Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Zo zijn we in het echt ook wel hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb ook recent gestudeerd voor de 2e (of 3e??) ker.. Maar naast mijn wekr. in de avond maar in voltijdtempo..
Heeft denk ik wel bijgedragen aan de ellende nu..
Anyway, al zit ik niet in jouw situatie, het komt me herkenbaar voor.. En ik weet dat het moeilijk is.. Maar wat ontzettend fijn dat je zulke lieve mensen om je heen hebt..![]()
Dat heb ik nu en beetje met de KSC.. Is anders, en niet helemaal echt (ik bedoel: niet irl).. Maar WAT ben ik blij dat jullie zo lief, begripvol en open zijn...![]()
![]()
Ik ben echt veel te oud lieverd.. Maar je bent ZOOOO'n schat, die heb je echt snelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:46 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zou ook nog steeds erg graag een vriendin willen
Ja, dat is super drukquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb ook recent gestudeerd voor de 2e (of 3e??) ker.. Maar naast mijn wekr. in de avond maar in voltijdtempo..
Heeft denk ik wel bijgedragen aan de ellende nu..
Anyway, al zit ik niet in jouw situatie, het komt me herkenbaar voor.. En ik weet dat het moeilijk is.. Maar wat ontzettend fijn dat je zulke lieve mensen om je heen hebt..![]()
Dat heb ik nu en beetje met de KSC.. Is anders, en niet helemaal echt (ik bedoel: niet irl).. Maar WAT ben ik blij dat jullie zo lief, begripvol en open zijn...![]()
![]()
Dat had ik ook altijd met mijn ex, dat leidde heel vaak tot ruzie, want meneer wilde aandacht, dus het is niet voor niets m'n ex zeg maarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik thuis kom snak ik vaak naar rust en dat wordt me dan vaak niet gegund
Ja, en dan nog denk ik niet dat het moet van mijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien inderdaad wel belangrijk om eerst met jezelf weer happy te zijn
Nee joh, toyboyquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben echt veel te oud lieverd.. Maar je bent ZOOOO'n schat, die heb je echt snel
Ik MEEN het hoor flesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zijn we in het echt ook wel hoorIedereen moet gewoon een beetje zijn plekje vinden
Wie weet over een paar jaartjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, en dan nog denk ik niet dat het moet van mijMaar ik snap wel waarom jij er wel behoefte aan hebt hoor
![]()
shit ik zie hetquote:
Ik heb nog nooit zulke lieve mensen in het echt ontmoet als de mensen hierquote:
Dat valt vies tegenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben echt veel te oud lieverd.. Maar je bent ZOOOO'n schat, die heb je echt snel
Ik ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben echt veel te oud lieverd..
Misschien is dat het wel inderdaad. Dat je er teveel op gefocussed bent. Ik ben ervan overtuigd dat het vanzelf wel komt though. Wie weet dit jaar alquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:55 schreef pgrferrari het volgende:
@stu maar ontmoeten gebeurt niet veel.
En ik zou het echt graag willen, miss wel Te omdat ik nog nooit een vriendin gehad heb
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
BelgenTT![]()
Kunnen nog niet eens hun eigen natuur spellen.
Maar Stu, stel dat je een vriendinnetje krijgt he? Wil je dan een Brit of een Nederlander? Want dan moet je denk ik ook een beetje gaan kiezen met waar je wilt wonen toch?quote:
Owh snoepiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:55 schreef pgrferrari het volgende:
@stu maar ontmoeten gebeurt niet veel.
En ik zou het echt graag willen, miss wel Te omdat ik nog nooit een vriendin gehad heb
Nee op je 20ste heb je nog alle tijd idd. Op een bepaald moment heb je iets van "ik ga hier nietmeer op wachten"quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:56 schreef Koen66 het volgende:
PGR kerel, een tip,
Wil niet TE GRAAG een vriendin, dat had ik rond m'n twintigste ook, tot aan advertenties in de krant zetten toe (was pre-internet), maar niks hielp, hoe wanhopiger ik werd hoe minder lukte.
En op gegeven moment was im klaar met zoeken en toen lukte het opeens een stuk beter
fixedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar Stu, stel dat je een vriendinnetje krijgt he? Wil je dan een Britse of een Nederlandse? Want dan moet je denk ik ook een beetje gaan kiezen met waar je wilt wonen toch?
Smoesjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik zag te laat dat ik de lapo had dus moest het snel typen
Daarom "zeur" ik ook in DaMarts ogen.. Zou jullie zo graag zien (ook wel heel eng trouwens)quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zulke lieve mensen in het echt ontmoet als de mensen hierHet is een ontzettend warme en lieve groep
Ikzelf word heel blij van dit clubje mensen
Ja, dat is waar. Ik ben daar niet zo moeilijk in hoor. Als het klikt dan is afkomst en/of locatie een luxe probleem denk ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar Stu, stel dat je een vriendinnetje krijgt he? Wil je dan een Brit of een Nederlander? Want dan moet je denk ik ook een beetje gaan kiezen met waar je wilt wonen toch?
tyquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh snoepie![]()
![]()
Komt ECHT goed.. Als ik jonger was
Ik snap dat je dat heel graag wilt hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daarom "zeur" ik ook in DaMarts ogen.. Zou jullie zo graag zien (ook wel heel eng trouwens)
Tsja, hoe oud jij bent mogen we niet weten hequote:
ze is 35quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, hoe oud jij bent mogen we niet weten he
Ik denk tussen jou en mij in qua leeftijdquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bedoel ook als je niks doet dan komt er ook niks van.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee op je 20ste heb je nog alle tijd idd. Op een bepaald moment heb je iets van "ik ga hier nietmeer op wachten"
ja tussen nul en Methusalem, dat denk ik ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk tussen jou en mij in qua leeftijd
Ik SNAP alles.. ECHT.. maar toch..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat heel graag wilt hoorMaar de meet was al gepland toen jij hier of nog maar echt net hier postte of zelfs nog niet
Maar komt wel goed joh, we hebben nu gemiddeld eens per maand een meet
Dus er komt er vast nog wel een
Meer de kroeg inquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik bedoel ook als je niks doet dan komt er ook niks van.
Dus op een gegeven moment wil je wel iets ondernemen
Wel hoor, meesten weten het ook volgens mij...quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Natuurlijk durf jij dan nogquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik SNAP alles.. ECHT.. maar toch..![]()
En lief, en ik hoop dat ik dan nog durf
Hahahahaquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja tussen nul en Methusalem, dat denk ik ook
Nou, tussen jouw en mijn leeftijd in dusquote:
Dat durf je welquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik SNAP alles.. ECHT.. maar toch..![]()
En lief, en ik hoop dat ik dan nog durf
Ben jij 33 ja??quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, tussen jouw en mijn leeftijd in dus
Jij dan??quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TeringEn dat op een jongerensite
Ja, ik voel me een stuk jonger though. Let's say 24quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ging op een bepaald moment erg vaak op vakantie met jongerenreizen, aardig wat aan overgehouden, ook mijn vrouw dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
ik 23quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik voel me een stuk jonger though. Let's say 24
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh bij mij ging het eigenlijk precies andersomquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh ja ik 18. En dat was al laat om te zoenen, moest ik van de Ukkies horen.quote:
Dus dat is geen aanrader?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ging op een bepaald moment erg vaak op vakantie met jongerenreizen, aardig wat aan overgehouden, ook mijn vrouw dus
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 01-02-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 306 Trevland
02. 306 RockNijntje
03. 229 Whiskers2009
04. 210 suikertaartje
05. 209 Stuart
06. 208 MPG
07. 166 LovelyLady
08. 165 wel.o.k
09. 153 Marijkezwolle
10. 150 goldfinger1963
11. 146 Dr_Flash
12. 107 DaMart
13. 106 Koen66
14. 080 Toekito
15. 073 Symphonic
16. 063 friemelaar
17. 061 Bos81
18. 060 TheFamousMan
19. 056 MaleDuck
20. 047 D.Rose
Reeks-statistieken!
slaap ze stuartquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:07 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten allemaal![]()
![]()
Truste Stuquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:07 schreef Stuart het volgende:
![]()
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh bij mij ging het eigenlijk precies andersom
Lekker slapenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:07 schreef Stuart het volgende:
![]()
truste kerelquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:07 schreef Stuart het volgende:
![]()
Oh of even nog nietquote:
trusten MZ!quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker slapen![]()
Ik ga ook, trusten allemaal
huh?quote:
blijf je nou voor mij wakker??quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh of even nog nietHai Bar
![]()
Hoe is het?
Honest?quote:
Ik bedoel elke keer dat je WEL wat doet ren je tegen de betonnen muur aan en lacht iedereen je uitquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:01 schreef pgrferrari het volgende:
slaap ze marijkequote:Op woensdag 2 februari 2011 00:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker slapen![]()
Ik ga ook, trusten allemaal
GF!quote:
Niet zo veel meer.. Hoestdrank werktquote:
Heeeeeeeeeeeeeel eventjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
blijf je nou voor mij wakker??
ja, kijk dan naar die lijst wiseguy. 2 man op 306, dus 2 man op 1quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, kijk dan naar die lijst wiseguy. 2 man op 306, dus 2 man op 1
Ook bij jou komt het goed...quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Honest?
[..]
Ik bedoel elke keer dat je WEL wat doet ren je tegen de betonnen muur aan en lacht iedereen je uit
Dus op een gegeven moment wil je wel kappen met iets ondernemen
mja.. gister helemaal kapot.. vandaag al weer wat beterquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeel eventjesMaar hoe is het met je? Alles weer wat rustiger? Een beetje bijgekomen van de schrik enzo?
sterkte kerenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:09 schreef pgrferrari het volgende:
Morge stage, ik ga maar eens slapen
Dat toch niet gaat lukken
Ja, geld he??quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:09 schreef TheFamousMan het volgende:
Ben ik nou net in het vorige topique Ten huwelijk gevraagd door Marijke?
Kwestie van volhouden of verder gaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Honest?
[..]
Ik bedoel elke keer dat je WEL wat doet ren je tegen de betonnen muur aan en lacht iedereen je uit
koppie koffie buurman??quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
GF!
[..]
Niet zo veel meer.. Hoestdrank werkt
Of je bent de verkeerde vrouwen tegengekomenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Honest?
[..]
trusten pgrquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:09 schreef pgrferrari het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:09 schreef TheFamousMan het volgende:
Ben ik nou net in het vorige topique Ten huwelijk gevraagd door Marijke?
Neeheeequote:Op woensdag 2 februari 2011 00:09 schreef pgrferrari het volgende:
duidelijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of je bent de verkeerde vrouwen tegengekomen
Rustig aan meisquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. gister helemaal kapot.. vandaag al weer wat beter
maar merk dat er flink wat stress ( zorgen! ) in m'n lijf zitten.
en stiekem ben ik ook nog zenuwachtig voor vrijdag
gewoon blijven proberen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Honest?
[..]
Lekker slapen snoetquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kwestie van volhouden of verder gaan.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. gister helemaal kapot.. vandaag al weer wat beter
maar merk dat er flink wat stress ( zorgen! ) in m'n lijf zitten.
en stiekem ben ik ook nog zenuwachtig voor vrijdag
hehehehquote:
Ik ben dol op scharrelenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gewoon blijven proberen!
bij mij lukt het altijd wel om een relatie te hebben , maar ben nu al wel bezig met de 9e.. das ook niet de bedoeling
maaaaar uiteindelijk wel degene waarmee ik oud wil worden gevonden!![]()
Ik was dus laat met zoenenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ik 18. En dat was al laat om te zoenen, moest ik van de Ukkies horen.
Mjaquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook bij jou komt het goed...![]()
En anders sluiten we een pact![]()
En ik wil dat je blijft, en 20 jaar ouder wordt nuquote:
Ik zeg nietsquote:
Jup!quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rustig aan meis
Ging je nou vrijdag in ondertrouw?![]()
ik val terug de laatste dagenquote:
ik wil liever iets om op terug te kunnen vallen..quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben dol op scharrelenLekker makkelijk, geen geneuzel (doorgaans
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Oeh, tof manquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Jup!
morgen maar eens het formulier downloaden van i"net kan ik het alvast invullen..
maar donderdag eerst naar de chirurg met Chep (O+) hopelijk is alles goed..
Mwoa, zoveel eigenwaarde heb ik nog welquote:
quote:
Ik ga over je dromenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik wil dat je blijft, en 20 jaar ouder wordt nu
ik was er vroeg bij!quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik wil liever iets om op terug te kunnen vallen..naughty naughtySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Nee. 18 dus. Maar volgens de ukkies hier (van 14) schijnt dat rijke;lijk laat te zijnquote:
Nou ja, het is ook jammer voor jezelf he?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, zoveel eigenwaarde heb ik nog wel
Jullie hebben meer dan je kans gehad, einszweipolizei jammerdepammer poepchinees![]()
Dan niet
Ik duim (al heb ik geen idee waar het over gaat)quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Jup!
morgen maar eens het formulier downloaden van i"net kan ik het alvast invullen..
maar donderdag eerst naar de chirurg met Chep (O+) hopelijk is alles goed..
met zoenen was ik erg vroeg (12/13 oid)quote:
Nee nee neequote:Op woensdag 2 februari 2011 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]! Jawel... Zeg op!
Wat heb jij op te biechten, jongedame?
Jullie??quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, zoveel eigenwaarde heb ik nog wel
Jullie hebben meer dan je kans gehad, einszweipolizei jammerdepammer poepchinees![]()
Dan niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Truste lieverdquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ga over je dromen![]()
Truste Whisk
oh ik laat de deur wel openstaan hoor. Maar ik ga er geen energie meer in steken iigquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook jammer voor jezelf he?Je hoeft niet te gaan zoeken, maar laat dan in elk geval die deur op een kier, mocht er toch een leuke dame langskomen
![]()
vroegah...quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Jullie??
Jullie??
JULLIE??
JULLIE??Ah, zullen we het toch doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek ik een heel blik ellende open
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Maak je niet druk, hier nog zo'n nietsnut die nog steeds niet gezoend heeft.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. 18 dus. Maar volgens de ukkies hier (van 14) schijnt dat rijke;lijk laat te zijn...
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Jullie??
Jullie??
JULLIE??
JULLIE??Mja, dergelijke sentimenten zullen wel van 2 kanten komen, dat geloof ik graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
zodra m'n bankpas gemaakt is regel ik de bruiloft.quote:
Ik weet het wel zekerquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, dergelijke sentimenten zullen wel van 2 kanten komen, dat geloof ik graag
Dat is ook zo.. Ik was veel jonger... VEEL, om het nog maar niet te hebben overquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. 18 dus. Maar volgens de ukkies hier (van 14) schijnt dat rijke;lijk laat te zijn...
ik ben ook heel trouw tegenwoordigquote:
Werken kreng!quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
langharig werkschuw tuig meldt zich
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zodra m'n bankpas gemaakt is regel ik de bruiloft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Zwabbertquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
mja.. anders kan je beter in een klooster gaan wonen ...quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben ook heel trouw tegenwoordig
Although kijken en flirten zeker mag imho
Zwabberquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ook 12quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met zoenen was ik erg vroeg (12/13 oid)
maar met de rest weer erg laat
Hoe is het gegaan bij de dokter?quote:
quote:
NEE!! Kom hier!! Zo ver ga ik nog net danquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maak je niet druk, hier nog zo'n nietsnut die nog steeds niet gezoend heeft.
zeg.. heb jij je cv al opgestuurd??quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ZwabberGa je mee, niets doen samen?
Krullebolquote:
Trustenquote:
joh, ik heb een collega die doet echt ALLES met z'n vrouwquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. anders kan je beter in een klooster gaan wonen ...
slaap ze flesquote:
heheh.. Voelde je maar een Kut..quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:20 schreef pgrferrari het volgende:
Gedver, wrm voel ik me nou weer kut?
quote:"Du bleibst verdammt noch mal von meinem Bier weg, du Fickschnitzel!"
heheh m'nquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
joh, ik heb een collega die doet echt ALLES met z'n vrouw
die kan zich niet voorstellen dat ik wel eens zonder vrouw wil stappen etc
Echt not fun deze opmerking.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. Voelde je maar een Kut..
Naar Wok en STquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeg.. heb jij je cv al opgestuurd??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
quote:
quote:
Lees mijn post dan ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:20 schreef pgrferrari het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:20 schreef pgrferrari het volgende:
Huisarts -> Rontgenloog , Ja sorry je elleboog is gebroken, wat wel goed gegaan is is dat alles nog op zijn plaats zit.... Ik loop vrolijk de ruimte uit ...quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan bij de dokter?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Naar Wok en STEn dan morgen brief schrijven
ik wil ook wel checken voor je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rare mensen heb je overalquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
joh, ik heb een collega die doet echt ALLES met z'n vrouw
die kan zich niet voorstellen dat ik wel eens zonder vrouw wil stappen etc
het is voor mij vaak een bevrijding als ik iets zonder de vrouw doe (en ook als zij weg is met vriendinnen/collega's)quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh m'nmoet af en toe tijd inplannen in mijn agenda dat ik nog eens thuis ben
Och kerel. Leer eens wat geduld. Het zal je nog van pas komenquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Huisarts -> Rontgenloog , Ja sorry je elleboog is gebroken, wat wel goed gegaan is is dat alles nog op zijn plaats zit.... Ik loop vrolijk de ruimte uit ...denkend van
kut! maarja.. je doet er niks aan dus ga ik naar de spoedeisende hulp toe. Uur moeten wachten op een simpel druk verbandje. Vervolgens een brief met een brief erbij. Vrijdag recheck!
Zit die knul niet zo te pestenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. daar heb ik hier niet zo last van.. alhoewel ik het wel fijn vond dat ik maandag wer mocht werken..quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is voor mij vaak een bevrijding als ik iets zonder de vrouw doe (en ook als zij weg is met vriendinnen/collega's)
Genieten van de rust
dat is het juist hopen dat ik hem weer kan bewegen! , ik kan best typen en alles maar volledig strekken wil nog nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hopen dat het snel allemaal minder pijn doet enzo
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik wil ook wel checken voor je!Lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Zit niet zo te kuttenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
echt, ik hou zielsveel van m'n vrouwquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. daar heb ik hier niet zo last van.. alhoewel ik het wel fijn vond dat ik maandag wer mocht werken..
ik ben niet zo'n verzorgend type
Te laatquote:
Dat weten we toch schatquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
echt, ik hou zielsveel van m'n vrouw
(maar soms ff heerlijk de rust en geen kans om weer ruzie te maken)
ga slapenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:27 schreef Koen66 het volgende:
heb weer eens zin te gaan stappen oid, is te lang geleden
Met mij!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:27 schreef Koen66 het volgende:
heb weer eens zin te gaan stappen oid, is te lang geleden
stappen, niet slapenquote:
iddquote:
quote:Top 100 van dinsdag 1 februari 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
007. 321 Stuart
009. 307 Trevland
010. 306 RockNijntje
011. 295 Whiskers2009
020. 219 goldfinger1963
022. 210 suikertaartje
023. 208 MPG
028. 187 Bos81
029. 185 LovelyLady
033. 170 Dr_Flash
036. 165 wel.o.k
039. 156 JaniesBrownie
041. 153 Marijkezwolle
044. 150 Koen66
049. 144 Pien85
063. 131 MaleDuck
070. 117 BrandX
074. 113 DaMart
Waar woon jij eigenlijk?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met mij!!!![]()
Krijg niemand meer mee en alleen gaan doe ik ECHT niet meer
heb wel een vriend waar ik zo nu en dan hier weg mee ga maar die ligt al een tijd plat met een soort van herniaquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met mij!!!![]()
Krijg niemand meer mee en alleen gaan doe ik ECHT niet meer
truste Barretjequote:Op woensdag 2 februari 2011 00:30 schreef Barretje80 het volgende:
Jup.. hier ook maar slapen..
de aftakeling begint al weer en ik voel dat ik NU al weer spierpijn heb
tot morgen lieve kijkbuiskindertjes!
Rustig aan meisjequote:Op woensdag 2 februari 2011 00:30 schreef Barretje80 het volgende:
ohh das ook dicht bij mij!quote:
Westen.. Heb wat problemen met neiuwsgierige aagjes hier, dus als je het echt wil weten stuur ik je een PMquote:
Truste Barquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:30 schreef Barretje80 het volgende:
No way.. ERG slechte herinneringen aan jouw woonplaatsquote:
Trustequote:
naar de Loco!quote:
Love you pgr.. Ga leuk dromen he??quote:
Doen we het hier toch een keer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
No way.. ERG slechte herinneringen aan jouw woonplaats
wilde ik ook zeggen, maar zo te zien niet voor Whisk dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
naar de Loco!
ahh toee.. 80's en 90's party??
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Doen we het hier toch een keer.
Gaan jullie maar dan, ben toch meer een barhanger dan een danserquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wilde ik ook zeggen, maar zo te zien niet voor Whisk dus
lijkt me leuk, da's het enige waar ik de laatste jaren nog wel eens heenging qua disco en niet raar aangekeken wordtquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
naar de Loco!
ahh toee.. 80's en 90's party??
jij dacht dat ik de hele tijd stond te dansen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaan jullie maar dan, ben toch meer een barhanger dan een danser![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij dacht dat ik de hele tijd stond te dansen?
Aagjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Westen.. Heb wat problemen met neiuwsgierige aagjes hier, dus als je het echt wil weten stuur ik je een PM
nope aan de weg richting Leidschendamquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar is de Loco, in dat akelige "nieuwe"citycentre??
NIeuwsgierig aagje!quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AagjesNu ben ik wel benieuwd wie die aagjes zijn
Maar als je wilt, PM maar
af en toe ff dansen is leukquote:
Ik dans niet,... Ik kan het nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
af en toe ff dansen is leuk
maar voornamelijk drinken en ouwehoeren
ik doe ook maar wat hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik dans niet,... Ik kan het niet![]()
![]()
Ik kan het gewoon echt niet, na 30 sec ben ik het ritme kwijtquote:
Nee hoor. Ik doe graag met je meequote:Op woensdag 2 februari 2011 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
ben ik nou zo saai dat ik liever naar een bruine kroeg ga om rustig een belgische tripel te drinken dan naar een disco?
trusten barretjequote:Op woensdag 2 februari 2011 00:30 schreef Barretje80 het volgende:
Ik zat op mijn 14e al in de plaatselijke bruine (motor)kroegquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
ben ik nou zo saai dat ik liever naar een bruine kroeg ga om rustig een belgische tripel te drinken dan naar een disco?
vind ik ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
motor chickiequote:Op woensdag 2 februari 2011 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zat op mijn 14e al in de plaatselijke bruine (motor)kroeg
Bij dezenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
MPG, kun je de TT nog ff wijzigen in iets NL's?? Met de vereiste K dus??
Nee hoor, de juiste muziek en sfeer... Alhowwel mijn ex die ik daar ontmoet heb wel een motor had... Een 1zits racer...quote:
Quadrupelquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
chimay tripella trappe quadrupel
quote:
ok, probeerde je al op een motor voor te stellenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, de juiste muziek en sfeer... Alhowwel mijn ex die ik daar ontmoet heb wel een motor had... Een 1zits racer...![]()
![]()
Vooral dat laatstequote:Op woensdag 2 februari 2011 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ok, probeerde je al op een motor voor te stellen
en da's al lastig genoeg met iemand waarvan je geen idee hebt hoe ze er uit ziet
kan ik me goed voorstellen lieffiequote:Op woensdag 2 februari 2011 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Goh, ineens mis ik die armen om mij heen, en het begrip en het voor elkaar opkomen wat je in een relatie kunt hebben..![]()
Al weet ik dat dat ook geen glijbaan to paradise is Koen...![]()
Maar dingen ff NIET meer alleen hoeven te tackelen lijkt me heerlijk nu
Trustenquote:
Truste lieverdquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TrustenIk ga ook
Lekker slapen allemaal
quote:
Dank jequote:Op woensdag 2 februari 2011 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan ik me goed voorstellen lieffie
gaat echt goed komen
slaap ze koenquote:
trusten marijkequote:Op woensdag 2 februari 2011 00:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TrustenIk ga ook
Lekker slapen allemaal
Slaap lekker Liebchenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TrustenIk ga ook
Lekker slapen allemaal
Truste MPGquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Slaap lekker Liebchen.
Ik duik ook mijn bedje in. MOrgen weer vroeg dag.
Trusten allemaal![]()
![]()
tot morgen MPGquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Slaap lekker Liebchen.
Ik duik ook mijn bedje in. MOrgen weer vroeg dag.
Trusten allemaal![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:00 schreef DeZwabber het volgende:
maakt niet uit, ik word gewoon van alles genoemdzwabber, zwab, zwabbie, zwabberman, zwabje, zwabske, zwub,
ook irl trouwens
slaap ze wiskersquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
It's true... Goedemorgen alvast voor de dagploeg... Koffie staat op de timer!!
![]()
zwabberquote:
Morge DMquote:Op woensdag 2 februari 2011 06:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Best veel weer.
Maar voor vandaag heb ik een goed voornemen: minder FOK!, meer werk.
Goedemorgen OAquote:
Morge luie Trevquote:
Die zijn er nog nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 06:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen OA.
[..]
Morge luie Trev.
En goedemorgen voor de rest, naar wie ik niet persoonlijk kan zwaaien omdat ik zo in de trein zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |