenEr is vast wel iemand met een auto die jullie wil komen ophalen
![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:02 schreef RockNijntje het volgende:
De verwarming staat op 5 en nog heb ik het koud
denk het wel jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk een man/vrouw of 10en om dan naast muffins ook nog wat anders zoets te hebben is toch iets te veel, of niet?
Bis later LLquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
denk het wel ja
ik ben Koen halen
tot straks
Muck ging er op staan, dat was pas zieligquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Doe dat maar niet
Geen idee, maar het is niet fijn!quote:
Ja, dat snap ik hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Nah, na het klussen zit dat er niet meer in
Preciesquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
denk het wel ja
ik ben Koen halen
tot straks
Zit je al lang stil? Daar krijg je het ook koud van hequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is niet fijn!
Hier staat die nauwelijks aan en ik heb het warmquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is niet fijn!
Waren die niet zo hard als die van jou?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik hoorMaar ik dacht, ik kan het altijd proberen
![]()
[..]
PreciesEn jij kan heerlijk zoetigheid bakken (jouw koekjes waren ook heerlijk
)
Ik stel me weleens voor hoe zo'n ding zou spinnen...quote:
OA komt ook!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom dan alleen etenEr is vast wel iemand met een auto die jullie wil komen ophalen
![]()
Snacksquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
OA komt ook!
Maar wat wordt er nu allemaal voor eten geregeld dat ik niet meer hoef te regelen dan?.
Jij hebt ze zelf geproefdquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waren die niet zo hard als die van jou?![]()
Hallo! Trev en ik komen. Dat gaat dus wel opquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk een man/vrouw of 10en om dan naast muffins ook nog wat anders zoets te hebben is toch iets te veel, of niet?
Extraatjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
OA komt ook!
Maar wat wordt er nu allemaal voor eten geregeld dat ik niet meer hoef te regelen dan?.
Seksquote:
Net als een tijgerquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik stel me weleens voor hoe zo'n ding zou spinnen...
doedoedoeodoeodoeoeodoe
Ohja, die waren ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij hebt ze zelf geproefdMaar nee
![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Hallo! Trev en ik komen. Dat gaat dus wel op.
Ja, zoietsquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Net als een tijgerWoah, ik wil zo'n kat
![]()
Jullie doen het maar met wat minderquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
ik heb genoeg aan een suikertaartjequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaja... Dat zal wel weer. Ouwe snoepert!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb genoeg aan een suikertaartje
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jullie doen het maar met wat minder![]()
O, dus naast het brood, chips, pinda's (quote:
Geen probleem toch:quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jullie doen het maar met wat minder![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dus naast het brood, chips, pinda's (O-)), bitterballen en andere frituursnacks, toastjes, en de soep?.
Preciesquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dus naast het brood, chips, pinda's (), bitterballen en andere frituursnacks, toastjes, en de soep?
.
ZEG JA!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:46 schreef MPG het volgende:
Ik heb gezegd dat ze een beter loonbod moeten geven dan die aanfluiting waar zij het over haddenquote:
Wil je je bed wel uitkomen als die dames erbij liggen dan? En je krijgt er nog voor betaald ook!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ze een beter loonbod moeten geven dan die aanfluiting waar zij het over hadden...
Ik kom toch gofferdomme me bed niet uit voor minder dan een tientje per uur![]()
![]()
...
Je had al een soort van muffins gehadquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:16 schreef Toekito het volgende:
En jullie sturen een halve quiche en 2 muffins naar mij voor Muck en mij!
Je komt ze maar halen, prutrotterdammert.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:16 schreef Toekito het volgende:
En jullie sturen een halve quiche en 2 muffins naar mij voor Muck en mij!
Vrijdag ga ik in ieder geval inkopen doen nadat ik bij de tandarts ben geweest, de supermarkt zit daar toch aan de overkantquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PreciesIk bak een grote quiche voor de liefhebbers en LL bakt muffins
Ja. Leg die maar bij mij neerquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vrijdag ga ik in ieder geval inkopen doen nadat ik bij de tandarts ben geweest, de supermarkt zit daar toch aan de overkant.
Die zak Bugles die ik nog heb liggen, moeten we zeker wel uit de buurt van Trev houden, als anderen ook nog willen?.
Nee hoor, kan je rustig vol bij mij latenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vrijdag ga ik in ieder geval inkopen doen nadat ik bij de tandarts ben geweest, de supermarkt zit daar toch aan de overkant.
Die zak Bugles die ik nog heb liggen, moeten we zeker wel uit de buurt van Trev houden, als anderen ook nog willen?.
O wacht, zo klinkt het alsof ik een vreetbui krijg als jij ontslagen wordtquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Prima, krijg jij de zak, neem ik de Bugles.
ik heb 1 certificering niet van de plaatjes op jullie websitequote:
Meestal moet je de functie knop samen met het zonnetje indrukken, maar niet op alle lt's is dat het zelfdequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
uhm weet iemand hoe ik mijn beeldscherm lichter kan zetten....
ik dacht al, hij is toch niet ingegaan op het aanbodquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
O wacht, zo klinkt het alsof ik een vreetbui krijg als jij ontslagen wordt.
Meteen eisen stellenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ze een beter loonbod moeten geven dan die aanfluiting waar zij het over hadden...
Ik kom toch gofferdomme me bed niet uit voor minder dan een tientje per uur![]()
![]()
...
Dan zet je je rode hoed op bij de sollicitatiequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb 1 certificering niet van de plaatjes op jullie website![]()
redhat
Gewoon deze opzetten tijdens je sollicitatiegesprek, dan komt het helemaal goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
redhat
Hup, verder studerenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
redhat
Die van jou smaakte goed. Alleen zaterdagmiddag niet meerquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je had al een soort van muffins gehadEn die quiche maak ik nog wel een keer voor jullie
![]()
Al waren die van Muck echt
![]()
![]()
Dus misschien stuur ik haar weer de keuken in
![]()
![]()
mijn huis gaat helaas even voor vriendquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Je komt ze maar halen, prutrotterdammert.
ik had wel een zwartequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zet je je rode hoed op bij de sollicitatie![]()
GMarTAquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zet je je rode hoed op bij de sollicitatie![]()
FELI Wokquote:
Mag ik voor één keer de koffie inruilen voor de serveersterquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
GEFELICTEERD![]()
[ afbeelding ]
thanksquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
FELI Wok
[..]
Mag ik voor één keer de koffie inruilen voor de serveerster![]()
Waren ze zaterdag al niet lekker meer?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Die van jou smaakte goed. Alleen zaterdagmiddag niet meer
[..]
mijn huis gaat helaas even voor vriend
Ja, daar ga je al he.. geen red hat...quote:
helaas niet lieverd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waren ze zaterdag al niet lekker meer?![]()
dan moet je er dikkere snaren op gooienquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:18 schreef RockNijntje het volgende:
Vingers helemaal kapot door die dunne snaren
Weet je hoe een baas je dan bentquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
redhat
Dan kan je net zo goed meteen een bass kopenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan moet je er dikkere snaren op gooien
quote:
doe dat!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed meteen een bass kopen
Dan huur je Ed en Willem B. inquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Die van jou smaakte goed. Alleen zaterdagmiddag niet meer
[..]
mijn huis gaat helaas even voor vriend
oh dat zou kunnen. Dan stond het dekseltje nog open geschoven gok ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hoe kan dat nou?
Zat het bakje niet goed dicht?
Ik had namelijk nog een stel in een bakje zitten en die heb ik maandag met de collega's gegeten en die smaakten nog prima
![]()
die zijn er maar kunnen ook niet alles met zijn 2 hoor.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh dat zou kunnen. Dan stond het dekseltje nog open geschoven gok ik.
das wel meteen heel extreemquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed meteen een bass kopen
Ik hoef geen bassquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
doe dat!
Deze Bas is af te halen in zeeland!
Nee. Neem jij de koffie maar, dan neem ik de juffrouwquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
FELI Wok
[..]
Mag ik voor één keer de koffie inruilen voor de serveerster![]()
Ik ken anders een kei-knappe bas.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hoef geen bass(en ook geen Bas)
Ik ook wel hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ken anders een kei-knappe bas.
oh zeg dat danquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hoef geen bass(en ook geen Bas)
black hatquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, daar ga je al he.. geen red hat...
ik moet me echt eens gaan specialiserenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je hoe een baas je dan bent![]()
Ik heb er zoveel niet
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]De volgende keer houden jullie het bakje ook maar
![]()
Ja maar ja maar, die wordt gesponsord door Microsoftquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
black hat
[..]
ik moet me echt eens gaan specialiseren![]()
het wordt veel allemaal
Bis Later Wokquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
15:30
hoogste tijd voor operatie stofwolk
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Wel thuisquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
whahaha dies tofquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor werk doe je eigenlijk? In zo'n groot gebouw (die ik overigens niet heb gezien toen ik naar Rotterdam ging)quote:
Volgens mijn fobo ben ik Service Delivery Manager IT (wat ik ook ben)quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je eigenlijk? In zo'n groot gebouw (die ik overigens niet heb gezien toen ik naar Rotterdam ging)
woehoeeeeiiiquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Volgens mijn fobo ben ik Service Delivery Manager IT (wat ik ook ben)
Daar gaat mijn imago (oh wachtquote:
Nerdsquote:
ja nou. jeetje.. ik heb gewoon een zwak voor nerds.. en savonds is het wel handig om in slaap te komenquote:
Is onze Nerd Talk dan zo slaapverwekkend?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nou. jeetje.. ik heb gewoon een zwak voor nerds.. en savonds is het wel handig om in slaap te komen![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is onze Nerd Talk dan zo slaapverwekkend?
Nerd meldtquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nou. jeetje.. ik heb gewoon een zwak voor nerds.. en savonds is het wel handig om in slaap te komen![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:41 schreef Toekito het volgende:
Ligt het aan mij of is Nederland massaal aan het verharden?
Oh een beetje wind enzo, boeie, veranderd nog wel een paar keerquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
704 Teletekst wo 02 feb
W E E R vooruitzichten
Tot en met maandag
Donderdag overdag nog rustig weer.
Vrijdag en zaterdag volgt onstuimig
herfstweer met veel wind.Zondag is er
minder wind,maar valt er veel regen.De
maxima lopen op naar 10 graden.
weerrapport nieuws index sport![]()
![]()
storm...quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
704 Teletekst wo 02 feb
W E E R vooruitzichten
Tot en met maandag
![]()
ik vraag aan een klant gewoon: Wat is u telefooncentrale?quote:
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
WB RN![]()
Lekker veel herrie gemaakt?
Hey MDquote:
Toen was de rest van de buurt heel blijquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JaDe koptelefoon zat ingeplugd en stond zo hard dat ik hem zonder op te hebben kom horen, toen plugde ik hem uit en ja, dan weet je het wel
Het kan ook zijn dat je per toeval zulke gladiolen aan de telefoon krijgtquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik vraag aan een klant gewoon: Wat is u telefooncentrale?
Gaat die helemaal los dat ik geen debiele vragen moet stellen en zijn lijn moet maken e.d..
En als die nou de enige was. Vele van zulke apen melden zich vandaag de dag bij ons.
Ik maak me echt zorgen om NL dankzij dit soort figuren.
Duckyquote:
Welkom terugquote:
Nah, denk dat ze het net niet gehoord hebbenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toen was de rest van de buurt heel blij
Doe jij alleen randstad ofzo?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik vraag aan een klant gewoon: Wat is u telefooncentrale?
Gaat die helemaal los dat ik geen debiele vragen moet stellen en zijn lijn moet maken e.d..
En als die nou de enige was. Vele van zulke apen melden zich vandaag de dag bij ons.
Ik maak me echt zorgen om NL dankzij dit soort figuren.
ik heb nog veel lol onderling en met sommige klanten ook maar weiger me de dood in te laten scheldenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat je per toeval zulke gladiolen aan de telefoon krijgtmaar ik merk zelf ook wel dat het wat onvriendelijker geworden is enzo...
Maar de mensen hier maken voor mij echt veel goed
Dus houd je vast aan de positieve dingen
Neuh Neuhquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nah, denk dat ze het net niet gehoord hebben
En toen blies je je speakertjes op?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JaDe koptelefoon zat ingeplugd en stond zo hard dat ik hem zonder op te hebben kom horen, toen plugde ik hem uit en ja, dan weet je het wel
Ik merkte dat in de winkel ook heel erg... zo'n verschil met 10 jaar terug ..quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat je per toeval zulke gladiolen aan de telefoon krijgtmaar ik merk zelf ook wel dat het wat onvriendelijker geworden is enzo...
Maar de mensen hier maken voor mij echt veel goed
Dus houd je vast aan de positieve dingen
Dat snap ik, zou ik ook niet accepterenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb nog veel lol onderling en met sommige klanten ook maar weiger me de dood in te laten schelden
Ach joh, dan moet je in mijn mailbox meelezenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb nog veel lol onderling en met sommige klanten ook maar weiger me de dood in te laten schelden
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe jij alleen randstad ofzo?
Bij bij ons valt dat allemaal reuze mee nog joh!
heel Nederland maar het zijn veelal mensen uit de Randstad met kleine bedrijfjes. Zonder deugdelijke contracten voor service e.d. maar wel denken dat ze gelijk aan Shell/AH/Heineken enzulks zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe jij alleen randstad ofzo?
Bij bij ons valt dat allemaal reuze mee nog joh!
'Speakertjes'?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En toen blies je je speakertjes op?
Hoef ik niet te doen dan ben ik bang dat de ruiten eruit vliegen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het was best wel een hard geluid en hij stond nog maar op een kwart van wat ie kanquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoef ik niet te doen dan ben ik bang dat de ruiten eruit vliegen.
Heeft bij mijn setup meer met wattage en instelling te maken dan hoe hard.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het was best wel een hard geluid en hij stond nog maar op een kwart van wat ie kan![]()
En terechtquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ow okequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Heeft bij mijn setup meer met wattage en instelling te maken dan hoe hard.
Ik weet niet of het bedrijf daar zo blij mee is als je gaat dreigen om op te hangen hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En terechtGewoon de waarschuwen dat je de verbinding verbreekt als ze jou niet met respect behandelen en als ze dan nog niet luisteren gewoon ophangen
Werkte bij mij altijd erg goed, met name als je mensen kan helpen, heb nog maar 2 of 3 mensen in 5 jaar tijd hoeven op te hangen
Dat was toegestaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet niet of het bedrijf daar zo blij mee is als je gaat dreigen om op te hangen hoor
Ohja verrot schelden is natuurlijk onacceptabel, ik had het meer over gewoon onaardige mensen die nors en narrig deden en zoquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat was toegestaanJe laat je als medewerker toch niet verrot schelden? Daar zijn grenzen aan, een bedrijf wil zo'n klant ook liever niet meer helpen
Wij hebben ze wel gehad hoor, die belden op dat ze met de auto voor het pand stonden en als er niemand kwam praten dat ze em de pui in reden
Dan werd er netjes met ze gepraat en verlieten ze zonder verzekeringen weer het pand. Zulke klanten wil je gewoon niet
Oh nee, daar deed ik dan extra aardig tegen, want dan werden ze alleen maar chagrijnigerquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja verrot schelden is natuurlijk onacceptabel natuurlijk ik had het meer over gewoon onaardige mensen die nors en narrig deden en zo
Dat snap ik en meer dan terechtquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat was toegestaanJe laat je als medewerker toch niet verrot schelden? Daar zijn grenzen aan, een bedrijf wil zo'n klant ook liever niet meer helpen
Wij hebben ze wel gehad hoor, die belden op dat ze met de auto voor het pand stonden en als er niemand kwam praten dat ze em de pui in reden
Dan werd er netjes met ze gepraat en verlieten ze zonder verzekeringen weer het pand. Zulke klanten wil je gewoon niet
En dreigen is het ook niet echt, het is gewoon aangeven dat je niet op zo'n manier behandeld wilt worden
ja leuk is dat ..quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh nee, daar deed ik dan extra aardig tegen, want dan werden ze alleen maar chagrijniger![]()
2 of 3 mensen opgehangenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En terechtGewoon de waarschuwen dat je de verbinding verbreekt als ze jou niet met respect behandelen en als ze dan nog niet luisteren gewoon ophangen
Werkte bij mij altijd erg goed, met name als je mensen kan helpen, heb nog maar 2 of 3 mensen in 5 jaar tijd hoeven op te hangen
Begrijpend lezen?quote:
Over Toek's werk dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Begrijpend lezen?![]()
Nee, Toek werkt op de klantenservice van KPN
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja leuk is dat ..ik had dat altijd met mijn ex-schoonmoeder.. takkewijf
en hoe rustiger ik deed hoe meer zij uit der plaat ging... machtig mooi vond ik dat
Sorry, ik bedoelde de telefoonquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
2 of 3 mensen opgehangen![]()
![]()
???????
Jij.... Jij... MOORDWIJF!
Eigenlijk over stomme klanten in het algemeenquote:
Die draadlozequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh nee, daar deed ik dan extra aardig tegen, want dan werden ze alleen maar chagrijniger![]()
Dat snap ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja leuk is dat ..ik had dat altijd met mijn ex-schoonmoeder.. takkewijf
en hoe rustiger ik deed hoe meer zij uit der plaat ging... machtig mooi vond ik dat
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
2 of 3 mensen opgehangen![]()
![]()
???????
Jij.... Jij... MOORDWIJF!
nou ja als ze persoonlijk worden mogen we dat na 2 waarschuwingen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet niet of het bedrijf daar zo blij mee is als je gaat dreigen om op te hangen hoor
Aha, nou die zijn er zat volgens mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eigenlijk over stomme klanten in het algemeen
Ja ik ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja![]()
Ik houd van spelletjes spelen met zulke mensen
![]()
Uitwaaien op het strand vrijdagquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
704 Teletekst wo 02 feb
W E E R vooruitzichten
Tot en met maandag
![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ookze liep echt rood aan ook
ik werd er zelfs een beetje bang van toen
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, er zijn veel enge mensen
![]()
Sommige slaan echt allesquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja als ze persoonlijk worden mogen we dat na 2 waarschuwingen.
Is vandaag nog niet voorgekomen maar wel dat ik echt dacht: Hoe ga jij met je klanten om of hoe run jij je bedrijf.
Net weer 1 bij collega van mij: Ja mijn snelheid van internet is maar 1,5 MB en ik moet 8 hebben.
Mijn collega pakt zijn contract: 1,5 down en 500 kb up en geeft dat door aan klant.
Ik hoorde die man hier (1 plek verder dus) mijn collega vertellen dat het een incompetente zak patat is die zijn werk niet snapt.
Ik was echt verbaasd.
Maar die gast haalt het niet bij de man die zegt dood te gaan daar zijn internet van f*cking ziggo, dus niet mijn probleem of die van welke idiote collega ook, niet werkt.
Echt WTF!
Waaien als een aap, wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
terug van de winkel. Het is koud en vooral guur want het waait als een aap.
En wat voor thee heb je dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:11 schreef Teal het volgende:
Ik kwam even melden dat mijn thee lekker is
Als een aap?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
terug van de winkel. Het is koud en vooral guur want het waait als een aap.
Fijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:11 schreef Teal het volgende:
Geweldigquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja als ze persoonlijk worden mogen we dat na 2 waarschuwingen.
Is vandaag nog niet voorgekomen maar wel dat ik echt dacht: Hoe ga jij met je klanten om of hoe run jij je bedrijf.
Net weer 1 bij collega van mij: Ja mijn snelheid van internet is maar 1,5 MB en ik moet 8 hebben.
Mijn collega pakt zijn contract: 1,5 down en 500 kb up en geeft dat door aan klant.
Ik hoorde die man hier (1 plek verder dus) mijn collega vertellen dat het een incompetente zak patat is die zijn werk niet snapt.
Ik was echt verbaasd.
Maar die gast haalt het niet bij de man die zegt dood te gaan daar zijn internet van f*cking ziggo, dus niet mijn probleem of die van welke idiote collega ook, niet werkt.
Echt WTF!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:11 schreef Teal het volgende:
Een extreem winderige gorilla?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waaien als een aap, wat moet ik me daar bij voorstellen?
Wat voor hotelquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als een aap?![]()
Maar het is echt koud ja
Hoe is het met je rug eigenlijk de laatste tijd?En ik begreep van Mart dat jij ook in een hotel slaapt?
Ik bob sowieso, dus ik kan jou dan 's nachts daar wel afzetten als je dat wilt
Zo zien we het graagquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:11 schreef Teal het volgende:
Vandeweek mailde er nog 1 naar de No Replay (die wij dus wel zien maar niks mee doen) dat hij zijn router ergens door het raam ging mikken. Prima ik zit 20 hoog dus succes!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dreigen is het ook niet echt, het is gewoon aangeven dat je niet op zo'n manier behandeld wilt worden
Aah gadverdammequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een extreem winderige gorilla?
weet nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat voor hotel
ik wil ook in een hotel.... met een bad
Hahahaquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik houd van spelletjes spelen met zulke mensen
![]()
[..]
Sorry, ik bedoelde de telefoon
Als een aap ja. Je moest eens weten wat apen allemaal kunnenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als een aap?![]()
Maar het is echt koud ja
Hoe is het met je rug eigenlijk de laatste tijd?En ik begreep van Mart dat jij ook in een hotel slaapt?
Ik bob sowieso, dus ik kan jou dan 's nachts daar wel afzetten als je dat wilt
* LovelyLady maakt een scheetgeluidje pfffffffffffffffffffffrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrtquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Een extreem winderige gorilla?
quote:
intern is er wel zo'n lijst!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Wel opschrijven als je thuiskomt he
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
weet nietEn volgens mij heeft onze kamer een bad
![]()
Dus als je in bad wilt slapen?
![]()
![]()
En anders, ST en ik gaan toch wat eerder heen enzo, dan kunnen we misschien wel taxi-en, even kijkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als een aap ja. Je moest eens weten wat apen allemaal kunnen![]()
Dat afzetten zou wel relaxt zijn ja, ik moet nog ff kijken hoe ik van het station naar dat hotel kom en dan weer naar Mart en zo. Maar dat zal wel goed komen somehow
Dat is wel heel luxequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
weet nietEn volgens mij heeft onze kamer een bad
![]()
Dus als je in bad wilt slapen?
![]()
![]()
zwak hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:14 schreef Teal het volgende:
[..]
Maar ik ga weer terug naar de GRTD sc want 2 kan ik niet volgen
Sommige...quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
Vandeweek mailde er nog 1 naar de No Replay (die wij dus wel zien maar niks mee doen) dat hij zijn router ergens door het raam ging mikken. Prima ik zit 20 hoog dus succes!
Slapen in het water?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan moet ik om het kwartier het bad bijvullen met warm water
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady maakt een scheetgeluidje pfffffffffffffffffffffrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt![]()
hihi
Wij hadden een heel boekwerk met grappige uitsprakenquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady maakt een scheetgeluidje pfffffffffffffffffffffrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt![]()
hihi
Nee!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
ST en ik gaan toch wat eerder heen
Weet je hoe veel moeite ik dan moet doen om te antwoorden van veel succesquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
Vandeweek mailde er nog 1 naar de No Replay (die wij dus wel zien maar niks mee doen) dat hij zijn router ergens door het raam ging mikken. Prima ik zit 20 hoog dus succes!
oma-handjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Slapen in het water?Hoe zou je er dan wel niet uitkomen 's morgens?
![]()
Als een krent of een bejaardequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Slapen in het water?Hoe zou je er dan wel niet uitkomen 's morgens?
![]()
Nee nee nee, naar Zandvoortquote:
Niet alleen handjes danquote:
Hij is hier regelmatig te vindenquote:
Lijkt me vrij pijnlijkquote:
sstttt straks komt Stu weer de lapo kapenquote:
Haha, ok tof om te wetenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij is hier regelmatig te vinden![]()
Ik denk dat mijn huid helemaal zou uitdrogenquote:
dies nog aan het werkquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
sstttt straks komt Stu weer de lapo kapen
Snel danquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
sstttt straks komt Stu weer de lapo kapen
Oh in dat gevalquote:
Vanaf het station is het naar het hotel denk ik ongeveer 15 minuten lopen. Vanaf station naar mijn huis is 20 minuten lopen. Als je bij het hotel bent voordat er iemand bij mij is, zou ik je nog op kunnen halen bij het hotelquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als een aap ja. Je moest eens weten wat apen allemaal kunnen![]()
Dat afzetten zou wel relaxt zijn ja, ik moet nog ff kijken hoe ik van het station naar dat hotel kom en dan weer naar Mart en zo. Maar dat zal wel goed komen somehow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |