Meteen eisen stellenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ze een beter loonbod moeten geven dan die aanfluiting waar zij het over hadden...
Ik kom toch gofferdomme me bed niet uit voor minder dan een tientje per uur![]()
![]()
...
Dan zet je je rode hoed op bij de sollicitatiequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb 1 certificering niet van de plaatjes op jullie website![]()
redhat
Gewoon deze opzetten tijdens je sollicitatiegesprek, dan komt het helemaal goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
redhat
Hup, verder studerenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
redhat
Die van jou smaakte goed. Alleen zaterdagmiddag niet meerquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je had al een soort van muffins gehadEn die quiche maak ik nog wel een keer voor jullie
![]()
Al waren die van Muck echt
![]()
![]()
Dus misschien stuur ik haar weer de keuken in
![]()
![]()
mijn huis gaat helaas even voor vriendquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Je komt ze maar halen, prutrotterdammert.
ik had wel een zwartequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zet je je rode hoed op bij de sollicitatie![]()
GMarTAquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zet je je rode hoed op bij de sollicitatie![]()
FELI Wokquote:
Mag ik voor één keer de koffie inruilen voor de serveersterquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
GEFELICTEERD![]()
Koffie! Vlaai! Bier! Tetten! Verhaaltjes!
[ afbeelding ]
thanksquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
FELI Wok
[..]
Mag ik voor één keer de koffie inruilen voor de serveerster![]()
Waren ze zaterdag al niet lekker meer?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Die van jou smaakte goed. Alleen zaterdagmiddag niet meer
[..]
mijn huis gaat helaas even voor vriend
Ja, daar ga je al he.. geen red hat...quote:
helaas niet lieverd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waren ze zaterdag al niet lekker meer?![]()
dan moet je er dikkere snaren op gooienquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:18 schreef RockNijntje het volgende:
Vingers helemaal kapot door die dunne snaren
Weet je hoe een baas je dan bentquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
redhat
Dan kan je net zo goed meteen een bass kopenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan moet je er dikkere snaren op gooien
quote:
doe dat!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed meteen een bass kopen
Dan huur je Ed en Willem B. inquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Die van jou smaakte goed. Alleen zaterdagmiddag niet meer
[..]
mijn huis gaat helaas even voor vriend
oh dat zou kunnen. Dan stond het dekseltje nog open geschoven gok ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hoe kan dat nou?
Zat het bakje niet goed dicht?
Ik had namelijk nog een stel in een bakje zitten en die heb ik maandag met de collega's gegeten en die smaakten nog prima
![]()
die zijn er maar kunnen ook niet alles met zijn 2 hoor.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh dat zou kunnen. Dan stond het dekseltje nog open geschoven gok ik.
das wel meteen heel extreemquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed meteen een bass kopen
Ik hoef geen bassquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
doe dat!
Deze Bas is af te halen in zeeland!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |