Dat is waar, maar denken is de eerste stap.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er is verschil tussen denken en doen.
16, dat was in 1992.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er is verschil tussen denken en doen.
16, dat is al in 2012
Jongens zijn er eerder bijquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat is waar, maar denken is de eerste stap.![]()
* Kentekenplaat hoopt dat hij, als hij al kinderen krijgt, geen dochter krijgt.
je moet er van houdenquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik heb ze al een keer live gezien
aankomende vrijdag speelt combichrist en die zijn ook erg goed
plus ik ben benieuwd naar mortiis
ik wil ook geen dochter het idee dat ze later gaat stappen en alles wat er nog meer bijkomtquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat is waar, maar denken is de eerste stap.![]()
* Kentekenplaat hoopt dat hij, als hij al kinderen krijgt, geen dochter krijgt.
Maar die worden niet zo snel zwanger en die worden niet zo snel aangerand.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wil ook geen dochter het idee dat ze later gaat stappen en alles wat er nog meer bijkomt
nee doe me dan maar een zoon maak ik me een stuk minder druk om
N.v.tquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:44 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar die worden niet zo snel zwanger en die worden niet zo snel aangerand.
dank je komt wel goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je moet er van houdenmaar al vast veel plezier
Ajoh dan neem je toch een pilletjequote:Op woensdag 2 februari 2011 12:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
dank je komt wel goed
enige waar ik tegen opzie is de hele nacht doorhalen
maar goed als et mee zit is de kiosk wel open op et station
Toen was ik -4 tot 8 maandenquote:
Ik eerst nog heel lang 15, en toen 16quote:
wheheehe als et goed is komt mijn bestelling vanavond wel binnen maar geen pillen in ieder gevalquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ajoh dan neem je toch een pilletje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |