nou ja als ze persoonlijk worden mogen we dat na 2 waarschuwingen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet niet of het bedrijf daar zo blij mee is als je gaat dreigen om op te hangen hoor
Aha, nou die zijn er zat volgens mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eigenlijk over stomme klanten in het algemeen
Ja ik ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja![]()
Ik houd van spelletjes spelen met zulke mensen
![]()
Uitwaaien op het strand vrijdagquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
704 Teletekst wo 02 feb
W E E R vooruitzichten
Tot en met maandag
Donderdag overdag nog rustig weer.
Vrijdag en zaterdag volgt onstuimig
herfstweer met veel wind.Zondag is er
minder wind,maar valt er veel regen.De
maxima lopen op naar 10 graden.
weerrapport nieuws index sport![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ookze liep echt rood aan ook
ik werd er zelfs een beetje bang van toen
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, er zijn veel enge mensen
![]()
Sommige slaan echt allesquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja als ze persoonlijk worden mogen we dat na 2 waarschuwingen.
Is vandaag nog niet voorgekomen maar wel dat ik echt dacht: Hoe ga jij met je klanten om of hoe run jij je bedrijf.
Net weer 1 bij collega van mij: Ja mijn snelheid van internet is maar 1,5 MB en ik moet 8 hebben.
Mijn collega pakt zijn contract: 1,5 down en 500 kb up en geeft dat door aan klant.
Ik hoorde die man hier (1 plek verder dus) mijn collega vertellen dat het een incompetente zak patat is die zijn werk niet snapt.
Ik was echt verbaasd.
Maar die gast haalt het niet bij de man die zegt dood te gaan daar zijn internet van f*cking ziggo, dus niet mijn probleem of die van welke idiote collega ook, niet werkt.
Echt WTF!
Waaien als een aap, wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
terug van de winkel. Het is koud en vooral guur want het waait als een aap.
En wat voor thee heb je dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:11 schreef Teal het volgende:
Ik kwam even melden dat mijn thee lekker is
Als een aap?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
terug van de winkel. Het is koud en vooral guur want het waait als een aap.
Fijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:11 schreef Teal het volgende:
Geweldigquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja als ze persoonlijk worden mogen we dat na 2 waarschuwingen.
Is vandaag nog niet voorgekomen maar wel dat ik echt dacht: Hoe ga jij met je klanten om of hoe run jij je bedrijf.
Net weer 1 bij collega van mij: Ja mijn snelheid van internet is maar 1,5 MB en ik moet 8 hebben.
Mijn collega pakt zijn contract: 1,5 down en 500 kb up en geeft dat door aan klant.
Ik hoorde die man hier (1 plek verder dus) mijn collega vertellen dat het een incompetente zak patat is die zijn werk niet snapt.
Ik was echt verbaasd.
Maar die gast haalt het niet bij de man die zegt dood te gaan daar zijn internet van f*cking ziggo, dus niet mijn probleem of die van welke idiote collega ook, niet werkt.
Echt WTF!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:11 schreef Teal het volgende:
Een extreem winderige gorilla?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waaien als een aap, wat moet ik me daar bij voorstellen?
Wat voor hotelquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als een aap?![]()
Maar het is echt koud ja
Hoe is het met je rug eigenlijk de laatste tijd?En ik begreep van Mart dat jij ook in een hotel slaapt?
Ik bob sowieso, dus ik kan jou dan 's nachts daar wel afzetten als je dat wilt
Zo zien we het graagquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:11 schreef Teal het volgende:
Vandeweek mailde er nog 1 naar de No Replay (die wij dus wel zien maar niks mee doen) dat hij zijn router ergens door het raam ging mikken. Prima ik zit 20 hoog dus succes!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat was toegestaanJe laat je als medewerker toch niet verrot schelden? Daar zijn grenzen aan, een bedrijf wil zo'n klant ook liever niet meer helpen
Wij hebben ze wel gehad hoor, die belden op dat ze met de auto voor het pand stonden en als er niemand kwam praten dat ze em de pui in reden
Dan werd er netjes met ze gepraat en verlieten ze zonder verzekeringen weer het pand. Zulke klanten wil je gewoon niet
En dreigen is het ook niet echt, het is gewoon aangeven dat je niet op zo'n manier behandeld wilt worden
Aah gadverdammequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een extreem winderige gorilla?
weet nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat voor hotel
ik wil ook in een hotel.... met een bad
Hahahaquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik houd van spelletjes spelen met zulke mensen
![]()
[..]
Sorry, ik bedoelde de telefoon
Als een aap ja. Je moest eens weten wat apen allemaal kunnenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als een aap?![]()
Maar het is echt koud ja
Hoe is het met je rug eigenlijk de laatste tijd?En ik begreep van Mart dat jij ook in een hotel slaapt?
Ik bob sowieso, dus ik kan jou dan 's nachts daar wel afzetten als je dat wilt
* LovelyLady maakt een scheetgeluidje pfffffffffffffffffffffrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrtquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Een extreem winderige gorilla?
quote:
intern is er wel zo'n lijst!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Wel opschrijven als je thuiskomt he
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
weet nietEn volgens mij heeft onze kamer een bad
![]()
Dus als je in bad wilt slapen?
![]()
![]()
En anders, ST en ik gaan toch wat eerder heen enzo, dan kunnen we misschien wel taxi-en, even kijkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als een aap ja. Je moest eens weten wat apen allemaal kunnen![]()
Dat afzetten zou wel relaxt zijn ja, ik moet nog ff kijken hoe ik van het station naar dat hotel kom en dan weer naar Mart en zo. Maar dat zal wel goed komen somehow
Dat is wel heel luxequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
weet nietEn volgens mij heeft onze kamer een bad
![]()
Dus als je in bad wilt slapen?
![]()
![]()
zwak hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:14 schreef Teal het volgende:
[..]
Maar ik ga weer terug naar de GRTD sc want 2 kan ik niet volgen
Sommige...quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
Vandeweek mailde er nog 1 naar de No Replay (die wij dus wel zien maar niks mee doen) dat hij zijn router ergens door het raam ging mikken. Prima ik zit 20 hoog dus succes!
Slapen in het water?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan moet ik om het kwartier het bad bijvullen met warm water
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady maakt een scheetgeluidje pfffffffffffffffffffffrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt![]()
hihi
Wij hadden een heel boekwerk met grappige uitsprakenquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady maakt een scheetgeluidje pfffffffffffffffffffffrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt![]()
hihi
Nee!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
ST en ik gaan toch wat eerder heen
Weet je hoe veel moeite ik dan moet doen om te antwoorden van veel succesquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
Vandeweek mailde er nog 1 naar de No Replay (die wij dus wel zien maar niks mee doen) dat hij zijn router ergens door het raam ging mikken. Prima ik zit 20 hoog dus succes!
oma-handjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Slapen in het water?Hoe zou je er dan wel niet uitkomen 's morgens?
![]()
Als een krent of een bejaardequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Slapen in het water?Hoe zou je er dan wel niet uitkomen 's morgens?
![]()
Nee nee nee, naar Zandvoortquote:
Niet alleen handjes danquote:
Hij is hier regelmatig te vindenquote:
Lijkt me vrij pijnlijkquote:
sstttt straks komt Stu weer de lapo kapenquote:
Haha, ok tof om te wetenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij is hier regelmatig te vinden![]()
Ik denk dat mijn huid helemaal zou uitdrogenquote:
dies nog aan het werkquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
sstttt straks komt Stu weer de lapo kapen
Snel danquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
sstttt straks komt Stu weer de lapo kapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |