Ik ook wel hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind ze beide leuk
Stiekem wil ook wel een meisje
Zoals ik er nu over denk wil ik stiekem helemaal geen kinderen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind ze beide leuk
Stiekem wil ook wel een meisje
Ooooooooohh! Dat deed ik dys fout!quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:49 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je moet je vinger ook niet in je keel stoppen.
ja slapeloze nachten en er kan niks aan gedaan worden... dat vind ik stom, maar het kind heeft het wel benauwd en blijft in zijn hoest hangenquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
1 of andere hoeruhjong hier had div. systemen laten updaten om 12:30. Handig want daarna herstart die
hihiquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:50 schreef Toekito het volgende:
was jij dat? dan neem ik mijn woorden terug!
Heb je iets gegeten dat bedorven was? Of ben je ook gewoon misselijk en koortsig enzo?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ooooooooohh! Dat deed ik dys fout!
omdat ze hier van de 15 man IT hier er 14 uitgegooid hebben. En dan ook niet gekeken naar kwaliteit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
waarom sta ik er niet van te kijken
en pufjes enzo helpen ook niets?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja slapeloze nachten en er kan niks aan gedaan worden... dat vind ik stom, maar het kind heeft het wel benauwd en blijft in zijn hoest hangen
eet ze MPGquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed idee. Ik ga ook lunchen![]()
.
Eet smakelijk suikerbeeeeeeeeeb.
Kan niks aan gedaan worden? Mijn neefje had het ook en die moet nu pufjes omdat hij anders niet kan slapen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja slapeloze nachten en er kan niks aan gedaan worden... dat vind ik stom, maar het kind heeft het wel benauwd en blijft in zijn hoest hangen
nee heb gauw herstart en ben weer mijn collega's aan het helpen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hihi![]()
extra lang pauze nu dan?
Net zo als ik dus al zeiquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
omdat ze hier van de 15 man IT hier er 14 uitgegooid hebben. En dan ook niet gekeken naar kwaliteit.
pufjes?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en pufjes enzo helpen ook niets?
oh..hmmm.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee heb gauw herstart en ben weer mijn collega's aan het helpen!
net een echt bedrijf: Domme dingen all the wayquote:
nou ja kijk ik wil een vast contract en dus doe ik soms even extra hard mijn bestquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh..hmmm.
dan hielp het dus niets
Hmhm, inhalator met spullie zodat hij beter kan ademen en niet meer zo benauwd is?quote:
goed bezigquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja kijk ik wil een vast contract en dus doe ik soms even extra hard mijn best
flesquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
net een echt bedrijf: Domme dingen all the way
Die bedoel ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, inhalator met spullie zodat hij beter kan ademen en niet meer zo benauwd is?
symquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:55 schreef Symphonic het volgende:
Sjonge jonge het lijkt welde zoete inval hier
Lijkt wel of iedereen vandaag een uitje heeft gepland bij het roosterbureau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |