huh?quote:
blijf je nou voor mij wakker??quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh of even nog nietHai Bar
![]()
Hoe is het?
Honest?quote:
Ik bedoel elke keer dat je WEL wat doet ren je tegen de betonnen muur aan en lacht iedereen je uitquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:01 schreef pgrferrari het volgende:
Ik bedoel ook als je niks doet dan komt er ook niks van.
Dus op een gegeven moment wil je wel iets ondernemen
slaap ze marijkequote:Op woensdag 2 februari 2011 00:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker slapen![]()
Ik ga ook, trusten allemaal
GF!quote:
Niet zo veel meer.. Hoestdrank werktquote:
Heeeeeeeeeeeeeel eventjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
blijf je nou voor mij wakker??
ja, kijk dan naar die lijst wiseguy. 2 man op 306, dus 2 man op 1quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, kijk dan naar die lijst wiseguy. 2 man op 306, dus 2 man op 1
Ook bij jou komt het goed...quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Honest?
[..]
Ik bedoel elke keer dat je WEL wat doet ren je tegen de betonnen muur aan en lacht iedereen je uit
Dus op een gegeven moment wil je wel kappen met iets ondernemen
mja.. gister helemaal kapot.. vandaag al weer wat beterquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeel eventjesMaar hoe is het met je? Alles weer wat rustiger? Een beetje bijgekomen van de schrik enzo?
sterkte kerenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:09 schreef pgrferrari het volgende:
Morge stage, ik ga maar eens slapen
Dat toch niet gaat lukken
Ja, geld he??quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:09 schreef TheFamousMan het volgende:
Ben ik nou net in het vorige topique Ten huwelijk gevraagd door Marijke?
Kwestie van volhouden of verder gaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Honest?
[..]
Ik bedoel elke keer dat je WEL wat doet ren je tegen de betonnen muur aan en lacht iedereen je uit
Dus op een gegeven moment wil je wel kappen met iets ondernemen
koppie koffie buurman??quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
GF!
[..]
Niet zo veel meer.. Hoestdrank werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |