Dat wel ja. Al vielen mijn broer en ik wel mee wat dat betreft. En als ik een zoon heb die brommer wil rijden maak ik hem wel duidelijk dat ik het ding hoogstpersoonlijk in de hens steek als hij hem opvoert op er met zijn zatte harses op gaat rijden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
jongens zijn roekelozer en impulsief en klimmen in bomen en flikkeren eruit, lastig inschatten gevaar e.d.
blugh
ik hoef het niet te wetenquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
wheheehe als et goed is komt mijn bestelling vanavond wel binnen maar geen pillen in ieder geval
Ja, dat dus.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
jongens zijn roekelozer en impulsief en klimmen in bomen en flikkeren eruit, lastig inschatten gevaar e.d.
blugh
Weet ik niet, ging de deur uit en al voor ik bij de bus was moest ik spugen, ben mijn bed weer ingekropen.quote:
Ja, jij bent een half jaar jonger dan mijn halfbroertje.quote:
Een set blikjes met een groene m of zo?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
wheheehe als et goed is komt mijn bestelling vanavond wel binnen maar geen pillen in ieder geval
Ah jakkes, beterschapquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weet ik niet, ging de deur uit en al voor ik bij de bus was moest ik spugen, ben mijn bed weer ingekropen.
Beterschap...quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:47 schreef Myraela het volgende:
Weet ik niet, ging de deur uit en al voor ik bij de bus was moest ik spugen, ben mijn bed weer ingekropen.
Coolquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:47 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, jij bent een half jaar jonger dan mijn halfbroertje.
Ik werd ook pas na de helft van het jaar 20.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik eerst nog heel lang 15, en toen 16
mja het maakt dus niet zoveel uit, meisjes/jongens, en aan elke leeftijd zitten nadelenquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat dus.![]()
En hoi snoedelewoepsje![]()
Beterschapquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaat lekker daarquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:47 schreef Toekito het volgende:
en toen stond mijn systeem ineens uit..............heb maar computerhulp van KPN besteld.
en voordelenquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja het maakt dus niet zoveel uit, meisjes/jongens, en aan elke leeftijd zitten nadelen
Je moet je vinger ook niet in je keel stoppen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:47 schreef Toekito het volgende:
en toen stond mijn systeem ineens uit..............heb maar computerhulp van KPN besteld.
1 of andere hoeruhjong hier had div. systemen laten updaten om 12:30. Handig want daarna herstart diequote:
Ik vind ze beide leukquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en voordelen![]()
het maakt mij ook geen klap uit hoor, jongen of meisje
Ah gossie, de sipperdquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga Koen naar school brengen.. eens zien of hij het vol kan houden .. arme schaap hoest zich weer de longen uit het lijf
Succes en beterschap voor de kleine manquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga Koen naar school brengen.. eens zien of hij het vol kan houden .. arme schaap hoest zich weer de longen uit het lijf
was jij dat? dan neem ik mijn woorden terug!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |