Nee op je 20ste heb je nog alle tijd idd. Op een bepaald moment heb je iets van "ik ga hier nietmeer op wachten"quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:56 schreef Koen66 het volgende:
PGR kerel, een tip,
Wil niet TE GRAAG een vriendin, dat had ik rond m'n twintigste ook, tot aan advertenties in de krant zetten toe (was pre-internet), maar niks hielp, hoe wanhopiger ik werd hoe minder lukte.
En op gegeven moment was im klaar met zoeken en toen lukte het opeens een stuk beter
fixedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar Stu, stel dat je een vriendinnetje krijgt he? Wil je dan een Britse of een Nederlandse? Want dan moet je denk ik ook een beetje gaan kiezen met waar je wilt wonen toch?
Smoesjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik zag te laat dat ik de lapo had dus moest het snel typen
Daarom "zeur" ik ook in DaMarts ogen.. Zou jullie zo graag zien (ook wel heel eng trouwens)quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zulke lieve mensen in het echt ontmoet als de mensen hierHet is een ontzettend warme en lieve groep
Ikzelf word heel blij van dit clubje mensen
Ja, dat is waar. Ik ben daar niet zo moeilijk in hoor. Als het klikt dan is afkomst en/of locatie een luxe probleem denk ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar Stu, stel dat je een vriendinnetje krijgt he? Wil je dan een Brit of een Nederlander? Want dan moet je denk ik ook een beetje gaan kiezen met waar je wilt wonen toch?
tyquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh snoepie![]()
![]()
Komt ECHT goed.. Als ik jonger was
Ik snap dat je dat heel graag wilt hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daarom "zeur" ik ook in DaMarts ogen.. Zou jullie zo graag zien (ook wel heel eng trouwens)
Tsja, hoe oud jij bent mogen we niet weten hequote:
ze is 35quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, hoe oud jij bent mogen we niet weten he
Ik denk tussen jou en mij in qua leeftijdquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bedoel ook als je niks doet dan komt er ook niks van.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee op je 20ste heb je nog alle tijd idd. Op een bepaald moment heb je iets van "ik ga hier nietmeer op wachten"
ja tussen nul en Methusalem, dat denk ik ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk tussen jou en mij in qua leeftijd
Ik SNAP alles.. ECHT.. maar toch..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat heel graag wilt hoorMaar de meet was al gepland toen jij hier of nog maar echt net hier postte of zelfs nog niet
Maar komt wel goed joh, we hebben nu gemiddeld eens per maand een meet
Dus er komt er vast nog wel een
Meer de kroeg inquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik bedoel ook als je niks doet dan komt er ook niks van.
Dus op een gegeven moment wil je wel iets ondernemen
Wel hoor, meesten weten het ook volgens mij...quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Natuurlijk durf jij dan nogquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik SNAP alles.. ECHT.. maar toch..![]()
En lief, en ik hoop dat ik dan nog durf
Hahahahaquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja tussen nul en Methusalem, dat denk ik ook
Nou, tussen jouw en mijn leeftijd in dusquote:
Dat durf je welquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik SNAP alles.. ECHT.. maar toch..![]()
En lief, en ik hoop dat ik dan nog durf
Ben jij 33 ja??quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, tussen jouw en mijn leeftijd in dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |