of een handig hulpmiddelquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een aanslag is ook een redelijke ramp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Je moet ook niet bekendmaken dat de koffie altijd klaar staatquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:55 schreef Symphonic het volgende:
Sjonge jonge het lijkt welde zoete inval hier
Lijkt wel of iedereen vandaag een uitje heeft gepland bij het roosterbureau
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
of een handig hulpmiddel
ik gebruik dat ding nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Jawel.quote:
lekker hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel.
Ik had een groentesoepje dat nog niet half zo lekker was als jouw groentesoep, en boterhammetjes van thuis, en worteltjes.
zitten er knopjes op?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
uhm weet iemand hoe ik mijn beeldscherm lichter kan zetten....
Stukje naar het raam lopenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
in beeldscherm instellingen. Is per pc/laptop verschillend!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
laptopscherm ik heb al bij energiebeheer gekekenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zitten er knopjes op?
is het een laptopscherm of een normaal computerscherm?
Echt aan jou heb ik ook niets he, botte boerquote:
Oh jammerquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
Echt aan jou heb ik ook niets he, botte boer
er zitten geen icoontjes op je toetsenbord daar voor? meestal een zonnetje?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
laptopscherm ik heb al bij energiebeheer gekeken
[..]
Echt aan jou heb ik ook niets he, botte boer
bek houwuh ouwuh, je komt maar zelf van je dikke reet af en ga zelf maar bier halenquote:
Nou lekkerquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, eerst maar een bakkie koffie dan
Hoe is het nouquote:
jumjumquote:
Okeujquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:18 schreef Toekito het volgende:
Muck
vergeet jij UPC en de verhuiskaartjes niet vandaag mevrouw?
Kut.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:21 schreef Muck het volgende:
[..]
jumjum
[..]
Okeuj
[..]
Kut.
En met jou dan?
Hier ook veel aan mijn kop, over een week weer na het ziekenhuis en ik heb al een dag of 3 ontzettende buikpijn, waardoor ik even niet wil klussenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:22 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Hier gaat het wel.
Drukdrukdruk, veel te veel aan mijn kop, maar voor de rest wel ok.
oeh noess, buikpijn is nie fijn .. Zou je niet eens naar een dokter gaan als het al 3 dagen zo is?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier ook veel aan mijn kop, over een week weer na het ziekenhuis en ik heb al een dag of 3 ontzettende buikpijn, waardoor ik even niet wil klussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |