Is onze Nerd Talk dan zo slaapverwekkend?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nou. jeetje.. ik heb gewoon een zwak voor nerds.. en savonds is het wel handig om in slaap te komen![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is onze Nerd Talk dan zo slaapverwekkend?
Nerd meldtquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nou. jeetje.. ik heb gewoon een zwak voor nerds.. en savonds is het wel handig om in slaap te komen![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:41 schreef Toekito het volgende:
Ligt het aan mij of is Nederland massaal aan het verharden?
Oh een beetje wind enzo, boeie, veranderd nog wel een paar keerquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
704 Teletekst wo 02 feb
W E E R vooruitzichten
Tot en met maandag
Donderdag overdag nog rustig weer.
Vrijdag en zaterdag volgt onstuimig
herfstweer met veel wind.Zondag is er
minder wind,maar valt er veel regen.De
maxima lopen op naar 10 graden.
weerrapport nieuws index sport![]()
![]()
storm...quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
704 Teletekst wo 02 feb
W E E R vooruitzichten
Tot en met maandag
Donderdag overdag nog rustig weer.
Vrijdag en zaterdag volgt onstuimig
herfstweer met veel wind.Zondag is er
minder wind,maar valt er veel regen.De
maxima lopen op naar 10 graden.
weerrapport nieuws index sport![]()
![]()
ik vraag aan een klant gewoon: Wat is u telefooncentrale?quote:
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
WB RN![]()
Lekker veel herrie gemaakt?
Hey MDquote:
Toen was de rest van de buurt heel blijquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JaDe koptelefoon zat ingeplugd en stond zo hard dat ik hem zonder op te hebben kom horen, toen plugde ik hem uit en ja, dan weet je het wel
Het kan ook zijn dat je per toeval zulke gladiolen aan de telefoon krijgtquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik vraag aan een klant gewoon: Wat is u telefooncentrale?
Gaat die helemaal los dat ik geen debiele vragen moet stellen en zijn lijn moet maken e.d..
En als die nou de enige was. Vele van zulke apen melden zich vandaag de dag bij ons.
Ik maak me echt zorgen om NL dankzij dit soort figuren.
Duckyquote:
Welkom terugquote:
Nah, denk dat ze het net niet gehoord hebbenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toen was de rest van de buurt heel blij
Doe jij alleen randstad ofzo?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik vraag aan een klant gewoon: Wat is u telefooncentrale?
Gaat die helemaal los dat ik geen debiele vragen moet stellen en zijn lijn moet maken e.d..
En als die nou de enige was. Vele van zulke apen melden zich vandaag de dag bij ons.
Ik maak me echt zorgen om NL dankzij dit soort figuren.
ik heb nog veel lol onderling en met sommige klanten ook maar weiger me de dood in te laten scheldenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat je per toeval zulke gladiolen aan de telefoon krijgtmaar ik merk zelf ook wel dat het wat onvriendelijker geworden is enzo...
Maar de mensen hier maken voor mij echt veel goed
Dus houd je vast aan de positieve dingen
Neuh Neuhquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nah, denk dat ze het net niet gehoord hebben
En toen blies je je speakertjes op?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JaDe koptelefoon zat ingeplugd en stond zo hard dat ik hem zonder op te hebben kom horen, toen plugde ik hem uit en ja, dan weet je het wel
Ik merkte dat in de winkel ook heel erg... zo'n verschil met 10 jaar terug ..quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat je per toeval zulke gladiolen aan de telefoon krijgtmaar ik merk zelf ook wel dat het wat onvriendelijker geworden is enzo...
Maar de mensen hier maken voor mij echt veel goed
Dus houd je vast aan de positieve dingen
Dat snap ik, zou ik ook niet accepterenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb nog veel lol onderling en met sommige klanten ook maar weiger me de dood in te laten schelden
Ach joh, dan moet je in mijn mailbox meelezenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb nog veel lol onderling en met sommige klanten ook maar weiger me de dood in te laten schelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |