quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan heb je zelfs de Bijlmerramp niet bewust mee gemaakt.Niet bewust nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enige ramp die ik bewust mee heb gemaakt is volgens mij 9-11. Nouja, vanuit Nederland dan.
![]()
Ok.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hij is met kerst 1989 geëxecuteerd
Daar heb ik niet eens opgelet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een Manta met een 12-ABC-3 style kenteken ja
De vuurwerkramp in Enschede weet je ook niet meer?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet bewust nee.Enige ramp die ik bewust mee heb gemaakt is volgens mij 9-11. Nouja, vanuit Nederland dan.
Ik noem 9-11 geen ramp maar een aanslag maar dat terzijdequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet bewust nee.Enige ramp die ik bewust mee heb gemaakt is volgens mij 9-11. Nouja, vanuit Nederland dan.
een aanslag is ook een redelijke rampquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik noem 9-11 geen ramp maar een aanslag maar dat terzijde
Ligt er aan hoe je er tegen aankijkt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een aanslag is ook een redelijke ramp
van onderen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je er tegen aankijkt.
Oh, jawel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
De vuurwerkramp in Enschede weet je ook niet meer?
nou ja geloof dat het een best grote ramp is. Dus ramp is zacht uitgedrukt.quote:
Als het over bewust gaat misschien wel jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
haha, je hebt alleen de moerdijkramp meegemaakt
die weet ik wel weer goed net als volendam. Echt vreselijk voor de betrokkenen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
De vuurwerkramp in Enschede weet je ook niet meer?
En dat noemt zich Kentekenplaatquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:39 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Daar heb ik niet eens opgelet.
Ik twee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
haha, je hebt alleen de moerdijkramp meegemaakt
Ik weet ze allemaal nog.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
die weet ik wel weer goed net als volendam. Echt vreselijk voor de betrokkenen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |