Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
Lekker op tijdquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:09 schreef Myraela het volgende:
Gawd. Ik moet nu eigenlijk mijn bed uit en me klaarmaken voor werk.
pas om kwart over 1 beginnen. Dus half 1 weg eigenlijk. Weer 4uur lang oude mensen lastig vallen. Zo maar eens prberen of mijn pijnstillers werken.quote:
wokquote:
hup eruitquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:09 schreef Myraela het volgende:
Gawd. Ik moet nu eigenlijk mijn bed uit en me klaarmaken voor werk.
*Steelt lunch*quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:16 schreef AltarOfSacrifice het volgende:
Gebakken ei + spek + roggebrood + versgeperste sinasappel. Koninglunch.
als jij mij werk hier komt doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:10 schreef DaMart het volgende:
Niemand vindt werken leuk, dus wil niemand even ruilen vandaag?
diefquote:
Stelen van nieuwe mag nietquote:
Baas.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:16 schreef AltarOfSacrifice het volgende:
Gebakken ei + spek + roggebrood + versgeperste sinasappel. Koninglunch.
toekquote:
smakelijk koenquote:
ben je die vergetenquote:
Whehequote:Op woensdag 2 februari 2011 12:22 schreef MPG het volgende:
Even in de herhaling voor wie 'm gisteren gemist hebben:
'Niemand fickt mit Maaskantje'
"Du bleibst verdammt noch mal von meinem Bier weg, du Fickschnitzel!"
Ojaa op z'n werk natuurlijkquote:
Ik ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:23 schreef Toekito het volgende:
Ik sta in de wachtrij voor zo'n diagramding
ik wil hem helemaal wel zien!quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:22 schreef MPG het volgende:
Hihiquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:17 schreef RockNijntje het volgende:
Leuk trouwens, een nieuweWelkom AlterOfSacrifice
Pardon?quote:
Wel in KSC blijven posten hč?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:25 schreef AltarOfSacrifice het volgende:
[..]
Hihi![]()
Dankjewel!, wat een warmte
![]()
Tijd voor een rap bakkie pleur voor ik weer naar studiefabriek-NHL fiets.
Oeh dat zou ik vandaag niet volhoudenquote:
Hoe typte je dat dan?quote:
mijn hoofd is te klein voor wat er in zitquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Pardon?
Hoe kan dat nou?
Is het weer zover?
ik ook niet hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeh dat zou ik vandaag niet volhouden
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:22 schreef MPG het volgende:
Oei oei, dus dalijk komt het beest in Wok los?quote:
Hai mopquote:
Ging wel lekker,quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Hai mop![]()
Hoe is het? Hoe ging het rijden?
Ai, wokkie, das niet best kerelquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn hoofd is te klein voor wat er in zit![]()
en dat komt heeeeeel goed uit vandaag
[..]
ik ook niet hoor
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ai, wokkie, das niet best kerel!
Tijd voor een grouphug! Wie doet er mee!?
Hahaha, tijd voor afrijden dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ging wel lekker,hij wil van me af
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Hahaha, tijd voor afrijden dus!
Goed bezig jij!
smakelijk duckiequote:
Dat eerste zou echt fout klinken als het geen etenstijd wasquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:33 schreef wel.o.k het volgende:
iets naar binnen douwen en examen doen
heel veel succes lieve wokquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:33 schreef wel.o.k het volgende:
Haiquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
Goedemiddag.![]()
Even brood smeren.
Smakelijk, en bovenal: HEEL VEEL SUCCES MET JE EXAMEN!quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:33 schreef wel.o.k het volgende:
Maar het examen komt wél mooi in zichtquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er staan sowieso nog 2 lessen hoor
Daar mag jij nog helemaal niet over nadenken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat eerste zou echt fout klinken als het geen etenstijd was![]()
flitserquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
Goedemiddag.![]()
Even brood smeren.
ja ik denk hetquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar het examen komt wél mooi in zicht.
smakelijk en succes wokquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:33 schreef wel.o.k het volgende:
suikertjequote:
giertjequote:
Ojawel hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Daar mag jij nog helemaal niet over nadenken.
Goed idee. Ik ga ook lunchenquote:
lekker stappen in utrecht met DW en merelquote:
Nee, jij bent 14.quote:
Er is verschil tussen denken en doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, jij bent 14.![]()
Doe dat maar als je 16 bent.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
lekker stappen in utrecht met DW en merel
hele nacht lekker muziekjes zoals dit
mja ik heb ze al een keer live gezienquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
duitse petshopboysachtige muziek
Dat is waar, maar denken is de eerste stap.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er is verschil tussen denken en doen.
16, dat was in 1992.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er is verschil tussen denken en doen.
16, dat is al in 2012
Jongens zijn er eerder bijquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat is waar, maar denken is de eerste stap.![]()
* Kentekenplaat hoopt dat hij, als hij al kinderen krijgt, geen dochter krijgt.
je moet er van houdenquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik heb ze al een keer live gezien
aankomende vrijdag speelt combichrist en die zijn ook erg goed
plus ik ben benieuwd naar mortiis
ik wil ook geen dochter het idee dat ze later gaat stappen en alles wat er nog meer bijkomtquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat is waar, maar denken is de eerste stap.![]()
* Kentekenplaat hoopt dat hij, als hij al kinderen krijgt, geen dochter krijgt.
Maar die worden niet zo snel zwanger en die worden niet zo snel aangerand.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wil ook geen dochter het idee dat ze later gaat stappen en alles wat er nog meer bijkomt
nee doe me dan maar een zoon maak ik me een stuk minder druk om
N.v.tquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:44 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar die worden niet zo snel zwanger en die worden niet zo snel aangerand.
dank je komt wel goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je moet er van houdenmaar al vast veel plezier
Ajoh dan neem je toch een pilletjequote:Op woensdag 2 februari 2011 12:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
dank je komt wel goed
enige waar ik tegen opzie is de hele nacht doorhalen
maar goed als et mee zit is de kiosk wel open op et station
Toen was ik -4 tot 8 maandenquote:
Ik eerst nog heel lang 15, en toen 16quote:
wheheehe als et goed is komt mijn bestelling vanavond wel binnen maar geen pillen in ieder gevalquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ajoh dan neem je toch een pilletje
Dat wel ja. Al vielen mijn broer en ik wel mee wat dat betreft. En als ik een zoon heb die brommer wil rijden maak ik hem wel duidelijk dat ik het ding hoogstpersoonlijk in de hens steek als hij hem opvoert op er met zijn zatte harses op gaat rijden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
jongens zijn roekelozer en impulsief en klimmen in bomen en flikkeren eruit, lastig inschatten gevaar e.d.
blugh
ik hoef het niet te wetenquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
wheheehe als et goed is komt mijn bestelling vanavond wel binnen maar geen pillen in ieder geval
Ja, dat dus.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
jongens zijn roekelozer en impulsief en klimmen in bomen en flikkeren eruit, lastig inschatten gevaar e.d.
blugh
Weet ik niet, ging de deur uit en al voor ik bij de bus was moest ik spugen, ben mijn bed weer ingekropen.quote:
Ja, jij bent een half jaar jonger dan mijn halfbroertje.quote:
Een set blikjes met een groene m of zo?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
wheheehe als et goed is komt mijn bestelling vanavond wel binnen maar geen pillen in ieder geval
Ah jakkes, beterschapquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weet ik niet, ging de deur uit en al voor ik bij de bus was moest ik spugen, ben mijn bed weer ingekropen.
Beterschap...quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:47 schreef Myraela het volgende:
Weet ik niet, ging de deur uit en al voor ik bij de bus was moest ik spugen, ben mijn bed weer ingekropen.
Coolquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:47 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, jij bent een half jaar jonger dan mijn halfbroertje.
Ik werd ook pas na de helft van het jaar 20.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik eerst nog heel lang 15, en toen 16
mja het maakt dus niet zoveel uit, meisjes/jongens, en aan elke leeftijd zitten nadelenquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat dus.![]()
En hoi snoedelewoepsje![]()
Beterschapquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaat lekker daarquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:47 schreef Toekito het volgende:
en toen stond mijn systeem ineens uit..............heb maar computerhulp van KPN besteld.
en voordelenquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja het maakt dus niet zoveel uit, meisjes/jongens, en aan elke leeftijd zitten nadelen
Je moet je vinger ook niet in je keel stoppen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:47 schreef Toekito het volgende:
en toen stond mijn systeem ineens uit..............heb maar computerhulp van KPN besteld.
1 of andere hoeruhjong hier had div. systemen laten updaten om 12:30. Handig want daarna herstart diequote:
Ik vind ze beide leukquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en voordelen![]()
het maakt mij ook geen klap uit hoor, jongen of meisje
Ah gossie, de sipperdquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga Koen naar school brengen.. eens zien of hij het vol kan houden .. arme schaap hoest zich weer de longen uit het lijf
Succes en beterschap voor de kleine manquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga Koen naar school brengen.. eens zien of hij het vol kan houden .. arme schaap hoest zich weer de longen uit het lijf
was jij dat? dan neem ik mijn woorden terug!quote:
Ik ook wel hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind ze beide leuk
Stiekem wil ook wel een meisje
Zoals ik er nu over denk wil ik stiekem helemaal geen kinderen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind ze beide leuk
Stiekem wil ook wel een meisje
Ooooooooohh! Dat deed ik dys fout!quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:49 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je moet je vinger ook niet in je keel stoppen.
ja slapeloze nachten en er kan niks aan gedaan worden... dat vind ik stom, maar het kind heeft het wel benauwd en blijft in zijn hoest hangenquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
1 of andere hoeruhjong hier had div. systemen laten updaten om 12:30. Handig want daarna herstart die
hihiquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:50 schreef Toekito het volgende:
was jij dat? dan neem ik mijn woorden terug!
Heb je iets gegeten dat bedorven was? Of ben je ook gewoon misselijk en koortsig enzo?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ooooooooohh! Dat deed ik dys fout!
omdat ze hier van de 15 man IT hier er 14 uitgegooid hebben. En dan ook niet gekeken naar kwaliteit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
waarom sta ik er niet van te kijken
en pufjes enzo helpen ook niets?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja slapeloze nachten en er kan niks aan gedaan worden... dat vind ik stom, maar het kind heeft het wel benauwd en blijft in zijn hoest hangen
eet ze MPGquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed idee. Ik ga ook lunchen![]()
.
Eet smakelijk suikerbeeeeeeeeeb.
Kan niks aan gedaan worden? Mijn neefje had het ook en die moet nu pufjes omdat hij anders niet kan slapen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja slapeloze nachten en er kan niks aan gedaan worden... dat vind ik stom, maar het kind heeft het wel benauwd en blijft in zijn hoest hangen
nee heb gauw herstart en ben weer mijn collega's aan het helpen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hihi![]()
extra lang pauze nu dan?
Net zo als ik dus al zeiquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
omdat ze hier van de 15 man IT hier er 14 uitgegooid hebben. En dan ook niet gekeken naar kwaliteit.
pufjes?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en pufjes enzo helpen ook niets?
oh..hmmm.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee heb gauw herstart en ben weer mijn collega's aan het helpen!
net een echt bedrijf: Domme dingen all the wayquote:
nou ja kijk ik wil een vast contract en dus doe ik soms even extra hard mijn bestquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh..hmmm.
dan hielp het dus niets
Hmhm, inhalator met spullie zodat hij beter kan ademen en niet meer zo benauwd is?quote:
goed bezigquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja kijk ik wil een vast contract en dus doe ik soms even extra hard mijn best
flesquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
net een echt bedrijf: Domme dingen all the way
Die bedoel ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, inhalator met spullie zodat hij beter kan ademen en niet meer zo benauwd is?
symquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:55 schreef Symphonic het volgende:
Sjonge jonge het lijkt welde zoete inval hier
Lijkt wel of iedereen vandaag een uitje heeft gepland bij het roosterbureau
Thijs heeft deze:http://www.apotheek.nl/Me(...)px?mId=10704&rId=171quote:
ik heb dat nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, inhalator met spullie zodat hij beter kan ademen en niet meer zo benauwd is?
somsquote:
Niet gezellig?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:55 schreef Symphonic het volgende:
Hey Symquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:55 schreef Symphonic het volgende:
Bis Later LLquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb dat nieten dat krijg ik ook niet van de dokter.... iets met dat Koen te jong is ofzo
ik moet echt gaan nutot later
Thijs heeft het al vanaf dat hij 9 maanden was...quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb dat nieten dat krijg ik ook niet van de dokter.... iets met dat Koen te jong is ofzo
ik moet echt gaan nutot later
mijn broertje ook, zo'n mooie van david de kabouterquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs heeft het al vanaf dat hij 9 maanden was...
Mijn neefje heeft er zelfs drie. Ik weet alleen niet welke.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs heeft deze:http://www.apotheek.nl/Me(...)px?mId=10704&rId=171
Ik weet niet hoe oud Koen is, maar mijn neefje heeft het ook al vanaf dat hij anderhalf was.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geen koorts, wel een beetje griep-achtig, spierpijn, constant koud, draaierig/hoofdpijn. Alleen ik moet zeggen dat ik me nu al beter voel, maar dat kan ook aan de pijnstillers liggen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Heb je iets gegeten dat bedorven was? Of ben je ook gewoon misselijk en koortsig enzo?
Ik vond het onderwerp niet interessant, dus praatte er niet over meequote:
Ja, nu ik erover nadenk was 16 niet echt mijn beste jaar. Eenal psychiatrie, onderzoeken en dan weer therapie.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, lachen. De Berlijnse Muur viel
9 maanden!quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Griep zou heel goed kunnen, het heerst.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
geen koorts, wel een beetje griep-achtig, spierpijn, constant koud, draaierig/hoofdpijn. Alleen ik moet zeggen dat ik me nu al beter voel, maar dat kan ook aan de pijnstillers liggen.
Whehehe te gezelligquote:
Nee, toen was ik 13.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ze krijgen een soort kapje voor waar je dat ding op aansluit, een soort masker wat over de neus en de mond valt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
9 maanden!Is dat niet lastig voor hem te gebruiken dan?
Ik heb de Nederlandse nog niet eens gezienquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:14 schreef Trevland het volgende:
Wie gaat er mee naar de Duitse versie van new kids?
Hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, nu ik erover nadenk was 16 niet echt mijn beste jaar. Eenal psychiatrie, onderzoeken en dan weer therapie.Maar voor de rest wel zorgeloos op school, geen gezeik over jongens.
Berlijnse muur.Dat is echt voor mijn geboorte.
daar zat ik gisteren aan te denken. 1989 alweer..quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wel, ik vond hem tof.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb de Nederlandse nog niet eens gezien
Was dat laatste ook nog in 1989? Was dat niet een maand of wat later? In 1990?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar zat ik gisteren aan te denken. 1989 alweer..
En het einde van ceaucescu
Ikke welquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb de Nederlandse nog niet eens gezien
Ik was er wel maar weet er geen zak meer vanquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Was dat laatste ook nog in 1989? Was dat niet een maand of wat later? In 1990?
Die film lijkt me echt gaafquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik wel, ik vond hem tof.![]()
Maar ik ben wel van de slechte humor.
Ik vond hem geweldig. Het gaat echt nergens over en er gebeuren de meest debiele dingen in. Het is dat ze met euro's betalen maar anders zou je zweren dat het in de jaren 90 was. Happy hardcore, een citta, een manta, en ze zitten in een oude bus.quote:
Maar dat is ook in de sketchesquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik vond hem geweldig. Het gaat echt nergens over en er gebeuren de meest debiele dingen in. Het is dat ze met euro's betalen maar anders zou je zweren dat het in de jaren 90 was. Happy hardcore, een citta, een manta, en ze zitten in een oude bus.
De film is gewoon een zooi sketches aan elkaar geplakt en er een verhaal aan gebondenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dat is ook in de sketches
Ik vind de film wel leuker dan de sketches, behalve dat stuk waarin zogenaamd het budget op was.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
De film is gewoon een zooi sketches aan elkaar geplakt en er een verhaal aan gebonden
Ik vond het wel grappig en paste ook wel in lijn met de filmquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:22 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik vind de film wel leuker dan de sketches, behalve dat stuk waarin zogenaamd het budget op was.
Ja die wou ik er ook nog bij noemen iddquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar zat ik gisteren aan te denken. 1989 alweer..
En het einde van ceaucescu
nee hij is met kerst 1989 geëxecuteerdquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Was dat laatste ook nog in 1989? Was dat niet een maand of wat later? In 1990?
Dat dacht ik dus ook, maar dat blijkt dus toch niet zo te zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
De film is gewoon een zooi sketches aan elkaar geplakt en er een verhaal aan gebonden
Zo zag ik de film dus welquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar dat blijkt dus toch niet zo te zijn
een Manta met een 12-ABC-3 style kenteken jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik vond hem geweldig. Het gaat echt nergens over en er gebeuren de meest debiele dingen in. Het is dat ze met euro's betalen maar anders zou je zweren dat het in de jaren 90 was. Happy hardcore, een citta, een manta, en ze zitten in een oude bus.
precies!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan heb je zelfs de Bijlmerramp niet bewust mee gemaakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan heb je zelfs de Bijlmerramp niet bewust mee gemaakt.Niet bewust nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enige ramp die ik bewust mee heb gemaakt is volgens mij 9-11. Nouja, vanuit Nederland dan.
![]()
Ok.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hij is met kerst 1989 geëxecuteerd
Daar heb ik niet eens opgelet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een Manta met een 12-ABC-3 style kenteken ja
De vuurwerkramp in Enschede weet je ook niet meer?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet bewust nee.Enige ramp die ik bewust mee heb gemaakt is volgens mij 9-11. Nouja, vanuit Nederland dan.
Ik noem 9-11 geen ramp maar een aanslag maar dat terzijdequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet bewust nee.Enige ramp die ik bewust mee heb gemaakt is volgens mij 9-11. Nouja, vanuit Nederland dan.
een aanslag is ook een redelijke rampquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik noem 9-11 geen ramp maar een aanslag maar dat terzijde
Ligt er aan hoe je er tegen aankijkt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een aanslag is ook een redelijke ramp
van onderen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je er tegen aankijkt.
Oh, jawel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
De vuurwerkramp in Enschede weet je ook niet meer?
nou ja geloof dat het een best grote ramp is. Dus ramp is zacht uitgedrukt.quote:
Als het over bewust gaat misschien wel jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
haha, je hebt alleen de moerdijkramp meegemaakt
die weet ik wel weer goed net als volendam. Echt vreselijk voor de betrokkenen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
De vuurwerkramp in Enschede weet je ook niet meer?
En dat noemt zich Kentekenplaatquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:39 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Daar heb ik niet eens opgelet.
Ik twee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
haha, je hebt alleen de moerdijkramp meegemaakt
Ik weet ze allemaal nog.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
die weet ik wel weer goed net als volendam. Echt vreselijk voor de betrokkenen!
of een handig hulpmiddelquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een aanslag is ook een redelijke ramp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Je moet ook niet bekendmaken dat de koffie altijd klaar staatquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:55 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
of een handig hulpmiddel
ik gebruik dat ding nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Jawel.quote:
lekker hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel.
Ik had een groentesoepje dat nog niet half zo lekker was als jouw groentesoep, en boterhammetjes van thuis, en worteltjes.
zitten er knopjes op?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
uhm weet iemand hoe ik mijn beeldscherm lichter kan zetten....
Stukje naar het raam lopenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
in beeldscherm instellingen. Is per pc/laptop verschillend!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
laptopscherm ik heb al bij energiebeheer gekekenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zitten er knopjes op?
is het een laptopscherm of een normaal computerscherm?
Echt aan jou heb ik ook niets he, botte boerquote:
Oh jammerquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
Echt aan jou heb ik ook niets he, botte boer
er zitten geen icoontjes op je toetsenbord daar voor? meestal een zonnetje?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
laptopscherm ik heb al bij energiebeheer gekeken
[..]
Echt aan jou heb ik ook niets he, botte boer
bek houwuh ouwuh, je komt maar zelf van je dikke reet af en ga zelf maar bier halenquote:
Nou lekkerquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, eerst maar een bakkie koffie dan
Hoe is het nouquote:
jumjumquote:
Okeujquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:18 schreef Toekito het volgende:
Muck
vergeet jij UPC en de verhuiskaartjes niet vandaag mevrouw?
Kut.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:21 schreef Muck het volgende:
[..]
jumjum
[..]
Okeuj
[..]
Kut.
En met jou dan?
Hier ook veel aan mijn kop, over een week weer na het ziekenhuis en ik heb al een dag of 3 ontzettende buikpijn, waardoor ik even niet wil klussenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:22 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Hier gaat het wel.
Drukdrukdruk, veel te veel aan mijn kop, maar voor de rest wel ok.
oeh noess, buikpijn is nie fijn .. Zou je niet eens naar een dokter gaan als het al 3 dagen zo is?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier ook veel aan mijn kop, over een week weer na het ziekenhuis en ik heb al een dag of 3 ontzettende buikpijn, waardoor ik even niet wil klussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |