poessie?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat is wel zielig van de poessie
Doe dat maar niet
[..]
Nee, dat is prima, want dan bak ik verder niets
Ja, nou ja, dan is een quiche van mij toch genoeg?quote:
Poessiequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:00 schreef Muck het volgende:
[..]
poessie?
poessie?!
Die dingen wegen meer dan een gemiddelde bouvier
welja ik heb geen ideeeeeeeeeeee wie er allemaal komenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nou ja, dan is een quiche van mij toch genoeg?
Ik denk een man/vrouw of 10quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
welja ik heb geen ideeeeeeeeeeee wie er allemaal komen
Nah, na het klussen zit dat er niet meer inquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom dan alleen etenEr is vast wel iemand met een auto die jullie wil komen ophalen
![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:02 schreef RockNijntje het volgende:
De verwarming staat op 5 en nog heb ik het koud
denk het wel jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk een man/vrouw of 10en om dan naast muffins ook nog wat anders zoets te hebben is toch iets te veel, of niet?
Bis later LLquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
denk het wel ja
ik ben Koen halen
tot straks
Muck ging er op staan, dat was pas zieligquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat is wel zielig van de poessie
Doe dat maar niet
Geen idee, maar het is niet fijn!quote:
Ja, dat snap ik hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Nah, na het klussen zit dat er niet meer in
Preciesquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
denk het wel ja
ik ben Koen halen
tot straks
Zit je al lang stil? Daar krijg je het ook koud van hequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is niet fijn!
Hier staat die nauwelijks aan en ik heb het warmquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is niet fijn!
Waren die niet zo hard als die van jou?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik hoorMaar ik dacht, ik kan het altijd proberen
![]()
[..]
PreciesEn jij kan heerlijk zoetigheid bakken (jouw koekjes waren ook heerlijk
)
Ik stel me weleens voor hoe zo'n ding zou spinnen...quote:
OA komt ook!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom dan alleen etenEr is vast wel iemand met een auto die jullie wil komen ophalen
![]()
Snacksquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
OA komt ook!
Maar wat wordt er nu allemaal voor eten geregeld dat ik niet meer hoef te regelen dan?.
Jij hebt ze zelf geproefdquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waren die niet zo hard als die van jou?![]()
Hallo! Trev en ik komen. Dat gaat dus wel opquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk een man/vrouw of 10en om dan naast muffins ook nog wat anders zoets te hebben is toch iets te veel, of niet?
Extraatjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
OA komt ook!
Maar wat wordt er nu allemaal voor eten geregeld dat ik niet meer hoef te regelen dan?.
Seksquote:
Net als een tijgerquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik stel me weleens voor hoe zo'n ding zou spinnen...
doedoedoeodoeodoeoeodoe
Ohja, die waren ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij hebt ze zelf geproefdMaar nee
![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Hallo! Trev en ik komen. Dat gaat dus wel op.
Ja, zoietsquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Net als een tijgerWoah, ik wil zo'n kat
![]()
Jullie doen het maar met wat minderquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
ik heb genoeg aan een suikertaartjequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaja... Dat zal wel weer. Ouwe snoepert!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb genoeg aan een suikertaartje
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jullie doen het maar met wat minder![]()
O, dus naast het brood, chips, pinda's (quote:
Geen probleem toch:quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jullie doen het maar met wat minder![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dus naast het brood, chips, pinda's (O-)), bitterballen en andere frituursnacks, toastjes, en de soep?.
Preciesquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dus naast het brood, chips, pinda's (), bitterballen en andere frituursnacks, toastjes, en de soep?
.
ZEG JA!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:46 schreef MPG het volgende:
Fles! Der staan hier twee lekkere wijven van je werk bij me, of ik je collega wil worden.
Ik heb gezegd dat ze een beter loonbod moeten geven dan die aanfluiting waar zij het over haddenquote:
Wil je je bed wel uitkomen als die dames erbij liggen dan? En je krijgt er nog voor betaald ook!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ze een beter loonbod moeten geven dan die aanfluiting waar zij het over hadden...
Ik kom toch gofferdomme me bed niet uit voor minder dan een tientje per uur![]()
![]()
...
Je had al een soort van muffins gehadquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:16 schreef Toekito het volgende:
En jullie sturen een halve quiche en 2 muffins naar mij voor Muck en mij!
Je komt ze maar halen, prutrotterdammert.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:16 schreef Toekito het volgende:
En jullie sturen een halve quiche en 2 muffins naar mij voor Muck en mij!
Vrijdag ga ik in ieder geval inkopen doen nadat ik bij de tandarts ben geweest, de supermarkt zit daar toch aan de overkantquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PreciesIk bak een grote quiche voor de liefhebbers en LL bakt muffins
Ja. Leg die maar bij mij neerquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vrijdag ga ik in ieder geval inkopen doen nadat ik bij de tandarts ben geweest, de supermarkt zit daar toch aan de overkant.
Die zak Bugles die ik nog heb liggen, moeten we zeker wel uit de buurt van Trev houden, als anderen ook nog willen?.
Nee hoor, kan je rustig vol bij mij latenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vrijdag ga ik in ieder geval inkopen doen nadat ik bij de tandarts ben geweest, de supermarkt zit daar toch aan de overkant.
Die zak Bugles die ik nog heb liggen, moeten we zeker wel uit de buurt van Trev houden, als anderen ook nog willen?.
O wacht, zo klinkt het alsof ik een vreetbui krijg als jij ontslagen wordtquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Prima, krijg jij de zak, neem ik de Bugles.
ik heb 1 certificering niet van de plaatjes op jullie websitequote:
Meestal moet je de functie knop samen met het zonnetje indrukken, maar niet op alle lt's is dat het zelfdequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
uhm weet iemand hoe ik mijn beeldscherm lichter kan zetten....
ik dacht al, hij is toch niet ingegaan op het aanbodquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
O wacht, zo klinkt het alsof ik een vreetbui krijg als jij ontslagen wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |